האברך ממיר
משתמש מקצוען
אחת התעלומות הגדולות. לא היה שום קשר בין המציאות ובין הציונים.סופרבוס בבית שמש היו עם ציונים גבוהים בהרבה
בעיני, זה ממסמס כמעט לגמרי את המשמעות של הדירוג.
אחת התעלומות הגדולות. לא היה שום קשר בין המציאות ובין הציונים.סופרבוס בבית שמש היו עם ציונים גבוהים בהרבה
נכון, באמת כתבתי שבעיני בית שמש אקספרס הרבה יותר טובה, אני זוכר כסדר בסופרבוס נסיעות שלא יצאו שנתקעו וכו' ומי מדבר בכלל על קרונות המשא שלהםאחת התעלומות הגדולות. לא היה שום קשר בין המציאות ובין הציונים.
בעיני, זה ממסמס כמעט לגמרי את המשמעות של הדירוג.
פשוט מאד לדעתי,נכון, באמת כתבתי שבעיני בית שמש אקספרס הרבה יותר טובה, אני זוכר כסדר בסופרבוס נסיעות שלא יצאו שנתקעו וכו' ומי מדבר בכלל על קרונות המשא שלהם
לא ברור
אם זה כך, זה מסביר אולי את מה שקורה בביתר.פשוט מאד לדעתי,
רוב התלונות מגיעות בעיקר מהשכונות החדשות של בית שמש שעדיין לא היו מאוכלסות (או כמעט לא מאוכלסות) בזמן סופרבוס. לכן המסה העיקרית של התלונות נופלת על בית שמש אקספרס.
טעות רצינית - הציון מורכב בעיקר מהמערכות והבקרה של משרד התחבורה, ביחס לנסיעות שבוצעו או איחרו וכו'פשוט מאד לדעתי,
רוב התלונות מגיעות בעיקר מהשכונות החדשות של בית שמש שעדיין לא היו מאוכלסות (או כמעט לא מאוכלסות) בזמן סופרבוס. לכן המסה העיקרית של התלונות נופלת על בית שמש אקספרס.
גם וגם.טעות רצינית - הציון מורכב בעיקר מהמערכות והבקרה של משרד התחבורה, ביחס לנסיעות שבוצעו או איחרו וכו'
יש גם קטגוריה נפרדת של שביעות רצון אבל זה לא העיקר
א. זה צרת רבים.
ב. כל יום להתלונן באתר של משרד התחבורה, לשמור את העותק שנשלח למייל ולצבור על אותה החברה עוד ועוד ועוד תלונות בכתב, להגיש תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות ולפני המשפט לבקש מהמעסיק מכתב בו הוא "מתלונן" לפני העובד על האיחורים (ולהוסיף בסוגריים שהוא יודע שזה בגלל התחבורה אבל אין לו מה לעשות בנידון...) לגשת למשפט ולהתלונן על האיחורים, על עגמת הנפש ועל ההפסד הכספי - ברוב מוחלט של המקרים עושים על זה קופה נאה ביותר.
יש ארגון בשם 15 דקות שעוזרים בנושא.
יש רק בעיה אחת באשכול הזה - שהוא נפתח כבר ב-2022 והתיימר אז להיות מה שיגרום לחברות להפסיק לחפף, למעשה - המצב רק הורע מאז...תח"צ - קיבלתי מהם 3,000 בלי להתווכח, הדרך היחידה שעוזרת!!!
מספיק להתקשר ולהתווכח עם נציגי חברות התחבורה פשוט פותחים תיק בת"ק תכף אסביר איך, ופתאום הם מתקשרים איליך, ומסבירים לך למה התביעה לא צודקת ובדרך כלל בסמוך למועד ה'משפט' (נשמע מלחיץ קחו את זה כביקור ברופא משפחה...) הם מציעים לך פשרה על כחצי מהתביעה ולאמיצים שבינינו ברוב המקרים אל תוותרו תלכו...www.prog.co.il
פעם אחת כשהתלוננתי למשרד התחבורה על אוטובוס אחרון 148 מביתר לבית שמש שלא עצר בדווקא והוא לא היה מלא, היינו כל המשפחה עם קטנים ונאלצנו לקחת דרייבער. חשבתי שמישהו יזכה אותי אבל קיבלתי איזה תשובה בנוסח רשמי ממשרד התחבורה, מאז הפסקתי להתלונן , בזבוב זמן ואנרגיה בלי להרוויח.א. זה צרת רבים.
ב. כל יום להתלונן באתר של משרד התחבורה, לשמור את העותק שנשלח למייל ולצבור על אותה החברה עוד ועוד ועוד תלונות בכתב, להגיש תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות ולפני המשפט לבקש מהמעסיק מכתב בו הוא "מתלונן" לפני העובד על האיחורים (ולהוסיף בסוגריים שהוא יודע שזה בגלל התחבורה אבל אין לו מה לעשות בנידון...) לגשת למשפט ולהתלונן על האיחורים, על עגמת הנפש ועל ההפסד הכספי - ברוב מוחלט של המקרים עושים על זה קופה נאה ביותר.
יש ארגון בשם 15 דקות שעוזרים בנושא.
לסופרבוס היו מסות של תלונות ע"י כאלה שרצו שתוחלף באחרת, לטעמי, מבחינת תגבור, דילוגים, שירות ועוד סופרבוס היו טובים בהרבה.למרות שאני עדין חושב שבית שמש אקספרס הרבה יותר טובים מסופרבוס מבחינת נהגים וכלי רכב - סופרבוס בבית שמש היו עם ציונים גבוהים בהרבה
לצערי יש לך שתי טעויות.פעם אחת כשהתלוננתי למשרד התחבורה על אוטובוס אחרון 148 מביתר לבית שמש שלא עצר בדווקא והוא לא היה מלא, היינו כל המשפחה עם קטנים ונאלצנו לקחת דרייבער. חשבתי שמישהו יזכה אותי אבל קיבלתי איזה תשובה בנוסח רשמי ממשרד התחבורה, מאז הפסקתי להתלונן , בזבוב זמן ואנרגיה בלי להרוויח.
אולי שמישהו בעל ניסיון שהצליח לקבל כסף שידריך אותי מה ואיך מגישים תלונה.
צפה בקובץ המצורף 1824658
לא חושב שיש משהו זמין כרגע שיפתור את מצב התחבורה.יש רק בעיה אחת באשכול הזה - שהוא נפתח כבר ב-2022 והתיימר אז להיות מה שיגרום לחברות להפסיק לחפף, למעשה - המצב רק הורע מאז...
אז ככה: זה פיתרון מצוין לפרנסתן של ישראל - אך לצערנו פחות למצב התחבורה
הדירוג של החברות משפיע ממש מעט על סיכוי הזכיה במכרזיםלא חושב שיש משהו זמין כרגע שיפתור את מצב התחבורה.
אבל עובדתית הנושא הכספי והמשפטי משפיע על החברות. אם חברה מציעה אלפי שקלים כפשרה כדי לא להגיע לדיון בבימ"ש, כנראה שזה מפריע לה.
ובסופו של דבר ככל ויהיו יותר תלונות למשרד התחבורה זה מפריע לחברות בגלל המכרזים הבאים וגם בגלל הקנסות.
ככל ויהיו יותר תביעות החברות ישלמו יותר וזה יגיע לסכומים שיהיה שווה להם להתאמץ לדאוג לאוטובוסים לנהגים ולעמידה בזמנים.
האם זה אומר שאף פעם לא יהיו חריגות? התשובה היא - תמיד יהיו חריגות בתח"צ. אבל המצב עכשיו הוא לא "חריגה" אלא מצב בלתי נסבל.
התביעה הבודדת שלי לא תעזור, אבל עוד אחד ועוד אחד אולי יעשה משהו.
ולכל הפחות שליחת תלונות שזה אפס מאמץ.
לא לעשות כלום - זאת האופציה הכי גרועה
מסקנא?הדירוג של החברות משפיע ממש מעט על סיכוי הזכיה במכרזים
תלונות של נוסעים משפיעות ממש מעט על דירוג החברות.
תביעות לא משפיעות על דירוג החברות.
שליחת תלונות זה לא אפס מאמץ.
שזה ממש לא הפתרון.מסקנא?
התחבורה בבית שמש מהגרועות ביותר
תדירות וזמנים
יחס של נהגים ועולה על הכל התנהגות נוראית של מבקרים שמתנפלים על אוטובוסים בשעות עומס
כאילו הוא מלא בגנבים.
נורא!!!
א"א לקבוע תורים כי תמיד מאחרים!!!
כנראה שחכתם כבר מה היה....דילוגים, שירות ועוד סופרבוס היו טובים בהרבה.
עם שאר הדברים שכתבת אני מסכים בעיקרון, אלא שאין לנו משהו אחר לעשות.שליחת תלונות זה לא אפס מאמץ.
מסכים לחלוטין. אבל זה ממש לא בידיים שלי.שזה ממש לא הפתרון.
כמו שכבר כתבתי אין ספור פעמים, הפתרון הוא בניה מחדש של המכרזים, חלוקה של כל חלק במערכת למכרז נפרד, המכרזים יבנו באופן ששירות טוב לנוסעים יתגמל אותם.
ובמקרה של שירות גרוע יהיה ניתן לסלק אותם בלי לזעזע את כל המערכת.
וכבר הזכרתי שבלונדון יש מודל שעובד יותר טוב מאשר בארץ, ואין סיבה לא לאמץ את העקרונות שלו.
תלונות לא אמורות להיות הבקרה העיקרית, אלא בעיקר אמצעי להפקת לקחים.
ובית המשפט לא אמור להחליף את מערכת האכיפה, ואין לצפות ממנו שיתפקד כך.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: