אליהו ליכטנשטיין
משתמש מקצוען
כל חנות גלידות על חוף הים תמיד הוא בונה על לקוחות חדשים אבל יותר נכון לדייק לקרוא לזה לקוחות מתחלפים.כל חברה צריכה לקוחות חדשים.
לדוגמא כל הסיבה שחברות הנדלן הרוויחו הון בשנה האחרונה בגלל שהרבה לקוחות קנו דירות במחירים טובים לחברה.
ברגע שיפסיקו לקנות דירות (למשל בגלל משבר תעסוקה) השווי יחתך באופן מיידי.
הסיבה שחברות נדלן הרוויחו יותר זה בגלל שהשוק עלה וממילא גם הם יכלו לעלות מחירים....
בכל מקרה לגבי מה שכתבתי עסק שכל התוכנת העסקית שלו בנויה על לקוחות חדשים בהכפלות, ברגע שיש תנודה קטנה בצפי הוא מתרסק.
יש הרבה חברות שיש להם פתאום ירידה בלקוחות אבל הם לא מתרסקים 80 אחוז....
הגמח המרכזי בנוי על הכפלות של הלקוחות החדשים ממילא כל מכה קטנה בכנף תפיל אותם.