פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • ירושלים

מי לדעתך ינצח בבחירות לראשות העיר?

  • משה ליאון

    הצבעות: 361 93.0%
  • יוסי חביליו

    הצבעות: 27 7.0%

  • סה"כ מצביעים
    388
  • הסקר נסגר .
מצב
הנושא נעול.

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כהמשך לתגובה קודמת
דרמה בירושלים: מרן ראש ישיבת "כסא רחמים" הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א, הביע תמיכה ברשימת "דגל התורה" בירושלים. יו"ר "דגל התורה" בירושלים הרב אליעזר ראוכברגר, קיבל את תמיכתו וברכתו: "מצווה לתמוך בדגל בירושלים. מצווה לתמוך בהם, מצווה גדולה,. מי שיתמוך בהם יקבל עשר פעמים בשמים את השכר שלו".
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ח"כ הרב יעקב אשר בכינוס בחירות בירושלים תוקף את ה'דילים': אין מושג כזה שנקריב יראת שמים או צביון של עיר מסויימת בשביל לעשות 2 עסקאות טובות בערים אחרות, לא היה מושג כזה אצל גדולי ישראל זצוק"ל, ולא אצל אלו שיבדלו לחיים ארוכים שמנהיגים אותנו היום, אין אצלנו מושגים כאלו, זה לא אצלנו, זה במפלגה אחרת. (ישראל כהן)
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ארי כהן: ההכרזה של הגר"מ מאזוז ויהונתן יוסף על תמיכה ב'דגל' הירושלמית, מגיעה אחרי שרשימתו העצמאית של יוסף נפסלה על ידי ועדת הבחירות. כזכור, מהלך שאליו יצא יהונתן יוסף בעקבות הווטו של בן גביר, על המשך כהונתו ברשימת קינג, שחוטפת מכה קשה היום.
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

ללא הסכם עודפים וקמפיין שממוקד לקהל הפנימי: אסטרטגיית ברים נחשפת​


אגודת ישראל בירושלים, בראשות צחי ברים, החליטה על אסטרטגיה חדשה כדי למנוע תוצאה דומה למערכת הבחירות הקודמת - 6-3 לטובת דגל התורה • הסיעה החסידית לא חותמת על הסכם עודפים, ולא מנסה לרוץ לקהלים 'חיצוניים'

WhatsApp-Image-2024-02-19-at-12.26.10-1024x683.jpeg
צחי ברים והשר מאיר פרוש. צילום: דוד ארזני
מאז התוצאות הדרמטיות בעיריית ירושלים במערכת הבחירות הקודמת, אז דגל התורה זכתה ל-6 מנדטים מול 3 לאגודת ישראל, עושים הכול במפלגה החסידית כדי שבעוד 8 ימים התוצאה לא תחזור על עצמה. באגודת ישראל שואפים להגיע לתוצאה של 5 מנדטים להם מול 6 או 7 של דגל התורה, ול'מקומי קול חי' נודע היום (שני) על מאחורי הקלעים של המהלך.
באגודת ישראל בירושלים, בראשות הרכש החדש צחי ברים, החליטו לנקוט בשורת צעדים כדי למנוע הפסד מוחץ כמו בבחירות הקודמות. בין הצעדים המשמעותיים שננקטו, יש את ההחלטה "ללכת על קולות פנימיים לפני החיצוניים" כפי שהגדירו זאת במטה החסידי. הכוונה היא שעוד לפני שינסו להביא קולות של קהלים אחרים בירושלים, קולות ליטאים ספרדים או מסורתיים, עליהם להתמקד קודם במיצוי של כלל קולות הקהילות החסידיות בעיר.
אגודת ישראל בירושלים מונה למעלה מ-200 קהילות חסידיות, מספר גבוה במיוחד שמצריך התמקדות בקמפיין עם מסרים לתוך ה'בייס' פנימה לפני שפונים לקהלים חיצוניים. בסיעה החסידית משוכנעים שבמידה ויעשו זאת, דבר שכבר מבוצע הלכה למעשה בשבועות האחרונים עם אינספור כנסים שמקיימים ברים ואנשיו, הם יצליחו להעלות לחמישה מנדטים. "פעם קודמת גירדנו את הארבע מלמטה, ככה שהארבע בכלל לא שאלה", מסבירים במטה החסידי.
מהלך נוסף עליו החליטו באגודת ישראל – הוא שלא לחתום על הסכם עודפים כפי שעושים מרבית המפלגות בבחירות המוניציפליות. הסיבה: מאחר ובניגוד לכנסת, ברשויות המקומיות אין את חוק באדר-עופר, אז במידה ולאגודת ישראל יש 'קולות עודפים' שלא משלימים למנדט, הקולות הללו יעברו לידי מפלגה אחרת שקרובה יותר למנדט, כגון סיעת 'התעוררות' כפי שקרה בפעם הקודמת.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
הרב אברהם ובר, איש המספרים של דגל התורה, התראיין הבוקר (שני) אצל בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר ב'קול חי'. בין היתר אמר כי "ירושלים לא מעניינת הפעם. הסיבה היא פשוטה – בפעם הקודמת 'נחתכו' הדברים, וכגודל ההצלחה כך גם הפעם דגל תשחזר את ה-6 לפחות, כאשר אגודת ישראל אולי תשחזר את השלושה מנדטים שיש לה כיום, אבל לא יותר".

ובר: "לאגודת ישראל יש את הבעיות הפנימיות שלה, בעיות מאוד קשות, ואני מקווה שביניהם יסגרו את העניינים". קאהן: "הפריימריז בבני ברק, לאן זה הולך?". ובר: "דגל תכניס לפחות 11 מנדטים, אני מאמין שגם 12. אגודת ישראל תכניס 6 או 7, ש"ס גם במספרים האלו. אולי יעקב וידר ייכנס, אולי אלבוים – זה פחות או יותר החלוקה בין 27 הנציגים במועצת העיר בני ברק".
 

הוראת שעה

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
תמיכה נוספת ולא צפויה בדגל בירושלים
האדמור מסלאנים תומך ברשימת דגל למועצת העיר וחסידי סלאנים צפויים להצביע לדגל
זה מעניין הגישה של דגל בירושליים מוסיפים לבנה על גבי לבנה...
(בנוסף הם לא חלק אינטגרלי משלומי אמונים?)
 

נהג גרפי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג

פרוש: "נוסיף בפרסומים של ג' את המועמדות של ליאון" (המחדש)​

לאור הכוונת מרנן ורבנן חברי מועצת גדולי התורה שליט"א המנהיגים את חצרות הקודש בעיר ירושלים, הודיע יו"ר אגודת ישראל ירושלים, השר מאיר פרוש, כי לצד החובה הקדושה לבחור ולפעול למען הצלחת רשימת אגודת ישראל ירושלים שסימנה ג', יש לבחור בראש העיר משה ליאון • השר פרוש, שוחח עם ראש העיר משה ליאון ועדכן אותו כי התנועה תוסיף את פתק ההצבעה הצהוב עבורו בפרסומים הרשמיים
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הנספח נפתח, נא לשמור על הכללים.

 

הוראת שעה

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
הרב ראוכברגר דיבר היום בשפת האידיש בביהמ״ד של חסידות באבוב 45 ברחוב פנינה בירושליים במשך דקות ארוכות במשך דקות ארוכות כרב ביהמ״ד הרב שטרנבוך מקשיב לכל הדרשה. יגיעו ל 7 מנדטים ?
(הועתק מהפרגוד)
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה