מה העניין להתווכח על טעם?אני בסה"כ טוען שגם כאן זה כך.
מנין לך שאנשים לא ניסו שוקולד אחר?
מה העניין להתווכח על טעם?אני בסה"כ טוען שגם כאן זה כך.
הבאתי בתחילת האשכול הזה הודעה של אדם שחושב שאין בארץ שוקולד מריר מהדרין עם יותר מ45% מוצקי קקאו.מה העניין להתווכח על טעם?
מנין לך שאנשים לא ניסו שוקולד אחר?
אני בגישה שלךאני מתעקש לטעון משהו אחר לגמרי...
שאנשים לא בודקים בכלל.
וכולם פה מודים לי במותגים אחרים. אני בסה"כ טוען שגם כאן זה כך.
אז כבר כתבתי שספציפית בשוקולד כל מי שבאמת אוהב שוקולד לצורותיו בדק. בזמן שהמפעל הושבת.אני מתעקש לטעון משהו אחר לגמרי...
שאנשים לא בודקים בכלל.
וכולם פה מודים לי בתחומים אחרים. אני בסה"כ טוען שגם כאן זה כך.
זה אחד הבעיות הגדולות שמונעות תחרות.(הוא גם מראה איך שהחברות הגדולות מתחרות בעצמם ומיצרים מוצרים שנראים פחות טוב בשביל להרוויח גם את מי שלא מוכן לשלם!)
חלק ממה שהמונופלים דואגים זה להפחית את היבוא.חצי שנה זה מספיק בשביל לייבא לארץ
אז אתה לא "הצרכן הישראלי".אני בגישה שלך
טעמתי הכל - החל ממוצרי פרמיום שעולים פי כמה וכמה מעלית
וכלה בשוקולד "יאמי" שעולה באושר עד 1.90
אני טוען שעלית נותנת את התמורה הכי טובה למחיר - בפער עצום מכל המתחרים שלה.
אם שוקולד של עלית היה יקר יותר מכל המתחרים - הייתי מסכים איתך.
אבל במצב הנוכחי - שאין פער מחירים משמעותי לטובת המתחרים - וסטנדרט איכותי מספיק של המתחרים, אין סיכוי שארכוש מוצר של חברה אחרת, בכמעט אותו מחיר.
ואני עדיין טוען, שאם לטרה היה לפחות שליש משוק מוצרי החלב - מצבנו הכללי היה טוב יותר. למרות שהיא מונופול בתחומים אחרים.החברה המרכזית (קוקה קולה וכו') מייצרת כמה מותגי בירה (קרלסברג, טובורג) ומייבאת לארץ את שאר המותגים שהיא לא מייצרת, ועוד שלש מותגי חלב (טרה, משק צוריאל, מחלבות גלעד).
זה תהליך הדרגתי שהחל ממפעלים קטנים עצמאיים אשר נרכשו ע"י גופים עסקיים גדולים והפכו בכך למונופולזה אחד הבעיות הגדולות שמונעות תחרות.
למשל המונופול ההזוי בשוק המשקאות שיש רק 3 חברות בשוק (!!!) שמייצרות עשרות מותגים שונים המתחרים אחד בשני.
למשל חברת יפאורה מייצרת 3 מותגי שתייה קלה (תפוזינה, ספרינג, וקריסטל) בו זמנית.
טמפו מייצרת 6 מותגי בירה שונים (גולדסטאר, מכבי, הייניקן, נשר, ועוד כמה קטנות), כמה מותגי יין, ועוד כמה מותגי וודקה וויסקי .
החברה המרכזית (קוקה קולה וכו') מייצרת כמה מותגי בירה (קרלסברג, טובורג) ומייבאת לארץ את שאר המותגים שהיא לא מייצרת, ועוד שלש מותגי חלב (טרה, משק צוריאל, מחלבות גלעד).
אני עדיין טוען בהחלט שיש כאלו שלא בדקו.אז כבר כתבתי שספציפית בשוקולד כל מי שבאמת אוהב שוקולד לצורותיו בדק. בזמן שהמפעל הושבת.
כן, גם כאלה ששבויים בתפיסות של מותגים.
וזה מצחיק ששוב ושוב אתה טוען שלא בדקו.
למה לא הגיוני לחשוב שיש רבים כמותם, שאם היו בודקים היו מגלים זאת, אבל הם פשוט לא ראו את האלטרנטיבה? בחלק גדול מהחנויות פשוט אי אפשר לראות ורד הגליל. וזה יחד עם המיתוג החזק של עלית, גרם להם להתקע על המובן מאליו, בלי לעשות בחירה מושכלת.ואם כבר מתעסקים בשוקולד מריר.. אז לדעתי זה של ורד הגליל הכי טעים ואיכותי.. שנים שאני מעדיף אותו על עלית.
(* הצרכן)פשוט אמרתי שאם במגבונים, אקונומיקה, פסטה, חלב ניגר, ושות', כולם מודיםשהיצרןהישראלי כ"כ מקובע ואידיוט וצאן לטבח או בעצם פרה לטבח וקונה בעיניים עיוורות את מה שממתגים לו ומה שמניחים לו על המדף - אין שום סיבה לחשוב שדווקא כאן הוא חכם ומחושב ובודק אלטרנטיבות.
נכוןכי טעם הוא עניין נרכש. כמה פשוט.
ברור.נכון
אבל כדי לשנות טעם צריך שזה יבוא מרצון, מסקרנות
לא מתוך הכרחה (יש מצבי הכרח, אבל גם אז זה יעבוד בגלל הרצון)
ולא לכולם בוער ללכת לעבוד על שינוי הטעם שלהם בשביל 2 שקל הבדל לחפיסת שוקולד, למשל
לא הכריחו אף אחדנכון
אבל כדי לשנות טעם צריך שזה יבוא מרצון, מסקרנות
לא מתוך הכרחה (יש מצבי הכרח, אבל גם אז זה יעבוד בגלל הרצון)
ולא לכולם בוער ללכת לעבוד על שינוי הטעם שלהם בשביל 2 שקל הבדל לחפיסת שוקולד, למשל
וזאת מניין?שאנשים לא בודקים בכלל.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: