אני הולך לקורא את זה אבל דוח של קרן ברל כצלנסון שהיא אחת העמותות של הקרן החדשה לישראל שיש לה מטרות להכניס את החרדים לחברה החילונית אני עוד לפני שקראתי ...אז לעיונך:
וודאי אחרי שראיתי את הפתרונות שהם מציעים עייני פרק 11
אני הולך לקורא את זה אבל דוח של קרן ברל כצלנסון שהיא אחת העמותות של הקרן החדשה לישראל שיש לה מטרות להכניס את החרדים לחברה החילונית אני עוד לפני שקראתי ...אז לעיונך:
חס ושלוםלא משנה מה המטרה, ולא משנה מה הפתרונות שהם מציעים, הם מביאים הרבה מאד נתונים יבשים,
אבל אתה מעדיף שלא יבלבלו אותך עם עובדות?!
גם אצלנו להרבה גופים יש מטרות, למשל להסתיר נתונים מעיני הציבור כדי להתעשר על גבם ללא ידיעתם...
לא מציק לי כלוםבלא קריאת כל הטרולים והטרלולים.
מי שלא עובד כמורה ו/או גננת.
מה מציק לו? ולמה הוא בא לכאן?
האשכול מיועד לעובדי מערכת החינוך שחשים מנוצלים.
למרבה הפליאה, הם גם יודעים היטב למה ומדוע.
ובאים לטפל בבעיה באופן הראוי והמוצדק.
כבר עכשיו יש זליגה של מורות וגננות החוצה, ובצדק רב.
והיא תלך ותתעצם-אם המציאות לא תשתנה.
כמובן, כמובן, כמובן, יש הודעות הזרועות בשבילי האשכול בחינניות שמאפשרות לנו לדמיין עולם אטופי בו המוני מורות רוצות להודות ולהלל ולשבח את מנהלי המוסדות על הזכות הגדולה בעצם זה שאפשרו להן לבוא! לעבוד!! ולהתנדב!!! ולתרום!!!!
אלו וודאי תמשכנה לבצע את כל תפקידיהן במסירות וביעילות.
ובמילים אחרות "פראבדה"
האחרונה שהתלוננה כבר מזמן מחוץ למערכת.מסכים לגמרי אבל תודי לי שזה מוזר מאד שאף אחת לא התלוננה אחרי עשרות שנים?
רק בראיון למגזין משפחה הוא (והם) שכחו שיש דו"ח מבקר המדינה לגביו.לא מחייבים אותה לעבוד
וכן השאלה היא האם זה היה עובר בשתיקה אם היו לוקחים יותר כסף מכל הורה או שאז ....
ולכן בוחרים בדרך הזאת שגננת יכולה להחליט האם להיות גננת אם כל השעות הנוחות והימי חופשה וכדומה או שבגלל שמקבלת פחות מגננת ברשת חילונית אז לא!!
בשונה מהורה שמוכרח לשלם
[אני לא מכיר את העושק ולא את הרשתות אני רק רוצה לצאת מההתלהמות ונסות להבין מה הסיפור וכן כמו שגולדקנופף אמר בריאיון משום מה עד היום למרות שעזבו אותי ויצאו לפנסיה אלפי מורות אף אחד לא תבעה אותי או הגישה תלונה אולי זה אומר שהכל תלונות באוויר וקנאה ואין אמת ושוב אני רק שואל]
כי יש המון דיס אינפורציה ועליהום ושיימינג שבינם למציאות כרחוק מזרח ממערבבלא קריאת כל הטרולים והטרלולים.
מי שלא עובד כמורה ו/או גננת.
מה מציק לו? ולמה הוא בא לכאן?
האשכול מיועד לעובדי מערכת החינוך שחשים מנוצלים.
למרבה הפליאה, הם גם יודעים היטב למה ומדוע.
ובאים לטפל בבעיה באופן הראוי והמוצדק.
כבר עכשיו יש זליגה של מורות וגננות החוצה, ובצדק רב.
והיא תלך ותתעצם-אם המציאות לא תשתנה.
כמובן, כמובן, כמובן, יש הודעות הזרועות בשבילי האשכול בחינניות שמאפשרות לנו לדמיין עולם אטופי בו המוני מורות רוצות להודות ולהלל ולשבח את מנהלי המוסדות על הזכות הגדולה בעצם זה שאפשרו להן לבוא! לעבוד!! ולהתנדב!!! ולתרום!!!!
אלו וודאי תמשכנה לבצע את כל תפקידיהן במסירות וביעילות.
ובמילים אחרות "פראבדה"
נכון לא מדויק כי עיקר השאלה היא האם בכזה מצב כשסוכם מראש אפשר לקרוא לזה גזל
אבל אם יש הרעות שלא סיכמו עליהם כמו שהביאו פה דוגמאות אז חובה להילחם בהם
לחלוטין6. לא יודעת מה רציתי להגיד עוד. רק שזה נושא מורכב וסבוך מאוד.
אתן כמה אופציות:משיחות שערכתי עם חברות/קרובות משפחה מסתבר שרובנו בכלל לא יודעות להניח את האצבע מה בדיוק גוזלים אותנו.
אז מאוד חשוב ללכת ליועץ חיצוני כי מצד אחד חבל להפסיד המון כסף שמגיע ביושר אך מצד שני לחשוד בכשרים ולהאשים אנשים בגניבה ללא ביסוס זה לא פחות חמור....
אני לא מדבר באופן ספציפי על שום מוסד! אבל מותר לתקשורת, לשמוע בכי, ולהתייחס אליו באופן כללי. יש עושק וניצול! ואפילו שהיבבות הספציפיות לא מי יודע מה נכונות, עדיין ברור לכולם שיש. כשיש ריח מגעיל סימן שיש משהו מסריח. התקשורת והחכי"ם חייבים למצוא מהו, בגלל שפשוטי העם, פשוט לא יודעים למצוא.ולכן הטענות של המון העם נשמעות יותר כמו אוסף של יבבות לא קוהרנטיות. וכשמתחילים לפלח אותן אחת לאחת, מגלים שזו לא רלוונטית, זו לא קיימת
לא מציק לי כלום
אבל יש כבר כמה שבועות עליהום בנושא הזה לא רק בפורומים של עובדי הוראה ומותר לאדם מבחוץ לברר מה קורה כאן ולשאול שאלות גם אם הם לא נעימות למובילי העליהום??
יופי.וטוב שאנשים שואלים את השאלות בשביל לקבל תשובות אמיתיות וכנות
בתור אחת מהרכיב הנ"ל, אני דווקא יודעת להצביע היטב על הסעיפים הבעיתיים.בגלל שפשוטי העם, פשוט לא יודעים למצוא.
לא כאילו, אלא באמת.שהם כאילו לוקחים כסף שמשרד החינוך משלם לגננת, ולא נותנים לה את הכל.
מכירה אישית מישהי שעובדת ברשת האמורה ולא מקבלת כמה זכויות הקבועות בחוק.1. הרבה דברים לא סוכמו מראש, כמו למשל - קייטנות הקיץ, שהעובדות במוסדות מסויימים נדרשות להחזיר במזומן חלק מהתשלום שקיבלו עבורן.
2. גם אם משהו סוכם, מבחינה חוקית אין תוקף לסיכום מראש בו העובד מוותר על זכויותיו. נניח, גם אם עובד חותם שהוא מוותר על הפנסיה שלו, או על משכורת בכלל - אין לחתימתו כל תוקף חוקי. והמעסיק עדיין חייב לתת לו את מלוא השכר הפנסיה והזכויות.
3. הסיפור עם הוותק הוא אכן המצאה מצוצה מהאצבע שרוב ככל העיתונאים נופלים בה. אין מחיקת ותק, מכתבי הפיטורין ב31/5 מגיעים מסיבה אחרת, וגם הסייעות שכן מפוטרות לחודשיים - זה לא פוגע בוותק שלהן. טענת ה'מפטרים אותנו כדי שלא נצבור וותק', היא טענה כוזבת שרק פוגעת במאבק של העובדות. כי ברגע שהטענה הזו עולה בראיון תקשורתי, הרשת/המוסדות מוכיחים בקלות שמדובר על המצאה.
4. העובדה שאין תביעות נגד מישהו, לא מוכיחה דבר. (מי שבידיו אימפריה עצומה כזו, אף אחת לא רוצה להתחיל איתו. מנסיון. לפני עשור נאבקתי קלות במוסדותיו של הרב גולדקנופף, שהוא יהודי נחמד מאוד ברמה האישית, על תיקונים הכרחיים בגן של הילדות. קיבלתי אזהרות מכיוונים שונים ומפתיעים).
5. עוד כמה מילים ספציפית על רשת גני בית יעקב:
הרב גולדקנופף כמעט ולא פועל בניגוד לחוק לגבי שכר העובדות.
בשביל זה הוא מחזיק אנשי מקצוע אלופים, הן בצד המשפטי והן בצד התקציבי. ('כמעט' - כי לגבי הדירוג של הגננות זכור לי בזמנו שהיה איזשהו מעקף, בהסכמה אילמת למחצה של משרד החינוך).
יתרה מזאת, גולדקנופף במעמדו היום, די קרוב ללקבוע את החוקים בעצמו. אין לו צורך לעקוף אותם.
העניין הוא אחר.
יש פה פרולטריון מדוכא ורעב שנאבק על כל שקל, ויוקר המחיה חונק אותו לחלוטין.
יש פה ציבור ענק של עובדי הוראה חרדים, שנמחץ שנים רבות, שנוצל ונעשק, ומתעב נואשות את שכבת האצילים הדשנה והשבעה.
גם אם גולדקנופף ספציפית משלם לעובדים, ונוהג בהתאם לחוק, עדיין בעיני המון העם הוא מייצג את העסקונה המרופדת, עם הג'יפ ודירת היוקרה.
והמון העם כואב לו, וכשכואב, צועקים.
הבעיה היא שהמון העם די בור ולא מתמצא, לא בחשבונאות ולא בחוקים ולא בתקשי"ר.
ולכן הטענות של המון העם נשמעות יותר כמו אוסף של יבבות לא קוהרנטיות. וכשמתחילים לפלח אותן אחת לאחת, מגלים שזו לא רלוונטית, זו לא קיימת, ההיא בכלל לא מתייחסת לגולדקנופף אלא למתחרה שקרס מזמן, ואחרת אמנם נשמעת רע אבל חוקית לחלוטין למרבה הצער.
העניין פה הוא לא האם גולדקנופף גנב מגננת כזו או אחרת (לאור היכרותי עם המערכת, מניחה שהוא לא. רו’’ח אביגיל שקוביצקי עושה עבודה מצויינת). אם יש עליו טענות הן יהיו בתחום האפור, באזורי הדמדומים, לא משהו שאפשר להוכיח עם תלוש והעברה בנקאית.
העניין הוא תדמיתם הציבורית של מנהלי המוסדות. ואותה יהיה קשה מאוד לשנות.
הציבור לא רואה במנהל מוסד ’אחד משלנו’, אלא ’אחד מההם’.
6. לא יודעת מה רציתי להגיד עוד. רק שזה נושא מורכב וסבוך מאוד.
בדרך כלל רוב אלו שחשבו שפוגעים בהם או עושקים אותו או לא משלמים להם ע"פ דיןיופי.
מקווה שקבלתם את התשובות.
אם לא כאן, תמיד תוכלו ללכת לחינוה"ע או לרשתות הגנים וכו'.
הם ישמחו לענות לכם תשובות סדורות.
אה, גם להסתדרות מורי ומורות אגו"י תוכלו לפנות.
בסך הכל, המורות והגננות הם לא האנשים האמינים בסיפור הזה, הא?
הם הרי מדברים על הכסף שלהם. אנשים נגועים אישית!!! שאכפת להם רק מהכיס של עצמם!!!
נוירא!
והאנשים האלו! מחנכים! את ילדי ישראל הטהורים! אנשים שמעניין אותם כסף!
עצוב לאן אנשים משלנו יכולים להגיע!
זה כיף לחיות על מאדים?בדרך כלל רוב אלו שחשבו שפוגעים בהם או עושקים אותו או לא משלמים להם ע"פ דין
והלכו וישבו וביררו לעומק, ראו שאין בזה ממש
וכבר הסברתי באריכות את דברי וכמוני עוד רבים בנושא זה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: