די

משתמש סופר מקצוען
מסלול הקו לביתר אמור להיות אך ורק בג'ד' ללא שום שכונה נוספת!!!
ומשכך כמות הק"מ שמשרד התחבורה מקציב לכל קו יכלול את ד'2 וד'4!
ובנוסף, אמור לצאת מ375 לביתר בלי 3855.
לכאורה אם הקו יהיה גם לרמה ג', הוא יצא מכביש 3855 (10), לא?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אתם יוצאים מנקודת הנחה שכל הקווים ישארו כמו שהם ורק יוסיפו קו לג-ד
תרשו לי לפקפק
לפי איך שאני מבין יעשו אירגון מחדש של הקווים ויחלקו אותם בצורה שונה
 

די

משתמש סופר מקצוען
אתם יוצאים מנקודת הנחה שכל הקווים ישארו כמו שהם ורק יוסיפו קו לג-ד
תרשו לי לפקפק
לפי איך שאני מבין יעשו אירגון מחדש של הקווים ויחלקו אותם בצורה שונה
לדוגמא שהקווים יעשו בביתר מוקדים (A+B ביחד), ובבית שמש קו אחד (נניח 128) יעשה את המסלול הקיים (או בשיפורים קטנים), וקו שני (נניח 148) יעשה את רמה ג' ד'?
 

אחג

משתמש מקצוען
אתם יוצאים מנקודת הנחה שכל הקווים ישארו כמו שהם ורק יוסיפו קו לג-ד
תרשו לי לפקפק
לפי איך שאני מבין יעשו אירגון מחדש של הקווים ויחלקו אותם בצורה שונה
אם אנחנו מחכים לארגון מחדש, אז אנחנו נחכה הרבה זמן...
 

די

משתמש סופר מקצוען
אם אנחנו מחכים לארגון מחדש, אז אנחנו נחכה הרבה זמן...
כמו הקווים למו"ע ובני ברק שעברו ארגון מחדש, ולא לקח הרבה זמן.
לדעתי עוד לפני פסח הקווים החדשים לביתר יפעלו.
(אני בטוח שיהיו כאלו שיתלוננו למה ככה ולא הפוך, בכל אפשרות שיעשו את הקווים)
 
נערך לאחרונה ב:

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לפי איך שכתבת שזה כבר מאושר ורק מחכה לאישור התקציב - זה אומר שזה כבר עבר אירגון...
 

די

משתמש סופר מקצוען
ככה הבנתי ממה שביררתי, אכן לא וודאי, אבל זה מה שעלה בידי, אם תשיג מידע אחר, אשמח.
אתה חושב שבעתיד הנראה לעין תהיה רכבת קלה/מטרו בבית שמש? אם כן מתי יתחילו עבודות (עוד 5,10,20 שנה) ?
 

אחג

משתמש מקצוען
אתה חושב שבעתיד הנראה לעין תהיה רכבת קלה/מטרו בבית שמש? אם כן מתי יתחילו עבודות (עוד 5,10,20 שנה) ?
אם לא תכננו את זה וודאי שזה לא יקרה, אם היו מתכננים זה בהחלט יכל להתרחש בעוד עשור
 

די

משתמש סופר מקצוען
האמורים לתכנן את תכנוני תשתיות התחבורה בעיר
אתה מתכוון אם היו מכינים תכנית מפורטת לרכבת אז זה יכל לצאת כבר לביצוע? ברור. השאלה מתי יכינו תכנית (גם לתכנן עולה כסף).
 

אחג

משתמש מקצוען
ואוו, כמה דיבורים וכמה לא נכונים...
1. אין שום קשר לירידה ועליה או לסיבוב. אלא לתכנון של הרחוב מראש, של רחוב ראשי, יונה בן אמיתי ודבורה לא מתוכננים כרחוב ראשי אלא כשכונתי עם מיתון תנועה ולא בגלל ש'אי אפשר'. אחרי שתכננו אותם ככזה באמת אין שם איפה לעשות נת"צ. אגב ספציפית ברחובות האלה זה תכנון גרוע ולקוי שסידר את הרחוב השכונתי שהוא בעצם ראשי כפרטי, ואת הרחוב העוקף כראשי, ואז כשמגיע תחב"צ לרחוב הכל נתקע
2. בקשר ליונה בן אמיתי יש באמת תכנון והשיגו תקציב של 15 מלש"ח לסדר את כל הרחוב לתחב"צ
3. זוכרים את ההחלטת הממשלה על 'חצי מיליארד שח לבית שמש (שקוצצה עכשיו ב15%)? אז רוב הכסף הזה (280 מיליון) מיועד לתכנון נת"צ בבית שמש, זה כרגע אוחז בשלבי התכנון של חברת 'נתיבי אילון'
4. הסיבה העיקרית של כיכרות בבית שמש הם בגלל החלטה אסטרטגית בעבר על מיתון תנועה, והסיבה העיקרית שלא משנים את זה היכן שצריך היא מפני שזה תכנון חדש יקר מאד, מלבד היכן שהשיגו תקציב מיוחד שזה כרגע בשני מקומות - כיכר הקישון וכיכר הגלובוס בשדרות בן זאב
5. לא הכינו שום הכנה ושום תכנית למטרו. מלבד 'תכנית אסטרטגית' שקיימת במשרד התחבורה על אפשרות עתידית. אפילו לא תקצבו תכנון מקדים, כלום.
האמת פחות קשור לאשכול הייתי צריך לכתוב את זה באשכול בית שמש
אז תשתיות התח"צ בבי"ש לא לקראת פתרון, והוספת קוים לא נראית באופק...
מה עוד אפשר לעשות בשביל לשפר את המצב?

יש למישהו את התוצאות של הסקר הדו שנתי על התח"צ?
 

די

משתמש סופר מקצוען
אז תשתיות התח"צ בבי"ש לא לקראת פתרון, והוספת קוים לא נראית באופק...
מה עוד אפשר לעשות בשביל לשפר את המצב?
על מה אתה מדבר?
כל כמה חודשים מתווספים עוד קווים, כתבתי כבר על הוספה בקרוב של קו לביתר.
איזה מצב צריך לשפר? כמובן תמיד יש מה לשפר, אבל מצב התח"צ בבית שמש הוא בין הטובים בארץ.
 
  • וואו!
Reactions: y&m

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
בין הטובים בארץ
ואאו אתה מפתיע כל פעם מחדש

התשתיות כמובן גרועות מאד - כיכרות מיתון תנועה נתיב בודד חוסר בנת"צ וכו' ולא מתאימות לעיר עם תחב"צ מהירה
אבל חבל להתווכח כי בכל מקרה בכל מקום תסביר למה זה כן צודק ולמה אי אפשר אחרת וכו' וכו'
 

די

משתמש סופר מקצוען
התשתיות כמובן גרועות מאד - כיכרות מיתון תנועה נתיב בודד חוסר בנת"צ וכו' ולא מתאימות לעיר עם תחב"צ מהירה
הסיבה העיקרית של כיכרות בבית שמש הם בגלל החלטה אסטרטגית בעבר על מיתון תנועה
נתיב בודד-יש הרבה כבישים עם שתי נתיבים.
ברמה ד' יש נת"צ.
נכון בקישון ונהר הירדן צריך ועושים נת"צ.
אבל מכאן ועד להגיד שהתשתיות גרועות מאוד-המרחק רב.
לך לערים אחרות ותראה מה זה תשתיות גרועות.
 

אחג

משתמש מקצוען
אלך
אבל לא לערים הישנות כירושלים ובני ברק, אלא לאלו החדשות, עוד פחות חדשות מהשכונות החדשות בבית שמש, והמצב רחוק מטוב, נהר הירדן זוועה, ולא מספיק משכנע אותי התוכניות, אני מדבר על מצב עכשוי, לוי אשכול שבבניה כבר כמה שנים, ועוד ועוד תשתיות כמו הקריה, חפציבה, רמה ב' וכדו'

וכן לענין התדירות, שמצאת לנו קו אחד לביתר שיש תוכנית להביא אותו, תעלה פה באשכול למעלה ותראה כמה בעיות יש בקוים הנוכחיים, וכמה שינויים דחופים נדרשים, גם בבין עירוני וגם בפנים.
 
  • תודה
Reactions: y&m

די

משתמש סופר מקצוען
אלך
אבל לא לערים הישנות כירושלים ובני ברק, אלא לאלו החדשות, עוד פחות חדשות מהשכונות החדשות בבית שמש,
אין בעיה. כל שכונה בבית שמש תלך לשכונה מקבילה (מבחינת שנת בנייה) בעיר אחרת ותעדכן איפה המצב יותר טוב.
נהר הירדן זוועה, ולא מספיק משכנע אותי התוכניות, אני מדבר על מצב עכשוי, לוי אשכול שבבניה כבר כמה שנים, ועוד ועוד תשתיות כמו הקריה, חפציבה, רמה ב' וכדו'
נהר הירדן ורמה ב' זה אותו דבר וזה אכן צריך שיפור כמו שכתבתי (בירושלים ובני ברק יש פקקים הרבה יותר גרועים ואולי גם ביתר ומו"ע)
לוי אשכול למיטב ידיעתי הסתיימה הבניה (אולי קטע אחד לא).
קריה חפציבה מצב סביר+ ביחס לשכונה חרדית משנת בניה מקבילה (דרך אגב בביתר בשכונות חדשות יותר מהקריה יש צפרדעים עם אשפה עולה על גדותיה על הכביש)
וכן לענין התדירות, שמצאת לנו קו אחד לביתר שיש תוכנית להביא אותו, תעלה פה באשכול למעלה ותראה כמה בעיות יש בקוים הנוכחיים, וכמה שינויים דחופים נדרשים, גם בבין עירוני וגם בפנים.
כל כמה חודשים יש קווים חדשים.
לא יודע על איזה בעיות אתה מדבר. אם יש משהו ספציפי אשמח לקישור.
 

אחג

משתמש מקצוען
נהר הירדן ורמה ב' זה אותו דבר וזה אכן צריך שיפור כמו שכתבתי
שני בעיות שונות, פרטית וכללית
(בירושלים ובני ברק יש פקקים הרבה יותר גרועים ואולי גם ביתר ומו"ע)
ירושלים וב"ב לא יכולים להיחשב לבדיקה כזו
לוי אשכול למיטב ידיעתי הסתיימה הבניה (אולי קטע אחד לא).
כל השטח שמקביל לקריה
קריה חפציבה מצב סביר+ ביחס לשכונה חרדית משנת בניה מקבילה (דרך אגב בביתר בשכונות חדשות יותר מהקריה יש צפרדעים עם אשפה עולה על גדותיה על הכביש)
איך קשור צפרדעים? לא דיברנו על תחבורה?
לא יודע על איזה בעיות אתה מדבר. אם יש משהו ספציפי אשמח לקישור.
תעלה ותקרא
 

די

משתמש סופר מקצוען
איך קשור צפרדעים? לא דיברנו על תחבורה?
לכן כתבתי את זה בסוגרים ודרך אגב. רק בא להמחיש את התועלת שהשכונות הישנות הפיקו מהסכמי הגג בבית שמש. היה גם ריבוד כבישים מחדש בשכונות ישנות.
ירושלים וב"ב לא יכולים להיחשב לבדיקה כזו
למה לא? בוודאי בשכונות מקבילות מבחינת שנת בנייה.
תעלה ותקרא
קראתי הכל ואני לא יודע על מה אתה מדבר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה