עובדים על זה
השבוע הגדירו רציפי תחנות לשתי הכיוונים
וחסמו את הנת"צ
ראיתי לכן אני שואלת מתי זה אמור להיות.
אתם יודעים למה רשמו רק קו 6 על התחנות ולא רשמו את 616? לא דובר שגם 616 הכנס??
למה חסמו את הנת"צ ועשו תחנות במקומות אחרים?
זה זמני או קבוע?
מאשכול סמוך.משרד התחבורה לא מאשר כניסה של אוטובוסים לרמה ד' בגלל בעיות בטיחות בנת"צ
הפתרון כרגע זה חסימת הנת"צ
בנית מעקה בין הנתיבים
והעברת התחנות למדרכה
להזכירכם: כבר יש עמוד תחנה על המסלול של הנת"צ
להערכתי
זה יטופל בשלב השני של הפיתוח השכונתי
כשיחליפו את האספלט במדרכות לאבנים משתלבות ויבנו תחנות נורמליות וכו'
בדומה למה שעשו בג'2 לפני כמה חודשים
אולי אז יתקנו את זה
כבר היו מלחמות על זה
והעירייה אפילו הציבו כבר את תמרורי התחנה
משרד התחבורה טוען שזה לא בטיחותי והם לא יכולים לאשר כניסת אוטובוסים
העירייה טוענת הכביש תוכנן על פי הוראות משרד התחבורה ואושר ע"י המחוזי
עוד מהטענות שהעירייה העלתה בנידון
אם זה לא בטיחותי איך משרד התחבורה אישר להם את התוכניות
ואם אישרו את התוכניות למה לא מאשרים כניסת אוטובוסים
במצב היום באמת זה נראה מבלבל. יש 3 נתיבים מופרדים באיי תנועה ביניהם, איך צריך לדעת איזה נתיב לאיזה כיוון ואחד הנתיבים יש לו 2 כיוונים, בקיצור צריך לסדר את זה.
כנראה החליפו יועץ בטיחות,
וכמובן, דבר ראשון צריך להסביר למה מה שהקודם עשה לא טוב,
למעשה ראיתי שבגשר בין ד׳2 ל3 לא חסמו את הנת״צ
האם זה אומר שהאוטובוסים לא ימשיכו את כל המסלול עד ד׳3?
או שהיועצים המדופלמים אישרו את הנת״צ רק באיזורים לא מיושבים?
כנראה שבאזורים לא מיושבים זה לא כ"כ בעייתי
לא מדויק,רק עכשיו שמתי לב לאשכון הזה ולכן אעלה את מה שיש לי להגיד
בית שמש מחולקת ל-8 שכונות (אולי אף יותר) שאין כל קשר בין השכונות,
זה כמו להגיד שמעלה אדומים זה בירושלים כיון שנוסעים עם אוטובוס פנימי (הגזמתי אבל זה הרעיון),
לנסוע משכונה אחת לשכונה אחרת יקח יותר זמן מאשר לירושלים (כמו מד' לקנה בושם),
אם בתחבורה פנימית אתה יכול לסדר את זה (גם עם מאמץ מאוד מאוד גדול) עם סיכויים נמוכים מאוד להצלחה,
בתחבורה בין עירונית בטח ובטח שאין סיכוי לסדר את זה,
כיון שאתה לא יכול לקחת קו ולסובב אותו בכל השכונות בבית שמש,
וגם אתה לא יכול לקחת קו שזה יצא רק משכונה אחת ישיר ליעדו כיון שזה לא יתמלא,
ולכן מה שאני חשבתי שהפיתרון לזה היא רק תחנה מרכזית (עם תגבור חזק לתחנה המרכזית) שמשם יצא אוטובוסים לכל הארץ, בנוסף לאוטובוסים הקיימים כיום, אוטובוס ממספר שכונות ואז ליעדו, וגם בימי שישי ומוצ"ש ישיר מהשכונה.
גם לא נראה לי באופק תחנה מרכזית בבית שמש
כיון שבית שמש מתפתחת מאוד מאוד לאט ביחס לערים אחרות
(לדוגמא אין אפילו בית חולים, אין כמעט מרכזי קניות, אין שטיבלאך מרכזי עם מנינים לאורך היום והלילה והרשימה עוד ארוכה ואין סיבה לסטות מהנושא)
אבל ברור שזה מה שיוציא את בית שמש מהפלונטר.
מקווה שהמילים שלי יגיע לגורמים הרלוונטים ויתחילו להזיז עניינים.
תושב כאוב מבית שמש.
הפיטרון זה להוציא אוטובוסים כל הזמן לתחנה המרכזית בתל אביב כי משם יותר קל להוציא אוטובוסים לכל הארץ...רק עכשיו שמתי לב לאשכון הזה ולכן אעלה את מה שיש לי להגיד
בית שמש מחולקת ל-8 שכונות (אולי אף יותר) שאין כל קשר בין השכונות,
זה כמו להגיד שמעלה אדומים זה בירושלים כיון שנוסעים עם אוטובוס פנימי (הגזמתי אבל זה הרעיון),
לנסוע משכונה אחת לשכונה אחרת יקח יותר זמן מאשר לירושלים (כמו מד' לקנה בושם),
אם בתחבורה פנימית אתה יכול לסדר את זה (גם עם מאמץ מאוד מאוד גדול) עם סיכויים נמוכים מאוד להצלחה,
בתחבורה בין עירונית בטח ובטח שאין סיכוי לסדר את זה,
כיון שאתה לא יכול לקחת קו ולסובב אותו בכל השכונות בבית שמש,
וגם אתה לא יכול לקחת קו שזה יצא רק משכונה אחת ישיר ליעדו כיון שזה לא יתמלא,
ולכן מה שאני חשבתי שהפיתרון לזה היא רק תחנה מרכזית (עם תגבור חזק לתחנה המרכזית) שמשם יצא אוטובוסים לכל הארץ, בנוסף לאוטובוסים הקיימים כיום, אוטובוס ממספר שכונות ואז ליעדו, וגם בימי שישי ומוצ"ש ישיר מהשכונה.
גם לא נראה לי באופק תחנה מרכזית בבית שמש
כיון שבית שמש מתפתחת מאוד מאוד לאט ביחס לערים אחרות
(לדוגמא אין אפילו בית חולים, אין כמעט מרכזי קניות, אין שטיבלאך מרכזי עם מנינים לאורך היום והלילה והרשימה עוד ארוכה ואין סיבה לסטות מהנושא)
אבל ברור שזה מה שיוציא את בית שמש מהפלונטר.
מקווה שהמילים שלי יגיע לגורמים הרלוונטים ויתחילו להזיז עניינים.
תושב כאוב מבית שמש.
הבעיה שכל האוטובוסים החדשים מיועדים לעובדי הר חוצבים שהם מיעוט מאוד קטן מהנוסעים,לא מדויק,
מרמה ד' לקנה בושם, עם קו 6 (שהוא גם עושה קצת סיבובים) לוקח 20 דק' ולפעמים פחות.
בתחבורה פנימית אפשר לסדר את זה עם מאמץ קטן והרבה רצון טוב.
במודל של אוטובוסים מאספים ואוטובוסים חוצים -
לדוגמא, קו 11 ו12 הם מאספים ונכנסים לשכונות ולרחובות פנימיים יותר,
קו 13 ו16 הם חוצים מחפציבה / תחנת רכבת עד רמה ג'2 / ג'1.
בשכונות הדרום צריך גם אוטובוסים סיבוביים שייסעו בד' - ג'2 - ה' - א' - ג'1 - ד'.
תוכנית איך עושים את זה כבר כתבתי למעלה, יכולים לחלוק על פרטי התוכנית, אבל הרעיון נשאר.
בתחבורה בין עירונית, לפני שמדברים על זה שלא לכל השכונות יש מענה, יש ערים שעדיין אין בכלל מענה. או מענה רק בסופ"ש, או רק עד שעות מוקדמות מאד. (למה מבית שמש צריך להשתמש עם אוטובוס מביתר שעובר בכביש 10? או להחליף אוטובוס בירושלים?, למה האוטובוס האחרון מבני ברק לבית שמש הוא ב1:00 בלילה, ומבית שמש לבני ברק הוא ב11:30? ועוד ועוד)
לגופו של עניין, במקום לחלק את בית שמש ל8 שכונות (חפציבה - סלונים, הקריה החרדית - יפה נוף, רמה ב', רמה א' - משקפיים, רמה ג', רמה ד', רמה ה', - 8 שכונות חרדיות, התכוונת לזה או שחלקת אחרת?), אפשר פשוט לחלק ל2 - דרום: רמה א', רמה ג', רמה ד', רמה ה', וצפון: רמה ב', הקריה, וחפציבה,
אוטובוסים עם יותר ביקוש ייצאו קווים נפרדים מהדרום ומהצפון, ועם פחות ביקוש יסתובבו בכל העיר.
כמובן שיהיו קווים בהם יצטרכו לצרף את רמה א' לצפון ולהוציא מג', ד', ה' לבד.
ואני לא מדבר על ירושליים לשם יש צורך גדול, אבל כבר היום יש יותר אוטובוסים.
או להשתמש ב"מהדרין"הבעיה שכל האוטובוסים החדשים מיועדים לעובדי הר חוצבים שהם מיעוט מאוד קטן מהנוסעים,
הרוב שצריך להגיע ציר בראילן והשכונות החרדיות נאלץ להיטלטל באוטובוסים פנימיים.
תמוה מאוד, במיוחד שאתה כותב שאתה תושב בית שמש, וכמובן בית חולים זה לא מדד לכלום, אבל לא נסטה מהנושא.לדוגמא אין אפילו בית חולים, אין כמעט מרכזי קניות, אין שטיבלאך מרכזי עם מנינים לאורך היום והלילה והרשימה עוד ארוכה ואין סיבה לסטות מהנושא
לאחרונה בקו 324 שפעיל כל היום נהיה די קל להגיע לקרית גת ולא צריך דרך ביתריש גם את קרית גת שהיא עיר סמוכה יחסית לבית שמש, וברוב שעות היום הדרך הקלה ביותר להגיע אליה היא דרך ביתר, המרוחקת יותר.
תדירות נמוכה בהרבה מהקו הביתרי, והמסלול שלו לא משהו. ובאיזו שעה האוטובוס האחרון חזור? מוקדם יחסית. מי שנמצא בקרית גת בשעות הלילה (שמחות וכדומה) ייאלץ לחזור דרך ביתר.לאחרונה בקו 324 שפעיל כל היום נהיה די קל להגיע לקרית גת ולא צריך דרך ביתר
דווקא לא- מבית שמש לק"ג יש 14 נסיעות לכל כיוון ומביתר לק"ג יש 9 נסיעות,תדירות נמוכה בהרבה מהקו הביתרי, והמסלול שלו לא משהו. ובאיזו שעה האוטובוס האחרון חזור? מוקדם יחסית. מי שנמצא בקרית גת בשעות הלילה (שמחות וכדומה) ייאלץ לחזור דרך ביתר.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: