פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • בית שמש

מי לדעתך ינצח במירוץ לראשות העיר?

  • שמואל גרינברג

  • עליזה בלוך


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

אברהם חסיד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מאיפה יש לדגל 14500 קולות, אם היה בבחירות האחרונות לכולם יחד 19500?
לא שאני מסכים לכל המספרים אבל ההסבר הוא כך
בנק = מצבעים פוטנציאלים
דגל 14500+שלו"א 10000 +גור ודוימוי 5500 =30000
75% הצבעה = 22500
נוסף 10000 קול רובם חרדים =8000*75% הצבעה =6000*66% אשכנזים = 4000 + 19500מהכנסת =23500
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
קצת שמחה בימים מטופשים אלו:
צפה בקובץ המצורף 1582188
חייבים כזו טבלה גם על ניקים כאן.
ועוד דבר
 

דיני

משתמש מקצוען
(y) (y) (y)
אם הנציגים שלנו לא יודעים להסתדר ביניהם,
מה יאמרו אזובי הקיר...?
כ"כ עצוב לראות את המערכה הסוערת הזאת בבית שמש
למה אנחנו החרדים לא יודעים להסתדר אחד עם השני?
יש משפט כזה ש'החרדים מאוחדים רק בשעת צרה'
וזה כ"כ נכון ועצוב.
דווקא במקרה הזה אפשר לראות יותר מכל את הניתוק המשווע של הנציגים הפוליטיים לבין השטח.
השטח משווע לאחדות, שונא מריבות, אוהב אחד את השני.
אין שום מתח אמיתי בין ספרדים לליטאים 'בשטח'.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דרמה בבית שמש:

מרדכי הלפרין חושף בפרסום ראשון כי הגאון רבי מרדכי גולדשטיין, מרבניה הבולטים של העיר ובעל השפעה על אלפי מצביעים, הצטרף לקול קורא בתמיכה במועמדותו של שמואל גרינברג לראשות העיר.

1708530694847.png
 

אברהם חסיד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
דרמה בבית שמש:

מרדכי הלפרין חושף בפרסום ראשון כי הגאון רבי מרדכי גולדשטיין, מרבניה הבולטים של העיר ובעל השפעה על אלפי מצביעים, הצטרף לקול קורא בתמיכה במועמדותו של שמואל גרינברג לראשות העיר.

צפה בקובץ המצורף 1583257
דרמה בבית שמש: הגאון רבי מרדכי גולדשטיין, מרבני העיר בית שמש, שלו השפעה אדירה על אלפי מצביעים הסרים למרותו ברחבי העיר, הצטרף היום (רביעי) לקול קורא של מרנן גדולי ישראל בתמיכה במועמדותו של שמואל גרינברג ורשימת דגל התורה.

החתימה מגיעה ברקע המאמצים האינטנסיביים של גרינברג, לאחד את כלל הקהילות הליטאיות לתמיכה בו כמועמד לראשות העיר. גורמים המעורים בנעשה בעיר מעידים כי "החתימה של הרב גולדשטיין דרמטית – מעלה למעשה את שמוליק גרינברג לרף הדרוש כדי לנצח בקרב על ראשות העיר בית שמש, אפילו בסיבוב ראשון".

מי שנחשב מקורב לרב, ישראל סילברסטין שהינו חבר המועצה בעיריית בית שמש מטעם דגל התורה, הצטרף אף הוא לתמיכה בגרינברג לפני כשבועיים. סילברסטין הגיע לכנס של 'דגל'בבית שמש, כנס בו השתתפו גם חברי הכנסת של המפלגה והיו"ר הארצי משה גפני, כדי להפריך את השמועות על כך שהוא לא תומך בגרינברג.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
יו״ר ש״ס אריה דרעי לאבי בלום ב׳קול חי - ״בבית שמש אותם אלו שהפילו את משה אבוטבול לפני 5 שנים, הלכו וסגרו דילים עם עליזה בלוך, פתאום עכשיו הם צועקים ומשתוללים. הם סגרו הכל ביניהם, כאילו אין ש״ס המפלגה הגדולה בבית שמש, כאילו אין אגודת ישראל, אין גדולי ישראל, אז הנה ב״ה המועמד שלנו אבוטבול מקבל תמיכה רחבה ביותר של ש״ס, אגו״י, הליכוד, עוד 18 חסידויות וחצרות ועוד תופתעו מאוד בימים הקרובים. אבוטבול הוא המועמד היחיד שינצח בסיבוב הראשון״.
 

מישמשית

משתמש מקצוען
אבי מוסקוב עם עוד פרטים מההסכם של הגר"מ גולדשטיין בבית שמש: במסגרת הסיכומים וההבנות בין סילברסטין לגרינברג, הוחלט כי דעתו של הרב גולדשטיין תשמע בכל נושא פוליטי, וישראל סילברסטין יישאר בתואר יו"ר הסיעה. כמו כן, בכל סיטואציה יהיה שיוויון בין שמוליק גרינברג לסיברסטין במידה וגרינברג לא ינצח
 

שלומי מרום

משתמש פעיל

לקראת הכרעה?

הקרב על בית שמש: אבוטבול חוצה את רף ה-40%

סגן השר ח"כ משה אבוטבול חותם על שורת הסכמים שעל פי ההערכה בש"ס, מאפשרות לו לחצות את רף ה- 40% ולנצח כבר בסיבוב הראשון עם כ-25,000 קולות • היום נחתם הסכם נוסף, עם מפלגת 'שבת אחים' המונה כ-1,500 מצביעים

לקראת הכרעה שתסלול את דרכו ללשכת ראש העיר? סגן השר ח"כ משה אבוטבול חותם על שורת הסכמים שעל פי ההערכה בש"ס, מאפשרות לו לחצות את רף ה- 40% ולנצח כבר בסיבוב הראשון עם כ 25,000 קולות.
לאחר שחתם אמש הסכם עם מפלגת הליכוד המקומית, בראשות שלום אדרי ומשה שטרית, המועמד לראשות העיר סגן השר ח״כ הרב משה אבוטבול, לא נח לרגע וממשיך בצירוף עוד קהלים בדרך ללשכת ראש העיר ולנצחון כבר בסיבוב הראשון.

היום (רביעי) ששה ימים לבחירות, חתמו במפלגת ׳שבת אחים׳ בבית שמש בראשותו של איש החינוך דוד עסיס המונה כ-1500 מצביעים על הסכם תמיכה במשה אבוטבול. לאחר החתימה התברך הרב אבוטבול מרב המפלגה הרה״ג עובדיה יוסף.
בבחירות ב-2018 קיבלה המפלגה כ-1336 קולות, במהלך החודש האחרון ניהלה המפלגה מו״מ עם שלושת המועמדים והבוקר החליטו לתמוך במשה אבוטבול שהוא היחיד שכבר מחזיק הסכמים חתומים עם הקהילות הגדולות בעיר, אגודת ישראל, הליכוד, מפלגת הבית שלו שס, ועוד 18 חסידוית קטנות מהעיר וכאמור היום הצטרפה מפלגת 'שבת אחים' שבעבר תמכה בבלוך, והערב כבר פותחת מטה לטובת משה אבוטבול.
בנוסף מבטיחים במטה אבוטבול, שצפויות עוד הפתעות בימים הקרובים, מקהילות רבות בעיר שמבקשות להצטרף למועמד לראשות העיר סגן השר ח"כ משה אבוטבול, בדרך לניצחון בסיבוב הראשון ולשוב ללשכת ראש העיר.

הקרב על בית שמש: אבוטבול חוצה את רף ה-40%
הקרב על בית שמש: אבוטבול חוצה את רף ה-40%
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

די

משתמש סופר מקצוען

אחדות ליטאית-חסידית​

דריכות שיא בבית שמש לקראת עצרת החירום בראשות גדולי הדור​

התלכדות נרחבת ונלהבת בקרב ציבור בני התורה בעיר בית שמש לקראת המעמד האדיר ורב הרושם שייערך היום בראשות מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור • בין גדולי החסידות שישתתפו: ראש הישיבה הגר"ש אלתר

צילום אלי קוביןצילום אלי קובין


התלכדות נרחבת ונלהבת בקרב ציבור בני התורה בעיר בית שמש לקראת המעמד האדיר ורב הרושם שייערך היום (חמישי) בראשות מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור, מרן ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו שליט"א, מרן ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א, מרנן הגר"י זילברשטיין והגר"ד כהן, ראש הישיבה הגר"ש אלתר והרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בן כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא. כך גם ישתתפו גדולי האדמו"רים ורבני העיר, שלוחי דרבנן חברי הכנסת ומועמדי הרשימה לראשות ולמועצת העיר, ובהשתתפות אלפים מתושבי בית שמש.

המעמד האדיר יתקיים אי"ה היום (חמישי) בשעה 18.45 במגרש הספורט רחוב נחל שורק 16 בעיר בית שמש. קהילות הקודש בעיר יגדשו בהמוניהם את המתחם למען כבוד התורה ולהרבות כבוד שמים בשעה גורלית זו בכדי לבקש ולעורר רחמי שמים להצלחת המערכה הכבירה.

ברחבי העיר ובמטות דגל התורה בבית שמש משלימים את ההכנות לכינוס הענק שכמותו לא ראתה העיר מאז הקמתה. אל הכינוס הענק צפויים לנהור אלפים אלפים מוותיקי העיר ומאלו שבאו זה מכבר, מבוגרים וילדים שיבקשו לראות את מרנן ורבנן גדולי ישראל אשר יטריחו עצמם למען כבוד התורה ומפני חשיבות המערכה הגורלית, בקריאתם לבחור ולפעול ככל שניתן להגדלת רשימת דגל התורה המקומית ולבחירת שמואל גרינברג לראשות העיר.

מארגני המעמד האדיר מספרים על התלכדות השורות בעיר לקראת העצרת הגדולה ועל התגייסות המונית בקרב חוגים שונים וקהילות מגוונות שיטלו חלק בכינוס, מתוך הבנה של גודל חשיבות המערכה הגורלית ובמטרה לתת כבוד לתורה ולמנהיגי הדור שמטריחים עצמם ממרומי גילם להגיע ולהשתתף בכינוס החירום.

מארגני העצרת מעידים על ציפייה דרוכה בקרב תושבי העיר לקראת המעמד האדיר. הוראתם הנחרצת של גדולי ישראל כפי שפורסמה בקריאת הקודש בימים האחרונים ובה קראו מרנן ורבנן כי "כל הפועל באופן אחר או נמנע ומשתמט מחובה זו, גורם להחלשות בכל ענייני היהדות", מהדהדת בקרב ציבור בני התורה.

בעקבות הקריאה הקדושה שבה מברכים גדולי ישראל את מי שיפעל בעניין "ואשרי הנחלץ לעניין רב חשיבות וגדול נחיצות זה, וכו' יזכה לכל מילי דמיטב, נחת מכל אשר לו, מתוך בריאות ושלות השקט, וימלא ד' כל משאלות ליבו לטובה", נרשמת התגייסות מרשימה לפעול ולהפעיל להצלחת המערכה החשובה בעיר בית שמש.

בקרב בני התורה בעיר התקבל בהתלהבות ובחרדת קודש מכתבם של גדולי הדור, חברי מועצת גדולי התורה ומאות ראשי ישיבות מכל העדות והחוגים שיצאו בקריאה דרמטית הקוראת לכל העדות והחוגים להצביע לרשימת "דגל התורה".

גדולי ישראל מציינים במכתבם כי מדובר במערכה על הדת כאשר על כף המאזניים עומדים עניינים של העמדת הדת על תילה, וסכנה של עקירת כל הקדוש והיקר לנו. בחירות אלו הם על צביון כל עיר, כותבים ראש הישיבות, ומזכירים כי גדולי התורה תמיד זרזו לבוא ולהצביע בעד המפלגה שתדאג לחינוך בנינו ובנותינו בדרך המסורה מדור דור.

את מכתבם מסיימים גדולי ישראל בברכה: "כל התומך והמצביע בעד הרשימות הנ"ל הרי הוא בכלל ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת, ומי שביכולתו לסייע הרי הוא בכלל מזכה הרבים וזכות הרבים יהיה תלוי בו וכל המסייעים להוסיף בשמירת דת תוה"ק בעירם הננו תפילה שיזכו הם וכל משפחותיהם בכל הטוב ממקור השפע".
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

פרידה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הבחירות בבית שמש הוכרעו - דרמה לילית! מפלגת ׳בני תורה - הפלג׳ חתמה ב-2 בלילה בהוראת ראש הישיבה הגר״א דויטש, על תמיכה במשה אבוטבול לראשות העיר בית שמש. יו״ר הרשימה מלאכי כי טוב הסיר מיידית את מועמדותו לראשות העיר. מפלגת ׳בני תורה׳ מחזיקה מעל 2000 קולות בבית שמש, המטה של ׳בני תורה׳ למען בחירתו של אבוטבול ייפתח היום יום חמישי בצהריים.
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הבחירות בבית שמש הוכרעו - דרמה לילית! מפלגת ׳בני תורה - הפלג׳ חתמה ב-2 בלילה בהוראת ראש הישיבה הגר״א דויטש, על תמיכה במשה אבוטבול לראשות העיר בית שמש. יו״ר הרשימה מלאכי כי טוב הסיר מיידית את מועמדותו לראשות העיר. מפלגת ׳בני תורה׳ מחזיקה מעל 2000 קולות בבית שמש, המטה של ׳בני תורה׳ למען בחירתו של אבוטבול ייפתח היום יום חמישי בצהריים.
נייעס בית שמש: ההכרעה עברה שוב לצד גרינברג
ב3 בלילה חתמו ויזניץ מונסי לגרינברג
החסידות מונה כ2000 קולות
ביממה הקרובה תיפתח המטה למען הצלחתו של מועמד גדולי התורה והאדמורים
לקדש שם שמים!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

תודה
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה