beedebi

משתמש פעיל
בינתיים אספתי 25 תלונות
מתוכם 16 כבר זכיתי למענה שאני צודקת..
להמשיך לאסוף עוד??:sneaky:

במכתב לחברת התחבורה אני צריכה לכתוב את כל התלונות? או לצרף העתק תלונה? איך זה עובד?
כי לעבור אחד אחד...
תעשי טבלה מכל התלונות (תאריך, סוג התלונה, הנזק, תגובת החברה) ותגישי תביעה בבי"מ לתביעות קטנות - תהליך קל ופשוט. לפחות תרוויחי מזה כסף.
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
יש מישהו שהגיש תביעה והלך לו? יש חברה שמגישה לאנשים תמורת אחוזים?
אולי @שואל כענין מעונין לעבוד בזה תמורת אחוזים?
יש לי כ5-6 מקרים על חברת אפיקים כולל תגובת משרד התחבורה עליהם. אין לי סבלנות לכתוב כתב תביעה.
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
יש מישהו שהגיש תביעה והלך לו? יש חברה שמגישה לאנשים תמורת אחוזים?
אולי @שואל כענין מעונין לעבוד בזה תמורת אחוזים?
יש לי כ5-6 מקרים על חברת אפיקים כולל תגובת משרד התחבורה עליהם. אין לי סבלנות לכתוב כתב תביעה.
להגיע לבית משפט תצטרך/י בכל מקרה. בבית משפט לתביעות קטנות אין אפשרות לייצוג.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בינתיים אספתי 25 תלונות
מתוכם 16 כבר זכיתי למענה שאני צודקת..
יכול להיות שכדאי לפצל את זה ליותר מתביעה אחת.
א) כי בפועל קשה לביהמ"ש לדון בכמות גבוהה של מקרים בבת אחת בהליך של ת"ק.
ב) כשסכום התביעה גבוה ביהמ"ש נוטה שלא לתת את מלוא הסכום, כלומר גם אם אתם צודקים בכל המקרים ומבקשים על כל מקרה סכום הגיוני, אבל בפועל הסכום הכולל הוא 25,000, סביר להניח שהסכום שתקבלו לא יתקרב לסכום הנ"ל. לעומת זאת אם יהיו בכל תביעה נניח שמונה מקרים, יש סיכוי גדול יותר שתקבלו בכל תביעה סכום שיותר מתקרב לסכום התביעה כך שבסך הכולל תרוויחו יותר.
בכל מקרה קשה לדעת כי אין בזה כללים ברורים. אם לא בא לכם ללכת לבימ"ש פעמיים-שלוש בהחלט ניתן לתבוע בפעם אחת.
כמו כן, אם מדובר בתביעות ישנות, כן כדאי לצרף לחדשות.
להמשיך לאסוף עוד??:sneaky:
ככל שנתלונן ונתבע יותר, יש סיכוי שדברים ישתנו.
ככל שחברות התח"צ ישלמו יותר - יותר ישתלם להם לעמוד בתנאי השירות.
אז למענכם ולמען כולנו התשובה היא -כן;)
במכתב לחברת התחבורה אני צריכה לכתוב את כל התלונות? או לצרף העתק תלונה? איך זה עובד?
כי לעבור אחד אחד...
את מתכוונת האם אפשר להעתיק את אותה תלונה ולשלוח גם לחברה וגם למשרד התחבורה?
כי אם זאת השאלה אז התשובה שאפשר להעתיק.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יש מישהו שהגיש תביעה והלך לו? יש חברה שמגישה לאנשים תמורת אחוזים?
אולי @שואל כענין מעונין לעבוד בזה תמורת אחוזים?
יש לי כ5-6 מקרים על חברת אפיקים כולל תגובת משרד התחבורה עליהם. אין לי סבלנות לכתוב כתב תביעה.
אני עכשיו נזכר שבאמת יש (היה) מישהו כזה. הוא עזר לי לפני כמה שנים להגיש בפעם הראשונה.
אני אחפש אם יש לי את הפרטים.
 

ערוגת הבושם

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
שלחתי 2 פניות לחברה על אוטובוס אחרון שבטוח לא יצא עמדתי בתחנה השנייה והוא לא הגיע.
תגובת החברה שלפי סדיקה האוטובוסים יצאו בזמן וכן כתבו לי את השעה שהאוטובוס עמד בתחנה.
הגיוני??
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
האם ביום שישי תקף החוק שאוטובוס אחרון חייב להעלות נוסעים בתחנות?
יום שישי חיכיתי ברמות לאוטובוס לגבעת זאב, עברו 2 אוטובוסים- שתיהם אחרונים לקו שלהם, ואחריהם אין בכלל- שתיהם מפוצצים ולא עוצרים בכלל בתחנה!
נאלצתי לקחת מונית, וזה בנס כי לתפוס שם מונית- ביציאה מרמות ליד רמות ד'- גם לתפוס מונית ב15:30 בערך ביום שישי זה סיוט, חיכיתי שם עם עוד נוסעת חילונית נזעמת, היא לקחה טרמפ, אבל לי זה לא התאים כי לא הינו צריכות להגיע לאותו מקום, ולקחתי מונית. מתי כבר יפתרו את הסיוט הזה של האוטובוסים ביום שישי לגבעת סזאב? אין תגבור בכלל והמצב בהתאם...
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שלחתי 2 פניות לחברה על אוטובוס אחרון שבטוח לא יצא עמדתי בתחנה השנייה והוא לא הגיע.
תגובת החברה שלפי סדיקה האוטובוסים יצאו בזמן וכן כתבו לי את השעה שהאוטובוס עמד בתחנה.
הגיוני??
תשלחו גם למשרד התחבורה ותראו מה הם עונים
 

שידרוגים

משתמש מקצוען
החברה צריכה לענות בתוך 14 יום
והרשות הארצית לתח"צ צריכה להחזיר תשובה תוך 30 ימי עבודה תשובה סופית או תשובת ביניים כרשיש משך טיפול וכדו'
שלחתי תלונה למשרד התחבורה לפני חודש - עדיין לא קבלתי תגובה
יש מקום איפה אפשר לברר מה מצב התלונה? מה תגובת המשרד?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
האם ביום שישי תקף החוק שאוטובוס אחרון חייב להעלות נוסעים בתחנות?
יום שישי חיכיתי ברמות לאוטובוס לגבעת זאב, עברו 2 אוטובוסים- שתיהם אחרונים לקו שלהם, ואחריהם אין בכלל- שתיהם מפוצצים ולא עוצרים בכלל בתחנה!
כל אוטובוס חייב להעלות נוסעים בין אם הוא ראשון ובין אם הוא אחרון, אלא אם כן הוא מפוצץ ואין לו איך להעלות את הנוסעים.
מה שכן, בנסיעה האחרונה ביום יש לחברה חובה לשלוח תגבור באופן שיאסוף את כל הנוסעים. במצב הזה כדאי להתקשר ל- 8787* שם בשלוחה 2 הם אמורים לפתור בעיות בזמן אמת כמו במקרה הזה.
יחד עם זאת זה לא עוזר במיידי, כמדומני שבמקרה שלך הם אמורים לשלוח אוטובוס חלופי תוך רבע שעה. רק שלא ברור לי אם תוך רבע שעה הוא אמור להגיע לתחנה העמוסה שלא עצר בה, או להתחיל את דרכו לתחנה.....
נאלצתי לקחת מונית, וזה בנס כי לתפוס שם מונית- ביציאה מרמות ליד רמות ד'- גם לתפוס מונית ב15:30 בערך ביום שישי זה סיוט, חיכיתי שם עם עוד נוסעת חילונית נזעמת, היא לקחה טרמפ, אבל לי זה לא התאים כי לא הינו צריכות להגיע לאותו מקום, ולקחתי מונית. מתי כבר יפתרו את הסיוט הזה של האוטובוסים ביום שישי לגבעת סזאב? אין תגבור בכלל והמצב בהתאם...
יש לך אפשרות לתבוע אותם בת"ק.
כדאי לפנות קודם אל החברה וגם אל משרד התחבורה, ולראות מה התשובות שלהם כי במידה והם אכן שלחו אוטובוס לתגבור יתכן שלא כדאי לתבוע.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
משרד התחבורה כלל לא הגיב לי, לפחות אגד ענו משהו.
לפני כמה זמן שלחת למשרד התחבורה?
שלחתי תלונה למשרד התחבורה לפני חודש - עדיין לא קבלתי תגובה
יש מקום איפה אפשר לברר מה מצב התלונה? מה תגובת המשרד?
לאחרונה יש להם עיכובים במענה בגלל החלפה של החברה שמטפלת בתלונות.
אפשר לראות את מצב התלונה כאן:
שם בוחרים באפשרות של "בירור מצב פניה" ומזינים את "מזהה הפניה" שכנראה קיבלתם מהם במייל חוזר.
 

שידרוגים

משתמש מקצוען
לפני כמה זמן שלחת למשרד התחבורה?

לאחרונה יש להם עיכובים במענה בגלל החלפה של החברה שמטפלת בתלונות.
אפשר לראות את מצב התלונה כאן:
שם בוחרים באפשרות של "בירור מצב פניה" ומזינים את "מזהה הפניה" שכנראה קיבלתם מהם במייל חוזר.
אין לי מזהה פניה
במייל החוזר קבלתי מס' סימוכין בן 6 ספרות ובאתר כתוב שצריך לפחות 15 תוים
):
 

נעמיתוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
יוצרי ai
בקיצור
עושים צחוק מאיתנו.
אולי הם חושבים שהנוסעים בתחבורה ציבורית הם ברמה נמוכה כל כך..
התביישתי בשבילם.


1679300322199.png
 

beedebi

משתמש פעיל
יש מישהו שהגיש תביעה והלך לו? יש חברה שמגישה לאנשים תמורת אחוזים?
אולי @שואל כענין מעונין לעבוד בזה תמורת אחוזים?
יש לי כ5-6 מקרים על חברת אפיקים כולל תגובת משרד התחבורה עליהם. אין לי סבלנות לכתוב כתב תביעה.
יש לי נסיון. תורידי טופס תביעה מהאתר 15 דקות. ותשני לפי המקרה שלך. כמו"כ אפשר להתיעץ איתם במייל, ניתן להעביר אליהם את התביעה לביקורת.
 

פרידא

משתמש מקצוען
אם האוטובוס אחר כמעט שעה
אין אוטובוס חלופי למקום הזה
חיכינו בגשם עם ילדים קטנים

אבל באמת היתה תאונה שגרמה לפקק מזעזע
זה הוגן לשלוח תלונה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  56  פעמים

לוח מודעות

למעלה