קו 6: יוריד את הסיבוב המיותר בנעימי וייסע ישר עד להרצוג (כמו קו 16 ו13) או יסתובב מסביב לקריה (לוי אשכול פינת בן זאב ייכנס כמו קו 11, ויפנה שמאלה לרחוב רש"י, עד לצומת רסידו שם יפנה לנהר הדן)
בשדרות האמוראים ימשיך עד סוף השדרה (ד'3)
מצטרף לרשימת הכועסים, ניכר שהכותב מתגורר באיזורים היותר חדשים של העיר ולא כ"כ מבין את מצוקת התושבים בעיר הוותיקה שמשום מה נוטים להפריד אותה משאר חלקי העיר ולהתייחס אליה כאל יחידה בפני עצמה - מה שממש ממש לא הגיוני, ישנם כ"כ הרבה אברכים ונשים שמגיעים/ות מידי יום לקריה, לרמה א' ולשאר חלקי העיר ובלי קשר המון אנשים שמעוניינים להגיע לרמות השונות.קו 17: יתבטל, במקומו יתוגברו קווים: 6, 11, 16, 19
ולכן - לכתוב על קו 6 שיתבטל זה שטות, אני משתמש בקו הזה 4 פעמים ביום ובכל פעם שמגיע אוטובוס רגיל ולא דו מפרקי אין כמעט מקום לעמוד - אם כבר אז להאריך אותו עד הביג.
קו 17 - הקו הכי שימושי באיזור העיר הותיקה והיחיד שמחבר בצורה קלה את הרמות לעיר הישנה. אם כבר לעשות שינוי היה עדיף להוריד אותו מנהר הירדן אל נהר הדן, מכיון שמלב הרמה הוא עושה את אותו מסלול בדיוק של קו 16, ומי שצריך להגיע לרמה ב' וא' יחליף בלב הרמה. (וכמובן שיהפכו אותו כבר למען ה' מסיבובי לדו כיווני - למי שמתעניין הסיבה הרשמית היא שעדיין הכביש שמתחת הביג לא יכול להכיל אוטובוס דו מפרקי)