דרוש מידע מתי ניגמל ממכירות ה"חסד"

אש קודש!

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית

יש למכירה כללים, (משהו טרח לקרוא לפני שלחץ "אני מסכים" ?) מתאים לכם-מצויין, לא מתאים הרפו וותרו, א"א לחנך את כל העולם (ייתכן שחוקית לא תקין, אבל הלכתית-אם המידע ידוע קודם, אז הם מכוסים)
אם היו, מסתמא קראתי.
לא זוכרת מה היה כתוב, אבל נניח שהיה כתוב שאם יחסר מוצר נקבל זיכוי ולא החזר.
אוקיי.
מקסים.
אבל לא דמיינתי שת-מ-י-ד יהיו חסרים מוצרים...
תנסו
חוץ מזה יש קווים חמים
גם תביעה ייצוגית בכזה מקרה יכולה להוות איום משמעותי
צריכים לברר הלכתית.
 

הרבנית רחל

משתמש חדש
בדרך כלל בהזמנה אומרים שהאחריות הינה על המזמין ולמי שכתב על החוק ע"פ החוק גם יש בעיה למכור בשמש מוצרי בשר וחלב ולגבי משנת יוסף בד"כ אפשר לבקש מהמנהל תחנה והוא נותן מזומן
 

שירה 34

משתמש מקצוען
ואוו תקשיבו האקשן לא נגמר!!

מכירת הפירות, הירקות ומוצרי החלב היתה צריכה להיות הערב.
כ-40 דקות לפני מועד המכירה קיבלנו הודעה קולית שבסוף המכירה היא מחר בבוקר...
כאילו מה?
שריינו את הזמן והבעל שיבוא לסחוב
תכננו את היום
ומחר בבוקר אנחנו בכלל עובדים

זה היה הזוי מזלזל ומעצבן מרגע לרגע
 

sl disign

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בדרך כלל בהזמנה אומרים שהאחריות הינה על המזמין ולמי שכתב על החוק ע"פ החוק גם יש בעיה למכור בשמש מוצרי בשר וחלב ולגבי משנת יוסף בד"כ אפשר לבקש מהמנהל תחנה והוא נותן מזומן
אצלנו בתחנה יש רק אשראי מראש אין מזומן בכלל.
 

צחית

משתמש מקצוען
בדרך כלל בהזמנה אומרים שהאחריות הינה על המזמין ולמי שכתב על החוק ע"פ החוק גם יש בעיה למכור בשמש מוצרי בשר וחלב ולגבי משנת יוסף בד"כ אפשר לבקש מהמנהל תחנה והוא נותן מזומן
היה פעם כששילמו מזומן
היום כבר לא או שיש מקומות...
 

yosros

משתמש פעיל
אני לא מזמין במכירות כאלו אלא רק בחנויות
אבל אני חייב לומר שמה שקורה פה זה הזיה
מתלוננים והולכים מתלוננים והולכים
ממש מכורים לעניין
תעזבו את זה
אלא מה ? זה שווה כלכלית?
הכל עניין של רווח והפסד מי שמעדיף מחיר זול מקבל שירות זול
רוצה שירות טוב?
תשלם
משנת יוסף זה לא קופת צדקה נקודה.
זה עסק לכל דבר וענין ולמי שזה לא טוב
שיעזוב
בכל מקרה משתתף בצער המבואסים...
 

צחית

משתמש מקצוען
ואוו תקשיבו האקשן לא נגמר!!

מכירת הפירות, הירקות ומוצרי החלב היתה צריכה להיות הערב.
כ-40 דקות לפני מועד המכירה קיבלנו הודעה קולית שבסוף המכירה היא מחר בבוקר...
כאילו מה?
שריינו את הזמן והבעל שיבוא לסחוב
תכננו את היום
ומחר בבוקר אנחנו בכלל עובדים

זה היה הזוי מזלזל ומעצבן מרגע לרגע
צריך לעשות סקר כמה אנשים
שזלזלו בהם ונדפקו מהמכירות יפסיקו לקנות בגלל זה?
 

yosros

משתמש פעיל
גם בכל החנויות באזורים חרדים
השרות ....
לחלוטין
דרך אגב הייתי השבוע בחנות חצי חינם בראשון לציון חילונית והמקום מהמם ויפיפה
כמויות של דיילים
כמויות של סוגים
כל ההכשרים
בלי תורות
תענוג
אה... והמחיר היה יותר זול מיש חסד בדוק
 

כתב עט

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אתם מדברים פה על שירות גרוע.
בתקשורת החילונית לא מפסיקים "להוציא לאנשים את העיניים"
עם המחירים ברשתות החרדיות, כולל במשנת יוסף...
וכל הזמן חוזרת הטענה- 'למה לחרדים בלבד?'
בקיצור, חרדים בוכים על שירות גרוע.
חילונים בוכים על טירוף מחירים.....
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
לגבי הזיכויים שלא ניתן לקבל החזר באשראי רק עם חסימה ל3 חודשיים זה פשוט שהיו כאלו שכל שבוע התקשרו וביקשו זיכוי לאשראי והם לא התמודדו עם זה. מי שהזמין מוצר יקר וירצה לקבל זיכוי לאשראי מאמין שיקבל בלי הגבלות.
העיקר עלתה כאן איזה טענה שגובים 5 אחוז זה רק במקרה שמישהו רוצה לעשות ביטול עסקא לאחר הזמנה.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
בלת"ק
דעתי בעניין
יש הרבה רשתות שיווק מזון
ובשיטות שיווק שונות
המחולקים לכמה קטגוריות

סניפים פיזיים (חוויית קניה)
אינטרנט (זמין וקל)
וקהילתית (זול וקרוב)

פרט לשיטת השיווק אין הרבה הבדלים
כולם המניע שלהם זה כסף
כל לקוח בוחר לעצמו באיזה דרך הוא מעדיף לקנות


קהילתיות
משנת יוסף
המכירה השכונתית
המכירה הקהילתית
וכו'
סניפים פיזיים
יש חסד
אושר עד
רמי לוי
יינות ביתן
חצי חינם
וכו'
אינטנט
ישיר למהדרין (ז"ל, או שלא)
בונדלס
אקספרס מהדרין
שופרסל אונליין
ודומיהם

כמובן שכל אחד מתוך הרשימות הנ"ל מקוטלג ומדורג שונה
עם שביעות רצון בדרגות שונות
וטענות יש על כולם
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
קצת קיטור בעקבות המכירות השכוניתות הקהילתיות והיוספיות.

נכון שיש הרבה מאד שחושבים שחוסכים מזה כסף.
השאלה הגדולה כמה כסף באמת זה חוסך.????

האם את הכמויות האלו הייתם קונים גם בלי שהיה מכירה??


בהתחלה כנראה באמת היה שם מטרה חזקה להוזיל מחירים
אבל היום זה עסק רוווחי לכל דבר. עם מערכת שיווק משומנת וחכמה מאד מאד.....

כמה נקודות על איך שהם צוחקים על גבינו
ואנחנו ממשכים לקנות מהם כמו עדר כבשים, נדחסים אחד על גבי השני רק כדי שאבוקדו שהזמנו לפני שבוע ב10 אגורות פחות לא יגמר לנו.

1. הם יכולים חופשי להבריז ולהביא מה שאנשים הזמינו המתינו וחיכו. אבל אם אנחנו לא נגיע לקחת, הכסף ילך אליהם בשלימות. (מה דעתכם שאולי לפחות לעדכן אותנו לפני המכירה מה לא הגיע בכלל).

2. אז מה אם הזמנת מיקסר ב380 שקל ובסוף לא הגיע את הכסף הם גובים בו ביום. את ההחזר (רק אם הודעת כמובן, להלן סעיף 3...) תקבל כזיכוי למכירה הבאה. ומה אם אנחנו לא רוצים לקבל את הכסף למכירה הבאה.. מה אנחנו גמ"ח.?? פשוט עושק בילתי חוקי...

3. בדקתם עם עצמכם כמה פעמים כתבתם זיכוי ולא זוכתם, האם אתם באמת זוכרים על מה כתבתם זיכוי מהשבוע שעבר.?? תעקבו ותפותעו. (באירגון אחד, הדפים של הזיכויים בכלל זרוקים על איזה מעמד ונתונים לחסדי הרוח הגשם והילדים.)

4.אפשר לחפש כמה דקות טובות משהו ואז מנהל התחנה מצייץ שהציפס לפסח בכלל לא הגיע. תגידו זה באמת דרישה מוגזמת לשים שם פתק גדול עם כל המוצרים שלא הגיעו??

5. מענין לדעת כמה הם מרווחים בכל שבוע רק מהמוצרים שנגמרו ואנשים בטעות שחכו לכתוב זיכוי...

נראה לי כדאי לחזור לקניות הרגילות עם רשימה ועט בסופר....או שפשוט הם יעשו כמה שינויים לא גדולים. ובאמת ידאגו לנו.
להוציא קיטור באופן פומבי זה מצוין...
מדהים כמה הנושא בוער לכולם!
---
1.
להיגמל באופן אישי,
כל אחד יכול.
2.
לגמול את כלל הציבור,
זה עניין אחר.
---
להתראות בשנה הבאה...
 

בייביגרו

משתמש פעיל
עריכה תורנית
כאחד המסתובב ומעורב בשנים האחרונות בניהול מכירות גדולות וקטנות בכל השנה ובעיקר בערבי חגים [אדגיש כי אינני מנהל כזו מכירה כלל, ואין לי שום אחוזי רווח באף מכירה, אבל מתוקף משרתי אני כן מעורב בפרטים הכי קטנים בכמה וכמה מכירות ביניהם גם גדולות מאד שהוזכרו כאן], ומצד שני אני גם אחד שקונה באופן קבוע במכירות ולא בסופרים, ולכן אני רואה צורך להגיב על כל הנכתב כאן באריכות רבה ונפלאה אך לעיתים כואבת. כמובן אני כותב את דעתי האישית, ויתכן שאני טועה.
(סליחה מראש על האריכות הרבה)
יש כאן הרבה טענות על הזלזול במכירות השונות בעיקר בערבי חגים כמו פסח כלפי הלקוחות, אכן זה כך, אבל אני רואה את זה גם מהצד השני של בעל המכירה שהוא בא בעצם להרוויח (לפחות ברוב המכירות, אך באמת לא בכולם) וכל דבר כזה עושה לו נזק גדול כמובן, ולכן הוא משתדל שלא יחסרו מוצרים (הוא הרי מרויח על כל מוצר, והוא רוצה שיהיה לו שם טוב מול המתחרים) וכן לעמוד בזמני האספקה, וכן במחירים טובים ויחס אישי והוגן, הם מנסים לעמוד ביכולות מערכת המכירות הטלפונית ולעיתים גם במייל ובאתר, ומשקיעים בזה המון כסף (מידיעה ברורה!!!), ולפעמים הם גם קורסים מאלפי לקוחות במקביל (בדרך כלל ביום יומיים האחרונים), גם כל הודעה טלפונית שהם שולחים עולה להם סכום כסף לא מועט, יש מכירות שישלמו רק על ההודעות הרבות של 'הגיעו המוצרים' 'מי שהיה חסר לו...' וכו' וכו' עשרות אלפי שקלים, לפעמים הם גם משקיעים בשלוחת שירות לקוחות מסודרת עם מענה יעיל.
אבל מה לעשות שבדרך כלל (ושוב, בלי הכללות כלל) בעלי המכירות אינם אנשים עם יכולת של חשיבה ואסטרטגיות מכירה כמו בחנויות מסודרות וברשתות הגדולות, ולכן יש להם המון פאשלות שלא ברצונם!!! זה לא בא מזלזול (הם אנשים טובים ולעיתים גם אנשי תורה ות"ח, כן, כן!) אבל זה קורה להם המון, הם אנשים שיודעים לקנות כמויות בזול ולמכור אותם, אבל לפעמים בגלל חוסר סדר, או חוסר כוח אדם, או שיש להם כבר כוח אדם גדול אבל הוא זול שלא יודע איך להתנהג, נסיון לחסוך במקומות לא נכונים, לא יודעים לעמוד נכון מול הספקים בזמני האספקה, ניהול חשבונות לא תקין, וכו' וכו' כל אחד והבעיות שלו, הם עובדים יותר חפיף מלמעלה בלי לשים לב לדברים קטנים, וכך הם לא מסתדרים מול קהל הלקוחות והכל מתהפך עליהם ונהיה בלבול ובלאגן, וכך נוצר הקונפליקט הבעייתי שאנחנו רואים באשכול הזה.
לכן מה שקורה במקומות כאלו זה שיש מחירים זולים (כמובן שצריך לדעת שלא תמיד הם כ"כ זולים, ואכהמ"ל), ובדרך כלל גם קרוב לבית ולכן אנחנו קונים שם, אבל בשעת האפס של ערב החג צצים המון בעיות כגון, חוסרים במוצרים, גביות כפולות, אי מימוש זיכויים, לא יודעים מתי המכירה ופתאום מקבלים טלפון שזה עכשיו והרגע... בקיצור אנחנו הלקוחות אוכלים קש, אבל כמו שכתבתי, לרוב זה לא מגיע מזלזול אלא מהסיבות הנ"ל (זה ברור לכולם שגם מנהלי המכירות היו רוצים שהכל ילך למישרין בלי בעיות).
ולכן באמת מי שמכיר מנהלי מכירות צריך לשוב ולחדד להם את הבעיות השונות שנוצרו במכירות, בכדי שלא ישובו על קיאם, כי גם הם מפסידים וגם אנחנו מפסידים, תראו איך בתקשורת הכללית מקנאים במכירות האלו במחירים שאנחנו קונים את המוצרים (ולרוב זה באמת כך), אבל הם גם לא יודעים כמה אנחנו סובלים במכירות האלו בשעה שהם צועדים להם כמו ג'נטלמנים בסופרים וברשתות השיווק.
יש את שני הצדדים, אבל באתי רק לחדד שזה לא בא מתוך רשעות וזלזול אלא בדרך כלל זו בעיה כרונית של התנהלות אנשי הנהלת המכירות.
בתקוה שהייתי להם לפה, אולי הם לא יסכימו איתי בזה כ"כ, אבל לענ"ד זה הנכון, ואשר על כן, לקוחות שלא מתאים להם ההתנהלות הזו, עצתי להם שיפסיקו לקנות במכירות האלו ובמיוחד בערבי חגים, כי נכון לכעת עדיין לא ראיתי מכירה אחת שהכל זורם טוב, מי שזה עושה לו לא טוב עדיף שיקנה קצת יותר יקר, אבל בצורה טובה יותר לנפש שלו.
אני אישית משתדל מאד להעביר את המסרים הנכונים למנהלי המכירות שאני מכיר, העברתי להם גם את האשכול הנוכחי (זה אולי לא עושה להם טוב כעת, אבל אני משוכנע שזה יכול לעזור להם בהמשך).
 
נערך לאחרונה ב:

שלגון

משתמש צעיר
אני גם מצטרף לחלק גדול מהטענות שהועלו כאן למעלה אבל צריך להבין שמדובר במכירות חסד, זאת אומרת לעשות חסד עם המוכרים שמרוויחים עלינו מליונים [בלי הגזמה], לכן כשהבעל הבית יוצא מנקודת הנחה כזו הוא יודע שאף אחד לא יתבע אותו ואפילו לא יתלונן עליו כי כאמור מה שלא יהיה, תמיד נתחסד איתם.

לגב ההחזרים שלא מזוכים אני ועוד רבים מצאנו פיתרון פשוט לקחת מוצר חליפי שלא הזמנו במחיר זהה, יכול להיות שזה לא הוגן בגלל שזה גורם חוסרים לאחרים אבל מה לעשות שמלכתחילה הנוהל שם הוא 'כל הקודם זוכה'.

כנ"ל לגבי התפוזים שמתוך 9 חבילות שהזמנתי הוצרכתי לזרוק במצטבר בערך 3 חבילות מכיון שהיו עם עובששש, שאף אחד שם לא יחשבו שאנחנו פראיירים, פשוט נבוא לאחר הפסח וניקח מוצרים במחיר זהה.

בקיצור, צחוק תעשו ממישהו אחר!
 

שלגון

משתמש צעיר
קיבלתי במייל
1649857423998.png
 

צחית

משתמש מקצוען
אני אישית משתדל מאד להעביר את המסרים הנכונים למנהלי המכירות שאני מכיר, העברתי להם גם את האשכול הנוכחי (זה אולי לא עושה להם טוב כעת, אבל אני משוכנע שזה יכול לעזור להם בהמשך).
אולי שישיבו פה באשכול מה הם הולכים
לעשות בנידון
או שהם כבר עשו זאת
 

צחית

משתמש מקצוען
אני גם מצטרף לחלק גדול מהטענות שהועלו כאן למעלה אבל צריך להבין שמדובר במכירות חסד, זאת אומרת לעשות חסד עם המוכרים שמרוויחים עלינו מליונים [בלי הגזמה], לכן כשהבעל הבית יוצא מנקודת הנחה כזו הוא יודע שאף אחד לא יתבע אותו ואפילו לא יתלונן עליו כי כאמור מה שלא יהיה, תמיד נתחסד איתם.

לגב ההחזרים שלא מזוכים אני ועוד רבים מצאנו פיתרון פשוט לקחת מוצר חליפי שלא הזמנו במחיר זהה, יכול להיות שזה לא הוגן בגלל שזה גורם חוסרים לאחרים אבל מה לעשות שמלכתחילה הנוהל שם הוא 'כל הקודם זוכה'.

כנ"ל לגבי התפוזים שמתוך 9 חבילות שהזמנתי הוצרכתי לזרוק במצטבר בערך 3 חבילות מכיון שהיו עם עובששש, שאף אחד שם לא יחשבו שאנחנו פראיירים, פשוט נבוא לאחר הפסח וניקח מוצרים במחיר זהה.

בקיצור, צחוק תעשו ממישהו אחר!
זה נידון הלכתי אם מותר
בבא קמא כז ע"ב - כח ע"א


אתמר, רב יהודה אמר: לא עביד איניש דינא לנפשיה, רב נחמן אמר: עביד איניש דינא לנפשיה; היכא דאיכא פסידא - כ"ע לא פליגי דעביד איניש דינא לנפשיה, כי פליגי - היכא דליכא פסידא, רב יהודה אמר: לא עביד איניש דינא לנפשיה, דכיון דליכא פסידא ליזיל קמיה דיינא; רב נחמן אמר: עביד איניש דינא לנפשיה, דכיון דבדין עביד לא טרח.
מתיב רב כהנא, בן בג בג אומר: אל תיכנס לחצר חברך ליטול את שלך שלא ברשות, שמא תראה עליו כגנב, אלא שבור את שיניו, ואמור לו שלי אני נוטל! א"ל: עמך! בן בג בג יחידאה הוא, ופליגי רבנן עליה. רבי ינאי אמר: מאי שבור את שיניו? בדין. אי הכי, ואמור לו - ואומרים לו מיבעי ליה! שלי אני נוטל - שלו הוא נוטל מיבעי ליה! קשיא.

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה