במפתח השמות בסוף, בערך של טוראיפה זה כתוב?
במפתח השמות בסוף, בערך של טוראיפה זה כתוב?
נכון"אני לא קורא מחשבות'' צחק המונדרי. ''אני קורא בני אדם, איסתרק''. (איסתרק, שם, שם)
גם כששלוואן עבר את הגבול זה היה כך. וגם כשפונזי גנב את הגדר של הגבול....חור מבחינתי
הדרכים לאלקן פתוחות וניתן לעבור את הגבול ממש בקלות
ואלקן קרובה כ"כ לגבול?
לא נראה בכל הספר מגדלי שמירה בגבולות היתרי יציאה או כניסה
וכן לכוזר האחת
כל הרוצה עובר
גם המסקנה שלי היא שטורנאל קורא מחשבות במשמעות הפשוטה של המילה.נכון
אבל לפי הניסיונות שנעשים פה להסביר את קריאת המחשבות שלו אז יש כאן גם אחד ש"קורא" באותה צורה
המסקנה שלי זה שהוא אכן קורא מחשבות. מותר קצת פנטזיה.....
למה שיחשוב ככה אחרי כל המשימות שהוא הצליח בהן? דיזר לא נשמע אחד שלא יחזור בחיים ממשימה כזודיזר אמור להרוג את איסתרק ולחזור לסלג'ואר דרך כוזר החדשה ועוד כמה תחנות בדרך. מן הסתם הסולטן כבר תכנן שבאחת מהתחנות חזור דיזר ייהרג, או שברור היה לו שאין לדיזר אופציה לחזור בלי שיתפסו אותו בעוון הרצח. בכלצאופן, הסולטן לא ציפה לחזרתו של דיזר.
או שהוא רצה להראות ליוזבד ולקהילה כמה הוא נאצל וצדיק למרות שהוא קראי והכל בסדר, או שהוא חשב שיקבל משהו בתמורה (אולי אפילו קיבל)ואיך שאול לא ביקש ממון לעצמו אלא ביקש משהו שבכלל לא קשור אליו מה הוא שחב שהוא יינשא לאחת מהן או שתיהן?
מזכיר מישהו התכנית של יוסף לגבי מהללאלכנראה הסולטן חשב שדיזר בכל מקרה לא יחזור חי
האמת חשבתי על זה... זה מתאים.את מי, שידך את רנה ומנרם בנטיליאן
אם אומרים לאחד מאנשי הקשר באחת התחנות להרוג את דיזר כשהוא מגיע לשם אחרי ביצוע המשימה, אז לכאורה הוא לא עתיד לחזור. זה מה שאני חושבת , ומחשבותיו של סולטן מי יבין.למה שיחשוב ככה אחרי כל המשימות שהוא הצליח בהן? דיזר לא נשמע אחד שלא יחזור בחיים ממשימה כזו
למה לתת לנבל לממש את רצונו? הוא סך הכל מאיים וחושב שוא ינצח.אני הייתי בטוח שהסיום יהיה על נהר המינאר (גם יוסף אמר 'על דברתי, אנחנו ניפגש כאן ואז יהיו התוצאות שונות בתכלית - סיום הספר איסתרק)
זה היה אפשרי? מהספרים הקודמים - לגמרי לא. יוסף הקיף עצמו בנבלים די והותר.תהיתי באמת איך אף אחד לא רצח את יוסף כפי שעשה למלך רעואל ואשתו
זרעוני החרדל נשלחו בהולדת רעואל - במהללאל, וידרת מת ביוזבדעוד משהו קטנטן שהפריע לי- זרעוני החרדל שנשלחו בברית של רעואל. מה היה איתם? זה נראה כאילו מיה קינן רצתה לפתח את העלילה בכיוון של איום על רעואל מצד ידרת, שתלה רמז בשביל זה, ובסוף החליטה שעדיף להרוג את ידרת ולוותר על הנקמה- אבל שכחה להוריד את הרמז שהיא שתלה בהתחלה...
בפדהאל יש הרבה חורים כאלה... כאילו כיוונים נוספים לעלילה שהתפוגגו סתם...עוד משהו קטנטן שהפריע לי- זרעוני החרדל שנשלחו בברית של רעואל. מה היה איתם? זה נראה כאילו מיה קינן רצתה לפתח את העלילה בכיוון של איום על רעואל מצד ידרת, שתלה רמז בשביל זה, ובסוף החליטה שעדיף להרוג את ידרת ולוותר על הנקמה- אבל שכחה להוריד את הרמז שהיא שתלה בהתחלה...
אין גדר גבול לאורך כל הגבול - רק בישראל זה ככה..חור מבחינתי
הדרכים לאלקן פתוחות וניתן לעבור את הגבול ממש בקלות
ואלקן קרובה כ"כ לגבול?
לא נראה בכל הספר מגדלי שמירה בגבולות היתרי יציאה או כניסה
וכן לכוזר האחת
כל הרוצה עובר
לגבי הסולאן
היה לי ממש מוזר שהוא הסכים שייפדו את שתי הבנות
הרי הן הקלף מיקוח שלו מול האח
והוא אמר שם שבזה שמבקשים לפדות אותן זה מוכיח שמי ששבה אותן מת- מה הקשר ולמה?
ואיך שאול ידע מזה שיש לסולטן שבויות?
ואיך שאול לא ביקש ממון לעצמו אלא ביקש משהו שבכלל לא קשור אליו מה הוא שחב שהוא יינשא לאחת מהן או שתיהן?
נכון, והיא גם לא כל כך מיסטית.הציפור זה רק תבלין אין לזה משמעות בעלילה
במקום השערות ושטויות, הבאתי את הערך הויקיפדי.יש תופעה של 'החתמה', היא כתבה על זה גם בספר, עד כמה שזה פלאי זה דבר שיכול לקרות במציאות.
זה היה רמז לאיסתרק שהוא מתכוון להתנקם בו והוא באמת ניסה לעשות את זה. לכן עזר לברכיהו עם האבקה השחורה בתמורה שיהרוג את איסתרק במו ידיו...עוד משהו קטנטן שהפריע לי- זרעוני החרדל שנשלחו בברית של רעואל. מה היה איתם? זה נראה כאילו מיה קינן רצתה לפתח את העלילה בכיוון של איום על רעואל מצד ידרת, שתלה רמז בשביל זה, ובסוף החליטה שעדיף להרוג את ידרת ולוותר על הנקמה- אבל שכחה להוריד את הרמז שהיא שתלה בהתחלה...
פתרת את אחת מחידות חייזה היה רמז לאיסתרק שהוא מתכוון להתנקם בו והוא באמת ניסה לעשות את זה. לכן עזר לברכיהו עם האבקה השחורה בתמורה שיהרוג את איסתרק במו ידיו...
או רמז לקורא שכשרעואל יהיה בן 17 יצא ספר נוסף ובו הבן של ידרת מנסה להרוג אותו..זה היה רמז לאיסתרק שהוא מתכוון להתנקם בו והוא באמת ניסה לעשות את זה. לכן עזר לברכיהו עם האבקה השחורה בתמורה שיהרוג את איסתרק במו ידיו...
אולי כדי לזרז את השירה של מיכאל לצאת לבבל מוקדם מהתכנוןעוצר כוזר הוא המחליף של המלך.
אני חושבת שעשאל היה יותר מדיי נאמן למלך ויותר מדיי חכם בכדי לאפשר הפיכה
וגם מה שכתבתי קודם, להפליל את המשנה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: