הרי געש וטורנדו בעין העדשה: צלם הנוף החרדי משיק ספר חדש
צלם הנופים המוערך מיקי שפיצר, בספר חדש הכולל תיעודים מרתקים של פלאי הבריאה העצומים ביותר והצצה נדירה לסיפורים מאחורי עדשת המצלמה • אלפים מיהרו להזמין את הספר ומביעים התפעלות עצומה מיופי הבריאה שנחשף במלוא הדרו • "זהו תוצר של 4 שנות דם יזע וגם דמעות" מספר מיקי


אם אתם נמשכים לעולמות הצילום, או חובבי נוף מושבעים (או גם וגם), ככל הנראה אתם מכירים היטב את השם מיקי שפיצר. צלם הנוף החרדי זוכה לאהדה רבה ברחבי העולם, כשהוא כובש את לבבות ההמונים עם תמונות נוף עוצרות נשימה. מיקי שפיצר אף הפך לאייקון בינלאומי בענף צילומי הטבע, אחר שזכה בשלל תחרויות בינלאומית ותמונותיו מוצגות בתערוכות שונות בארץ ובעולם.

לפני שבועות ספורים הוציא לאור ספר חדש בשם "מיקי שפיצר - בעין העדשה" בו הוא מעניק תמונה עמוקה ורחבה של מסע הצילומים שלו ברחבי העולם. הספר כולל תיעודים מופלאים של הרי געש מתפרצים, שמיים מוארים בצבעים המופלאים של הזוהר הצפוני, סופות טורנדו עוצמתיות ועוד תמונות טבע ונוף יוצאות דופן ממדינות רבות ברחבי העולם, כאשר גם סמטאות העיר העתיקה והכותל המערבי זוכים למקום של כבוד עם זוויות צילום חדשות ומיוחדות.

הדמיה-פנים-הספר.jpg

לרכישת ספרו של מיקי שפיצר לחצו כאן>>>


"אנשים לא יודעים כמה מאמץ מושקע מאחורי כל תמונה", מספר מיקי שפיצר בשיחה מיוחדת שערכנו עמו. "לעתים זה דורש טיפוס מייגע על גבי הרים תלולים, או להמתין שעות בקור המקפיא של איסלנד עד שהשמש תתייצב במקום הנכון ותספק את התאורה המדויקת לתמונה. בספר אני מנסה להכניס את הקורא לתוך העולם הזה ולספק עבורו זווית שונה על כל תמונה, כולל הסבר על תופעות טבע שונות והמיקום הגיאוגרפי בו היא הצטלמה".

הספר כולל תמונות שעדיין לא פרסמת בשום פלטפורמה?

"בהחלט. ישנן תמונות רבות ששמרתי במיוחד עבור הספר, בפרט הביקור האחרון שלי בקנדה, בו צילמתי חיות בר נדירות על רקע השלג, שלא זכה עדיין לחשיפה עד להוצאת הספר". עוד מוסיף: "הספר בכללותו נותן מבט שלם יותר על מסע צילום בן ארבע וחצי שנים, שכלל הרבה דם ויזע וגם לא מעט דמעות". אומר לא בהלצה.

כצלם נוף חרדי, מיקי מעניק כמובן גם זווית יהודית לתמונות שלו. אם אלו תמונות אווירה ממועדי ישראל השונים, או תמונות של יהודי מתעטף בטלית בתוך סצנת נוף מיוחדת, שהפכו לאחד מסימני ההיכר שלו. "כיהודי מאמין, אני רואה בצילום שליחות חשובה, דרכו אני חושף את יופייה של הבריאה לעיני כל. כפי שאני תמיד נוהג לצטט 'אין צייר כאלוקינו'. כי בסוף הוא זה שברא את הנופים ותופעות הטבע המופלאות הללו ואנחנו רק זוכים לתעד וליהנות מהפלא הזה".

כצפוי, הספר זכה לחיבוק חם מקהל המעריצים של מיקי שפיצר ואף מחוצה לו. המהדורה הראשונה שיצאה, הפכה ל'סולד אאוט' במהירות וכעת עומלים בבית הדפוס על הוצאת המהדורה השנייה.

אילו אנשים רוכשים את הספר?

"למעשה רוכשים אותו מכלל החוגים והמגזרים. לשמחתי הספר הצליח לגעת בכל סוגי האנשים ואי אפשר לפלח אותם על פי קטגוריה מסוימת. כל מי שאוהב לראות עולם, להתרגש מהטבע וליהנות מנופים מפעימים, יהנה לעלעל בספר ולהתנתק לרגע מכל הרעש שמתרחש סביבנו. רבים רוכשים אותו כמתנה עבור מכר, אבל אני חושב שזאת יכולה להיות מתנה מעולה גם עבור עצמכם…". מסכם.

לרכישת ספרו של מיקי שפיצר לחצו כאן>>>

Free_Book_Mockup_5-Bמיקי-שפיצר.jpg
Free_Book_Mockup_-הר-געש-3מיקי-שפיצר.jpg
Free_Book_Mockup_--טורדו-S-3מיקי-שפיצר.jpg
בעין-העדשה-מיקי-שפיצר.gif




הדמיה-1B (1).png
DSC_2724-Edit-2 (1).JPG
IMG_20221205_224926_889 (1).JPG
IMG_20230325_224155_221 (1).JPG
IMG_20240104_205009_997 (1).JPG
הדמיה-2B (1).png
הדמיה-פנים-הספר.jpg



לרכישת ספרו של מיקי שפיצר לחצו כאן>>>
Next article in the series 'מאחורי העדשה עם מיקי שפיצר': יומן מצולם: אורות הלילה בדובאי