פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • רחבי הארץ

מצב
הנושא נעול.

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הנספח נפתח, נא לשמור על הכללים.

 

דיאלוג

משתמש סופר מקצוען
מפץ פוליטי בקריית גת!
תמיכה רחבה מקיר לקיר. כלל רבני העיר קריית גת מכל הקהילות והחוגים בעיר, בקריאה חד משמעית להצביע למועמד המוביל לראשות העיר כפיר סויסה ולסיעת שס״ג למועצת העיר.

(כולל רבני בעלזא והכלל חסידי, שבתחילה היה נקרא שיתמכו במפלגה אחרת ובאבירם דהרי לראשות)
בקהילת חב"ד קריית גת קיבלו בהפתעה ותדהמה את המהלך הלא צפוי של כמה חסידויות המשוייכות לסיעת 'שלומי אמונים' ולמרות סיכום קודם ושיבוץ נציג מטעמם במקום השלישי הריאלי ברשימת 'באמונה' - שכתנאי להצטרפותם הוסיפו את המילה 'כח' המזוהה עם הסיעה של שלומי אמונים ונקראת עכשיו כח באמונה - ועל אף זאת לא מנע מהם לערוק ברגע האחרון למפלגת שס"ג וכעת עמלים להכניס למועצת העיר את הנציג של גור בסיעת שס"ג.
סיעת שס"ג לא תומכת בראש העיר מר אבירם דהרי הנחשב כידיד חב"ד ושותף שנים רבות ופרסמה הודעת תמיכה במתחרה שלו, מר כפיר סוויסה.

במהלך נוסף לפני חודשים אחדים, נבחר נציג החסידויות ואיש 'שלומי אמונים' ברשימת 'כח באמונה' במקום השלישי. למרות זאת כאמור, הודיעו על תמיכה שלהם ברשימת שס"ג.

יש לציין כי במסגרת הקדנציות של ר' זלמן הכט כנציג חב"ד בעירייה ועוד קודם לכן במשך למעלה מעשור, פעל רבות ונצורות וייצג נאמנה לצד הציבור הכללי גם את החסידויות המגוונות בעיר, השייכות ל'שלומי אמונים'. סיעת חב"ד פעלה רבות בנושאים נוספים במשך ה-15 שנה האחרונות ומהלך כזה של תמיכה ברשימה אחרת גורם בקהילה לתחושות קשות.

"הקהילה החב"דית המקומית המומה מהמהלך שנעשה בשקט ומתחת לרדאר והמתינו עד הרגע האחרון, ללא כל הצדקה או שיח בין הצדדים. וזאת לאחר שכל חסידויות שלומי אמונים סיכמו תמיכה ואף פרסמו הודעות לתמיכה רק בשבוע שעבר בנציג חב"ד ר' זלמן הכט ובראש העיר המכהן אבירם דהרי. מדובר בלא פחות מ'תרגיל' בלשון המעטה."

בחב"ד קריית גת חשים מרומים מהמהלך שנרקם מאחורי גבם וברגע האחרון ממש. "וכל זאת לאחר 15 שנה של עבודה משותפת בין הסיעה לבין חב"ד בקרית גת", הוא מוסיף בכאב.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
גזרת רכסים: שלושה ימים לבחירות – המתיחות בין דגל לש”ס שוברת שיאים חדשים: יו”ר דגל התורה ח”כ משה גפני פתח במתקפה חריפה אמש (מוצאי שבת) נגד יו”ר ש”ס אריה דרעי בנאום סוער בעצרת הבחירות ברכסים לטובת סיעת ‘דגל’ ומועמדה לראשות המועצה יצחק רייך.

במתקפה אמר גפני כי “קרה משהו באלעד, אין לזה קשר לרכסים, ואז בא מישהו שהוא לא מגדולי התורה והעלה את כל הארץ בלהבות. בשביל מה היינו צריכים מערכת בחירות כה סוערת פה ובבית שמש בגלל שמישהו החליט שהוא נוקם בגדולי הדור..”. המתקפה של גפני מכוונת ישירות על הראש של דרעי, אותו גפני מכנה “לא מגדולי תורה שהעלה את כל הארץ בלהבות”.

בתוך כך, במהלך האירוע במועצה נחשף וידאו של מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין זצוק”ל שואל את המועמד יצחק רייך לפני שנה: “אפשר לסמוך עליהם (ש”ס) שיקיימו את ההסכם”?.
מקור
צפה בקובץ המצורף אפשר לסמוך.mp4
 

קבצים מצורפים

  • אפשר לסמוך.zip
    12.7 MB · צפיות: 21

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
'ישראל היום' על הבחירות בערד: ראה"ע ניסן בן חמו מתמודד מול יריב חדש בשם יאיר מעיין - שמקבל את תמיכת חסידות גור המהווה 35% מתושבי העיר. מה שיקבע את תוצאות הבחירות הוא שיעור ההצבעה.
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
דרמה בחיפה:

דגל לתושב בראשות מיכי אלפר, לא תתמוך בדוד עציוני ומחר (שני) בבוקר צפוייה חתימת הסכם בין יעקב בורובסקי ומיכי אלפר, זאת לאחר שאחה”צ קיבל אלפר את ברכתם של גדולי ישראל, אליהם נסע במיוחד לבני ברק.

בשני המטות מדברים כרגע על הסכם אחראי ששם במוקד את צמיחתה ועתידה של העיר חיפה. לדברי גורמים בכירים המעורים בסוד המגעים, סוכם כי יושם דגש על האצת הליכי התחדשות עירונית, ייעול ופישוט המערך הבירוקרטי במועצה, פיתוח סביבתי נרחב בשכונות הוותיקות וקידום מיזמי כלכלה ותעסוקה. עוד בהסכם: תכניות אופרטיביות בתחומי החינוך ושיפור השירות לתושב, לרבות רפורמות משמעותיות וביצוע תהליכי עומק בכל אגפי העירייה.

בימים האחרונים היו מספר מועמדים שניסו לבדוק עם אלפר את קבלת תמיכתו, אולם פריצת הדרך מול בורובסקי הבשילה לאחר שבת, לאחר שהושגו הבנות בכל הקשור לתוכניות העבודה והפיתוח לקדנציה הקרובה, ועיגון מיוחד של מעמד השבת והצביון בעיר במסגרת הסטטוס קוו.
 

י"כ

משתמש מקצוען
במודיעין עילית העיר שקטה מאד (כמעט ולא שמים לב שיש בחירות מחר).
לראשות העיר מתמודד יחידי הר' גוטרמן.
ברגע שאחוז ההצבעה ירד, והוא ירד (השאלה כמה) המפלגות הקטנות יזכו ביותר מושבים.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
במודיעין עילית העיר שקטה מאד (כמעט ולא שמים לב שיש בחירות מחר).
לראשות העיר מתמודד יחידי הר' גוטרמן.
ברגע שאחוז ההצבעה ירד, והוא ירד (השאלה כמה) המפלגות הקטנות יזכו ביותר מושבים.
ראיתי שחילקו היום פלקטים, והבנתי שיסתובבו היום רמקולים וכדו'
חיכו בגלל שר' דוב ור' משה הלל לא חתמו על מכתב אישי עבורו
 

ישראלג

משתמש סופר מקצוען
בעפולה יש 5 מועמדים-
אבי אלקבץ (ראש העיר המכהן), יצחק מירון, רמי יוסף, שלמה מליחי (מהליכוד) ודב הירש.
דגל התורה תומכת באלקבץ (ולגבי השאר אין לי מושג).
סקרים אין שם (ואין סיבה שיהיו, בכ"ז עפולה היא לא העיר הכי מעניינת בעולם...)
יש המון סקרים בעפולה.
הם לא מפורסמים בחדשות החרדיות כי זה לא מעניין.





חסום בנטפרי.
 

ישראלג

משתמש סופר מקצוען
דרמה בעפולה!
שיחות ממספר חסוי עם קריין מוכר מודיעות על תמיכת הרב מחפוד ור' יצחק זילברשטיין במעומד יצחק מירון. [כמובן, מדובר בשקר מוחלט]
בזמן הקרוב אמורה לצאת הכחשה מהרבנים הנ"ל.
[מעניין אם זה חוקי].
 

נהג גרפי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הבחירות בלוד: לאחר שרבנים ואישי ציבור שונים טענו שנאלצו לחתום ולהצהיר על תמיכה בראש העיר המכהן, כשבפועל הם מורים דווקא להצביע עבור המועמד יורם מרציאנו,
הבוקר קמו תושבי העיר, לקמפיין מקורי- "מצהירים יאיר, תומכים ביורם- מנצחים את שלטון הפחד”.
(ישראל כהן)
הדרמה של הרגע האחרון, תושבי שכונת לוד היו בטוחים שהם מצביעים לרה"ע הנוכחי יאיר רביבו כפי הוראת רבני השכונה אלא שהבוקר יצא מכתב בעיתון יתד נאמן בהוראת ר' דב לנדא ור' משה הלל הירש להצביע ליורם מרציאנו,
ואז הגיע מכתבו של ר' דוד כהן שאומנם אמר להצביע ליאיר רביבו אבל אחר הודעת מנהיגי הדור הוא חוזר בוIMG-20240226-WA0035.jpg
 

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שעות לפתיחת הקלפיות: תמיכה נוספת לבורובסקי בחיפה - ציונות נטו בראשות יואב רמתי
לפני זמן קצר נחתם ההסכם בין רמתי ובורובסקי במסגרתו לדברי רמתי הובטח שמירת הצביון היהודי, טיפוח החינוך, תקצוב התרבות התורנית, חיזוק הביטחון האישי ועוד.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה