מי זה 'אנחנו' ?אנחנו מדברים השוקולד הבסיסי
תוכלו להביא נתונים שמצביעים על צריכת שוקולד פרה מעבר לשאר השוקולדים של עלית?
מי זה 'אנחנו' ?אנחנו מדברים השוקולד הבסיסי
אני לא מאמין גדול במבחני הטעימה הללו. ולא בשוני הגדול של "הטעם הישראלי". אבל אני באמת לא מבין בתחום בכלל.אתה נטפל למילים בודדות מתוך התגובה שלי
כבר כתבתי שעלית מבצעת מבחני טעימה בארץ ולכן יש לה יתרון בפיצוח הטעם הישראלי
ספלנדיד ממותג כפרה? אנשים כאן טוענים שדווקא הפרה הכי טוב.ברור שהוא מדבר על ספלנדיד
השוקולד המריר הרגיל של עלית מכיל 50% מוצקי קקאו, וזה לא הבדל גדול בין 46%
איזה שוקולד מקביל יש גם לעלית, גם לוורד, גם לטעמן, גם לכרמית, גם לצ'וקטה?מי זה 'אנחנו' ?
תוכלו להביא נתונים שמצביעים על צריכת שוקולד פרה מעבר לשאר השוקולדים של עלית??
יוניליוור לא עורכת מבחני טעימה? תנובה לא? זה בכוונה? בטעות? למרות זאת שניהם לא הצליחו להכניס את השוקולד והמילקי לאנשים. אז לא זה הפוינט. ודאי לא רק זה.אתה נטפל למילים בודדות מתוך התגובה שלי
כבר כתבתי שעלית מבצעת מבחני טעימה בארץ ולכן יש לה יתרון בפיצוח הטעם הישראלי
זה לא קשור למיתוגלכל אלו שמהללים כאן את הפרה.
לפחות תודו שעלית לא היחידים בתבל שניצחו את סוד השוקולד, יותר מכל המותגים השוויצים והבלגיים.
אז אוקי, בשוק המהדרין בארץ, יש להם יחסית מעט מתחרים (בפרט בגלל נושא החלב). נניח שהם הטובים יותר.
אבל בשוק הלא מהדרין? איך זה הגיוני שעלית שולטים כמעט בלעדית על כל השוק בארץ למרות שלל האופציות המיובאות?
מיתוג רבותי. מיתוג. סה טו.
דיברו כאן על 'המותגים האירופאיים'איזה שוקולד מקביל יש גם לעלית, גם לוורד, גם לטעמן, גם לכרמית, גם לצ'וקטה?
שוקולד של תנובה? לא שמעתי...יוניליוור לא עורכת מבחני טעימה? תנובה לא? זה בכוונה? בטעות? למרות זאת שניהם לא הצליחו להכניס את השוקולד והמילקי לאנשים. אז לא זה הפוינט. ודאי לא רק זה.
טעם נרכש הוא חשוב מאוד בכל הנושא של ממתקים שהמטרה שלהם היא לענג.הוא מה שאמרנו. טעם נרכש.
שאלתי במפורש על הלא מהדרין. לפחות 90% מאזרחי הארץ הזו יסתפקו במוצר שאינו מהדרין. ושוקולד הוא מוצר די קל לייבוא, עם חיי מדף ארוכים יחסית. למרות זאת עלית שולטת על השוק.זה לא קשור למיתוג
זה קשור למגבלת ייצור
יש המון יצרני שוקולד בעולם
אין מספיק יצרנים איכותיים שגם יקלעו לטעם הישראלי, וגם יהיו בטוחים כל כך בשוק הזה, עד שייפתחו קו יצור נפרד ברמת מהדרין, זה הכל.
אתה יודע איך נראו מדפי השוקולד בחצי שנה הזו?חצי שנה היא פרק זמן סביר לרכוש הרגלי טעמים חדשים
הניצחון המוחץ של עלית למרות פרק הזמן הארוך הזה מעיד על איכות המוצר
לחנויות אין עניין להיות מוזיאוניםאתה יודע איך נראו מדפי השוקולד בחצי שנה הזו?
ברוב החנויות פשוט לא היה שוקולד שיוכל להוות תחליף.
זה היה אחד הביטויים החריפים של המונופול הזה.
למה יוניליוור לא ברי השוואה? אם יש להם מוצר איקס שבו הם טובים יותר, למה שאנשים לא יעדיפו את מוצר איקס?ליונילוור יש מבחר מאוד מצומצם של שוקולד, ודאי ביחס לעלית, לכן זה בכלל לא בר השוואה
אותו עיוורון צרכני גורם לך לטעון שלכל מוצר יש תחליףלמה יוניליוור לא ברי השוואה? אם יש להם מוצר איקס שבו הם טובים יותר, למה שאנשים לא יעדיפו את מוצר איקס?
הוא אשר אמרנו, עיוורון צרכני ומונופול חזק, גורם לאנשים לא לפתוח את העיניים.
לא, זה אומר שהמונופול של שטראוס היה כל כך גדול שכל שאר החברות בארץ לא יכלו לייצר אפילו חלק מהכמות ששטראוס ייצרו.לחנויות אין עניין להיות מוזיאונים
אם לא היה תחליף זה אומר שעלית באמת פיצחו את הטעם הישראלי
בשנים האחרונות עלית משנים את המתכונים ברמה שמשנה את הטעם ולא לטובה. היו כמה שינויים כאלו.התשובה הזו לא רלוונטית לגבי
טעמתי כמעט הכל, ולדעתי עילית מנצחים בגדול במבחן הטעם + מחיר
זה רק מוכיח את הטענות של אלה שחולקים עליךשאלתי במפורש על הלא מהדרין. לפחות 90% מאזרחי הארץ הזו יסתפקו במוצר שאינו מהדרין. ושוקולד הוא מוצר די קל לייבוא, עם חיי מדף ארוכים יחסית. למרות זאת עלית שולטת על השוק.
חצי שנה זה מספיק בשביל לייבא לארץלא, זה אומר שהמונופול של שטראוס היה כל כך גדול שכל שאר החברות בארץ לא יכלו לייצר אפילו חלק מהכמות ששטראוס ייצרו.
אנשים חפשו כל דבר שיוכל להיות להם תחליף, גם אם היית שם אספלט במארז של שוקולד הם היו קונים.
אבל פשוט לא היה.
אני מתעקש לטעון משהו אחר לגמרי...אותו עיוורון צרכני גורם לך לטעון שלכל מוצר יש תחליף
התפיסה הזאת היא שגויה, אבל את מתעקשת לטעון אותה שוב ושוב
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: