כל ארגון/עסק יכול לייצר ביקוש, צריכים להתבונן היטב ולהיכנס להראש של הצרכן...
בעצם על אותו יסוד. "כל" לקוח שקונה משהו, הוא קונה אותו בשביל "התועלת" שיש לו מזה [כמו כוס מים לצמא], גם אם זה רק להשוויץ בפני החברים שלו, זה התועלת "שלו". ביקוש מייצרים על ידי שאתה מדגיש וממחיש התועלת שיצא לו מזה.
יש ב"ה הרבה ארגוני צדקה שמיישמים את הכלל הזה, ובזכות זה הם הגיעו למקום שהגיעו. לדוג' ועד הרבנים, קופת העיר, הידברות וכו'. הם מייצרים "ביקוש", מי שתורם 180 ש"ח יתפללו בעדו מנין ת"ח במשך 40 יום במקום שלא זזה משם שכינה מעולם, עכשיו לפני פורים הם שולחים מנין לקבר מרדכי הצדיק ואסתר באירן, ויזכירו כל השמות עם הבקשות ביום הפורים [מעניין?], הם מייצרים תמונה כמו הגר"ח קנייבסקי שליט"א או הגרי"ש שליט"א עומדים בראשם, ומבטיחים כל הברכות שבעולם לכל התורמים וכו'. המון המון אנשים רואים בזה תועלת גדול להבעיות האישיות שלהם וכד'.
כל ארגון/עסק יכול לייצר ביקוש, צריכים להתבונן היטב ולהיכנס להראש של הצרכן, איזה תועלת הוא יקבל מתוצאה שהוא קנה אצלי/תרם להארגון שלנו.
בהצלחה
נכתב ע"י ורד;541789:תשובה יפה.
מעניין אותי לשמוע איך גורמים תחושת צורך בדברים רוחניים
כמו לגרום לאדם לתרום כסף
בעצם על אותו יסוד. "כל" לקוח שקונה משהו, הוא קונה אותו בשביל "התועלת" שיש לו מזה [כמו כוס מים לצמא], גם אם זה רק להשוויץ בפני החברים שלו, זה התועלת "שלו". ביקוש מייצרים על ידי שאתה מדגיש וממחיש התועלת שיצא לו מזה.
יש ב"ה הרבה ארגוני צדקה שמיישמים את הכלל הזה, ובזכות זה הם הגיעו למקום שהגיעו. לדוג' ועד הרבנים, קופת העיר, הידברות וכו'. הם מייצרים "ביקוש", מי שתורם 180 ש"ח יתפללו בעדו מנין ת"ח במשך 40 יום במקום שלא זזה משם שכינה מעולם, עכשיו לפני פורים הם שולחים מנין לקבר מרדכי הצדיק ואסתר באירן, ויזכירו כל השמות עם הבקשות ביום הפורים [מעניין?], הם מייצרים תמונה כמו הגר"ח קנייבסקי שליט"א או הגרי"ש שליט"א עומדים בראשם, ומבטיחים כל הברכות שבעולם לכל התורמים וכו'. המון המון אנשים רואים בזה תועלת גדול להבעיות האישיות שלהם וכד'.
כל ארגון/עסק יכול לייצר ביקוש, צריכים להתבונן היטב ולהיכנס להראש של הצרכן, איזה תועלת הוא יקבל מתוצאה שהוא קנה אצלי/תרם להארגון שלנו.
בהצלחה