חולמים על רובוט שיעבוד במקומכם? זה כבר לא מופרך :)
בואו נכיר מקרוב את הרובוט שיחסוך לכם...... לדפדף.


לפני שנכיר לכם את הרובוט החדש, בואו נדבר על הרובוטים שכולנו כבר מכירים: רובוט שואב שוטף למשל, זו המצאה לגמרי מוצלחת. גם אם אין לכם אותו בבית, בוודאי כבר יצא לכם לשמוע עליו או אפילו לראות אותו בפעולה. זה ללא ספק מבורך כשיש מישהו שמשוטט במקומכם ברחבי הבית, שואב את האבק, מקרצף את הרצפה ומשאיר אתכם להרים רגל על הספה.

יש כמובן גם את הצ'אט-בוטים הנחמדים, אלה שקופצים אליכם בחלון קטן על המסך ומנסים לעזור באמצעות הבינה המלאכותית שלהם. חלקם יעילים יותר וחלקם יעילים

פחות, אבל כולם משתדלים להקל ולענות לכם תשובות במקום נציג אנושי, ולחסוך גם לכם וגם לנציג זמן יקר.

ומה קורה כשאתם רוצים לחפש מידע כלשהוא שחשוב לכם? ניקח לדוגמא יום קניות ארוך שתכננתם בבני ברק. אתם רוצים לדעת איפה אפשר לחפש חליפה, רוצים הכוונה לחנויות יודאיקה מומלצות וכדאי מאד גם שיהיו לכם שעות פתיחה מדויקות וכתובות מעודכנות של כל אלה. ואז עומדות לרשותכם מגוון אפשרויות:

אתם מנסים לחפש בגוגל. במקרה הטוב אתם מקבלים מידע חלקי שאין לדעת מתי הוא עודכן. גם מספרי הטלפון ושעות הפתיחה שמופיעים על המסך עשויים להיות לא רלוונ־ טיים. במקרה הפחות טוב החנות שאתם מחפשים בכלל לא נמצאת בגוגל או שהחסימה שלכם לא מאפשרת לכם לחפש אותה.

אתם מתקשרים למכרים מבני ברק ומבקשים מהם המלצות. מאתרים דף ועט ואוספים את המידע היקר, לא שוכחים לציין ליד חנות הכובעים ששמואל אמר שהיא ליד חנות הפיצוחים שנמצאת בחלק העליון של רבי עקיבא. לכו תחפשו את זה עכשיו.

התמזל מזלכם ויש לכם את 'מפתח העיר', ספר הטלפונים של בני ברק. זה כבר מתחיל להיות טוב יותר, כי אכן יש שם הרבה מאד מידע, ולא רק הרבה מאד, אלא גם מידע שאי אפשר למצוא במקומות אחרים כמו שירותי דת וקהילה. והכי חשוב- מדובר במידע הכי מעודכן ואמין שאפשר למצוא! אבל שוב, אתם צריכים לדפדף ולדפדף בספר עב הכרס ולהעתיק לדף את רשימת החנויות, כי הרי לא תסחבו אתכם את הספר לרחובות בני ברק, נכון?

אף אחת מהאפשרויות האלה לא נוחה במיוחד.
ופה בדיוק נכנס הרובוט שלנו לסיפור!



image.1.png



נכון, הוא עדיין לא עורך בשבילכם את הקניות, אבל הוא כן מאתר לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו בתוך 60 שניות, והכי חשוב- שולח לכם אותו ישירות למייל האישי שלכם בלי שתצטרכו לחפש בשום מקום אחר!

מה? איך קוראים לו? איך בדיוק זה עובד? מה המייל שלו?

רק רגע, לאט לאט, מייד נעשה סדר ונענה על הכל :)

ובכן, נעים להכיר את מייל בוט. מייל בוט הוא רובוט החיפוש של 'מפתח העיר'. הוא יודע הכל על כל בעלי העסקים, הארגונים, המוסדות והשירותים באזור המרכז, הוא שולט בחומר ויודע למצוא בדיוק מה שאתם צריכים, והוא מהיר במיוחד.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לו מייל (ואתם יכולים לעשות זאת בכל שעה כמובן). המייל שלו הוא, תרשמו: m@maft.co.il בשורת הנושא אתם רושמים את הסיווג המבוקש. אם למשל אתם חוגגים בת מצווה לילדה ומחפשים בלונים, תרשמו 'בלונים'. אם אתם רוצים לברר על אינסטלטור מצוין תרשמו 'אינסטלציה'. תוך 60 שניות מייל בוט יענה לכם תשובה מפורטת ומדויקת במייל, שתכלול את כל בעלי העסקים או נותני השירות בסיווג הרלוונטי, עם מספרי טלפון, שעות פתיחה וכתובות מדויקות ומעודכנות.

מה שאומר, שגם אתם, בעלי העסקים עצמם, יכולים להיות לגמרי מאושרים במייל בוט. כי זו לגמרי עוד פלטפורמה מעולה שמקפיצה את העסק שלכם לעיני עשרות אלפי לקוחות, מיד כשהם מתעניינים בסיווג של העסק!

אז מהיום גם לכם יש רובוט, כזה שמדפדף בשבילכם ב'מפתח העיר'. מוזמנים לנסות וליהנות!


חתימת-מייל-מונפשת.gif