פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • רחבי הארץ

מצב
הנושא נעול.

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אבי מוסקוב ב'JDN': פרטים חדשים על ניסיון הדחת רה"ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן: בין השמות הבולטים שעלו על שולחן הרבנים כמי שיכולים להחליף את גוטרמן הם יהודה ויספיש, יו"ר איגוד בני הישיבות בעיר, ושמואל מליק, מנהל לשכת בית הדין בעיר

עוד ממוסקוב ב'JDN': מספר שבועות לפני תאריך הבחירות המקומיות המקורי עלו למעונו של מרן הגר"ד לנדו רבנים בעיר ושטחו בפניו את טענות התושבים, אך הגר"ד לא רצה להכריע בנושא ושלח אותם למרן הגרמ"ה הירש, שהכריע יחד עם הגר"ד לקיים מעין פשרה - מינוי פרויקטורים שיפעלו לצד גוטרמן בנושאים שונים

עוד ממוסקוב ב'JDN': בימים אלו ישנה התארגנות, קטנה לבנתיים, של אנשים שצפויים להצביע בפתק ירוק ביום הבחירות, שמשמעותו - רק לא גוטרמן. התארגנות זו, במידה ואכן תצא לפועל, לא צפוייה להיתקל בהתנגדות רבנית נחרצת, מאחר ורבים מהם סבורים שיש להחליף את גוטרמן
 

משה 05276

משתמש מקצוען
אבי מוסקוב ב'JDN': פרטים חדשים על ניסיון הדחת רה"ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן: בין השמות הבולטים שעלו על שולחן הרבנים כמי שיכולים להחליף את גוטרמן הם יהודה ויספיש, יו"ר איגוד בני הישיבות בעיר, ושמואל מליק, מנהל לשכת בית הדין בעיר

עוד ממוסקוב ב'JDN': מספר שבועות לפני תאריך הבחירות המקומיות המקורי עלו למעונו של מרן הגר"ד לנדו רבנים בעיר ושטחו בפניו את טענות התושבים, אך הגר"ד לא רצה להכריע בנושא ושלח אותם למרן הגרמ"ה הירש, שהכריע יחד עם הגר"ד לקיים מעין פשרה - מינוי פרויקטורים שיפעלו לצד גוטרמן בנושאים שונים

עוד ממוסקוב ב'JDN': בימים אלו ישנה התארגנות, קטנה לבנתיים, של אנשים שצפויים להצביע בפתק ירוק ביום הבחירות, שמשמעותו - רק לא גוטרמן. התארגנות זו, במידה ואכן תצא לפועל, לא צפוייה להיתקל בהתנגדות רבנית נחרצת, מאחר ורבים מהם סבורים שיש להחליף את גוטרמן

רבני מודיעין עילית ניסו להדיח את גוטרמן – אך המהלך כשל | פרסום ראשון​



רבני מודיעין עילית ניסו להדיח את גוטרמן – אך המהלך כשל | פרסום ראשון​

שורת רבנים, הבכירים ביותר בעיר, פעלו לאורך החודשים האחרונים להדיח את רה"ע המיתולוגי גוטרמן • לבסוף, מרנן הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש הכריעו על פשרה בנושא • אלו המועמדים שעלו במקום גוטרמן • כל הפרטים בפרסום ראשון
  • אבי מוסקוב
  • י׳ באדר א׳ ה׳תשפ״ד (פברואר 19, 2024)
  • פורסם: 10:07
  • עודכן: 10:07
  • 7 תגובות



בזמן שהערים החרדיות ברחבי הארץ כמרקחה והרוחות סוערות לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד כשבוע, כאשר כל מועמד מנסה לסחוף אחריו קהלים חדשים, ספינים נזרקים לחלל האוויר והסכמים נחתמים ומופרים, העיר החרדית מודיעין עילית מתנהלת כבשגרה. הרוחות לא סוערות ובוודאי שלא נתחמים הסכמים. הסיבה לכך היא אחת – אין באמת בחירות בעיר התורה והחסידות. מי שמכהן בכס ראשות העיר למשך כמעט 25 שנים הוא יעקב גוטרמן, ללא עוררין כלל.
עם זאת, ל'חדשות JDN' נודע כי השקט ששרר בעיר בחודשים האחרונים, היה רק כלפי חוץ, אך בתוך הבית ובקרב מקבלי ההחלטות בעיר, התנהל קרב אדירים על זהות המועמד לראשות העיר מודיעין עילית. היום (שני) אנחנו חושפים בפרסום ראשון כי רבנים בעיר, הבכירים ביותר, פעלו ביתר שאת לאורך החודשים האחרונים בניסיון להחליף את גוטרמן ולהביא מועמד חדש. ניסיונות אלו לא היו מן השפה ולחוץ אלא רצון אמיתי של רבני העיר להחליף את ראש העיר המיתולוגי.
ל'חדשות JDN' נודע כי בין השמות הבולטים שעלו כמי שיכולים להחליף את גוטרמן הם יהודה ויספיש, יו"ר איגוד בני הישיבות בעיר, איש מוכר ורב פעלים בעיר, ושמואל מליק, מנהל לשכת בית הדין בעיר. גורמים שמעורים בפרטים אמרו ל'חדשות JDN' כי בסופו של דבר היה באמת קשה למצוא מחליף ראוי לגוטרמן, אך לא זו הסיבה שהוא לא הוחלף. לרבנים בעיר אף הוצע להכריז קודם על הדחת גוטרמן ורק לאחר מכן לחפש מועמד חדש, אך מהלך זה לא יצא לא לפועל משלל סיבות.
WhatsApp-Image-2023-09-21-at-13.05.38-1024x768.jpeg

מספר שבועות לפני תאריך הבחירות המקומיות המקורי עלו למעונו של מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו שליט"א רבנים בעיר ושטחו בפניו את טענות התושבים נגד גוטרמן והדרישה להביא מועמד חדש. אלא של'חדשות JDN' נודע כי מרן הגר"ד לא רצה להכריע בנושא ושלח אותם למרן רה"י הגרמ"ה הירש שליט"א.
גם בפני מרן הגרמ"ה שטחו את טענות התושבים והנושא נידון בכובד ראש. לאחר דין ודברים בין הרבנים וכלל הגורמים הרלוונטים, הגרמ"ה הכריע לקיים מעין פשרה וסוכם על מינוי פרויקטורים שיפעלו לצד גוטרמן בנושאים שונים הנוגעים לניהול התקין של העיר. יצויין כי ישנם רבנים בעיר שטוענים כיום כי יהיה קשה באמת לאכוף את נושא הפרויקטורים אחרי הבחירות.
עוד נודע ל'חדשות JDN' כי בימים אלו ישנה התארגנות, קטנה לבנתיים, של אנשים שצפויים להצביע בפתק ירוק ביום הבחירות, שמשמעותו – רק לא גוטרמן. מדובר בפרוצדורה מקובלת בבחירות של רשויות מקומיות כאשר אין מתמודד מול ראש הרשות המכהן. התושבים יכולים לבחור בראש הרשות המכהן או להצביע עם הפתק הירוק ובמידה והפתק הירוק גובר על ראש הרשות המכהן, ראש הרשות החדש הוא יו"ר הסיעה הכי גדולה במועצה.
%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-1470_640x426.jpg

צילום: פלאש 90
יצויין כי התארגנות זו של הצבעה בפתק ירוק, במידה ואכן תצא לפועל, לא צפוייה להיתקל בהתנגדות רבנית נחרצת, כך נודע ל'חדשות JDN'. כמו כן, גם כיום לאחר ההסכם שנתחם עם גוטרמן, ישנם רבנים בכירים בעיר שסבורים כי יש להחליף אותו ולהביא מועמד חדש.
נזכיר כי בתחילת חודש תשרי מרנן הגאון רבי דב לנדו והגאון רבי משה הירש הביעו בגוטרמן תמיכה במכתב, שבו נכתב: "לקראת הבחירות לעירייה בחודש חשון הבעל"ט, נתכנסנו הח"מ כמה פעמים לדון בנוגע להמשך. בדיונים עלו הנושאים הדרושים תיקון ושינוים משמעותיים: תחבורה, נוער ורווחה, תכנון ובניה. לאחר שיחות מעמיקות עם ראש העיר היה מכובדנו הרב יעקב גוטרמן שליט"א סוכם על מינוי פרויקטורים לכל אחד מהנושאים כדי לקדם אותם, וכבר החלו בהעלאת תוכניות מפורטות כדי לקדם את העניינים בזריזות".
WhatsApp-Image-2023-09-21-at-12.54.18-1024x1024-1.jpeg

עוד נכתב: "כמו"כ סוכם שהרה"ג ר' שמואל מליק שליט"א מנהל בית הדין יתמנה לבא כוחנו לשותפות נאמנת עם ראש העיר בכל דבר וענין, כשהם פועלים בצוותא. הדברים ידועים שראש העיר שיחי' מתמסר בכל לבו וכוחו לטובת העיר ומוסדותיה מזה שנים רבות ויעידו על כך הדאגה למוסדות התורה והחינוך באופן יוצא מן הכלל, כמו"כ דאגתו להקל מעל המשפחות בתשלומי מיסים וכדו', ודאגה לצרכי הדת במסירות, כשעצם ניהול העירייה שנים רבות כ"כ ללא משאבים מבלי להכנס לגירעונות ושביתות הוא דבר בלתי מצוי".
"פעלנו בהדרכת רבותינו מרן ראש הישי' הגאון רבי דוב לנדאו שליט"א ומרן ראש הישי' הגאון ר' משה הלל הירש שליט"א אשר עיניהם ולבם תמיד על עירנו מזה שנים. לאחר מכלול השיקולים השונים אנו סמוכים ובטוחים שזו הדרך הנכונה והראויה, ויש לשמוח ולהודות להשייית על שהביאנו עד הלום. וכולנו תקוה שנזכה להעמיד הדת על תילה, ולהקל מעל הציבור את עול החיים, ונשא תפלה בעת הזאת שידוננו אדון כל לטובה ולברכה, ושתהא העיר מגדלת ת"יח ויר"ש לתפארת", נכתב לסיום.
 

משה 05276

משתמש מקצוען

החברותא של הגר”מ מאיה: הוא מתנגד להחלטת ש”ס לתמוך בתומכי חילול שבת​


“זה לא על דעתי, אני כל הזמן צעקתי שאין לתמוך ברשימה ברמת גן, שאנשים שם עושים חילול ה’ ומחללים את השבת, וצריך ממש להילחם איתם”, אמר זקן מועצת חכמי התורה הגר”מ מאיה בתגובה להחלטת ש”ס בבחירות המקומיות •

הבחירות המונציפליות מתקרבות ובאות, ויחד עמם שאלת התמיכה של גדולי ומנהיגי הדור מכל העדות והחוגים בכלל הרשימות והמפלגות שבכל עיר ועיר. דרמה של ממש נרשמת בעיר רמת גן בימים האחרונים, לאור הפרסומים כי זקן חברי מועצת החכמים של ש”ס, מרן הגאון רבי משה מאיה שליט”א, תקף באופן חריף את נציג ש”ס בעיר, עו”ד מנחם דויד, והביע תמיכה גורפת במפלגת ‘רמת גן באמונה – הציונות הדתית’ בראשות חבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה, מרן הגר”י זילברשטיין שליט”א עם נציגיו עו”ד נתנאל אינדורסקי וגבריאל לביא, באיחוד ושיתוף פעולה מלא עם הגאון הרב יעקב אריאל ונציגו עו”ד זוהר ישרים.

כזכור, מרן הגר”י זילברשטיין שליט”א הוא זה שהקים בעצמו באופן נדיר את המפלגה שחרטה על דגלה את המלחמה בקדושת השבת בעיר, לאחר טענות קשות שהעלה כלפי הנציגים החרדיים מטעם ש”ס בעירייה, שישבו בשתיקה ושיתפו פעולה ב’שב ואל תעשה’ עם חילולי השבת בעיר, תמורת תקציבים שונים אותם קיבלו למוסדותיהם, כאשר לדברי הגר”י זילברשטיין מדובר ב”מכירת השבת” תמורת כסף.

בסרטון דרמטי המתפרסם מהימים האחרונים, נראה הגאון רבי שמעון בן חיים שליט”א, מרבניה הוותיקים של העיר רמת גן, אשר הקים את המפלגה יחד עם עמוד ההוראה ועומד בראשותה, במעונו של הרב זילברשטיין, שם הוא מספר ומעיד עדות אישית:

“אני ראיתי מכתב בשם מועצת חכמי התורה, וחתום שם הרב מאיה, שהם מחזקים את הנציגים של ש”ס ברמת גן, להצביע בשבילם וכו’. וזה מאד מאד הפריע לי, אני והרב מאיה חברותא ביחד חמישים וחמש שנה, ואני מכיר אותו ויודע מי זה, הלכתי אליו, אמרתי לו הרב מאיה, תראה את המכתב. הוא אומר לי: זה לא על דעתי, אני כל הזמן צעקתי שאין לתמוך ברשימה ברמת גן, שאנשים שם עושים חילול ה’ ומחללים את השבת, וצריך ממש להילחם איתם”.

הרב בן חיים מוסיף: “אחר כך שמעתי, ששמעו מהקבוצה הזו של עו”ד מנחם דויד, שהיינו אצל הרב מאיה, אז גם הוא בא, הרב מאיה אמר לו: אני לא רוצה לדבר איתך, אתה מחלל שבת, אתה עושה חילול ה’.

“הרב מאיה אומר, שהוא כל הזמן דיבר נגד, וביקש מהאחראים שם במפלגת ש”ס שלא יתמכו ברשימה הזו או שישנו את האנשים, כי לא יעלה על הדעת שאנחנו נתמוך באנשים שהם תומכים בחילול שבת במוצהר”.

לאחר מכן נשאל פוסק הדור מנציגו הרב גבריאל לביא: “הרב, מה אומרים לציבור שהם שואלים, מה רע בש”ס ברמת גן”, עמוד ההוראה השיב בחריפות: “הם מחריבים את העיר, והם מזמינים פצצות”, כשכוונתו למה שעורר בכל התקופה שלפני פרוץ מלחמת חרבות ברזל, שעל ידי שיתוף הפעולה בחילולי שבת בפרהסיא, גורמים לסכנה אמיתית לקיום עם ישראל כולו.

לאחר מכן הוסיף פוסק הדור ואמר: “הוא (מנחם דויד) נותן לו (לראש העיר, כרמל שאמה הכהן) תמיכה, זה לא רק זה, זה גם במוראל, הנה הדתיים עצמם גם איתי, יש מחלוקת בין הדתיים, זה גם טוב בשבילו”.

תושבי רמת גן עמם שוחחנו, מספרים לנו כי המגזר הדתי והמסורתי בעיר סוער לאחר פרסום דבריו של הגר”מ מאיה שליט”א, ועל כך כי פעילים רבים, ביניהם בכירים ממש במפלגת ש”ס, עורקים למפלגתו של מרן הגר”י זילברשטיין שליט”א, הפועלת בהכוונת גדולי התורה ושומעים לדעת התורה.

ממפלגת ש”ס נמסר בתגובה כי “מבית זקן המועצת מו”ר הגר”מ מאיה נמסר: הפרסום על תמיכת הרב במפלגת ‘רמת גן באמונה – הציונות הדתית’ – הוא שקר”.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הבחירות בחיפה:

ראש בראש. כל הסקרים בחיפה מוכיחים בסיבוב הראשון זה יונה יהב מול עציוני.
במילים אחרות: התאחדות כלל חרדית מאחורי עציוני תקבע את זהותו כראש העיר הבא.


1708420077858.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ביתר:

מועמד ש"ס בשלט תעמולה להצביע למפלגה הקהילתית למועצה ולשם טוב לראשות העיר.

(המפלגות המובאות בשלט לא תומכות בו)

1708421691213.png
 
נערך לאחרונה ב:

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
הקרב על ראשות העיר חיפה מתחמם

בשבוע שעבר חתמו בשס על תמיכה בדוד עציוני לראשות העיר, ובהמשך גם נציג אגו”י, אבריימי שטרן הודיע על תמיכה בעציוני, אולם כעת מתברר כי מסתמן פיצול קולות בין עציוני לבין בורובסקי, וכי מספר קהילות עשויים לתת את קולם דווקא ליעקב בורובסקי.

בקהילה הליטאית טרם הכריזו מי המועמד מטעמם לראשות העיר, אולם כפי מה שמסתמן כעת, הכיוון הוא דווקא לבחור בבורובסקי ובמידה וכך יוחלט יעשו מאמצים עילאיים לבחירתו של בורובסקי לראשות העיר.

לא רק בקהילה הליטאית צפויים לתת תמיכתם לבורובסקי, אלא גם בתוך הקהילה החסידית מסתמן פיצול שקט. מהמידע שהגיע לאתר 970, עולה כי ביממה האחרונה מתקיימים מגעים שקטים בין אנשי בורובסקי לבין קהילה חסידית גדולה בחיפה, ולא מן הנמנע כי התמיכה בו תיהיה שקטה מבלי לייצר כותרות מיותרות, כאשר גם ישנם מגעים עם קהילות נוספות.

כאן המקום לציין כי גם בפעם הקודמת מרבית הציבור החרדי בעיר הצביע לעינת קליש, בניגוד לקהילת סערט ויז’ניץ ותומכי שס שהביעו תמיכה ביונה יהב.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
תדהמה בחיפה:

לאחר שש"ס ואגודת ישראל הודיעו על תמיכתם במועמד דוד עציוני לראשות העיר הוא הצהיר בכנס רב משתתפים שנערך באוניברסיטת חיפה כי בכוונתו להוסיף קווי אוטובוס בשבת ולהפר את הסטטוס קוו בעיר.
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
תדהמה בחיפה:

לאחר שש"ס ואגודת ישראל הודיעו על תמיכתם במועמד דוד עציוני לראשות העיר הוא הצהיר בכנס רב משתתפים שנערך באוניברסיטת חיפה כי בכוונתו להוסיף קווי אוטובוס בשבת ולהפר את הסטטוס קוו בעיר.
בעימות בין המתמודדים על ראשות העיר שנערך אמש (שלישי), הפנה אביהו האן, המתמודד אף הוא לראשות העיר שאלה לעציוני בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת בעיר: “אני שומע שעציוני נמצא בהסכמים (עם החרדים) שרוצים להחזיר את העיר לחשיכה, מדוע אתה רוצה להחזיר את העיר שנים אחורה?”

בשלב זה ניתנה הבמה לעציוני שענה את התשובה הבאה: “אני בעד תחבורה ציבורית בשבת חד משמעית”. “אני מבטיח מה שיישים באופן מיידי, אני אפעיל עוד קווי אוטובוסים בשבת”. “אני לא צריך את משרד התחבורה להוספת קווים ביום שבת בתחבורה הקיימת”.

בהמשך דבריו התייחס גם לנושא הפעלת הרכבלית והמטרונית בשבת ואמר: “משרד התחבורה בקדנציה הנוכחית – עם השרים הנוכחיים לא יאפשר זאת, ואני צריך את משרד התחבורה לאישור של הפעלת הרכבלית והמטרונית בשבת. ולכן לא אשקר אתכם, נפעל לכך, אבל זה לא רק תלוי בראש העיר בלבד. תיהיה ממשלה אחרת אולי נעשה את זה. הייתה הזדמנות בממשלה האחרונה אבל לצערי זה לא נעשה”.

לא סתם מיכי אלפר אומר לכל מי ששואל אותו שיעקב בורובסקי עדיף לציבור החרדי מדוד עציוני
 

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
תדהמה בחיפה:

לאחר שש"ס ואגודת ישראל הודיעו על תמיכתם במועמד דוד עציוני לראשות העיר הוא הצהיר בכנס רב משתתפים שנערך באוניברסיטת חיפה כי בכוונתו להוסיף קווי אוטובוס בשבת ולהפר את הסטטוס קוו בעיר.
זה לעומת זה:

הישג לאלפר בקרית שמואל: המקווה המפואר קיבל היתר בניה​

היסטוריה בקרית שמואל: לאחר הליכים מורכבים וארוכים, בלשכת אלפר מברכים היום על המוגמר. הבוקר נחתם היתר הבניה למקווה המפואר המתוכנן בשכונה.


היסטוריה בקרית שמואל: לאחר הליכים מורכבים וארוכים, בלשכת אלפר מברכים היום על המוגמר. הבוקר נחתם היתר הבניה למקווה המפואר המתוכנן בשכונה, ובכך יתאפשר להתחיל בקרוב בעבודות הבניה.
יו”ר דגל לתושב מיכי אלפר: “שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, בו אנו זוכים – גם בדקות האחרונות של הקדנציה – ליישם עשייה מנצחת לטובת תושבי העיר. מדובר באישור שהושג לאחר הליכים שארכו מספר שנים, אולם אין פרויקט מסובך שירתיע אותנו, ואין מסלול מכשולים שיגרום לנו לוותר על מה שמגיע לציבור. מזל טוב, קרית שמואל. עוד נבניך ונבנית!, אמר אלפר.
 

חניוק

משתמש פעיל
הוא עומד כעת על 30% וזו תקרת הזכוכית שלו, כל מועמד שיעלה לסיבוב שני מולו יביס אותו ברוב קולות,
קצת מספרים:
הצבעה ליונה יהב
46% מתוך בעלי הדעה
37% מתוך אלו שבטוחים שיבוא להצביע
33% מתוך כלל המדגם
זה הסקר האחרון שראיתי, אם יש משהו יותר טרי, תעדכנו!
 
נערך לאחרונה ב:

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

סקר בחירות בחיפה: דוד עציוני גובר על יונה יהב לראשונה • מהפך בבחירות​


סקר בחירות דרמטי שערך מכון Elixir בהנהלת ד"ר דורית בן ברוך עבור מטה דוד עציוני מצא כי עציוני סגר את הפער מיהב ושניהם ראש בראש במרוץ על ראשות העיר חיפה.

הסקר נערך בין התאריכים 18-19 לפברואר 2024 באמצעות מסרונים שנשלחו ל-75 אלף תושבי חיפה. 1,088 תושבים מעל גיל 17 השיבו לשאלה במי תבחר לראשות העיר.

ואלו תוצאות הסקר (טעות הדגימה היא 2.96%):
דוד עציוני – 27.46%, יונה יהב – 27.10%, יעקב בורובסקי – 11.46%, עינת קליש – 6.82%, אביהו האן – 6.73%, שרית גולן – 3.40%, צבי ברבי – 3.60%, קיריל קארטניק – 1.75%, אבראהים גאטס – 1.16%, יצחק בלס – 0.40%, יוסי שלום – 0.98%, לזר קפלון – 0.85%. (לא החליטו + לא השיבו - 8.29%)

עורכת הסקר ד"ר דורית בן ברוך זיהתה מגמות בולטות: גידול של כמעט 8% באחוזי התמיכה של עציוני ובמקביל יהב מאבד מכוחו בהתמדה (זאת בהשוואה לסקר שנערך באוקטובר לפני 7.10); שיעור המתלבטים שעמד אז על 22% ירד ל-8% בלבד; המועמדים המובילים הם עציוני ויהב ששניהם לא חוצים את רף 40% תמיכה ומכאן עולה כי צפוי סיבוב שני בין שני המתמודדים.

עוד מצא הסקר שהוזמן על ידי מטה עציוני כי במועד הסקר (18-19 לפברואר), כך היו מתחלקים המנדטים בין הרשימות הגדולות במועצת העיר:
הבית שלנו (דוד עציוני) - 4-5 מנדטים; חיפה שלנו (יונה יהב) - 4-5 מנדטים; הירוקים כחול לבן (אביהו האן) - 2-3 מנדטים; שדולת הגמלאים (ישראל סביון) - 2-3 מנדטים; ש"ס - 1-2 מנדטים; חיים בחיפה (עינת קליש) 1-2 מנדטים; אגודת ישראל - 1-2 מנדטים; דגל - 1-2 מנדטים.
 

אברהם קורניק

משתמש מקצוען
קרית גת:
חסידות בעלז הודיעה על תמיכה בכפיר סוויסה.

סוויסה נהנה מתמיכה גם של ש"ס וגור
וצפוי לעלות לסיבוב שני מול ראש העיר הותיק אבירם דהרי.
 

קבצים מצורפים

  • PTT-20240221-WA0135.ogg
    KB 163.5
נערך לאחרונה ב:

ברכת הגשם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
חולון:
תנועת "טוב לחולון" בנשיאות הרב זילברשטיין שליט"א למען השבת והחינוך יוצאת לדרך
 

קבצים מצורפים

  • ההפגנה מול בנין העיריה תהילים של ילדים עם הרב קולדצקי והרב דיין.jpg
    ההפגנה מול בנין העיריה תהילים של ילדים עם הרב קולדצקי והרב דיין.jpg
    1.7 MB · צפיות: 22
  • מכתב המועצת נגד הממח.pdf
    1.4 MB · צפיות: 9
  • אמת.mp4
    12.3 MB
  • IMG_2989.JPG
    5.7 MB · צפיות: 4
  • אמת.mp4
    12.3 MB
  • מכתב הרב זילברשטיין עם מרן.jpeg
    מכתב הרב זילברשטיין עם מרן.jpeg
    KB 447.4 · צפיות: 21
  • IMG-20240221-WA0047 (1).jpg
    IMG-20240221-WA0047 (1).jpg
    KB 166.8 · צפיות: 24
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה