נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אחת התעלומות הגדולות. לא היה שום קשר בין המציאות ובין הציונים.
בעיני, זה ממסמס כמעט לגמרי את המשמעות של הדירוג.
נכון, באמת כתבתי שבעיני בית שמש אקספרס הרבה יותר טובה, אני זוכר כסדר בסופרבוס נסיעות שלא יצאו שנתקעו וכו' ומי מדבר בכלל על קרונות המשא שלהם
לא ברור
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
נכון, באמת כתבתי שבעיני בית שמש אקספרס הרבה יותר טובה, אני זוכר כסדר בסופרבוס נסיעות שלא יצאו שנתקעו וכו' ומי מדבר בכלל על קרונות המשא שלהם
לא ברור
פשוט מאד לדעתי,
רוב התלונות מגיעות בעיקר מהשכונות החדשות של בית שמש שעדיין לא היו מאוכלסות (או כמעט לא מאוכלסות) בזמן סופרבוס. לכן המסה העיקרית של התלונות נופלת על בית שמש אקספרס.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
פשוט מאד לדעתי,
רוב התלונות מגיעות בעיקר מהשכונות החדשות של בית שמש שעדיין לא היו מאוכלסות (או כמעט לא מאוכלסות) בזמן סופרבוס. לכן המסה העיקרית של התלונות נופלת על בית שמש אקספרס.
אם זה כך, זה מסביר אולי את מה שקורה בביתר.
השמועות אמרו פעם שהעירייה שם מעסיקה מישהו שיתלונן למשרד התחבורה על כל נסיעה שלא מבוצעת.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
פשוט מאד לדעתי,
רוב התלונות מגיעות בעיקר מהשכונות החדשות של בית שמש שעדיין לא היו מאוכלסות (או כמעט לא מאוכלסות) בזמן סופרבוס. לכן המסה העיקרית של התלונות נופלת על בית שמש אקספרס.
טעות רצינית - הציון מורכב בעיקר מהמערכות והבקרה של משרד התחבורה, ביחס לנסיעות שבוצעו או איחרו וכו'
יש גם קטגוריה נפרדת של שביעות רצון אבל זה לא העיקר
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
טעות רצינית - הציון מורכב בעיקר מהמערכות והבקרה של משרד התחבורה, ביחס לנסיעות שבוצעו או איחרו וכו'
יש גם קטגוריה נפרדת של שביעות רצון אבל זה לא העיקר
גם וגם.
אל תשכח כמה קוים נוספו לבית שמש אקספרס בשנים האחרונות מאז האכלוס החדש.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
א. זה צרת רבים.
ב. כל יום להתלונן באתר של משרד התחבורה, לשמור את העותק שנשלח למייל ולצבור על אותה החברה עוד ועוד ועוד תלונות בכתב, להגיש תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות ולפני המשפט לבקש מהמעסיק מכתב בו הוא "מתלונן" לפני העובד על האיחורים (ולהוסיף בסוגריים שהוא יודע שזה בגלל התחבורה אבל אין לו מה לעשות בנידון...) לגשת למשפט ולהתלונן על האיחורים, על עגמת הנפש ועל ההפסד הכספי - ברוב מוחלט של המקרים עושים על זה קופה נאה ביותר.
יש ארגון בשם 15 דקות שעוזרים בנושא.
 

דג תמנון

משתמש פעיל
צילום מקצועי
יש רק בעיה אחת באשכול הזה - שהוא נפתח כבר ב-2022 והתיימר אז להיות מה שיגרום לחברות להפסיק לחפף, למעשה - המצב רק הורע מאז...
אז ככה: זה פיתרון מצוין לפרנסתן של ישראל - אך לצערנו פחות למצב התחבורה :cry:
 

מקסי מיקס

משתמש רשום
א. זה צרת רבים.
ב. כל יום להתלונן באתר של משרד התחבורה, לשמור את העותק שנשלח למייל ולצבור על אותה החברה עוד ועוד ועוד תלונות בכתב, להגיש תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות ולפני המשפט לבקש מהמעסיק מכתב בו הוא "מתלונן" לפני העובד על האיחורים (ולהוסיף בסוגריים שהוא יודע שזה בגלל התחבורה אבל אין לו מה לעשות בנידון...) לגשת למשפט ולהתלונן על האיחורים, על עגמת הנפש ועל ההפסד הכספי - ברוב מוחלט של המקרים עושים על זה קופה נאה ביותר.
יש ארגון בשם 15 דקות שעוזרים בנושא.
פעם אחת כשהתלוננתי למשרד התחבורה על אוטובוס אחרון 148 מביתר לבית שמש שלא עצר בדווקא והוא לא היה מלא, היינו כל המשפחה עם קטנים ונאלצנו לקחת דרייבער. חשבתי שמישהו יזכה אותי אבל קיבלתי איזה תשובה בנוסח רשמי ממשרד התחבורה, מאז הפסקתי להתלונן , בזבוב זמן ואנרגיה בלי להרוויח.
אולי שמישהו בעל ניסיון שהצליח לקבל כסף שידריך אותי מה ואיך מגישים תלונה.
צילום מסך 2024-11-19 082307.jpg
 

23

משתמש מקצוען
התחבורה בבית שמש מהגרועות ביותר
תדירות וזמנים
יחס של נהגים ועולה על הכל התנהגות נוראית של מבקרים שמתנפלים על אוטובוסים בשעות עומס
כאילו הוא מלא בגנבים.
נורא!!!
א"א לקבוע תורים כי תמיד מאחרים!!!
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
למרות שאני עדין חושב שבית שמש אקספרס הרבה יותר טובים מסופרבוס מבחינת נהגים וכלי רכב - סופרבוס בבית שמש היו עם ציונים גבוהים בהרבה
לסופרבוס היו מסות של תלונות ע"י כאלה שרצו שתוחלף באחרת, לטעמי, מבחינת תגבור, דילוגים, שירות ועוד סופרבוס היו טובים בהרבה.
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
פעם אחת כשהתלוננתי למשרד התחבורה על אוטובוס אחרון 148 מביתר לבית שמש שלא עצר בדווקא והוא לא היה מלא, היינו כל המשפחה עם קטנים ונאלצנו לקחת דרייבער. חשבתי שמישהו יזכה אותי אבל קיבלתי איזה תשובה בנוסח רשמי ממשרד התחבורה, מאז הפסקתי להתלונן , בזבוב זמן ואנרגיה בלי להרוויח.
אולי שמישהו בעל ניסיון שהצליח לקבל כסף שידריך אותי מה ואיך מגישים תלונה.
צפה בקובץ המצורף 1824658
לצערי יש לך שתי טעויות.
א. תלונה מעין זאת שולחים תלונה לחברה עצמה + קבלה על הנסיעה במונית (במקרה של דרייבר זה בעיה אבל ניתנת לפיתרון) ובכמה וכמה פעמים קיבלתי החזר מלא על הנסיעה (מחברת אפיקים).
ב. כל תלונה ותלונה מצטרפת, סבלת מספיק בתחנה תרשה לעצמך גם להרוויח מעט מזה, צבור תלונות מתועדות למכביר ואפילו עוד שנה שנתיים תפנה למישהו או לארגונים המסייעים בנושא ותרוויח כמה שקלים תמורת העגמת נפש שאתה חווה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יש רק בעיה אחת באשכול הזה - שהוא נפתח כבר ב-2022 והתיימר אז להיות מה שיגרום לחברות להפסיק לחפף, למעשה - המצב רק הורע מאז...
אז ככה: זה פיתרון מצוין לפרנסתן של ישראל - אך לצערנו פחות למצב התחבורה :cry:
לא חושב שיש משהו זמין כרגע שיפתור את מצב התחבורה.
אבל עובדתית הנושא הכספי והמשפטי משפיע על החברות. אם חברה מציעה אלפי שקלים כפשרה כדי לא להגיע לדיון בבימ"ש, כנראה שזה מפריע לה.
ובסופו של דבר ככל ויהיו יותר תלונות למשרד התחבורה זה מפריע לחברות בגלל המכרזים הבאים וגם בגלל הקנסות.
ככל ויהיו יותר תביעות החברות ישלמו יותר וזה יגיע לסכומים שיהיה שווה להם להתאמץ לדאוג לאוטובוסים לנהגים ולעמידה בזמנים.
האם זה אומר שאף פעם לא יהיו חריגות? התשובה היא - תמיד יהיו חריגות בתח"צ. אבל המצב עכשיו הוא לא "חריגה" אלא מצב בלתי נסבל.
התביעה הבודדת שלי לא תעזור, אבל עוד אחד ועוד אחד אולי יעשה משהו.
ולכל הפחות שליחת תלונות שזה אפס מאמץ.
לא לעשות כלום - זאת האופציה הכי גרועה
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לא חושב שיש משהו זמין כרגע שיפתור את מצב התחבורה.
אבל עובדתית הנושא הכספי והמשפטי משפיע על החברות. אם חברה מציעה אלפי שקלים כפשרה כדי לא להגיע לדיון בבימ"ש, כנראה שזה מפריע לה.
ובסופו של דבר ככל ויהיו יותר תלונות למשרד התחבורה זה מפריע לחברות בגלל המכרזים הבאים וגם בגלל הקנסות.
ככל ויהיו יותר תביעות החברות ישלמו יותר וזה יגיע לסכומים שיהיה שווה להם להתאמץ לדאוג לאוטובוסים לנהגים ולעמידה בזמנים.
האם זה אומר שאף פעם לא יהיו חריגות? התשובה היא - תמיד יהיו חריגות בתח"צ. אבל המצב עכשיו הוא לא "חריגה" אלא מצב בלתי נסבל.
התביעה הבודדת שלי לא תעזור, אבל עוד אחד ועוד אחד אולי יעשה משהו.
ולכל הפחות שליחת תלונות שזה אפס מאמץ.
לא לעשות כלום - זאת האופציה הכי גרועה
הדירוג של החברות משפיע ממש מעט על סיכוי הזכיה במכרזים
תלונות של נוסעים משפיעות ממש מעט על דירוג החברות.
תביעות לא משפיעות על דירוג החברות.
שליחת תלונות זה לא אפס מאמץ.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
שזה ממש לא הפתרון.
כמו שכבר כתבתי אין ספור פעמים, הפתרון הוא בניה מחדש של המכרזים, חלוקה של כל חלק במערכת למכרז נפרד, המכרזים יבנו באופן ששירות טוב לנוסעים יתגמל אותם.
ובמקרה של שירות גרוע יהיה ניתן לסלק אותם בלי לזעזע את כל המערכת.
וכבר הזכרתי שבלונדון יש מודל שעובד יותר טוב מאשר בארץ, ואין סיבה לא לאמץ את העקרונות שלו.
תלונות לא אמורות להיות הבקרה העיקרית, אלא בעיקר אמצעי להפקת לקחים.
ובית המשפט לא אמור להחליף את מערכת האכיפה, ואין לצפות ממנו שיתפקד כך.
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
התחבורה בבית שמש מהגרועות ביותר
תדירות וזמנים
יחס של נהגים ועולה על הכל התנהגות נוראית של מבקרים שמתנפלים על אוטובוסים בשעות עומס
כאילו הוא מלא בגנבים.
נורא!!!
א"א לקבוע תורים כי תמיד מאחרים!!!

דילוגים, שירות ועוד סופרבוס היו טובים בהרבה.
כנראה שחכתם כבר מה היה....
כמה זמן אתם גרים בבית שמש?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שליחת תלונות זה לא אפס מאמץ.
עם שאר הדברים שכתבת אני מסכים בעיקרון, אלא שאין לנו משהו אחר לעשות.
אבל למה שליחת תלונה היא לא אפס מאמץ?
ממש לא מסובך לשלוח מייל או באתר ולכתוב בקצרה חיכיתי בתאריך --- בתחנה --- לקו -- והוא לא הגיע
שזה ממש לא הפתרון.
כמו שכבר כתבתי אין ספור פעמים, הפתרון הוא בניה מחדש של המכרזים, חלוקה של כל חלק במערכת למכרז נפרד, המכרזים יבנו באופן ששירות טוב לנוסעים יתגמל אותם.
ובמקרה של שירות גרוע יהיה ניתן לסלק אותם בלי לזעזע את כל המערכת.
וכבר הזכרתי שבלונדון יש מודל שעובד יותר טוב מאשר בארץ, ואין סיבה לא לאמץ את העקרונות שלו.
תלונות לא אמורות להיות הבקרה העיקרית, אלא בעיקר אמצעי להפקת לקחים.
ובית המשפט לא אמור להחליף את מערכת האכיפה, ואין לצפות ממנו שיתפקד כך.
מסכים לחלוטין. אבל זה ממש לא בידיים שלי.
המינימום של שליחת תלונות (ומעט יותר מסובך - תביעות) זה המשהו הקטן שאני וכל אחד יכול לעשות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה