פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • ירושלים

מי לדעתך ינצח בבחירות לראשות העיר?

  • משה ליאון

    הצבעות: 361 93.0%
  • יוסי חביליו

    הצבעות: 27 7.0%

  • סה"כ מצביעים
    388
  • הסקר נסגר .
מצב
הנושא נעול.

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

ארגוני השמאל הגישו בקשה: לפסול את הרשימה של אריה קינג​

המרכז לנפגעי גזענות וארגונים נוספים פנו ליועמ"שית בהרב-מיארה בבקשה לפסול את רשימתו של אריה קינג מהתמודדות למועצת העיר ירושלים, בטענה כי הוא גזען ומסית
  • בנימין ברגר
  • י״ב בתשרי ה׳תשפ״ד (ספטמבר 27, 2023)

המרכז לנפגעי גזענות, עמותת עיר עמים, הזרוע הציבורית והמשפטית של התנועה הרפורמית – יהדות מתקדמת בישראל, פורום תג מאיר וארגונים נוספים הגישו פנייה ליועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה בבקשה לפסול את רשימתו של אריה קינג מהתמודדות למועצת העיר ירושלים.
לטענתם, "יש במטרותיה ובמעשיה של רשימת 'מאוחדים עם אריה קינג' במפורש או במשתמע, משום שלילת האופי הדמוקרטי של המדינה וכן הסתה לגזענות". אי לכך הם דורשים לפסול את הרשימה לבחירות הקרובות.
אחרי פירוט צבר הראיות שלהם הם כותבים: "בשלל הראיות שהוצגו לעיל יש כדי לבסס באופן חד משמעי, משכנע וברור, כי המעשים והמטרות של הרשימה נגועים בהסתה לגזענות ובחתירה תחת ערכיה הדמוקרטיים של המדינה, ומחייבים לקבוע כי הרשימה מנועה מלהשתתף בבחירות למועצת העיר ירושלים. המדובר במסה קריטית של ראיות בעלות אמינות גבוהה ביותר, בכללן, דברים שנכתבו, נאמרו ופורסמו על ידי העומדים בראש הסיעה אף בעת האחרונה, לרבות סרטונים והקלטות בהם נראים ונשמעים העומדים בראשה".
"לאור כל האמור לעיל, נבקש כי תוגש עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המבקשת כי ייקבע כי הרשימה מנועה מלהשתתף בבחירות לרשויות המקומיות בגין הסתה לגזענות ושלילת אופייה הדמוקרטי של המדינה".
סגן ראש עיריית ירושלים ויו"ר רשימת מאוחדים עם אריה קינג מסר בתגובה: "על כך נאמר 'אין הגמל רואה את דבשתו העקומה'. אני מבין שסיעות מרצ וסיעת התעוררות שאך לפני רגע הוציאה אוטובוסים בחינם לחוף הים כשוחד בחירות תוך צפצוף בוטה בחוק התעמולה, מבקשות להשתמש בארגונים שונים בציניות ועזות מצח שזועקים לשמיים כדי לפסול את רשימת מאוחדים- הרשימה הערכית, האידאולוגית והמקצועית ביותר מקרב כלל הסיעות בעיר שבנויה מפסיפס רחב של אנשי ונשות ציבור מהמעלה הראשונה, אנשי ונשות אמונה עם קבלות עשייה מוכחות שהובילו לאורך השנים פרויקטים גדולים, תוכניות ומיזמים מובילים לטובת כלל תושבי ירושלים".
"לעולם, ויעידו על כך כלל הקבוצות בירושלים ללא יוצא מכן הכלל, לא עניינה כחבר מועצת עיר וכסגן ראש עיר זהות האדם, דעותיו והשקפת עולמו שפנה לעזרה. עזרתי לכל תושב ותושבת, גם לאלו המנוגדים בתכלית לתפישת עולמי, באופן הנקי והראוי ביותר ויעידו על כך מתחריי במועצת העיר. לעולם לא פעלתי עם 'פנקסנות' כלפי תושבים מסוימים, ושליח ציבור שנוהג כך חוטא בראש ובראשונה כלפי תושבי העיר ובעיקר עושה קשר בנפשו".
עוד הוסיף קינג, "לאורך כל שנותיי כאיש ציבור, עזרתי ואני עוזר ללא סייג לכלל הקהלים והקבוצות בירושלים, בין אם אלו חרדים, ערבים, מסורתיים או חילוניים ושאר הקהילות ותמיד עשיתי ואני עושה זאת ללא קשר לזהותם, כפי שאני נוהג מול כל תושב ותושבת בעיר- יותר מכל גורם עירוני אחר. בוודאי שלאין ערוך בהשוואה לאנשי התעוררות שבעיקר עושים רעש וצלצולים ובפועל לא עושים דבר וחצי דבר עבור תושבי העיר. זו גם הסיבה שסיעת 'מאוחדים' פועלת במשך כל הקדנציה בקרב האוכלוסייה הערבית יותר מכל סיעה אחרת, ולכן אין זה מפתיע שהיא היחידה שמקיימת מסע בחירות שכולל חוגי בית ומפגשי תושבים רבים בשכונות הערביות".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי

ספידי

משתמש מקצוען
איתי גדסי: האמת צריכה להיאמר: המנצח של הבחירות האלה, עוד בטרם נפתחו הקלפיות, וללא פתיחת קמפיין, הוא ראש עיריית ירושלים משה ליאון. הוא זוכה לתמיכה חרדית מקיר לקיר, כולל כלל הקהילות החסידיות בעיר.
 

ספידי

משתמש מקצוען
ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים צחי ברים ב׳קול חי׳: ״השאיפה של הסיעה לקבל כארבעים אלף קולות בירושלים. זה אפשרי. אנחנו רוצים לחבר את הקהילות אל הנציגים, שירגישו שיש להם כתובת״.

עוד מראש רשימת אגו״י בי-ם צחי ברים ב׳קול חי׳: ״בחרנו בסיסמה ״להיות או לחדול״, כי לחברי הקואליציה של אגודת ישראל בקדנציה הזו לא היה מספיק כוח. לא היה לנו אפשרות להשפיע כמו שצריך, בדברים שמציקים לציבור החסידי כמו תחבורה ודברים נוספים מעבר לדברים השוטפים ואנחנו מבקשים שיתנו לנו את הכוח הזה״.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
השאיפה של הסיעה לקבל כארבעים אלף קולות בירושלים. זה אפשרי. אנחנו רוצים לחבר את הקהילות אל הנציגים, שירגישו שיש להם כתובת״.
להגיע מ3 מנדטים (קרוב ל4) לקרוב ל6 זה שאיפה יפה...
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
יו"ר נעם ירושלים אלעד רבינוביץ' בהפגנה אתמול מול אירוע מיסיון בארנה
 

קבצים מצורפים

  • VID-20231004-WA0009.mp4
    4.8 MB

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
רק לעדכן אותם.
"עטרת ישראל" כבר כמה שנים לא בירושלים.
"מאור התורה"? ראש הישיבה שייך כיום לש"ס.
וחיי משה מעולם לא היו דגל..
מה זה משנה בכלל איפה הישיבה נמצאת.
כל אחד מצביע במקום מגוריו ורק על הבחירות המקומיות לעירו הוא יכול להשפיע.
אז מה הרשימה המוזרה הזו?
אם זה היה הולך כך הרבה רשימות חרדיות בערים אחרות היו נופלות מזמן.
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
ועדת הפנים אישרה את הצעת החוק, לפיו עובדי מדינה המועמדים לבחירות לרשויות שהוצאו לחל"ת יוכלו לחזור לעבודתם עד 30 יום לפני מועד הבחירות החדש. חבר הוועדה ח״כ ארז מלול: ״מדובר בתיקון הכרחי עבור מאות מועמדים שהוצאו לחופשה״.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
המועמד החילוני לראשות ירושלים יוסי חביליו עלה עם קמפיין אנטי חרדי - ״ירושלים ישראלית או חרדית״ במסגרת רשימתו ׳האיחוד הירושלמי׳.
get_attachment_url

get_attachment_url
Screenshot_2.png
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה