חרבות ברזל הנספח השבועי • שבוע 23

האם ישראל עושה נכון בכך שהיא מאפשרת לארה''ב ואחרים להצניח סיוע

  • בוודאי, אין לנו עניין שיהיה אסון הומניטרי

  • גם אם יש צורך, זו רפיסות לתת ליישות אחרת להתערב בצורה ישירה ועוקפת ישראל.

  • כל עוד עזתיים מתים מזה, הכל שווה...


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

דיווחים מפה ומשם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
למה זה טוב?
מספיק יש פילוג בעם, אז להתסיס עוד?

כנ''ל לגבי מודעות מפלגות מהצד השמאלי.
כל מי שמפרסם מודעות כאלה הוא איש קטן שמעדיף פוליטיקה על חיי אדם, נמאס מזה.
בעיקרון אתה צודק, אבל היות ואלו כללי המשחק מבחינתם ויהי מה, זו טיפשות לשמור על סטנדרטים אחרים
 

java

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
כנ''ל לגבי מודעות מפלגות מהצד השמאלי.
זה לא ״כנל לגביי״.
הצד השמאלי הוא זה שהתחיל עם קמפיין אגרסיבי ומלוכלך,
ועם כל מה שעדיף לשמור על אחדות, אני לא חושבת שזה המעשה החכם להבליג על זה.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עמית סגל בטור ב'וול סטריט ג'ורנל': "הגיע הזמן שהממשל יכיר במציאות. הפלסטינים תומכים ברובם המוחלט ברצח של יהודים, והישראלים לא חושבים שלפלסטינים מגיעה מדינה"
כשג'ו ביידן ובכירים בממשל שלו מדברים על הישראלים והפלסטינים, הם מתארים שני עמים שלא קיימים במציאות. לפי הבית הלבן, הפלסטינים שואפים לשלום, דוחים את חמאס ומוכנים לעשות ויתורים כואבים, כך במאמר שפרסם העיתונאי עמית סגל ב'וול סטריט ג'ורנל'.

שבוע לאחר שחמאס תקף את ישראל, אמר ביידן בראיון בתוכנית "60 דקות": "חמאס והגורמים הקיצוניים של חמאס אינם מייצגים את כל העם הפלסטיני". היועץ לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן, אמר: "לפלסטינים הרבים שלא היה להם שום קשר עם ארגון הטרור האכזרי חמאס - הרוב המכריע של אוכלוסיית עזה ראויים לכבוד. מגיע להם ביטחון".

במציאות כותב עמית סגל, על פי סקר שנערך בנובמבר, 59% מהפלסטינים "תומכים מאוד" בטבח ב-7 באוקטובר, ועוד 16% "תומכים במידת מה".

כאשר ביידן מתייחס לרשות הפלסטינית כנציגה הלגיטימיט של העם הפלסטיני, הוא מתעלם מכך שהנשיא שלה, אבו מאזן, נבחר בפעם האחרונה לפני 19 שנה לכהונה של ארבע שנים, וכי בפעם האחרונה שהפלסטינים הלכו לבחירות ב-2006 הם הצביעו לחמאס.

גם העם בישראל כפי שהבית הלבן רואה אותו, שונה מהדבר האמיתי. סגנית הנשיא קמלה האריס השמיעה השבוע הצהרה על ישראל מהסוג השמור בדרך כלל לדיקטטורות: "חשוב לנו להבחין או לפחות לא לערבב את ממשלת ישראל עם העם הישראלי".

עמית סגל מציין כי כמה מתומכיו של ביידן הציעו לו לנאום בכנסת, כדי לעקוף את ראש הממשלה נתניהו ולדבר ישירות עם "האוכלוסייה המתונה לכאורה של ישראל". הנשיא נראה פתוח לרעיון בראיון ל-MSNBC השבוע, אם כי מאוחר יותר התנער ממנו . אם ביידן יתקשר ישירות עם העם הישראלי, הוא יופתע ממה שהוא ישמע.

כן, יש פער משמעותי בין הנהגת ישראל לאזרחיה — אבל זה הפוך ממה שאנשים בוושינגטון מניחים. הציבור הישראלי הוא הרבה יותר "ימני" ממדיניות ממשלתו כותב סגל. בעוד שנתניהו הביע בעבר תמיכה במדינה פלסטינית, סקר שנערך בפברואר על עבור חדשות 12 מצא כי 63% מהציבור הישראלי מתנגדים נחרצות למדינה כזו בכל מקרה.

השר גנץ אירח את אבו מאזן בביתו, "אך הישראלים לא שכחו את השקרים החצופים שלו על השואה. ממשלת ישראל סיפקה סיוע הומניטרי לעזה, אך סקר בינואר מצא כי 72% מהציבור מתנגד לסיוע כזה עד לשחרור כל החטופים".

עוד כותב סגל על חלום השלום שהתפוצץ תרתי משמע: ישראל שמר ביידן מכיר זו שתומכת בנסיגות עמוקות, פינוי התנחלויות ופתרון שתי המדינות - חדלה להתקיים לפני שני עשורים במהלך האינתיפאדה השנייה. אלימות פלסטינית פראית באותה תקופה גבתה ללא הבחנה את חייהם של יותר מ-1,000 ישראלים, כולל תינוקות, נשים וקשישים. את הטבח הזה הובילו "מתונים" של פתח ולא קיצוניים של חמאס, והטבח התרחש בהילוך איטי במשך שלוש שנים ולא שמונה שעות. אירועי הדמים הללו התרחשו חודשים לאחר שראש ממשלת ישראל הציע למנהיג הפלסטיני יותר מ-90% מיהודה ושומרון, פינוי אלפי מתנחלים, חלוקת העיר העתיקה בירושלים ושליטה פלסטינית בהר הבית.

לסיום כותב סגל: "הגיע הזמן שהממשל יכיר במציאות: הפלסטינים תומכים ברובם המוחלט ברצח של יהודים, והישראלים לא חושבים שלפלסטינים מגיעה מדינה".
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
השגריר לשעבר בישראל דיוויד פרידמן על נאומו של צ׳אק שומר: "אני פשוט נגעל מהנאום הזה. המנהיג הנבחר הדמוקרטי של ישראל מוביל את אומתו בהגנה על אויב ברברי, נוקט אסטרטגיה מוצלחת שזוכה לתמיכה רחבה על ידי עם ישראל, ומנהיג הרוב בסנאט דוחף בפומבי לשינוי משטר באמצע מלחמה! הוא צריך להתבייש. הכל עניין של פוליטיקה"

מנהיג המיעוט הרפובליקני מיץ' מקונל אומר שקריאתו של שומר לבחירות חדשות בישראל היא "גרוטסקית" ו"חסרת תקדים"

בנט: אנחנו לא רפובליקת בננות, שלא יתערבו בעניינינו הפנימיים

דובר המועצה לביטחון לאומי של ארצות הברית ג׳ון קירבי: ביידן עודכן מראש בנאום של שומר
@מאירקה' אולי מוטב להביא קודם כל את דברי שומר,
שנדע על מה כל הרעש..
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
@מאירקה' אולי מוטב להביא קודם כל את דברי שומר,
שנדע על מה כל הרעש..
מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט צ׳אק שומר קורא בנאומו לבחירות חדשות בישראל: "נתניהו הוא מכשול לשלום, הקואליציה שלו פוגעת בישראל, נתניהו נוקט במדיניות מסוכנת הבודקת את הסטנדרטים הקיימים בארה"ב לסיוע לישראל" (עמיחי שטיין)
 

יהודי חם

משתמש מקצוען
אולי כי אם אתה רוצה לפרוץ בבת אחת בכל שטח הגבול
אתה מעדיף לא להתפוצץ מאיזה מוקש קשיש......
פינוי מוקשים זה תוכנית רב שנתית ולא משהו חדש
בנוסף, זה לא בהכרח באזור הגבול, יש המון שדות מוקשים בכל הגולן
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
אורי מויאל. הי"ד.
הוא נטרל את המחבל תוך כדי שהיה פצוע אנוש.
זה הוא???

 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
זה הוא???

איך שאני הבנתי, כן. :cry:
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
כרמל דנגור:

פיגוע קשה נמנע הלילה בגוש עציון. שני מחבלים חמושים בסכין גדולה וחרב נתפסו בדרכם לכפר אלדד. התושבים נדרשים להסתגר בבתים.
חרב?!?!?!
הערבים חזרו לימי הביניים?
 

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אריאל כהנא: סמוטריץ' מאיים למוטט את הכלכלה הפלשתינית בתגובה לסנקציות של ביידן נגד ישראלים ביו״ש. שר האוצר מסרב לחתום על מסמך שמעניק הגנה מפני תביעות לבנקים הישראלים שיש להם קשרים פיננסיים עם גורמים פלשתינים. המשמעות: הבנקים הישראליים צפויים לנתק את הקשרים עם הבנקים הפלשתינים ותוקפא הפעילות הכלכלית ברשות
איים כבר כמה וכמה פעמים וכל פעם על משהו אחר, בסוף הוא נכנע עם הבטחות לערבויות נורבגיות וכד'.
מקווה שהפעם הוא יעמוד ע"ז בתוקף גם אחרי שהנשיא האמריקני -שליט ישראל בפועל- 'ילשין' עליו לפני הגננת נתניהו ורה"מ יגיד לו שזה 'לא פר' ואז הוא ימצא דרך להלבין את הפעולה עם הרבה הרבה מילים יפות וערבות לאוזן הבייס...
ויותר חושש שראש ממשלתינו היקר יפקיע ממנו את הזכות הזו עוד לפני שהוא יגער בו את ה'נו נו נו' הראשון ...
ראו ערך אל ג'אזירה, רפורמה וכד'...
ועכשיו ינון מגל יעשה את ה'אוי אוי אוי' המפורסם, איך מעזים לדבר סרה על ראש ממשלה כ"כ מוצלח שמעולם לא פישל, לא נכנע ולא התקפל. מקסימום שרה אשמה...
 

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אבו עלי:

עלילת דם נוספת נבנית ברגעים אלה נגד ישראל בעזה.


לשכת ההסברה של חמאס לאלג'זירה: יותר מ 100 שהידים בכיכר אלכוויתי כתוצאה מהתקיפה על העזתיים שהמתינו לסיוע.

מרגע שאלג'זירה פרסמה את המספר הזה: “יותר מ 100“, האירוע יקבל תפוצה אדירה. אלג'זירה רותמת את כוח ההפצה האדיר שלה לשיווק השקר הפלסטיני העדכני.את ההדים נרגיש מאירופה וארה"ב בבוקר...יום השישי הראשון של הרמדאן... הצגה בתזמון מושלם... לפי התו"ל.
הוא אשר דברנו, אל ג'אזירה בתמיכת ראש ממשלת ישראל!!!
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
הסוהר שהביא טשולנ'ט לאסיר מרואן ברגותי נשפט והורשע, הסוהר קיבל נזיפה חמורה ושלושה ימי ריתוק. כך מפרסם יהודה שלזינגר בישראל היום.
זהו????????????????
מדינת חלם...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה