לכאורה אם הקו יהיה גם לרמה ג', הוא יצא מכביש 3855 (10), לא?מסלול הקו לביתר אמור להיות אך ורק בג'ד' ללא שום שכונה נוספת!!!
ומשכך כמות הק"מ שמשרד התחבורה מקציב לכל קו יכלול את ד'2 וד'4!
ובנוסף, אמור לצאת מ375 לביתר בלי 3855.
לכאורה אם הקו יהיה גם לרמה ג', הוא יצא מכביש 3855 (10), לא?מסלול הקו לביתר אמור להיות אך ורק בג'ד' ללא שום שכונה נוספת!!!
ומשכך כמות הק"מ שמשרד התחבורה מקציב לכל קו יכלול את ד'2 וד'4!
ובנוסף, אמור לצאת מ375 לביתר בלי 3855.
לדוגמא שהקווים יעשו בביתר מוקדים (A+B ביחד), ובבית שמש קו אחד (נניח 128) יעשה את המסלול הקיים (או בשיפורים קטנים), וקו שני (נניח 148) יעשה את רמה ג' ד'?אתם יוצאים מנקודת הנחה שכל הקווים ישארו כמו שהם ורק יוסיפו קו לג-ד
תרשו לי לפקפק
לפי איך שאני מבין יעשו אירגון מחדש של הקווים ויחלקו אותם בצורה שונה
אם אנחנו מחכים לארגון מחדש, אז אנחנו נחכה הרבה זמן...אתם יוצאים מנקודת הנחה שכל הקווים ישארו כמו שהם ורק יוסיפו קו לג-ד
תרשו לי לפקפק
לפי איך שאני מבין יעשו אירגון מחדש של הקווים ויחלקו אותם בצורה שונה
כמו הקווים למו"ע ובני ברק שעברו ארגון מחדש, ולא לקח הרבה זמן.אם אנחנו מחכים לארגון מחדש, אז אנחנו נחכה הרבה זמן...
אתה חושב שבעתיד הנראה לעין תהיה רכבת קלה/מטרו בבית שמש? אם כן מתי יתחילו עבודות (עוד 5,10,20 שנה) ?ככה הבנתי ממה שביררתי, אכן לא וודאי, אבל זה מה שעלה בידי, אם תשיג מידע אחר, אשמח.
אם לא תכננו את זה וודאי שזה לא יקרה, אם היו מתכננים זה בהחלט יכל להתרחש בעוד עשוראתה חושב שבעתיד הנראה לעין תהיה רכבת קלה/מטרו בבית שמש? אם כן מתי יתחילו עבודות (עוד 5,10,20 שנה) ?
תגדיר "תכננו/מתכננים"אם לא תכננו את זה וודאי שזה לא יקרה, אם היו מתכננים זה בהחלט יכל להתרחש בעוד עשור
האמורים לתכנן את תכנוני תשתיות התחבורה בעירתגדיר "תכננו/מתכננים"
אתה מתכוון אם היו מכינים תכנית מפורטת לרכבת אז זה יכל לצאת כבר לביצוע? ברור. השאלה מתי יכינו תכנית (גם לתכנן עולה כסף).האמורים לתכנן את תכנוני תשתיות התחבורה בעיר
אז תשתיות התח"צ בבי"ש לא לקראת פתרון, והוספת קוים לא נראית באופק...ואוו, כמה דיבורים וכמה לא נכונים...
1. אין שום קשר לירידה ועליה או לסיבוב. אלא לתכנון של הרחוב מראש, של רחוב ראשי, יונה בן אמיתי ודבורה לא מתוכננים כרחוב ראשי אלא כשכונתי עם מיתון תנועה ולא בגלל ש'אי אפשר'. אחרי שתכננו אותם ככזה באמת אין שם איפה לעשות נת"צ. אגב ספציפית ברחובות האלה זה תכנון גרוע ולקוי שסידר את הרחוב השכונתי שהוא בעצם ראשי כפרטי, ואת הרחוב העוקף כראשי, ואז כשמגיע תחב"צ לרחוב הכל נתקע
2. בקשר ליונה בן אמיתי יש באמת תכנון והשיגו תקציב של 15 מלש"ח לסדר את כל הרחוב לתחב"צ
3. זוכרים את ההחלטת הממשלה על 'חצי מיליארד שח לבית שמש (שקוצצה עכשיו ב15%)? אז רוב הכסף הזה (280 מיליון) מיועד לתכנון נת"צ בבית שמש, זה כרגע אוחז בשלבי התכנון של חברת 'נתיבי אילון'
4. הסיבה העיקרית של כיכרות בבית שמש הם בגלל החלטה אסטרטגית בעבר על מיתון תנועה, והסיבה העיקרית שלא משנים את זה היכן שצריך היא מפני שזה תכנון חדש יקר מאד, מלבד היכן שהשיגו תקציב מיוחד שזה כרגע בשני מקומות - כיכר הקישון וכיכר הגלובוס בשדרות בן זאב
5. לא הכינו שום הכנה ושום תכנית למטרו. מלבד 'תכנית אסטרטגית' שקיימת במשרד התחבורה על אפשרות עתידית. אפילו לא תקצבו תכנון מקדים, כלום.
האמת פחות קשור לאשכול הייתי צריך לכתוב את זה באשכול בית שמש
על מה אתה מדבר?אז תשתיות התח"צ בבי"ש לא לקראת פתרון, והוספת קוים לא נראית באופק...
מה עוד אפשר לעשות בשביל לשפר את המצב?
ואאו אתה מפתיע כל פעם מחדשבין הטובים בארץ
התשתיות כמובן גרועות מאד - כיכרות מיתון תנועה נתיב בודד חוסר בנת"צ וכו' ולא מתאימות לעיר עם תחב"צ מהירה
נתיב בודד-יש הרבה כבישים עם שתי נתיבים.הסיבה העיקרית של כיכרות בבית שמש הם בגלל החלטה אסטרטגית בעבר על מיתון תנועה
אין בעיה. כל שכונה בבית שמש תלך לשכונה מקבילה (מבחינת שנת בנייה) בעיר אחרת ותעדכן איפה המצב יותר טוב.אלך
אבל לא לערים הישנות כירושלים ובני ברק, אלא לאלו החדשות, עוד פחות חדשות מהשכונות החדשות בבית שמש,
נהר הירדן ורמה ב' זה אותו דבר וזה אכן צריך שיפור כמו שכתבתי (בירושלים ובני ברק יש פקקים הרבה יותר גרועים ואולי גם ביתר ומו"ע)נהר הירדן זוועה, ולא מספיק משכנע אותי התוכניות, אני מדבר על מצב עכשוי, לוי אשכול שבבניה כבר כמה שנים, ועוד ועוד תשתיות כמו הקריה, חפציבה, רמה ב' וכדו'
כל כמה חודשים יש קווים חדשים.וכן לענין התדירות, שמצאת לנו קו אחד לביתר שיש תוכנית להביא אותו, תעלה פה באשכול למעלה ותראה כמה בעיות יש בקוים הנוכחיים, וכמה שינויים דחופים נדרשים, גם בבין עירוני וגם בפנים.
שני בעיות שונות, פרטית וכלליתנהר הירדן ורמה ב' זה אותו דבר וזה אכן צריך שיפור כמו שכתבתי
ירושלים וב"ב לא יכולים להיחשב לבדיקה כזו(בירושלים ובני ברק יש פקקים הרבה יותר גרועים ואולי גם ביתר ומו"ע)
כל השטח שמקביל לקריהלוי אשכול למיטב ידיעתי הסתיימה הבניה (אולי קטע אחד לא).
איך קשור צפרדעים? לא דיברנו על תחבורה?קריה חפציבה מצב סביר+ ביחס לשכונה חרדית משנת בניה מקבילה (דרך אגב בביתר בשכונות חדשות יותר מהקריה יש צפרדעים עם אשפה עולה על גדותיה על הכביש)
תעלה ותקראלא יודע על איזה בעיות אתה מדבר. אם יש משהו ספציפי אשמח לקישור.
לכן כתבתי את זה בסוגרים ודרך אגב. רק בא להמחיש את התועלת שהשכונות הישנות הפיקו מהסכמי הגג בבית שמש. היה גם ריבוד כבישים מחדש בשכונות ישנות.איך קשור צפרדעים? לא דיברנו על תחבורה?
למה לא? בוודאי בשכונות מקבילות מבחינת שנת בנייה.ירושלים וב"ב לא יכולים להיחשב לבדיקה כזו
קראתי הכל ואני לא יודע על מה אתה מדבר.תעלה ותקרא
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: