תוכנית לשינוי הקווים שחשבתי עליה:
(נא להעיר על נקודות מסוימות והוספת הצעות, לא להיכנס לויכוחים שיכולים לגרום לסגירת האשכול)
קו 4: כמתכונתו, עם שיפורים בד'2
קו 6: יוריד את הסיבוב המיותר בנעימי וייסע ישר עד להרצוג (כמו קו 16 ו13) או יסתובב מסביב לקריה (לוי אשכול פינת בן זאב ייכנס כמו קו 11, ויפנה שמאלה לרחוב רש"י, עד לצומת רסידו שם יפנה לנהר הדן)
בשדרות האמוראים ימשיך עד סוף השדרה (ד'3)
קו 11: ימשיך לתוך רמה ג' עד למסוף האוטובוסים בזכריה הנביא (11 יסתובב קצת ואולי אפילו ברחוב עובדיה, 11א ייסע כמו ה16 עד למסוף)
קו 12: יישאר כמו היום
קו 13: ימשיך עד לאליהו הנביא, שם יפנה שמאלה וייכנס לרמה ה'
קו 16: ייכנס לתוך שדרות האמוראים (כולל ד'3) וחזרה למסוף
קו 14, 15: יעברו מנהר הירדן לנהר הדן או לכביש 10 (חרדים כמעט לא משתמשים בהם) וכך יפחית מעומס האוטובוסים בנהר הירדן, וימהר את זמן נסיעתם
קו 17: יתבטל, במקומו יתוגברו קווים: 6, 11, 16, 19
קו 19 (בוטל): יחזור לפעול, ייצא מלוי אשכול דרך נעימי לצומת רסידו משם לכביש 10 ומשקפיים, בצומת מתחת רמה ה', רמה א' ורמה ג'
קו חדש: מהיר מרמה ב' לרמה ד', יתחיל או מחפציבה כמו 16,6 או מלמטה ביפה נוף, יעלה את נהר הירדן עד למעלה בנהר הירדן נהר הירקון שם ימשיך ישר באליהו הנביא ויסתובב את כל שדרות האמוראים (מד'3 לד'1, או כדי שכל הקווים לאותו כיוון יהיו באותה תחנה, ימשיך בזכריה הנביא, ויסתובב את שדרות האמוראים מהצד השני).
[קו 17 /20]
כך כולם ייהנו מאוטובוס מהיר וללא צורך בהחלפת אוטובוסים, כאשר שום מסלול קיים לא יתארך רק בסוף המסלולים יוסיפו עוד תחנות.
ישנם שינויים ודברים שאני גם הייתי היום מנסח אחרת.
שכל אחד יוסיף את שלו.
(נא להעיר על נקודות מסוימות והוספת הצעות, לא להיכנס לויכוחים שיכולים לגרום לסגירת האשכול)
קו 4: כמתכונתו, עם שיפורים בד'2
קו 6: יוריד את הסיבוב המיותר בנעימי וייסע ישר עד להרצוג (כמו קו 16 ו13) או יסתובב מסביב לקריה (לוי אשכול פינת בן זאב ייכנס כמו קו 11, ויפנה שמאלה לרחוב רש"י, עד לצומת רסידו שם יפנה לנהר הדן)
בשדרות האמוראים ימשיך עד סוף השדרה (ד'3)
קו 11: ימשיך לתוך רמה ג' עד למסוף האוטובוסים בזכריה הנביא (11 יסתובב קצת ואולי אפילו ברחוב עובדיה, 11א ייסע כמו ה16 עד למסוף)
קו 12: יישאר כמו היום
קו 13: ימשיך עד לאליהו הנביא, שם יפנה שמאלה וייכנס לרמה ה'
קו 16: ייכנס לתוך שדרות האמוראים (כולל ד'3) וחזרה למסוף
קו 14, 15: יעברו מנהר הירדן לנהר הדן או לכביש 10 (חרדים כמעט לא משתמשים בהם) וכך יפחית מעומס האוטובוסים בנהר הירדן, וימהר את זמן נסיעתם
קו 17: יתבטל, במקומו יתוגברו קווים: 6, 11, 16, 19
קו 19 (בוטל): יחזור לפעול, ייצא מלוי אשכול דרך נעימי לצומת רסידו משם לכביש 10 ומשקפיים, בצומת מתחת רמה ה', רמה א' ורמה ג'
קו חדש: מהיר מרמה ב' לרמה ד', יתחיל או מחפציבה כמו 16,6 או מלמטה ביפה נוף, יעלה את נהר הירדן עד למעלה בנהר הירדן נהר הירקון שם ימשיך ישר באליהו הנביא ויסתובב את כל שדרות האמוראים (מד'3 לד'1, או כדי שכל הקווים לאותו כיוון יהיו באותה תחנה, ימשיך בזכריה הנביא, ויסתובב את שדרות האמוראים מהצד השני).
[קו 17 /20]
כך כולם ייהנו מאוטובוס מהיר וללא צורך בהחלפת אוטובוסים, כאשר שום מסלול קיים לא יתארך רק בסוף המסלולים יוסיפו עוד תחנות.
ישנם שינויים ודברים שאני גם הייתי היום מנסח אחרת.
שכל אחד יוסיף את שלו.