מניסיון.
אתה רוצה תגבור? צפוף לך ואתה לא מקבל מענה?
1. מתקשרים ל 106, או למשטרה, לא משנה הסדר. מדווחים על עומס באוטובוס המייצר סכנת חיים מיידית, לטענתך כמובן.
2. מתקשרים לבית שמש אקספרס, מבקשים שהחברה תפעל שהאוטובוס לא ימשיך בנסיעה טרם קבלת מענה בצורה שיסלק את הצפיפות מ'הקרון', תוך כדי שאתה מזהיר את החברה שאי התייחסות לתלונה מהווה הפקר חיי אדם, ולקיחת אחריות מיידית לשלום הנוסעים- כל טענה מצד המפעיל שזה לא קשור אלינו ואין תגבורים צריכה להיענות שאני לא מבקש כלל תגבור אלא הפסקת הנסיעה בצורה מיידית או על ידי החברה או המשטרה, ואם אין אתם יכולים לשמור על חיי הנוסעים, אנא אל תפעילו את הקו כלל. אפשר להתחיל מסעיף 2 בלבד, לא חייבים להתקשר למשטרה!!
--
מניסיון על קו 6 של שעה 13:00, פעמיים לפחות אחרי 5 דקות! היה תגבור של הקו.
וכמובן מעולם לא הגיעה משטרה להוריד נוסעים, הם האחרונים שמעניין אותם חיי אדם.
(אולי באוטובוסים של חברה קבלנית זה לא יעזור, מניסיון בעירוני בלבד!)