חרבות ברזל הנספח השבועי • שבוע 23

האם ישראל עושה נכון בכך שהיא מאפשרת לארה''ב ואחרים להצניח סיוע

  • בוודאי, אין לנו עניין שיהיה אסון הומניטרי

  • גם אם יש צורך, זו רפיסות לתת ליישות אחרת להתערב בצורה ישירה ועוקפת ישראל.

  • כל עוד עזתיים מתים מזה, הכל שווה...


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

דיני

משתמש מקצוען
מילא את פילבר שחטו - כי הוא שופר
מנו הוא איש מקצוע אין שום סיבה שבגלל טעות אחת ישחטו אותו
מנו שופר כמו כולם.
בשורה התחתונה - פילבר מדייק - רמה אחת מעל כולם (לא 100% אבל גבוה וחדשני)
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

כך יונצח הלוחם שלקח איתו את התפילין ונפל בקרב​

זיו חן, לוחם בגדוד 630, שנפל בקרבות בעזה היה נוהג לקחת איתו את התפילין לכל מקום • עכשיו ארגון צל"ש מקיים את צוואתו ומקדיש תפילין לעילוי נשמתו, שישמשו חייל שלא נהג להניח תפילין עד כה

נציגים מעמותת צל"ש (צבא לשם שמים) והקרן לעזרה הדדית רעננה הגיעו לנחם את בני משפחתו של זיו חן, לוחם בגדוד מילואים 630 בחטיבה הדרומית שנפל בקרבות ברצועת עזה.

בני משפחתו של זיו סיפרו כי התפילין היו בשביל זיו חשובים והוא הלך איתם לכל מקום. חמיו של זיו סיפר שלפני החתונה זיו לא ביקש מתנות ויאמר שיש לו הכל, הוא רק ביקש זוג תפילין נוסף של רבינו תם.

ארגון צל"ש והקרן לעזרה הדדית בנתניה הביאו לאלמנתו של זיו, זוג תפילין שנתרמו לעילוי נשמתו כחלק ממבצע שארגון צל"ש והקרן לעזרה הדדית רעננה החלו מאז תחילת המלחמה להנציח ולזכור את כל הנרצחים והנופלים בחלוקת זוגות תפילין לזכרם של כל אחד מהנופלים.

את זוג התפילין לעילוי נשמתו של זיו חן, יקבל חייל שלא נהג להניח תפילין עד כה והוא מעוניין להתחיל ולהניח תפילין לעילוי נשמתו של זיו.

במסגרת מבצע חלוקת תפילין שאותו יזמו בארגון צל"ש כבר חולקו למעלה מ- 200 זוגות תפילין לחיילים שלא הניחו עד כה תפילין כשהמטרה להנציח את כל הנרצחים החל מאירועי ה- 7 לאוקטובר.

הרב פרץ איינהורן אמר: "לקחנו על עצמנו פרוייקט הנצחה שבו אנחנו גם מנציחים את הנרצחים וגם זוכים לתת לחיילים תפילין שאותם הם יזכו להניח מידי יום".
 

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

עמי דרור, ממנהיגי המחאה בטקסט מדהים מאשר שהמחאה מתואמת עם ארה''ב כדי להפיל את הממשלה​




<--האסטרטגיה להפלת השלטון הנבחר-->
עדכון חשוב מהממשל האמריקאי: האמריקאים ממשיכים בכל הכח, ולנשיא יש בקשה חשובה מאיתנו:
התוכנית האמריקאית, כפי שפרסמתי אותה ב- 6.3 לא השתנתה.
יום לאחר הפרסום שלי, ממשל ביידן הודיע על הקמת הנמל האמריקאי אשר יפקיע מישראל את היכולת לשלוט ברצועה - הנמל ישמש בשלב הראשון להספקת אוכל, אבל השימוש המרכזי יהיה לבניה מחדש של רצועת עזה.
כפי שאמרתי כבר אז, ארצות הברית עומדת להעביר במועצת הביטחון החלטה הקוראת להפסקת אש מיידית ברצועת עזה. טיוטת ההחלטה כבר פורסמה והיא משמשת כלי לחץ על הממשלה כדי לא להפריע בעסקת החטופים. אם נתניהו יסכים לעסקה, בן-גביר יהיה חייב לפרוש מהממשלה (אם הוא לא יפרוש הוא יאבד את רוב הקהל שלו). במקרה הזה הממשלה "תשרוד" ותהיה תלויה בגנץ-סער ותוכל בקלות להוסיף את לפיד וליברמן. זאת האפשרות המועדפת על האמריקאים. אם נתניהו לא יקבל את העיסקה בעשרת הימים הקרובים - מועצת הביטחון תאשר את ההצעה האמריקאית (או אפילו יותר גרוע - הצעה אחרת ללא וטו אמריקאי) ותכפה על ישראל הפסקת אש. (ובפועל, סיום לחימה שיביא להפלת הממשלה).
<--החלק המדבר על האלימות הכלכלית כנגד שרים-->
השלב השלישי, גם הוא כבר החל מאחורי הקלעים. שרי ממשלת ישראל מקבלים מסרים מ- "חברים אמריקאים" שהם יואשמו בפשעי מלחמה. בלי ששמנו לב, ארצות הברית והאיחוד האירופי מיסגרו את הרעב בצפון הרצועה כפשע מלחמה. זה התירוץ להפקעת השליטה בשטח מישראל (הצנחות מזון ללא הפסקה כולל של הצבא הגרמני, והקמת הנמל), אבל זה גם הצמיד "כתב אישום" פוטנציאלי לכל חברי ממשלת החורבן.
אז איך זה עובד? יש בממשלת ישראל לא מעט אנשים שלא רוצים לאבד את החופש הפיזי שלהם ואת החופש הכלכלי שלהם. המטרות המיידיות הם אנשים כמו ברקת (הקפאת נכסים שתהפוך את המיליונר למבוקש), אבל שיא האיום הוא על המפלגות החרדיות. טיפוסים כמו גולדקלופ ודרעי, שלהם ולקהילות שלהם בעולם יש המון נכסים "אפורים" ו "שחורים". בקיצור, כמו שהפילו את אל-קפונה על "עבירות מס" כך שרי ושרות ממשלת ישראל יהפכו למבוקשים פוטנציאלים אם לא יאפשרו הקמת ממשלת ללא הכהניסטים.
בתכלס, האמריקאים אפילו לא צרכים להגיע להאג - שרי הממשלה אוהבים בעיקר את עצמם, הם לא יעזו להתעסק עם הדוב האמריקאי. (אל תופתעו אם דרעי וגולדקנופ יפילו את הממשלה בקרוב. הגיוס הוא תירוץ - הגבירים החרדים מאמריקה לא רוצים להסתבך עם הדוד סם).
<--גנץ: בובה אמריקאית בתוך ממשלת ישראל-->
גנץ נקרא לארצות הברית לשיחת נזיפה. הוא הושפל. הדברים שנאמנו לו באמריקאית היו מסמרי שיער. עם תחילת המלחמה, האמריקאים דרשו שיכנס לממשלה. הוא היה האיש שלהם. האיש שיוודא שנתניהו ובן גביר לא יבעירו את העולם. נכנס, עצר את המלחמה בלבנון, והבטיח שהוא נכנס ל-6 שבועות ואז הוא וארגוני המחאה יפרקו את הממשלה. אחרי 6 שבועות הוא ודרעי הבטיחו שעד הראשון לינואר הם יביאו את הסחורה, ולמעשה הדד ליין האחרון שהאמריקאים נתנו לו היה הרמדאן. כאשר לא הביא את הבשורה לארצות הברית, גם הממשל האמריקאי הבין שאי אפשר לסמוך על גנץ. אולי הוא יהיה ראש ממשלה נוח בהמשך, אבל ניהול המלחמה עבר לשליטה אמריקאית מלאה.
<--הקשרים והשימוש בחטופים - 'מחאת צבע' אמריקאית-->
והחלק הכי חשוב? אנחנו והבקשה של הנשיא ביידן מאיתנו:
השיטה האמריקאית לטיפול במדינות סוררות, כוללת את החיסול (כלכלי - משפטי) הממוקד של ההנהגה מצד אחד והדגשת החיץ בין ה"עם" ל"הנהגה". במקרה שלנו, זה קל מאוד כי מעל 75% מהישראלים רוצים הנהגה חדשה, אבל כדי שזה יעבוד - העם הישראלי חייב להראות (ברחובות!) שהוא נאבק בהנהגה.
כפי שבית המשפט העליון ראה את התמיכה הציבורית ופסק נגד ההפיכה המשטרית, כך בדיוק הממשל האמריקאי חייב לראות שהעם בישראל נאבק בממשלת ישראל.
אתמול היתה התעוררות אדירה ברחובות. זה לא "קפלן של פעם" וזה גם לא יהיה "קפלן של פעם". תנועת בחירות עכשיו מובילה כבר 15 שבועות מאבק שמטרתו הדחופה ביותר היא החזרת החטופים, והדרך להחזרת החטופים היא על ידי החלפת הממשלה = קביעת תאריך לבחירות עכשיו.
זה נשמע יותר מאמר שנכתב ע"י הימין העמוק... (לא כתבתי 'קיצוני' כי בשביל להיות ימני קיצוני צריך לקחת קלצ'ניקוב ולעבור במזרח ירושלים ולרסס, מי שלא עושה את זה ואסור כמובן לעשות את זה, אז למרות דעותיו הוא איננו קיצוני הוא פשוט פרגמטי ומכיר במציאות הרבה יותר מהסמולניים ההזויים והסהרוריים שלנו במדינה הזו, בכלל מעניין מי המוכשר שידע להדביק את המילים 'הזוי' 'משיחי' 'סהרורי' כך שבאופן ספונטני אנו מבינים שמדובר בימני למרות שמילים אלו נדבקות הרבה יותר על אלו שהסתכלותם היא הזויה, סהרורית ומשיחית והצורך הנפשי העמוק שלהם והאמוק הפנימי הוא זה שדוחף אותם להכיר בכל הערביים כאיש אחד כרודפי שלום, טוב וצדק בלי להכיר ברוב השטני והמרושע)
חוץ מכמה מילים שכאילו כתב אותם אחד ממנהיגי המחאה, זה יותר נראה פוסט שמסביר לנו בפרוטרוט את מה שקורה כאן ומנסה שנבין את המציאות המטומטמת הנראית כאן.
אולי זה יגרום למישהו להתעורר, לדפוק על השולחן ולומר לביידן וחבורתו "די, נמאסתם! רצונכם להיות בצד הנכון של העימות, נשמח ונודה לכם, אך אם רצונכם להוביל אותנו תוך מס שפתיים ציני לאיבוד עצמי לדעת של המדינה, אנו מוותרים על עזרתכם.
"נדע להשתמש טוב בנשק המיושן שיש לנו, זה שאינו מבחין בין רשע ופושע ל'חף מפשע' כלשונכם, זה שיקצור עוד קצת נפשות שאולי אולי אולי הם אמנם תמימות ללא כוונות זדון אך יבהיר לכל את ההבנה שבעל הבית השתגע".
כמובן, יהיה אז קול רם ואחיד של גינוי מקיר לקיר בין כל המדינות ה'נאורות', אולי אפי' יגישו למועצת הבטחון את העמדה הכלל עולמית שהמלחמה מוכרחת להיפסק, ואז נחכה כמה חדשים קשים במחיצת ה'ג'ון סליפי' עד לעלייתו הבלתי נמנעת של טראמפ שיתן לנו רוח גבית ויוציא אותנו מהבוץ ואז כל המדינות לא יהינו לריב עם 'דוד סם' ופתאום כולם יהפכו להונגרים מעריצי ישראל בזעיר אנפין...
אם עכשיו טראמפ אינו בטוח בנצחונו, החרם העולמי על ישראל יעלה אותו ללא כל ספק!

(כל הנכתב כאן הוא כמובן ע"פ הטבע, כיהודים אנו מאמינים שיש כאן תכנית אלוקית ברורה וגם סמיות העיניים המתסכלת של המנהיגים שלנו היא כולה בגזרת אלוקים וכמובן סזו היא ההסתכלות האמיתית, אנו כתבנו רק לפי הניתן לאדם קרוץ חומר לכתוב את מה שידו משגת ומוחו מבין)
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
עצוב מאוד,
רק להבין:
סרן דניאל פרץ (Daniel Perez), בן 22 בנופלו, מיד בנימין, מפקד מחלקה בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), חלל צה״ל חטוף בידי ארגון טרור.
חטוף מהשביעי לאוקטובר או נחטף תו"כ הלחימה?
 

לליס

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
עצוב מאוד,
רק להבין:

חטוף מהשביעי לאוקטובר או נחטף תו"כ הלחימה?
נהרג בקרבות ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת מאז ברצועת עזה.
פרץ ז"ל היה קצין בדרגת סרן ופיקד על טנק בנחל עוז כשהחלה מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס לפני 163 ימים.
כמו במקרים אחרים שהוכרזו לאחרונה, גם הפעם מותו נקבע לאחר בחינה של ממצאים שונים ומידע מהימן.
הממצאים הללו אפשרו לרב הצבאי הראשי לקבוע את מותו, ואף לערוך לו קבורה בשעה שגופתו עדיין מוחזקת ברצועה.
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
נתניהו בפתח ישיבת הממשלה לקהילה הבינלאומית:

הזיכרון שלכם כל כך קצר?
כל כך מהר שכחתם את ה-7 באוקטובר, את הטבח הנורא ביותר שבוצע נגד יהודים מאז השואה?
כל כך מהר אתם מוכנים לשלול מישראל את הזכות להגן על עצמה נגד מפלצות החמאס?
כל כך מהר איבדתם את המצפון המוסרי שלכם?
במקום ללחוץ על ישראל שנלחמת מלחמה שאין צודקת ממנה, נגד אויב שאין אכזר ממנו, תפנו את הלחצים שלכם נגד החמאס ונגד הפטרון שלה - איראן. הם אלה שמהווים סכנה לאזור ולעולם כולו
למה אף אחד לא מבין שמה שעוצר אותנו כל הזמן זו ההתערבות של העולם? במקום לחיות בפחד מהעולם ולנסות להתחנף אליהם כל הזמן, ולשכנע אותם כמה אנחנו צודקים, הגיע הזמן לעזוב את העולם לחלוטין, להכות בחמאס בכל מקום עד הסוף, להתעלם לגמרי מכולם ולסיים את העבודה תוך שבוע! אחר כך אפשר להתפייס עם העולם אם ממש רוצים.
למה אף אחד לא זוכר שכל המלחמות הראשונות של המדינה נמשכו זמן קצר רק בגלל שלא הקשבנו לאף אחד? ולמה אף אחד לא רואה שברגע שהתחלנו לספור את העולם, המלחמות והטרור לא נגמרו?
אז די כבר עם כל ההסברה המטופשת הזאת, זה לא יעזור!
 

דיני

משתמש מקצוען
למה אף אחד לא מבין שמה שעוצר אותנו כל הזמן זו ההתערבות של העולם? במקום לחיות בפחד מהעולם ולנסות להתחנף אליהם כל הזמן, ולשכנע אותם כמה אנחנו צודקים, הגיע הזמן לעזוב את העולם לחלוטין, להכות בחמאס בכל מקום עד הסוף, להתעלם לגמרי מכולם ולסיים את העבודה תוך שבוע! אחר כך אפשר להתפייס עם העולם אם ממש רוצים.
למה אף אחד לא זוכר שכל המלחמות הראשונות של המדינה נמשכו זמן קצר רק בגלל שלא הקשבנו לאף אחד? ולמה אף אחד לא רואה שברגע שהתחלנו לספור את העולם, המלחמות והטרור לא נגמרו?
אז די כבר עם כל ההסברה המטופשת הזאת, זה לא יעזור!
א. צווי מעצר בינלאומיים כנגד ראשי הצבא/חיילים/שרים אפשר להוציא הרבה אחרי מלחמת 'תוך שבוע'.
את יכולה לרוץ עם הטיקט הזה בבחירות הקרובות ('לא אכפת לנו לשלם מחיר אישי גבוה ככל שיהיה'), אולי מספיק אנשים ישתכנעו לתמוך בך ובחבריך.
ב. לא רוצים לגמור כמו שהסיקרים גמרו. (והעובדה היא שאין לנו מספיק נשק להילחם וצריך אספקה תמידית מהאמריקנים. למה הגענו למצב הביש הזה - סיפור אחר, אבל זו המציאות כרגע. יכולה לנסות להילחם במקלות ואבנים)
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
(והעובדה היא שאין לנו מספיק נשק להילחם וצריך אספקה תמידית מהאמריקנים. למה הגענו למצב הביש הזה - סיפור אחר, אבל זו המציאות כרגע. יכולה לנסות להילחם במקלות ואבנים)
נכון, וחייבים לעבוד על לתקן את זה.
לייצר מה שאפשר בעצמנו, ומה שאי אפשר, לא להסתסמך רק על ספק אחד.
ארה"ב היא לא יצרן הנשק היחיד בעולם.
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
א. צווי מעצר בינלאומיים כנגד ראשי הצבא/חיילים/שרים אפשר להוציא הרבה אחרי מלחמת 'תוך שבוע'.
את יכולה לרוץ עם הטיקט הזה בבחירות הקרובות ('לא אכפת לנו לשלם מחיר אישי גבוה ככל שיהיה'), אולי מספיק אנשים ישתכנעו לתמוך בך ובחבריך.
ב. לא רוצים לגמור כמו שהסיקרים גמרו. (והעובדה היא שאין לנו מספיק נשק להילחם וצריך אספקה תמידית מהאמריקנים. למה הגענו למצב הביש הזה - סיפור אחר, אבל זו המציאות כרגע. יכולה לנסות להילחם במקלות ואבנים)
כי מה שקורה עכשיו ממש מקדם אותנו....
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
כי מה שקורה עכשיו ממש מקדם אותנו....
בפעם האחרונה שבדקתי,
אנחנו מתקדמים היטב (גם אם לא בקצב שהיינו הכי רוצים), מרסקים את חמאס, שולטים כבר ברוב הרצועה...
עוד משהו?
אה, חיסלנו את מרואן עיסא וסאלח אל ערורי ועוד בכירים בדרגים נמוכים יותר.
--------------------------------------------
אז נכון, לא הכל מושלם.
אבל למה להתייאש ולחשוב שאנחנו בתבוסה?
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ישיבת הקבינט המצומצמת הסתיימה כעת
הקבינט הרחב יתכנס בדקות הקרובות
מוריה אסרף
לאחר שנוכחו כי לא כל הכיבוד נגמר ונשארו מספר רוגלעך
מתכנס כעת הקבינט המורחב
וברצינות,
יש איזו משמעות לקבינט המורחב מעבר לאישור פורמלי שהוא אמור לתת לקבינט המצומצם והבלתי חוקי הזה?
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
לאחר שנוכחו כי לא כל הכיבוד נגמר ונשארו מספר רוגלעך
מתכנס כעת הקבינט המורחב
וברצינות,
יש איזו משמעות לקבינט המורחב מעבר לאישור פורמלי שהוא אמור לתת לקבינט המצומצם והבלתי חוקי הזה?
כן, יש ביכולתו לעכב החלטות שגלנט ואיזינקוט וגנץ מעדיפים
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מישהו יודע מה זה כל המטוסים והמסוקים שיש כאן היום?
אני גר בגוש עציון, ומהשעה 20:30 ועד עכשיו ועדיין יש כאן תנועה ערה מאוד שהתחילה במסוקים ועכשיו רק מטוסי קרב כל הזמן ללא הפסקה של רגע, מצפון לדרום ובחזרה.
ידוע למישהו על משהו שמצריך כזה דבר?
לא היה כאן כזה תנועה מאז הימים הראשונים של המלחמה.
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית

הפלסטינים מדווחים על סדרת תקיפות ברצועה בחצי השעה האחרונה:

בג’באליא (צפון הרצועה),

בנציראת ודיר אלבלח (במרכז הרצועה)

וכן בח’אן יונס ורפיח (בדרום הרצועה).

אבו עלי.

מישהו יודע מה זה כל המטוסים והמסוקים שיש כאן היום?
אני גר בגוש עציון, ומהשעה 20:30 ועד עכשיו ועדיין יש כאן תנועה ערה מאוד שהתחילה במסוקים ועכשיו רק מטוסי קרב כל הזמן ללא הפסקה של רגע, מצפון לדרום ובחזרה.
ידוע למישהו על משהו שמצריך כזה דבר?
לא היה כאן כזה תנועה מאז הימים הראשונים של המלחמה.
זה קשור?
או שהחל מתקפה ברפיח סוף סוף ורק עוד לא דיווחו על זה?
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
כן, יש ביכולתו לעכב החלטות שגלנט ואיזינקוט וגנץ מעדיפים
לזה קוראים איזונים ובלמים?
זה לא פחות ממטורף הרעיון הזה. הפכו גוף בעל סמכות ביצועית העליון בדרגתו והפכו אותו לכזה שכל יכולתו היא לתקוע מגלות בגלגלים ולנסות לקוות שאולי זה יעזור לשנות את הכיוון של העגלה.
(רק שיהיה ברור אני סומך על הקבינט המורחב פלוס מינוס אותו דבר כמו על הקבינט המצומצם)
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה