מדריך סדרת טיפ ששווה זהב #1 III מה זה נישה, ולמה זה חשוב?

גם לגבי פרסום אם הלקוחות לא יודעים שיש עסק שעונה על הצרכים שלהם צריך להשקיע יותר בפרסום כדי להגיע לקהל יעד הקטן.
נכון, אבל מאידך - קל יותר להגיע לקהל היעד הזה ואין צורך בפרסום רוחבי.
ואסביר: חלב תנובה מתאים לכל הציבור בישראל פלוס מינוס.
הכולל בתוכו גברים ונשים, תינוקות וזקנים, יהודים עברים ואתיופים, ועוד...
ולכן, תנובה צריכה לפרסם בכל המדיות האפשרויות
(לא משנה שחלב הוא מוצר שממילא קונים ולכן לא צריך להשקיע כ"כ בפרסום, אבל הרעיון הובן)

לעומת זאת, מי שמייצר גבינות צפתיות מיוחדות, צריך לפרסם רק לכאלו שמחפשים חוויה בצפת, דהיינו שיפלח מי הציבור שמגיע לנפוש בצפת ויעניין אותו החוויה, מה חתך הגיל והאם מדובר בגברים או נשים, ואז יישאר לו לפרסם במקומות בודדים ממש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  85  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה