הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יְהוָה וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עבד אל-מאלכ אל-חות'י, מנהיג החות'ים בתימן, אמר שאנשיו יפעלו למנוע מכלי שיט ישראליים לנוע גם מהאוקיינוס ההודי לעבר כף התקווה הטובה, ולא רק בים סוף. הוא ציין בנאומו גם כי מאז החלו התקיפות של החות'ים נהרגו 34 מאנשיהם

אסף רוזנצוייג
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
׳כאן 11׳ בפרסום ראשון: קטר הגישה לישראל הערב נייר תשובה רשמי מטעם חמאס עם רשימה של דרישות. הנייר הוגש לצוות המקצועי שמנהל את המו״מ בישראל. גורם שנחשף לתוכן הנייר: ״מדובר בדרישות הגיונית והתקדמות חיובית. ניתן להגיע להסכם״.

עוד מירון אברהם: הכיוון כרגע הוא לכנס את קבינט המלחמה מחר באופן דחוף. יחד עם זאת, אני לא שומע שהתשובה של חמאס ״סבירה״ אבל היא כן תצליח להכניס את הצדדים למו״מ אמיתי וזו חשיבותה.

גורמי המקצוע האמונים על המו״מ לומדים את המסמך כרגע. המסמך הוגש לראש המוסד. המסמך הגיע לישראל אחרי כינוס קבינט המלחמה הערב.

רשת ב׳: חמאס מאשר כעת בהודעה רשמית כי העביר נייר תשובה לישראל דרך המתווכות.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
הטלגרף הבריטי- איראן החלה להעביר טילים לחיזבאללה דרך ספינות שעוברות בנמלים בבלגיה ספרד ואיטליה
מאחר ומשלוחי נשק שהועברו דרך היבשה לצפון סוריה הושמדו ע"י חיל האוויר הישראלי..
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אבו עלי:

עלילת דם נוספת נבנית ברגעים אלה נגד ישראל בעזה.

ערב יום השישי הראשון של הרמדאן הערוצים העזתיים מתחילים לפמפם כעת דיווחים בהם נטען: "מסוקי צה"ל ביצעו טבח בעזתיים הממתינים לחלוקת הסיוע בכיכר אלכוויתי בדרום העיר עזה.
"ע"פ הטענות בערוצים הפלסטינים יש במקום "עשרות הרוגים".

עשו לעצמכם כלל: כל פעם שאתם שומעים דיווח פלסטיני על אירוע עם "עשרות הרוגים" זה ב 99% מהמקרים פייק!

אינדיקציה נוספת לשקר הפלסטיני החדש: מלבד סרטון אחד שבו נראות כמה גופות מוטלות בתוך מבנה שהותקף, אין כל תיעוד מהאירוע.
הסרטון לא בהכרח מהאזור המדובר. אם באמת היו עשרות הרוגים היינו רואים עשרות סרטונים מהטלפונים של אלפי האנשים שנמצאים מסביב. הפלסטינים אף פעם לא חוסכים בתיעוד כשיש אירוע אמיתי.

לשכת ההסברה של חמאס לאלג'זירה: יותר מ 100 שהידים בכיכר אלכוויתי כתוצאה מהתקיפה על העזתיים שהמתינו לסיוע.

מרגע שאלג'זירה פרסמה את המספר הזה: “יותר מ 100“, האירוע יקבל תפוצה אדירה. אלג'זירה רותמת את כוח ההפצה האדיר שלה לשיווק השקר הפלסטיני העדכני.את ההדים נרגיש מאירופה וארה"ב בבוקר...יום השישי הראשון של הרמדאן... הצגה בתזמון מושלם... לפי התו"ל.
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
תא"ל במיל' יוסי קופרווסר, לשעבר ראש חטיבת המחקר באמ"ן, אומר ב-103fm על החוסר בדעות מגוונות באמ"ן: "בזמן חתימת הסכם הגז עם חיזבאללה, הייתי מודאג שלא שמעתי שום דעה אחרת מהצבא, לא נשמעה אפילו בדל הסתייגות מחשיבות ההסכם וחשבתי שזה מוזר ביותר"
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שישי הראשון של הרמאדן: יותר מ-3,000 שוטרים הוצבו ברחבי ירושלים, ו-6 פלוגות משמר הגבול הוצבו בסביבת העיר. בעקבות הפעילות המוגברת למניעת הפרות סדר ביום הנפיץ, דרכים רבות ייחסמו לתנועה
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
תא"ל במיל' אפי איתם, לשעבר מפקד עוצבת הגליל וח"כ, דורש ב-103fm את החלפת בכירי הצבא: "צריך להחליף את המטכ"ל, הוא כשל בהכנות הצבא למלחמה ובסוגיית ההתראה. מטה כללי ישר והגון צריך בסיום הלחימה להתפטר"
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
עמית סגל-
בין הדרישות המופרכות של החמאס: החזרת כל תושבי צפון הרצועה לביתם, מעבר חופשי וביטול כל איזורי החייץ של צה"ל..
עוד:
ירון אברהם: דיווח ברויטרס: חמאס דורש לשחרר 1,000-700 אסירים פלסטינים בתמורה לשחרור נשים, ילדים, קשישים וחולים החטופים בעזה, וכן את החיילות. בנוסף, דורש חמאס לשחרר לפחות 100 אסירים פלסטינים המרצים מאסרי עולם.
הבעיה המרכזית בהצעה של חמאס, דרישתו שבין מאות המשוחררים יהיו 100 אסירים המרצים מאסרי עולם - עם דם על הידיים.
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
שישי הראשון של הרמאדן: יותר מ-3,000 שוטרים הוצבו ברחבי ירושלים, ו-6 פלוגות משמר הגבול הוצבו בסביבת העיר. בעקבות הפעילות המוגברת למניעת הפרות סדר ביום הנפיץ, דרכים רבות ייחסמו לתנועה

ערוצים פלסטינים מדווחים: “מאות מתושבי הגדה נכנסו עד כה לשטח ישראל, דרך מעבר קלנדיה (מצפון לירושלים), בדרכם לתפילת יום השישי הראשון של חודש הרמדאן, במסגד אלאקצא.”


### מדובר על כניסה באישור ישראלי.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה