פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • ב''ב

מי לדעתך ינצח בבחירות לראשות העיר?

  • חנוך זייברט

    הצבעות: 511 67.0%
  • אוריאל בוסו

    הצבעות: 202 26.5%
  • יעקב וידר

    הצבעות: 50 6.6%

  • סה"כ מצביעים
    763
  • הסקר נסגר .
מצב
הנושא נעול.

נהג גרפי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
ר' דב לנדא בהכרזה בעצרת בב"ב "להצביע לרשימת דגל ודבר זה חובה"
וכן חובה על בחורי הישיבות לצאת ולהצביע בכל מקומות מושבותיהם לרשימת דגל"
(ר' דב לא אמר למי להצביע לראשות העיר)
 

נהג גרפי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
ר' משה הלל בעצרת יש אנשים שלא יבוא להצביע ויישארו בבית כי יש טענות וא"א להכחיש שיש טענות, וגם שלא עשו להם, אבל כבר אמר החזו"א עיקרי תורה תלוי בזה, שיהיה עוד מקום לישיבה ועוד מקום לגן שלנו, ומי שחושב האם הוא מחוייב להצביע כתוב בפסוק ויאמר משה זה הדבר אשר ציווה ה' תעשו אומר החפץ חיים "אשר ציווה ה'" תחשוב מה הקב"ה רוצה שתעשו, והקב"ה רוצה ודאי להצביע לדגל התורה, ובהמשך הפסוק כתוב וירא עליהם כבוד ה' זה יגרום ודאי לכבוד ה' בעיר.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
במצגת שמוקרנת כעת נראה רבי דוב לנדו מספר כי היו לו ויכוחים עם קנאי ירושלים על הוראת החזון איש לצאת ולהצביע
ואמר להם תכף תגידו לי שלא היה אדם כזה - ה'חזון איש', ואנחנו המצאנו אותו בשביל הבחירות...
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
השר במשרד החינוך, חיים ביטון שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הבחירות לרשויות המקומיות, שיתקיימו ביום שלישי הקרוב והמאבקים באלעד ובבית שמש: "אנחנו מעולם לא הפרנו הסכמים פוליטיים. ישבנו עם הפוליטיקאים כמה וכמה פעמים והיו דיונים. אני לא אאריך על אותם בכירים בדגל שבעצמם קובלים על מה שקרה שם. נאלצנו לעשות הסכמים אחרים. בכל מקום עשינו הסכמים. שאף אחד לא ימצא תירוצים. הם הכניסו את עצמם לזה".

הוא תקף: "נגמר הזמן שהציבור שלנו מוריד את הראש. נקמה זה לא זה. תמורה זה כן. אם אתה לא מקיים… השאלה היא מי הראשון שלא מקיים. כבר 40 שנה ש"ס מקיימת את כל ההסכמים, אם מישהו מפר במקום מסוים אז אין הסכם".

על אשדוד: "אם היינו ממשיכים לרוץ עם אבי אמסלם, היו עולים אנשים שלא דואגים לציבור שלנו. ולכן קיבלנו החלטה קשה להעדיף את לסרי למרות שהיו בעיות".

על בית שמש: "נכון להיום אבוטבול הוא היחיד שיש לו סיכוי לנצח בסיבוב הראשון. אם נגיע למצב של סיבוב שני גדולי ישראל יצטרכו לשבת ולקבל החלטה. זו באמת שאלה מורכבת".

על בני ברק: "אנחנו רצים ברצינות לראשות העיר בני ברק ולכן גם עמדנו על כך בבית המשפט. נלחמנו על זה. האפשרות היחידה שהוא יפרוש היא רוטציה, אפילו עתידית, ושיכניסו אותנו לסבבים. לא יכול להיות שידירו אותנו ושתי קבוצות אחרות יתחלקו. ההיסטוריה מוכיחה שזה משנה מי ראש העיר ולא כולם מקבלים הכל בכל מקרה. אם יהיה הסכם לעתיד נוותר על זה".
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

הניסיון לשבש את הבחירות בבני ברק - כשל; ילדים לא יכנסו מאחורי הפרגוד​

המאבק על ראשות עיריית בני ברק נדמה שכבר הוכרע לטובת חסידי גור והמועמד שלהם - חנוך זייברט, אך הקרב האמיתי הוא לרשימות המועצה בעירייה, כאשר 'דגל' רצה לראשונה לבד וישנו מאבק קשה שהמפלגה של הגר"ש אלתר לא תיכנס. בינתיים, יש ניצחון קטן לנציג המפלגה​


לפני קצת פחות משבוע דווח כי ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר, פרסם לראשונה תמיכה רשמית ברשימתו של שלמה אלבוים, 'טובת העיר' - למועצת העיר בני ברק. כעת המפלגה רושמת לעצמה ניצחון קטן נוסף.

יו"ר ועדת הבחירות בבני ברק, אדיר חרמון, נענה היום (שני) לפנייתו של יו"ר 'טובת העיר' שלמה אלבוים, ופרסם שתי הוראות חדשות שנועדו לשפר את טוהר הבחירות ולצמצם ניסיונות להשפיע על התוצאות בדרכים שונות.
ההוראה הראשונה היא חידוד של נוהל חשאיות ההצבעה. ועדת הבחירות מבהירה למזכירי ועדות הקלפי, כי על המצביע לגשת לפרגוד לבדו ללא נוכחות אנשים נוספים, כולל ילדיו, למעט תינוקות ופעוטות הנישאים על הידיים.
הסיבה לפנייתו של אלבוים לחידוד הנוהל, היתה החשש כי במוסדות חינוך הכפופים למפלגות שונות, יעודדו ילדים להיכנס עם הוריהם לקלפי, כדי "להשגיח" עליהם שהם מכניסים למעטפה את הפתק הנכון... כאמור, הדבר יימנע בכל הקלפיות בבני ברק.
ההוראה השנייה של יו"ר ועדת הבחירות חדשנית יותר, והיא מאפשרת למשקיפים בספירת הקולות לצלם את פרוטוקול הקלפי לאחר סיום הספירה, כדי למנוע מקרים של 'טיפול' בפרוטוקול בדרך לוועדת הבחירות.
עד כה, החוק לא היה חד משמעי לגבי צילום הפרוטוקולים בידי המשקיפים. אולם השבוע הבהיר יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט נועם סולברג, במענה לפניית הרב אלבוים, כי לדעתו הדבר מותר ואף רצוי, כי הוא יסייע לשמירה על טוהר הבחירות.
בעקבות חוות הדעת של השופט סולברג, הודיע כאמור יו"ר ועדת הבחירות בבני ברק כי על המזכירים לאפשר את צילום הפרוטוקולים בידי המשקיפים, לאחר חתימתם.
שלמה אלבוים מסר לאחר החלטת בית המשפט ל'כיכר השבת': "זהו ניצחון גדול למי שחשוב לו טוהר הבחירות, ומימוש רצון התושבים באופן מלא. הניקיון בעיר מתחיל מבחירות נקיות".
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הסקופים:
ארי כהן מעדכן: יעקב זכריהו שהודח מרשימת ש"ס בב"ב מאגד תחתיו ציבור ספרדי שצפוי להצביע לרשימתו של זייברט למועצה ולרשות העיר בתמורה לתמיכה צפוי זכריהו לקבל תפקיד בכיר בלשכת זייברט
בשעות האחרונות מופצת הקלטה טלפונית נגד הצבעה לש''ס בעקבות הדחתו של זכריהו, ובסופה סוג של סקר קצר.

בנוסף-
טריק חדש.. או אולי ישן שלא נתקלתי בו בכ''א.
במהלך היום התקשרו מכל מיני מפלגות (כולל ליכוד, התחדשות וכד')
לשאול האם לכולם יש ת.ז והם יודעים היכן להצביע.
קרה בעבר- בבחירות לכנסת לא במקומי.
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
בשכונת קרית הרצוג ואזורים נוספים בבני ברק פוזרו במהלך הלילה פתקים על כך שאוריאל בוסו מוריד את מועמדותו לראשות העיר. מדובר בפייק.
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
דרמה בבני ברק!
באופן חריג: האדמו"ר מבוהוש הורה לכל חסידיו שיצביעו לרשימת אגודת ישראל ג' ולראשות העיר בני ברק לחנוך זייברט. אמש קיבל את זייברט ובירכו לקראת הבחירות המתקיימות היום.
1709031465127.png
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אבי רבינא: מודעות ענק הבוקר בבני ברק עם הקול קורא הליטאי למען חנוך זייברט לצד תמונותיהם של גדולי ישראל הליטאים מברכים את זייברט לקראת הבחירות

1709038464415.png
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה