אבל איפה אתה רואה שיש המון קיצוצים במשרד התחבורה (2.5 מיליארד ש"ח)
את צדק תחבורתי היא הצליחה להשאיר
דברים אחרים לא
?לא יתווסף שירות
(יכול להיות שמצד אחד מקצצים בקווים שלא צריך אותם, ומצד שני מוסיפים קווים איפה שצריך)
אבל איפה אתה רואה שיש המון קיצוצים במשרד התחבורה (2.5 מיליארד ש"ח)
את צדק תחבורתי היא הצליחה להשאיר
דברים אחרים לא
?לא יתווסף שירות
אכן כשמדברים על תוספות שירות לא מדברים על הוספת אוטובוס נקודתי בזמני עומס כמו שטעה אפיקים, אלא על תוספת קבועה של תדירות וקווים חדשיםלא יודע אם יש קשר בין תגבור עומס בגלל..., לבין תוספת קווים חדשים לשכונות חדשות.
זה הנוסח המלא האחרון שראיתיאבל איפה אתה רואה ש
?
(יכול להיות שמצד אחד מקצצים בקווים שלא צריך אותם, ומצד שני מוסיפים קווים איפה שצריך)
זה יורגש היטב בעוד כמה חודשים.לא יודע אם יש קשר בין תגבור עומס בגלל..., לבין תוספת קווים חדשים לשכונות חדשות.
אדרבה לאחרונה הוסיפו נסיעות וקווים עירוניים ובינעירוניים בבית שמש.
איפה אתה רואה שכל זה אושר?זה הנוסח המלא האחרון שראיתי
אני לא יודע מאיפה אתה מוציא את זה ואין בזה שום הגיון.יתכן שיש עוד קצת שיפורים שאושרו, אבל בזה זה נגמר, גם לשכונות חדשות (מלבד מה ששוריין במהלך 2023 שזה לא הרבה בכלל).
אם יהיה רצון לתת שירות לשכונות חדשות זה יבוא על חשבון מקומות אחרים באותו האשכול, או באמצעות העלאת תעריפים.
זה נמצא בתוכנית המאזנת עמ' 40 סעיפים 6,7 בסדר היום של ישיבת הממשלה, טיוטה הופצה כבר לפני מספר ימים, וזה עדיין מופיע בנוסח הסופי. השינוי היחיד ששמתי לב אליו בין הטיוטה לנוסח הסופי הוא שהמשרד כן יכבד התחייבויות שלו לתוספות שירות שכבר אושרו.איפה אתה רואה שכל זה אושר?
אדרבה הבאתי מקור שזה לא אושר.
אני לא יודע מאיפה אתה מוציא את זה ואין בזה שום הגיון.
לשיטתך אם בקריית אונו בונים שכונה חדשה של 10,000 דירות, אז לא יהיו שם אוטובוסים לעולם ועד? (עד שיעשו תקציב חדש)? רק בקריית אונו הישנה יהיו אוטובוסים ובחדשה לא יהיו כלום?
חוץ מזה שמשרד התחבורה לא עושים שום טובה שהם עושים קווים חדשים, בדיוק בשביל זה יש מס בלו על הדלק, ומס קניה על רכב-בשביל תחבורה ציבורית. אני לא מאמין שמשרד התחבורה עד כדי כך טיפשים לא לעשות שום קווים בשכונות חדשות כלומר להכריח את כולם שם לקנות רכב, כי אז הם יצטרכו להרחיב את הכבישים שזה עולה הרבה יותר, ולא תהיה להם שום הצדקה לגבות מס רכב על בעלי רכבים שם, אם באמת אין שם שום אוטובוסים.
תכלס 1. תביא מקור שזה אושר 2. תביא מקור שהקיצוץ צריך להיות באותו מקום של התוספת, כי לפי מה שהבאת נשמע שצריך שבאופן גלובלי לא תהיה תוספת בסיבסוד, לא דווקא באותו אשכול.
יש תיקון להחלטת הממשלהזה נמצא בתוכנית המאזנת עמ' 40 סעיפים 6,7 בסדר היום של ישיבת הממשלה, טיוטה הופצה כבר לפני מספר ימים, וזה עדיין מופיע בנוסח הסופי. השינוי היחיד ששמתי לב אליו בין הטיוטה לנוסח הסופי הוא שהמשרד כן יכבד התחייבויות שלו לתוספות שירות שכבר אושרו.
מה שנמצא בסדר היום להחלטת הממשלה, הוא על פי רוב גם מה שיאושר, (כי אם יש למשרדים התנגדות כלשהי הם שולחים את ההתייחסות שלהם למזכירות הממשלה), ואם יש משהו שכן השתנה ברגע האחרון מקובל שיש הודעת דוברות מסודרת של מזכירות הממשלה
אם בקריית אונו תתאכלס שכונה חדשה, (והמפעיל לא קיבל כבר הודעה להערך להפעלת קווים בשכונה), אז לא יהיו בה קווים, או לחילופין יוסטו תשומות מאזורים אחרים.
ברוב השכונות החדשות לוקח זמן עד שהם מקבלות שירות סביר, חלק מסיבות הגיוניות וחלק מסיבות הגיוניות פחות. מתוך הנחה שמדובר בתוכנית רק לשנה, לא מדובר בפגיעה אנושה בשירות. עיקר הבעיה בהחלטה הזאת נוגע לשיפור השירות באזורים בהם כבר קיימים קווים ויש צורך להוסיף תשומות כדי לענות על צרכי הנוסעים.
לא יודע מאיפה הגיעה התובנה הזאת שהכנסות מתחום התחבורה מיועדות לסבסוד תחבורה ציבורית, וגם לא מצליח להבין למה אין הצדקה (וגם למה צריך הצדקה לכל מה שהשלטון עושה) לגבות מס רכב על בעלי רכבים אם אין באזור של בעל הרכב אוטובוסים (תכלס, תביא לזה מקור...).
אין צורך במקור לזה שהקיצוץ צריך להיות באותו המקום של התוספת, זוהי מציאות בשטח, שיודע אותה כל מי שעוסק בתחום, וזאת הסיבה שבאשכולות עם ביצוע לקוי כמו אשכול חשמונאים לא מעבירים קווים למפעילים אחרים (גם כשיש מפעיל אחר בצד השני של הקו).
מקווה שעניתי על התכלס שביקשת בצורה כה אדיבה.
כי זה סקר בשביל דו"ח הבקרה החצי שנתית, התשובות של הסקר קובעות חלק מהציון של החברה, וזה אמור להיות נפק"מ לגבי הזכיה באשכולות נוספים.היום בקו 11 היה אדם מטעם החברה/משרד התחבורה (לא שמתי לב בדיוק) שחילק סקר על השירות של הקו הזה, אבל לא נתנו כמעט מקום לעצם התח"צ בבי"ש, וחבל
אחרת אין היגיון במס. כמו מס על סיגריות שמעודד אנשים לא לעשן ואם מעשנים לשלם על הוצאות הבריאות.לא יודע מאיפה הגיעה התובנה הזאת שהכנסות מתחום התחבורה מיועדות לסבסוד תחבורה ציבורית, וגם לא מצליח להבין למה אין הצדקה (וגם למה צריך הצדקה לכל מה שהשלטון עושה) לגבות מס רכב על בעלי רכבים אם אין באזור של בעל הרכב אוטובוסים
תודה על הישרות.יש תיקון להחלטת הממשלה
כי פניה של הרשות המקומית זה צעד ראשון בשביל לבצע שינוי כלשהו.למה אתה חושב שזה מעניין?
לשלוח מכתבים זה כלום, דקה של תקתוק במחשב
אין לי מושג אם היא עושה עוד או לא, אבל ספציפית מכתב לסגן שר התחבורה שגם ככה אין לו כמעט סמכות במשרד זה גורנישט
ואם נראה את זה עכשיו בהרבה אתרי חדשות, נדע שהיא מבחינתה עשתה וי
מחפשים תשובות!!! אין צורך להיות נחיתי...זה מיועד להאשים את דגל במחדל, לא יותר
זה מודעה שצריך לשים באשכול על הבחירות המקומיות בבי"ש...
למעוניין))
פוליטי - בחירות לרשויות המקומיות • בית שמש
הבחירות המוניציפאליות מתקרבות, ואיתן גם הקרבות. דילים, פרשנויות, עדכונים אונליין וידיעות מרעישות שפותחות מהדורות. כאן בחדו"ע אנו פותחים אשכולות נפרדים לכל עיר עם מערכת בחירות סוערת במיוחד. בתנאי מקדים, ובחידוד הכללים, שהאשכול נועד לשם עדכונים חדשותיים בלבד! ללא פרשנויות אישיות, ללא וויכוחים...www.prog.co.il
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: