דרוש מידע מתי ניגמל ממכירות ה"חסד"

אילה ג

משתמש פעיל
עם צדק א"א לקנות אפילו פח של חתולים.
עם הממשלה שלנו (לשעבר?) כן.
דווקא בממשלה הזו אפשר אפילו לקנות את החתולים בעצמם...יותר חסכוני, הם יביאו את הפח...
וחוץ מזה, אנחנו בעולם השקר. מה אפשר לצפות???
מה, גם החסד הוא כבר שקר? אז איפה האמת? אה, בעולם האמת, שם כבר אין מכירות שקר, סליחה, חסד.
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
טוב, אז אצלינו הבעיה לא במנהלי התחנה. הם אנשים מדהימים.
אני מדברת על הקודקודים וההתנהלות הרשלנית. אתמןול לדוג' - איך נעלם משטח? אפס אחריות.
ואחרי שמצאו אותו, בחסדי שמים והודיעו שהוא יגיע - ניאלץ להגיע פעם נוספת. אין לנו מושג מתי. אמרו שבמהלך הערב. אתא בוקר וזה עדיין לא קרה...
 

צחית

משתמש מקצוען
אמממ...
אין לי בעיה ללמד אותך, אבל קודם-כל חייבים לברר את החוק!
יכול להיות שהעניין עם ה-5% הוא חוק.
:cry:
אין סיכוי שזה חוקי
החוק מדבר דווקא במקרה שהלקוח מחזיר
לא שהמוכר לא הביא את המוצר או הביא מוצר פגום
 

אורחת לרגע

משתמש מקצוען
ראו מייל שקבלתי מהם

לקוח יקר
תודה שפנית אלינו
זיכויים במשנת יוסף הם למכירה הבאה
אם אתם מעוניינים בזיכוי לאשראי
אוטומטית מערכת ההזמנות תהיו חסומים למשך 3 חודשים
תשקלו את הנושא ותעדכנו אותנו
 

אברך.

משתמש מקצוען
ראו מייל שקבלתי מהם

לקוח יקר
תודה שפנית אלינו
זיכויים במשנת יוסף הם למכירה הבאה
אם אתם מעוניינים בזיכוי לאשראי
אוטומטית מערכת ההזמנות תהיו חסומים למשך 3 חודשים
תשקלו את הנושא ותעדכנו אותנו
באמת??
מה זה אומר??
הזוי!!! נשמע כמו מאפיה...
 

שירה 34

משתמש מקצוען
ראו מייל שקבלתי מהם

לקוח יקר
תודה שפנית אלינו
זיכויים במשנת יוסף הם למכירה הבאה
אם אתם מעוניינים בזיכוי לאשראי
אוטומטית מערכת ההזמנות תהיו חסומים למשך 3 חודשים
תשקלו את הנושא ותעדכנו אותנו
ואוו הזוי ממש!
וגם מוזר
 

אורחת לרגע

משתמש מקצוען
באמת??
מה זה אומר??
הזוי!!! נשמע כמו מאפיה...

ואוו הזוי ממש!
וגם מוזר
למה הזוי ?
אנשים טענו לעיל שצריך לוותר על 5%, אין כאן שום איזכור לנושא.
אנשים טענו שנכבלו למכירה רק בגלל הזיכוי, אז הנה, יש לכם אפשרות לקבל זיכוי ואח"כ 3 חודשים לא תוכלו להזמין, הם ממילא לא רוצים יותר להזמין עפ"ל...

אצלי זה זיכוי מהחגים, פניתי אליהם באזור טו בשבט שלא מצליחה להגיע בשעות של המכירה ולכן איני מבצעת הזמנות וע"כ אבקש לקבל זיכוי לאשראי (130 ש"ח)
כשקבלתי מייל זה העדפתי להמתין למכירות פסח

ביצעתי את כל ההזמנות לפסח אצלכם, הייתי מאד מרוצה, אמשיך גם הלאה, וזוכיתי בכל הסכום לעיל.

עכשיו מכל 3 מכירות פסח היה לי במכירה 1 זיכוי של 4.8 זוכיתי במכירה 2 ובשאר ההזמנות לא היה לי חוסרים אני כרגע על 0
 

צחית

משתמש מקצוען
ראו מייל שקבלתי מהם

לקוח יקר
תודה שפנית אלינו
זיכויים במשנת יוסף הם למכירה הבאה
אם אתם מעוניינים בזיכוי לאשראי
אוטומטית מערכת ההזמנות תהיו חסומים למשך 3 חודשים
תשקלו את הנושא ותעדכנו אותנו

באמת??
מה זה אומר??
הזוי!!! נשמע כמו מאפיה...
נו זה הכי טוב אם אתם לא רוצים זיכוי
זה אומר שאתם לא רוצים לקנות שם בתקופה הקרובה
זה הכי מצוין שיש
 

למד מכל אדם

משתמש פעיל
למה הזוי ?
אנשים טענו לעיל שצריך לוותר על 5%, אין כאן שום איזכור לנושא.
אנשים טענו שנכבלו למכירה רק בגלל הזיכוי, אז הנה, יש לכם אפשרות לקבל זיכוי ואח"כ 3 חודשים לא תוכלו להזמין, הם ממילא לא רוצים יותר להזמין עפ"ל...
זה הזוי ממש!
נכון זה שהם רוצים זיכוי לאשראי כי הם לא מתכננים להזמין,
אבל שהמערכת 'מאיימת' על צרכן שגבו ממנו כסף שלא כדין זה חוצפה!
אם היה הצרכן היה מחזיר מוצר מעצמו אפשר לתת לזה הצדקה.

לא צריך בכח לסנגר על המערכת,
זה שיש כאלו שזה נח להם וכאלה שלא זה מובן,
אבל דבר מקומם הוא מקומם גם אם לכם המכירות האלו נוחות.
 

צחית

משתמש מקצוען
אבל שהמערכת 'מאיימת' על צרכן שגבו ממנו כסף שלא כדין זה חוצפה!
אבל דבר מקומם הוא מקומם גם אם לכם המכירות האלו נוחות.
למה מאיימת הם לא חייבים למכור לכולם

לשיטתי זה איום על עצמם כי המערכת מפסידה שאז
לא יקנו ממנה 3 חודשים
 

...Naomi

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
נו זה הכי טוב אם אתם לא רוצים זיכוי
זה אומר שאתם לא רוצים לקנות שם בתקופה הקרובה
זה הכי מצוין שיש
לגבי מי שלא מרוצה, זה נכון.

אבל אני רק חושבת על הלקוח השבוי,
האברך שהחליט סוף סוף לקנות מעבד מזון לפסח מתנה לאשתו,
השיג כמה מאות שקלים,
הזמין במקום הזול.
המעבד לא הגיע.
הוא יקבל את הכסף בחזרה, נכון.
אבל אשתו כבר לא תקבל מעבד מזון חדש לחג, אין לו כמה מאות שקלים רזרביים בכזאת תקופה.
ועלייהם ממש כואב לי הלב.


יש הבדל בסיסי בין אדם שהזמין מוצר בטעות/שכח לבוא לקחת וכדומה,
לבין אדם שהזמין ולא הגיע.
מבינה שקורות תקלות ויש אילוצים, תמיד זה ככה וזה הגיוני.
וכשהלקוח טועה- שהוא ישלם על טעותו.
אבל כשקורית לכם תקלה, אתם צריכים לשלם עליה ולא הלקוח.
 

צחית

משתמש מקצוען
לגבי מי שלא מרוצה, אתה צודק.

אבל אני רק חושבת על הלקוח השבוי,
האברך שהחליט סוף סוף לקנות מעבד מזון לפסח מתנה לאשתו,
השיג כמה מאות שקלים,
הזמין במקום הזול.
המעבד לא הגיע.
הוא יקבל את הכסף בחזרה, נכון.
אבל אשתו כבר לא תקבל מעבד מזון חדש לחג, אין לו כמה מאות שקלים רזרביים בכזאת תקופה.
ועלייהם ממש כואב לי הלב.


יש הבדל בסיסי בין אדם שהזמין מוצר בטעות/שכח לבוא לקחת וכדומה,
לבין אדם שהזמין ולא הגיע.
מבינה שקורות תקלות ויש אילוצים, תמיד זה ככה וזה הגיוני.
וכשהלקוח טועה- שהוא ישלם על טעותו.
אבל כשקורית לכם תקלה, אתם צריכים לשלם עליה ולא הלקוח.
מסכים בכל מילה
אבל בכל חנות שאני קונה יש חסרונות ומעלות
והלקוח צריך לחשבן מה עדיף לו
ואם זה המערכת לא שזה אומר שזה חוצפה
אז צריך לשקלל בין היתר שקונים שם גם את החיסרון הזה
ש3 חודשים לא תוכלו לקנות שם:sneaky::sneaky:
 
נערך לאחרונה ב:

ברכון

משתמש מקצוען
למה הזוי ?
אנשים טענו לעיל שצריך לוותר על 5%, אין כאן שום איזכור לנושא.
אנשים טענו שנכבלו למכירה רק בגלל הזיכוי, אז הנה, יש לכם אפשרות לקבל זיכוי ואח"כ 3 חודשים לא תוכלו להזמין, הם ממילא לא רוצים יותר להזמין עפ"ל...

אצלי זה זיכוי מהחגים, פניתי אליהם באזור טו בשבט שלא מצליחה להגיע בשעות של המכירה ולכן איני מבצעת הזמנות וע"כ אבקש לקבל זיכוי לאשראי (130 ש"ח)
כשקבלתי מייל זה העדפתי להמתין למכירות פסח

ביצעתי את כל ההזמנות לפסח אצלכם, הייתי מאד מרוצה, אמשיך גם הלאה, וזוכיתי בכל הסכום לעיל.

עכשיו מכל 3 מכירות פסח היה לי במכירה 1 זיכוי של 4.8 זוכיתי במכירה 2 ובשאר ההזמנות לא היה לי חוסרים אני כרגע על 0
זה הזוי כי זה לא חוקי!
זהו , בלי לפרט מה ,למה, כמה.
כל עוד התקלה ארעה בעקבות רשלנות של המוכר, אסור ! לגבות אגורה מהקונה (ביקום מקביל, הוא היה אמור לתת פיצוי לקונה ...)
 

...Naomi

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
אבל בכל חנות שאני קונה יש חסרונות ומעלות
נכון.
רק שיש דברים לגיטימיים ויש שלא.
יש דברים מותרים חוקית ויש שלא.

לצורך הדוגמא,
אם רשת צרכניות תפרסם שעות פתיחה מסויימות בכל הסניפים ובפועל תפתח כמה שעות אחרי ולכן אני אתקע בלי מטרנה לתינוק,
אז אני אתעצבן עליהם כהוגן,
ואולי אפתח אשכול בפרוג על הזלזול בלקוחות.
וזה לא יעזור שתגידו לי לא לקנות שם.
כי גוף ציבורי, שנותן שירות לציבור ומתחייב על דברים- צריך לעמוד בהם.

ואם אני אפתח חברת הסעות, ובגללי יסגרו כמה קווים של משרד התחבורה באזור,
ויום אחד אני אחליט לא להוציא אוטובוסים ללא כל הודעה מוקדמת,
לגיטימי שתתעצבנו עלי, כמה שהמחיר שלקחתי קודם היה זול.
 

צחית

משתמש מקצוען
נכון.
רק שיש דברים לגיטימיים ויש שלא.
יש דברים מותרים חוקית ויש שלא.

לצורך הדוגמא,
אם רשת צרכניות תפרסם שעות פתיחה מסויימות בכל הסניפים ובפועל תפתח כמה שעות אחרי ולכן אני אתקע בלי מטרנה לתינוק,
אז אני אתעצבן עליהם כהוגן,
ואולי אפתח אשכול בפרוג על הזלזול בלקוחות.
וזה לא יעזור שתגידו לי לא לקנות שם.
כי גוף ציבורי, שנותן שירות לציבור ומתחייב על דברים- צריך לעמוד בהם.

ואם אני אפתח חברת הסעות, ובגללי יסגרו כמה קווים של משרד התחבורה באזור,
ויום אחד אני אחליט לא להוציא אוטובוסים ללא כל הודעה מוקדמת,
לגיטימי שתתעצבנו עלי, כמה שהמחיר שלקחתי קודם היה זול.
לא כתבתי שזה לגיטימי מה שעושים
רק בתור עצה ללקוחות לחשב גם את זה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה