הכי הכי

משתמש סופר מקצוען
לכאורה כמו בדרך כלל - עד 7 שנים מהמקרה.
יחד עם זה תצטרכו להסביר למה נזכרתם היום, ולכן כדאי לציין שכעת נודע לכם שישנה אפשרות לתבוע.
המלצה שלי - לא לתבוע רק על מקרה בן 4 שנים אלא לצרף אותו למקרים טריים.
מקרים של שנה/שנתיים אחורה לכאורה אין שום בעיה איתם.
הכי חשוב למשרד התחבורה שקונס אותם, אבל כדאי גם לחברה.
ניסינו בהתחלה לפנות אליהם
והם הסכימו
וכבר דברנו על איזה סכום שגם ישלם את המונית וגם פיצוי
וברגע האחרון חזרו בהם.

אח"כ פנינו למשרד התחבורה
והם קנסו את נתיב אקספרס
אבל בפועל אני לא ראיתי שקל
 

יעקב אהרן רויד

משתמש רשום
לכאורה כמו בדרך כלל - עד 7 שנים מהמקרה.
יחד עם זה תצטרכו להסביר למה נזכרתם היום, ולכן כדאי לציין שכעת נודע לכם שישנה אפשרות לתבוע.
המלצה שלי - לא לתבוע רק על מקרה בן 4 שנים אלא לצרף אותו למקרים טריים.
מקרים של שנה/שנתיים אחורה לכאורה אין שום בעיה איתם.
יש להם את כל המידע של עד 7 שנים?
 

א נ

משתמש פעיל
רק רוצה לספר שבעקבות האשכול הזה
קיבלתי מקווים כ1500 שקלים על תביעה לבית משפט שהסתימה בפשרה
על אוטובוס אחד שלא עצר בתחנה ביום שישי
תוכל לפרסם את כתב התביעה ששלחת ? (כמובן בטישטוש פרטים)
מעוניין לראות דוגמא !
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק כפי שכתבתי במעלה האשכול יש לי כחמש מקרים על חברת אפיקים. אולי אתה מוכן לטפל לי בהגשת תביעה (זה כבר אחרי פניה למשרד התחבורה) תמורת אחוזים מהפיצוי שיתקבל? אין לי ראש לזה...
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אז עכשיו לתבוע לבית משפט.?
קצת התבלבלתי..
בהחלט אפשרי
רק שהמלצה שלי היא לא לתבוע על מקרה בודד אלא אם כן אתם בטוחים ב-100% שאתם צודקים. אם יש סיכוי שהחברה הנתבעת תוכל להמציא סיפור למה האוטובוס לא עצר, כדאי לתבוע על כמה מקרים יחד, כך הסיכון שהתביעה שלכם תידחה הוא נמוך.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
ניסינו בהתחלה לפנות אליהם
והם הסכימו
וכבר דברנו על איזה סכום שגם ישלם את המונית וגם פיצוי
וברגע האחרון חזרו בהם.

אח"כ פנינו למשרד התחבורה
והם קנסו את נתיב אקספרס
אבל בפועל אני לא ראיתי שקל
אתם יכולים לתבוע בתביעה קטנה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יש להם את כל המידע של עד 7 שנים?
לא בטוח. יש לפחות חברה אחת שטוענת שאין לה אפילו פחות משנתיים אחורה. לא בטוח שזה אמת, ובכל מקרה זאת בעיה שלהם שהם לא שמרו את הנתונים. יש על כך גם פסיקה מבית משפט שזאת בעיה שלהם שהם לא שמרו את הנתונים, כך שאין בעיה לתבוע אחורה.
ובכל זאת המלצה שלי לתבוע יחד עם מקרה טרי (למשל, עד שנה אחורה), ולכתוב שנודע לכם על האפשרות לתבוע וברצונכם לעשות שינוי בתח"צ וכו'.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק כפי שכתבתי במעלה האשכול יש לי כחמש מקרים על חברת אפיקים. אולי אתה מוכן לטפל לי בהגשת תביעה (זה כבר אחרי פניה למשרד התחבורה) תמורת אחוזים מהפיצוי שיתקבל? אין לי ראש לזה...
זה לא כל כך מסובך, אבל כן דורש קצת זמן.
 

avi++

משתמש מקצוען
2 אוטובוסים שלא עצרו בתחנה, בשיחה עם 2060 אומרים לי "כן, אנחנו יודעים, היה עומס והסדרן לא יכל להוציא תגבור"
זה תקין? או שזה הודאה?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
2 אוטובוסים שלא עצרו בתחנה, בשיחה עם 2060 אומרים לי "כן, אנחנו יודעים, היה עומס והסדרן לא יכל להוציא תגבור"
זה תקין? או שזה הודאה?
לא תקין וגם הודאה.
אבל העניין הוא שיש מצב שזה באמת לא בשליטתם. למשל אם היו הפגנות שמנעו מהם לתת שירות תקין.
לכן ההמלצה היא לשלוח תלונה למשרד התחבורה ולראות מה תהיה התשובה שלהם, למשרד התחבורה הם יצטרכו להוכיח שהיתה סיבה בגללה הם לא הצליחו לתגבר. בנוסף לזה הייתי גם שולח תלונה כתובה לחברה ורואה מה הם עונים.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מעולה. אם זה מתאים לך אודה ליצירת קשר במייל tzumi1000 אין לי סבלנות לזה.....
כרגע אני לא פנוי לזה
אבל אשמח לעזור בתהליך, הדבר הראשון הוא לכתוב את המקרים בצורה מסבירה ולא מתלהמת, שתבהיר את המקרים ואת הקשיים שנוצרו.
 

טוליפ לבן

משתמש מקצוען
תביעה ראשונה היה על כ7,000 ש"ח והתפשרתי כי באמת לא יכלתי אז מילא להגיע לבית משפט באותו יום על 3,000
עכשיו אני בעז"ה אם אוכל אני כן אלך עד התביעה הסופית של כ 6,000 ש"ח

רק רוצה לספר שבעקבות האשכול הזה
קיבלתי מקווים כ1500 שקלים על תביעה לבית משפט שהסתימה בפשרה
על אוטובוס אחד שלא עצר בתחנה ביום שישי
אפשר לראות את נוסח המכתב ששלחתם?
מקרה טרי מאתמול בלילה, של אוטובוס שפשוט שעט על פני התחנה (אחת מהראשונות, ממש ריק)
והותיר אחריו ארבעה נוסעים המומים.
יש לנו קבלה של המונית בהלוך והאוטובוס חזור, אבל רוצים לדעת מה הפורמט המקובל במקרים האלו.
בנוסף, נסינו דרכים חלופיות דרך *8787, והנציג הציע לפתוח תלונה מיידית.
הבטיח שיחזרו אלינו, וזה לא קרה.
אבל העקר שיש עוד רישום ותיעוד של ההברזה המכוערת הזו :cautious:
כרגע אני לא פנוי לזה
אבל אשמח לעזור בתהליך, הדבר הראשון הוא לכתוב את המקרים בצורה מסבירה ולא מתלהמת, שתבהיר את המקרים ואת הקשיים שנוצרו.
כנ"ל.
יש איזו תבנית מקובלת למכתבים האלו?

ועוד שאלה: איך 'מתמחרים' את הנזק? לפי אילו פרמטרים?
 
נערך לאחרונה ב:

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אפשר לראות את נוסח המכתב ששלחתם?
מקרה טרי מאתמול בלילה, של אוטובוס שפשוט שעט על פני התחנה (אחת מהראשונות, ממש ריק)
והותיר אחריו ארבעה נוסעים המומים.
יש לנו קבלה של המונית בהלוך והאוטובוס חזור, אבל רוצים לדעת מה הפורמט המקובל במקרים האלו.
בנוסף, נסינו דרכים חלופיות דרך *8787, והנציג הציע לפתוח תלונה מיידית.
הבטיח שיחזרו אלינו, וזה לא קרה.
אבל העקר שיש עוד רישום ותיעוד של ההברזה המכוערת הזו :cautious:

כנ"ל.
יש איזו תבנית מקובלת למכתבים האלו?

ועוד שאלה: איך 'מתמחרים' את הנזק? לפי אילו פרמטרים?
קרה לנו דבר ממש דומה במוצאי פורים (באיזור לא עמוס בירושלים, אוטובוס ריק כמעט)
התקשרנו לחברה. בפעם הראשונה הנציג אמר לבעלי "שהוא מתבלבל והאוטובוס כן עצר בתחנה"
בפעם השניה לא נתתי לו לחמוק והוא אמר "אם הוא עצר בתחנה הקודמת למה שהוא לא יעצור בתחנה שעמדתם בה, אולי האוטובוס היה עמוס". ואז גם הודה שהאוטובוס לא עצר בתחנה.
יש לנו הקלטה של השיחות.
נשמח לשמוע איך להתקדם, ואיזה סכום מתאים לתבוע (היינו עם חמישה ילדים + אחיינית, בעלה והבן שלה)
 

כובע שמש

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
תודה על כל המידע המפורט פה, תזכו למצוות!
האם יש צורך בהגשת תלונה למשרד התחבורה לפני תביעה?
(התלוננתי לחברת התח"צ ללא תגובה מצידם)
ואיזה סכום הייתם אומרים לי לתבוע עבור 3 פעמים בטווח של חודש וכמה ימים שאוטובוס בינעירוני לא יצא, והוצרכתי לחכות לאוטובוס הבא שיוצא 20 דק אח"כ ובזמן שיש יותר פקקים ואיחרתי לעבודה?
 

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
נקנסתי ע"י פקחי אגד למרות שתיקפתי (יש לי הוכחה...)
להגיש ערעור או לתבוע?
אם כן, איך תובעים?, את מי?
אשמח לכל הפרטים...
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יש איזו תבנית מקובלת למכתבים האלו?

ועוד שאלה: איך 'מתמחרים' את הנזק? לפי אילו פרמטרים?
אין תבנית מסויימת להגשת תלונה, פשוט מלל חופשי, ענייני ולא מתלהם. עם כמה שיותר פרטים רלוונטיים כגון שעה, מיקום, קו וכו'.
תמחור הנזק משתנה לפי הנזק שנגרם, יש נזקים ממוניים ויש נזקים שאינם ממוניים. נזקים שאינם ממוניים הם עגמת נפש וכו' וזה תלוי האם סתם התבזבז זמן, או שפספסתם פגישה וכדומה. כמה זמן התבזבז כתוצאה מההפרה, באיזה שעה זה היה - כי אם זה ב-23:30 אפשר לטעון לעגמת נפש יותר גדולה מאשר ב-10:00. הייתם לבד או עם ילדים, וכו וכו'.
בכל מקרה הסכום צריך להיות הגיוני ולא מופרז, והוא משתנה לפי הנזק.
במידת הצורך והביקוש אשמח לעזור כולל עם פס"ד קודמים של בתי משפט.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  100  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה