David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
מה שהכי מפריע לי את הקמפיין הגדול שגרינברג עשה לפני הבחירות לסדר את התחבורה בעיר וגולת הכותרות היה צומת לב הרמה /הכרמים ומי יודע שיגיד לי אם משהו זז בנידון לתושבי העיר זה סבל בלתי פוסק מידי יום ביומו

גרינברג שליט"א הקמפיין היתה מוצלחת התוצאה אפס.. ....
אני רואה שכבר הספיקו לשכוח את הקמפיין ההזוי (והילדותי) של הרכבת הקלה עם סרטונים וכדומה.
מדובר פה באנשים שלא החזיקו רב קו בחיים שלהם (להוציא את יום הצילומים)
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
שלום לכולם,

אחת הבעיות העיקריות בעיר היא מיקום תחנות האוטובוס – הן ממוקמות מיד אחרי הפניה, מה שגורם לתנועה לעצור בדיוק באמצע הכיכר, לחסום את כל ארבעת הצירים וליצור עומסים מיותרים. האם לא ניתן לתכנן תחנות במיקום אסטרטגי יותר? אם התחנות ימוקמו לפני הכיכרות, התנועה בכיכר תוכל להמשיך לזרום ללא הפרעה.

בנוסף, תושבי רחוב נהר הירדן והסביבה סובלים מיציאה וכניסה בודדה לשכונה, מה שמכביד על כל האזור ויוצר פקקים בלתי נגמרים. כבר שנים מדברים על הצורך ביציאה נוספת משם, ואולי הפתרון יגיע בהוספת יציאה מרחוב יהודה הנשיא לנהר הדן.

בעיה נוספת היא שאין בכלל רמזורים באזור היער. יש צמתים מסוכנים שבהם הכבישים הראשיים נפגשים, ואין שום אמצעי שמווסת את התנועה. המצב הזה מהווה סכנה לנהגים ולתושבים, במיוחד בשעות העומס. הגיע הזמן לחשוב על הצבת רמזורים כדי לשפר את הבטיחות והזרימה.

יש כל כך הרבה דברים קטנים שמשפיעים על התנועה כאן, והגיע הזמן שנתחיל לדון ולמצוא פתרונות אמיתיים.
תחנות נקבעות לפי תקנות שמתחשבות בעיקר בכך שלא ידרסו הולכי רגל ופחות בעומסים בכבישים שהעצירות האלה גורמות.
 

113570

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני רואה שכבר הספיקו לשכוח את הקמפיין ההזוי (והילדותי) של הרכבת הקלה עם סרטונים וכדומה.
מדובר פה באנשים שלא החזיקו רב קו בחיים שלהם (להוציא את יום הצילומים)
הסבל הוא נוראי....
ולא לשכוח שצוות הפקחים בעיר התחילו לעבוד עד השעות הקטנות שבלילה כי קופת העייריה ריקה..
ריקה מתוכן...
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
ואם מדברים על פיתרון לפקקים, הנה חלק ממאמצי העירייה למנוע כמה שיותר פקקים.......
1727262152106.png

בשעות פינוי הפחים, וסתם בימי מסחר עמוסים 2 פחים המיועדים לכלל החנויות באזור של יש, וכן לכלל תושבי רחוב ערבות הנחל, (אגב זה לא חוקי, ע"פ חוק מסחר צריך דחסנים, ולא טמונים רגילים)
אחרי שהעירייה גזלה את הפחים הפרטיים של השכנים (בשווי מיליון שקל)
 

דג תמנון

משתמש פעיל
צילום מקצועי
או לא לבנות אותה בכלל אלא לעשות פיזור יפה ומסודר של אוטובוסים בשכונות כמו בביתר, מודיעין ושאר הערים המתוכננות
הלוואי!
כמי שהיה תושב ביתר למעלה מעשרים שנה לעיתים איני יכול להכיל את גודל הפער בין התחבורה בביתר לבין התחבורה בבית שמש אחרי השיפורים!
אבל, קודם כל אין מה להשוות בכלל בין הגדלים של הערים - שלמרות זאת אני סבור שצריך לפצל כל קו ליעד חרדי ללפחות ארבע מסלולים פנים 'בית שימשיים' - אך מה לעשות? הדבר כמעט למעלה מדרך הטבע שהפקידים בעלי האג'נדות ילכו לכיוון כזה! התחבורה בביתר היא פרי עמל של כמעט עשרים שנה שאז המסלולים נקבעו ע''י המפעיל בשיתוף פעולה עם העירייה וגם לאחר שמשרד התחבורה השתלט בכח התקנות על תכנון המסלולים הכיוון בביתר כבר היה ברור! וגם בביתר כפי שכתבתי באשכול אחר כאן כבר למעלה מעשור לא אושר מסלול שכונתי ליעד שאינו ירושלים! אז בבית שמש?? שפקידי משרד התחבורה מסרבים להכיר בגודלה וצרכיה? אין שום סיכוי!
מה לעשות? אנחנו בגלות! וידועים הדברים מאדונינו הגר''א בידי מי נהיה נתונים בגלות באחרית הימים...
לכן אנחנו צריכים להכיר במציאות ולהכין את עצמינו בצורה מיטבית לגזירת התחנות המרכזיות ולכן בין היתר פתחתי את האשכול...
לא מצליח להבין את ההחלטה על המיקום של התחנה המרכזית הזאת.
לא מצליח?? מובן מאד! מצד אחד נגישות ללב שכונות מגורים ומסחר ומצד שני יציאה סופר מהירה מהעיר דרך נחל צאלים. (מתוכננת הוספת נת''צים מעבר לנתיב הקיים ברחוב מנחם פרוש)
לא מבינה
מרמה ב וחפציבה ,המתצחרדים וכו עד רחוב מנחם פורוש זה חתיכת נסיעה
נכון! זה עוד אחת ממטרות האשכול - לדחוף יש דרך בכלל? :cry:להפיכת מסוף דרך החיים לתחנה מרכזית עבור האזור הזה.
 
נערך לאחרונה ב:

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
רחוב מנחם פרוש הוא... איך לומר בעדינות? לא קצת צר מידי בשביל לשאת בנטל של כזו תכנית?
כך צריך לומר, הרב מנחם פורוש (וזה בוודאי יכול להכיל תוכניות רחבות)
השאלה נשארת על רחוב נחל ערוגות איך הוא מכיל כ"כ הרבה תחבורה
 

shira_Pr

משתמש חדש
לא הבנתי - זה תחנה מרכזית שתהיה שם והיא רק לכיוון דרום? שיקימו חנויות ברמות השונות מאשר מרכזים עם רמות ריקות ושוממות... זה ממש מפריע. ואגב, הוספת צמחיה... משהו קריטי! ברמה א' זה ניכר מאד ומיפה בצורה מדהימה.
 

דג תמנון

משתמש פעיל
צילום מקצועי
(קרדיט: לפי סעיף 27 א') :LOL:
מפת המבנים במתחם:
1727271409972.png

הדמיה ראשונית מכיוון מנחם פרוש:
1727270960207.png

ניתן להבחין בקצה המבנים בני הקומה אחת על רחוב נחל הקישון
 
נערך לאחרונה ב:

המגיב

משתמש רשום
נתצ זה לכתחילה כשצריך,
בדרך כלל בערים גדולות אין אפשרות בלי זה, כמה שתרחיב זה לא יעזור ראה ערך נתיבי איילון וכביש 1, הרחיבו הרחיבו ולא עובר שנה ושוב עמוס כל הזמן. בערים גדולות היום מתכננים שכונות לכתחילה עם נתצ. אבל כנתיב נוסף, לא כנתיב יחיד.
כאן אבל יש הרי אפשרות, ברחוב נחל ערוגות שהוא לא עמוס אלא נוסע זורם ועוד נתיב לתחבורה ודאי יעזור, ואפשר וצריך להרחיב אותו, ואני זוכר כבר לפני שנתיים שדיברו על זה, ולהפוך אותו רק לנתצ בגלל שזה הפיתרון הכי קל לעירייה זה בדיחה.
כנל התחנה מרכזית, לא חייבים לבנות אותה ברחוב עם נתיב אחד צר ואז להפוך אותו לנתצ, אפשר לדוג' לבנות את הכניסה והיציאה לרחוב נחל הקישון או לא לבנות אותה במקום זה.
לכו למודיעין ותראו עיר זורמת ונוחה לנסיעה בלי נתצים ובלי כלום
ושם כוווולם עם רכבים ובבית שמש אולי רבע מהמכוניות שם..
כך שאם יעשו מסודר הכל שני נתיבים לא יצטרכו שום נת"צ ושום דבר
הנתצים עוזרים במקומות של כבישים ראשיים וגם זה לא עזר הרבה
לא הייתי עדיין בנתצ בכביש ראשי שלא היה עמוס כשהכביש עמוס ניתן לבדוק בוויז שהוא לא נותן כלום בנתצ
ובוודאי לא לבנות על כביש בלבד של נת"צ
מישהו שם נפל על הראש זה להפוך לקטסטרופה של ירושלים ביודעין
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה