המקרה הזה נראה די חמור. כי בעוד שיש מצבים בהם באמת קשה לבוא בתלונות על חברות התח"צ בגלל הפקקים והעומס של פורים, הרי שבמקרה שלכם דווקא היה אוטובוס עם מקומות ודווקא ביום כזה כל הפרה של החברות היא חמורה יותר.קרה לנו דבר ממש דומה במוצאי פורים (באיזור לא עמוס בירושלים, אוטובוס ריק כמעט)
התקשרנו לחברה. בפעם הראשונה הנציג אמר לבעלי "שהוא מתבלבל והאוטובוס כן עצר בתחנה"
בפעם השניה לא נתתי לו לחמוק והוא אמר "אם הוא עצר בתחנה הקודמת למה שהוא לא יעצור בתחנה שעמדתם בה, אולי האוטובוס היה עמוס". ואז גם הודה שהאוטובוס לא עצר בתחנה.
יש לנו הקלטה של השיחות.
נשמח לשמוע איך להתקדם, ואיזה סכום מתאים לתבוע (היינו עם חמישה ילדים + אחיינית, בעלה והבן שלה)
א. דבר ראשון כדאי מאוד לשלוח תלונות לחברה (בנוסף לטלפון שהתקשרתם במקום) ולמשרד התחבורה.
ב. לוודא שאכן יש לקו הנ"ל תחנה באותו מקום - בפורים היו שינויים רבים בקווים ובמסלולים.
ג. לגבי הסכום - זה תלוי מה קרה אחר כך, איזה עיכוב היה, מה היתה השעה וכו'. שימו לב שאתם יכולים לתבוע בשם עצמכם והילדים, ולא בשם האחיינית ובעלה אלא אם כן הם מצטרפים לתביעה כתובעים.