לא נשמע לי סיבה מספקת...הוא דמות מרכזית בעלילה, כך זה נראה.
לא מקדם את העלילה בשום דבר, אם נכיר אותו קצת יותר?
לא נשמע לי סיבה מספקת...הוא דמות מרכזית בעלילה, כך זה נראה.
לא מקדם את העלילה בשום דבר, אם נכיר אותו קצת יותר?
יש מקרים שבהם זה נדרש.לא נשמע לי סיבה מספקת...
אני לא בטוחה שכאן זה אחד מהמקרים, אולי את תוכלי לעזור לי.יש מקרים שבהם זה נדרש.
אם ככה - למה הוא נותן למנדי לשמוע בכזו קלות את הקול שלו, ולקבל את המידע שהפלאפון של איתי פעיל ואצלו? כמו שכבר הוזכר כאן, זה מתכון מעולה לאיתור."רועי" מסתיר את זהותו מאיתי רק כדי שלא ירוץ אחר כך עם תמונה שלו למשטרה. הוא לא מדבר\פועל עם אף אחד חוץ ממנו.
אפשרי בהחלט. אבל צריכים לבחור דמות אחת שהקוראים הולכים בקצב שלה.זה לא אפשרי שנתהה מיהו ביחד עם איתי?
כי זה לא ישנה במצב שלו כלום. הוא לא עובד על כל העולם כרגע, הוא עובד רק עם איתי.אם ככה - למה הוא נותן למנדי לשמוע בכזו קלות את הקול שלו, ולקבל את המידע שהפלאפון של איתי פעיל ואצלו?
או שלא. תלוי מה יהיה כתוב בפרק הבא.כמו שכבר הוזכר כאן, זה מתכון מעולה לאיתור.
קל יותר - ברור. הבעיה היא שזה עולה הרבה יותר כסף. אז כרגע רועי ענה לטלפון וחיכה לראות - זה כן בעזרת ההאקר - אם יש תגובה מצד המשטרה. בנוגע בקשת המשטרה למציאת הנעדר, אז זו הפעולה האחרונה שהמשטרה עושה. אחרי שאפסו כל הסיכויים בעצם. (חקרתי את הנושא הכי עמוק שיש.)הרבה יותר קל לבקש מהאקר לשתול רוגלה בפלאפונים הרלוונטיים או סתם לבדוק מתי המשטרה תבקש את עזרת הציבור במציאת נעדר
ואוו. פתחת לי את העיניים. באמת שלא חשבתי על זה.אפשרי בהחלט. אבל צריכים לבחור דמות אחת שהקוראים הולכים בקצב שלה.
אני לא בטוחה שכאן זה אחד מהמקרים, אולי את תוכלי לעזור לי.
"רועי" מסתיר את זהותו מאיתי רק כדי שלא ירוץ אחר כך עם תמונה שלו למשטרה. הוא לא מדבר\פועל עם אף אחד חוץ ממנו.
זה לא אפשרי שנתהה מיהו ביחד עם איתי?
(האמת שזה גם לא אפשרי לחשוף מי הוא כרגע, בגלל העלילה.)
לא חושבת שאנחנו מכירים מספיק את הדמות כדי לקבוע שיש לרועי 2 אפשרות, הזדמנות, גישה, תקציב, בכלל לעשות את זה.הרבה יותר קל לבקש מהאקר לשתול רוגלה בפלאפונים הרלוונטיים או סתם לבדוק
בגדול אני מסכימה, אבל בכל הכנות, נראה לי שמידי קשה לחשוף את כל הסיפור דרך דמות יחידה, במיוחד בסיפור מורכב (אם זה סיפור מורכב). למשל, בזמן שאיתי כלוא בחוסר מעש בחדר - אנחנו אמורים פשוט לבהות יחד איתו בשעון? משהו צריך לזוז גם אם הדמות העיקרית לא יכולה לעשות את זה כרגע. הסצנה עם מנדי הבהירה לנו כמה דברים, ועוררה שאלות לגבי העתיד.אבל צריכים לבחור דמות אחת שהקוראים הולכים בקצב שלה.
אם הוא עובד רק על איתי, למה הזהות שלו כל כך עמומה?כי זה לא ישנה במצב שלו כלום. הוא לא עובד על כל העולם כרגע, הוא עובד רק עם איתי.
קל יותר - ברור. הבעיה היא שזה עולה הרבה יותר כסף. אז כרגע רועי ענה לטלפון וחיכה לראות - זה כן בעזרת ההאקר - אם יש תגובה מצד המשטרה. בנוגע בקשת המשטרה למציאת הנעדר, אז זו הפעולה האחרונה שהמשטרה עושה. אחרי שאפסו כל הסיכויים בעצם. (חקרתי את הנושא הכי עמוק שיש.)
אוקי... אני מקבלת זאת. הייתי שמחה לראות אזכור כלשהוא לנושא הכלכלי הזה בהמשך הסיפור לכך, כדי לפתור את התהיה.לא חושבת שאנחנו מכירים מספיק את הדמות כדי לקבוע שיש לרועי 2 אפשרות, הזדמנות, גישה, תקציב, בכלל לעשות את זה.
יש הבדל בין "ניחוש" ובין "ידע". זאת אומרת, זו הפעם הראשונה שבה רועי 2 מודה שהוא לא רועי 1. שלב מאוד משמעותי, כשמדובר בסיפור אקשן.אבל הקוראים - כלומר אתם - לא גיליתם כבר ש"רועי" הוא לא רועי? כשכתבתי את הספר חשבתי שקוראים יקראו שאיתי רק נכנס לבית של "רועי" וכברכ ינחשו מה הולך לקרות...
לא את הסיפור כולו, כמובן. לא מדובר ביומנו של איתי, אלא סיפור בעל כמה זויות.בגדול אני מסכימה, אבל בכל הכנות, נראה לי שמידי קשה לחשוף את כל הסיפור דרך דמות יחידה, במיוחד בסיפור מורכב (אם זה סיפור מורכב). למשל, בזמן שאיתי כלוא בחוסר מעש בחדר - אנחנו אמורים פשוט לבהות יחד איתו בשעון? משהו צריך לזוז גם אם הדמות העיקרית לא יכולה לעשות את זה כרגע. הסצנה עם מנדי הבהירה לנו כמה דברים, ועוררה שאלות לגבי העתיד.
חוצמזה, יכול להיות דמות עיקרית גם אם עוברים לנקודות מבט אחרות מידי פעם. אפילו במרגל להשכרה אנחנו מקבלים את זה.
אבל השיחה הזאת גילתה ש"רועי" הוא לא רועי, יותר ממה שניחשתם קודם?בדרך כלל כשקוראים מגיעים לרמזים כאלה, הם מחכים לשניה שבה הם יוכלו להגיד "ידעתי! ניחשתי כבר לפני 2 פרקים", ולכן הרגע הוא די מכריע, עבור הקוראים.
מסכימה, הארת לי נקודה חשובה.כאשר הרצף של "גילוי זהותו של רועי 2" מתחיל מרמזים שמקבל איתי, ועובר לרמזים שמקבל מנדי - זה קצת מקשה. כמובן שאכן יהיה מסובך הרבה יותר ליצור רצפים ארוכים.
אבל השיחה הזאת גילתה ש"רועי" הוא לא רועי, יותר ממה שניחשתם קודם?
מבחינה שכלית טהורה - אין פה שום חידוש, מלבד זה שרועי 2 לא חושש שמנדי ידע שמשהו לא תקין.אני לא בטוחה שזה אכן רמז. "רועי" ענה למנדי, אבל לא באמת גילה לנו שום דבר חדש. לכן כרגע אנחנו יותר תלויים ביכולות של רם כדי שנקבל עוד רמזים. (אני טועה?)
עבורי זה היה כך:אבל השיחה הזאת גילתה ש"רועי" הוא לא רועי, יותר ממה שניחשתם קודם?
אהבתי את הפרק, הכל זז, כל דמות מתקדמת ופועלת בדרכה. יפה."לא הצלחתי לאתר אותו. הפלאפון הושמד".
אופס, לא ציינתי.אהבתי את הפרק, הכל זז, כל דמות מתקדמת ופועלת בדרכה. יפה.
צודקת. אם כי בסיטואציה הזאת (השיחה גם נמחקה בחברת הסלולר), לא סביר יותר להניח שהפלאפון הושמד?הם לא יכולים לדעת שהמכשיר הושמד, הם רק יכולים לדעת שמכשיר הפסיק לתקשר עם אנטנות סלולריות.
האנטנות הסלולריות באזור השיחה, העבירו את השיחה, והמידע הזה נמצא בחברה הסלולרית, כך שאפשר לאכן את האזור - בערך - ממנו התבצע השיחה. כשהורסים מכשיר פלאפון זה לא מוחק את הרשומות מאנטנות סלולריות, כן? גם לא אם הורסים את הסים. רועי היה צריך להפעיל איזו פרוטקציה בשביל זה (או שהוא עובד שם בעצמו?) אל תגלי לי אם זה ספוילרלא סביר יותר להניח שהפלאפון הושמד?
רועי פשוט היה צריך לפרוץ לשםרועי היה צריך להפעיל איזו פרוטקציה בשביל זה (או שהוא עובד שם בעצמו?)
אל דאגה, אני שונאת ספוילריםאל תגלי לי אם זה ספוילר
לא יודעתביקורות, מישהו?
האם הפרק היה כל-כך מושלם??
תודה!! איזה כיף לקבל תגובות כאלהלא יודעת
הוא באמת היה מדהים
ועם הכיוון הזה שהעלילה קיבלה, במקום לחפש על מה לבקר אותך אני מעדיפה לחכות במתח להמשך
(שיבוא כבר!)
חושבת שאפשר להשמיט את המילים האלה מתוך המשפט. כבר בתחילת השיחה מוכן שזה מה שנתן מתכוון , ולתת לקוראים להבין לבד, יחזק את הרושם של המשפט הזה."כל כך הייתי רוצה..." לחש נתן, "שיחזור אלי. הביתה. שישמור שוב מצוות, שיהיה... כמו שהיה קודם. ילד טוב".
"גם אם" במקום "אבל" נשמע יותר מתאים לרועי. רועי מתחיל את השיחה בעמדה של "איתי טוב כמו שהוא". נתן מתחיל את השיחה בעמדה של "איתי לא יהיה טוב כל עוד לא יחזור להיות כמו פעם". במהלך השיחה נתן לא מספיק תמך בצד שלו, ואני לא מאמינה שרועי היה משתכנע ממנו, אבל אני מאמינה שרועי מוכן לזרום איתו כדי להרגיע אותו."איתי יחזור". לחש גם רועי. שניהם נעצרו מול בית הכנסת. "אבל הוא לא יחזור להיות כמו קודם. הוא יהיה איתי אחר. טוב יותר. הוא השתנה, אולי, וגם ישתנה. אבל לטובה".
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ת'
קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יי כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יי וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי: