דרוש מידע מתי ניגמל ממכירות ה"חסד"

אההה

משתמש פעיל
לידיעת הציבור:
על פי החוק בנוגע לזיכויים וביטולי עסקאות:

הצרכן לא יחויב בהצגת החשבונית המקורית בבואו לממש את הזיכוי. כמו כן, העוסק אינו רשאי להציב תנאים מגבילים למימוש הזיכוי (להבדיל מתווי קנייה).

הצרכן רשאי לקבל את העודף במזומן, אם היתרה בזיכוי לא עולה על 5% מסכום השובר או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.


אם הצרכן ביטל עסקת מכר מרחוק בה נרכש נכס או שירות עקב פגם או אי התאמה בין הנכס או השירות או אי אספקה במועד או הפרה חוזית אחרת, חייב העוסק להשיב לצרכן את כספו תוך 14* יום מיום קבלת הודעת הביטול ולקחת את המוצר מביתו של הצרכן ואסור לו לגבות דמי ביטול.

במקרה שהביטול נעשה על ידי הצרכן מכל סיבה אחרת חייב הצרכן להחזיר את המוצר לעוסק על חשבונו והעוסק רשאי לדרוש דמי ביטול בסך 5% ממחיר הנכס או העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם בלבד. אי החזרת המוצר אינה תנאי לביטול העסקה.

הכל לקוח מ: https://www.gov.il/he/departments/consumer_protection_and_fair_trade_authority/govil-landing-page

צריך לבדוק את זה אבל אני די בטוח שהמכירה מוגדרת כעיסקת מכר מרחוק.

פשוט מי שזה קורה צריך לפנות להגיש תלונה ב: https://www.gov.il/he/Departments/General/cpfta_file_a_complaint_1

זה כבר לא נושא של מכירות חסד או לא
זה נושא של עושק כספי מאנשים שלא יודעים את החוק או שאין להם כח להכנס למריבות
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
לידיעת הציבור:
על פי החוק בנוגע לזיכויים וביטולי עסקאות:

הצרכן לא יחויב בהצגת החשבונית המקורית בבואו לממש את הזיכוי. כמו כן, העוסק אינו רשאי להציב תנאים מגבילים למימוש הזיכוי (להבדיל מתווי קנייה).

הצרכן רשאי לקבל את העודף במזומן, אם היתרה בזיכוי לא עולה על 5% מסכום השובר או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.


אם הצרכן ביטל עסקת מכר מרחוק בה נרכש נכס או שירות עקב פגם או אי התאמה בין הנכס או השירות או אי אספקה במועד או הפרה חוזית אחרת, חייב העוסק להשיב לצרכן את כספו תוך 14* יום מיום קבלת הודעת הביטול ולקחת את המוצר מביתו של הצרכן ואסור לו לגבות דמי ביטול.

במקרה שהביטול נעשה על ידי הצרכן מכל סיבה אחרת חייב הצרכן להחזיר את המוצר לעוסק על חשבונו והעוסק רשאי לדרוש דמי ביטול בסך 5% ממחיר הנכס או העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם בלבד. אי החזרת המוצר אינה תנאי לביטול העסקה.

הכל לקוח מ: https://www.gov.il/he/departments/consumer_protection_and_fair_trade_authority/govil-landing-page

צריך לבדוק את זה אבל אני די בטוח שהמכירה מוגדרת כעיסקת מכר מרחוק.

פשוט מי שזה קורה צריך לפנות להגיש תלונה ב: https://www.gov.il/he/Departments/General/cpfta_file_a_complaint_1

זה כבר לא נושא של מכירות חסד או לא
זה נושא של עושק כספי מאנשים שלא יודעים את החוק או שאין להם כח להכנס למריבות
תנסו לאכוף את זה מול האגודה להגנת הצרכן
לא תמיד יש להם שיניים
לא תמיד הם בכלל עונים
 

שוגי1

משתמש פעיל
אוטומציה עסקית
ראו מייל שקבלתי מהם

לקוח יקר
תודה שפנית אלינו
זיכויים במשנת יוסף הם למכירה הבאה
אם אתם מעוניינים בזיכוי לאשראי
אוטומטית מערכת ההזמנות תהיו חסומים למשך 3 חודשים
תשקלו את הנושא ותעדכנו אותנו
זה פשוט הזוי....

זה מראה את הראש שלהם והזילול
המסר הוא: אתם נתונים לחסדינו, אתם צריכים להתחנן בשביל לקנות אצלינו. ואנחנו נעשה מה שבא לנו.

בשום מקום ביקום זה לא היה עובד בשתיקה!!!!!

ההתעמרות הזאת לא חוקית וודאי לא יהודית

אפילו אם נניח שזה הנהלים שלהם.
לא ראיתי שזה כתוב בשום מקום ובשום תקנון

יש הרבה אנשים שקונים רק במכירות של החגים הם רוצים לכבול אותם למכירות של שאר השנה.
ואל תשכחו זה מוצר שהם לא סיפקו....

שוב זה לא סותר את זה שיש מנהלי ("מנוצלי....") תחנות אנשים מדהימים וצדיקים ביותר.
 

אורחת לרגע

משתמש מקצוען
יש הבדל בסיסי בין אדם שהזמין מוצר בטעות/שכח לבוא לקחת וכדומה,
לבין אדם שהזמין ולא הגיע.
מבינה שקורות תקלות ויש אילוצים, תמיד זה ככה וזה הגיוני.
וכשהלקוח טועה- שהוא ישלם על טעותו.
אבל כשקורית לכם תקלה, אתם צריכים לשלם עליה ולא הלקוח.
אני חושבת שאין הבדל בין מוצר שנשכח או שלא באו לאסוף
כשהזמנתם ידעתם מתי המכירה,
יש לכם מספיק שכנים/חברים וכו שתוכלו לבקש מהם לאסוף לכם בצד
אני אפילו תאמתי פעם עם מנהל התחנה תמורת תשלום שיאסוף לי את הסחורה וישים בצד

אכן, לגבי מוצר שלא סופק, היה צריך להיות זיכוי מידי, כלומר הגביה מהאשראי תעשה רק אחרי שינוטרלו המוצרים שלא סופקו.

אבל חוזרת על המשפט המעצבן
יש למכירה כללים, (משהו טרח לקרוא לפני שלחץ "אני מסכים" ?) מתאים לכם-מצויין, לא מתאים הרפו וותרו, א"א לחנך את כל העולם (ייתכן שחוקית לא תקין, אבל הלכתית-אם המידע ידוע קודם, אז הם מכוסים)

רוצים כן לנסות לחנך, נסו עוד חודש, אחרי שבלגן פסח ירגע, לפנות להנהלה ולהציע שידרוג/ לבקש הסבר וכו'
 

...Naomi

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
אני חושבת שאין הבדל בין מוצר שנשכח או שלא באו לאסוף
כשהזמנתם ידעתם מתי המכירה,
יש לכם מספיק שכנים/חברים וכו שתוכלו לבקש מהם לאסוף לכם בצד
אני אפילו תאמתי פעם עם מנהל התחנה תמורת תשלום שיאסוף לי את הסחורה וישים בצד

אכן, לגבי מוצר שלא סופק, היה צריך להיות זיכוי מידי, כלומר הגביה מהאשראי תעשה רק אחרי שינוטרלו המוצרים שלא סופקו.

זה בדיוק מה שכתבתי, דיברתי על מוצר שהזמנתי ולא הגיע.
(למרות שלי אישית אין מי שיאסוף אם נתקעתי מחוץ לעיר, ברור לי שזה חלק מתנאי התחנה.)
אבל לא רק אם מוצר לא מגיע, גם אם אני קובעת תור לרופא ב5:30 על סמך שמשנת יוסף ב4, ובסוף מוצרי החלב מגיעים כשאני אצל הרופא-
זו תקלה של משנת יוסף ולא שלי.
 

אההה

משתמש פעיל
יש למכירה כללים, (משהו טרח לקרוא לפני שלחץ "אני מסכים" ?) מתאים לכם-מצויין, לא מתאים הרפו וותרו, א"א לחנך את כל העולם (ייתכן שחוקית לא תקין, אבל הלכתית-אם המידע ידוע קודם, אז הם מכוסים)
גם הלכתית יש מושג של דינא דמלכותא דינא
ולא כל כלל אפשר לקבוע
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
יש למכירה כללים, (משהו טרח לקרוא לפני שלחץ "אני מסכים" ?) מתאים לכם-מצויין, לא מתאים הרפו וותרו, א"א לחנך את כל העולם (ייתכן שחוקית לא תקין, אבל הלכתית-אם המידע ידוע קודם, אז הם מכוסים)
תקשיבי, @אורחת לרגע , כשאמרתי 'מסכים', לא התכוונתי לכל גחמה.
למה הכוונה? שאחרי המשטח הנעלם מאמש נמצא (...) ובערב אתמול הודיעו שבעוד כמה שעות יוכלו לקחת (...) קיבלתנו הבוקר (10.30-11.00) צינתוק שיהיה אפשר לקחת את הדברים בשעה 13.00 בתחנה הסמוכה (לא שלנו).
בעלי רץ לשם בשעה 13.00, כדי שישאר לנו (כמנהגם לגבי כמויות מוקטנות וכו'). לא היה שם כלום.
בשעה 13.53 מגיע צינתוק שהמוצרים במוקד הרגיל.
משצע לך תקין משהו מכל הסהרוריות הזו?
הזמן שלנו לא מספיק יקר?
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
עוד פריקת לב:
אנחנו משפחה קטנה כך שאני עושה הזמנה רק בחגים
עשיתי הזמנה של כל מוצרי פסח במכירה
עשיתי הזמנה בכאלף ש"ח
רק שהייתה המכירה ואף אחד לא התקשר אלי (אני התבלבלתי ביום)
אף אחד לא היה אמור להתקשר אליך
הם לא מתחייבים על זה בשום מקום

חלק מהמחיר הזול שאת מקבלת, כולל גם את זה שאת תהיי האחראית לבדוק באילו ימים המכירה.

לא מבין את הקטע הזה!!
בן אדם פשע, לא התנהג באחריות, ואז משמיץ.

(שתי הערות חשובות.
א. אני כמובן משתתף בכאב.
ב. לי זה קרה יותר מפעם אחת ששכחתי. לא האשמתי אף אחד חוץ מאת עצמי)
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
היסחפות
לא מכירה בדין הפלילי עבירה של פספוס מועד המכירה
מה גם שהיא נקנסה על זה.
מפריע לך המילה פשע?
אוקיי

אז 'בן אדם התרשל עמוקות והפר את הקוד הכי בסיסי שהוא אמור לדעת על מכירה שהזמין בה מוצרים - התאריך'
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ראו מייל שקבלתי מהם

לקוח יקר
תודה שפנית אלינו
זיכויים במשנת יוסף הם למכירה הבאה
אם אתם מעוניינים בזיכוי לאשראי
אוטומטית מערכת ההזמנות תהיו חסומים למשך 3 חודשים
תשקלו את הנושא ותעדכנו אותנו
מוזר ביותר
וגם לא מתאים להם.

האם התלוננת כבר מספר פעמים?
שיש להם כבר תדמית שלילית עלייך?
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מפריע לך המילה פשע?
אוקיי

אז 'בן אדם התרשל עמוקות והפר את הקוד הכי בסיסי שהוא אמור לדעת על מכירה שהזמין בה מוצרים - התאריך'
גם לא התרשל עמוקות
וגם לא ידוע לי על קודים בסיסיים- באיזו חוקה הם כתובים?
פיספס מועד חלוקה, שילם על זה קנס.
לא רואה בכלל איפה יש פה עבירה או משהו בדומה לזה.
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
גם לא התרשל עמוקות
וגם לא ידוע לי על קודים בסיסיים- באיזו חוקה הם כתובים?
פיספס מועד חלוקה, שילם על זה קנס.
לא רואה בכלל איפה יש פה עבירה או משהו בדומה לזה.
אחד הכללים שאתה מאשר כשאתה רוכש, הן בטלפון והן באתר, זה את העובדה שאתה תבוא לקניה בזמן.

אף אחד לא אמר שזו עבירה
אבל השאלה הבסיסית היא 'מי לא היה בסדר'
ולפי הדברים שנכתבו בשצף קצף ניתן היה לחשוב שהמתלוננת שכחה מי האשם במחדל הזה.

זה כמו אחד שהזמין כרטיס טיסה, וכשהגיע המועד לא הגיע לטיסה...
ואז יש לו תלונות והשמצות על החברה למה לא התקשרו אליו להגיד שהם טסים בלעדיו...
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אחד הכללים שאתה מאשר כשאתה רוכש, הן בטלפון והן באתר, זה את העובדה שאתה תבוא לקניה בזמן.

אף אחד לא אמר שזו עבירה

אבל השאלה הבסיסית היא 'מי לא היה בסדר'

ולפי הדברים שנכתבו בשצף קצף ניתן היה לחשוב שהמתלוננת שכחה מי האשם במחדל הזה.

זה כמו אחד שהזמין כרטיס טיסה, וכשהגיע המועד לא הגיע לטיסה...
ואז יש לו תלונות והשמצות על החברה למה לא התקשרו אליו להגיד שהם טסים בלעדיו...
לא ראיתי שום שצף קצף.
רק כאב על סכום לא מבוטל בערב חג
לפי נימת דבריכם נשמע שאתם עובדים בחברה
אחרת איני רואה שום סיבה להלקאת ניקים כאובים.
 

noam1

משתמש מקצוען
את המכירה השבועית עזבתי מזמן... הרי אין שם הכל והם גם לא הכי זולים אז במקום ללכת פעמיים הולכים פעם אחת לאושר עד או רמי לוי וזהו
לפני פסח זה ממש עוזר!! כל מוצרי האפייה \ח"פ במקום אחד + כלי בית ומשחקים לילדים תוך חצי שעה חזרתי לבית עם קניה ענקית ומוצר שהיה חסר קיבלתי מזומן ביד
פירות וירקות אני לא קונה שם.. הבלאי לא שווה את החיסכון... הזמתי ארגז בטטה ב2 שקל פחות לקילו מהחנות אבל חצי מהם הלכו לפח.. עדיף לשלם טיפה יותר ולבחור את הטובים בלבד

בעבר כשהייתי בקרית ספר זה היה ממש בלגן... שטח קטן.. גברים ונשים מתרוצצים כמו קן של נמלים וכמובן שכל הזבל נשאר במקום
השנה הזמנתי בירושלים זה היה במגרש של בית ספר שורות ארוכות ומרווחות והכל מסודר לפי הטופס רק לקחת ולהתקדם
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לא ראיתי שום שצף קצף.
רק כאב על סכום לא מבוטל בערב חג
לפי נימת דבריכם נשמע שאתם עובדים בחברה
אחרת איני רואה שום סיבה להלקאת ניקים כאובים.
לא עובד בחברה
מכיר אותה כלקוח מרוצה שנים רבות

לא מלקה ניקים כאובים
משתתף עמוקות בכאבם על רשלנותם

כאב זה לא הצדקה ללכלך בפומבי.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
לא עובד בחברה
מכיר אותה כלקוח מרוצה שנים רבות

לא מלקה ניקים כאובים
משתתף עמוקות בכאבם על רשלנותם

כאב זה לא הצדקה ללכלך בפומבי.
לא ראיתי שום לכלוך
רק אישה ששטחה את כאבה על הפסד ממון מרובה
סה טו
 

למד מכל אדם

משתמש פעיל
לכל אלו שכתבו שהמכירה יותר זולה,
זה נכון ברוב המוצרים, חלקם לא יותר זול ויש מוצרים יותר יקר. (שנה שעברה עשיתי הזמנה במוצרים היבשים, ואח"כ הייתי באושר עד וראיתי מחירים, ופשוט ביטלתי את ההזמנה). וזה עוד לפני המבצעים, (למשל יתכן שנראה שניצל סויה במכירה ב24 ש"ח, זול בהחלט, אבל יתכן שבאותו שבוע יש מבצע בסופר 2 ב40). ואל תגידו בלי מבצעים, המבצע בהחלט משפיע על מחיר הקניה.
בנוסף, בסופר אפשר לקנות עם תווי קניה, כך שזה מוריד את המחיר בעוד כמה שקלים, בניגוד למכירה שמשלמים בה כסף על עצם הזכות לעשות הזמנה.
בנוסף, בסופרים קונים פירות וירקות לפי הצורך, ולא לפי המשקל שמחליטים במכירה. (ואגב לפעמים המשקל שמקבלים לא תואם להזמנה).המכירה האחרונה היה חסר בטטות, נשאר כמות ל - 2-3 אנשים, וזה לא היה מסודר בקופסא, אני שומע מישהו מהם אומר בואו נתחלק ונמחל אחד לשני, :rolleyes:.
נקדה נוספת, בסופר רואים בדיוק מה קונים, למשל הזמנתי זוג דבק מסקנטייפ, הגיע זוג אבל ברוחב כולל של אחד רגיל, אולי היה כתוב באותיות הקטנות, אבל תכלס' הרגשתי שעבדו עלי.

ובל נשכח, הטבע האנושי להתפתות לקנות דברים שנראים כמבצע, כשמזמינים במכירות, מתפתים למוצרים שלהם,
אבל עדיין צריך לעשות השלמות בסופר, ואז מתפתים למבצעים של הסופר, כך שמתפתים פעמיים לקנות דברים מיותרים.
ולמי שיאמר זה חוסך תורים ארוכים בסופר, כיום עם המכשירים האוטומטיים אין הרבה תורות, אבל כך או כך, המכירות לא מביאות את כל המוצרים וממילא צריך להגיע לסופר.

יתכן שבשיקול כלכלי זה עדיין שווה קצת, אבל צריך לדעת את האמת עד כמה זה חוסך ולא להזמין רק כי יודעים שזה מכירה זולה ומשתלמת.
אין לי משהו נגדם, רק רוצה לעורר את המודעות.
מי שזה נח לו ושווה לו את כל החסרונות שיערב לו.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה