אני לא בא להתלונן, רק מעניין אותי אם משרד התחבורה מודע לזה או לא.
הרי משרד התחבורה לא מאמין לפניות בודדות, רק אם יגיעו מסות ענקיות של פניות אז יבינו שיש בעיה. הנקודה היא שאנשים מיואשים מפניות ציבור של משרד התחבורה, ובצדק, כי משרד התחבורה עונים תשובות לקוניות אחרי חודשיים.
חוץ מזה אני חושב ש"משרד התחבורה" צריך לדעת מעצמו מה הרמה של השירות שהוא מספק, כמו ש
@אופקים 1 כתב, לא מצפים מכל נוסע להיכנס כל יום לטופס מסורבל ולהתחיל למלא פרטים, וגם כמעט אין מודעות לזה (אם כבר אז משרד התחבורה צריכים לעשות פרסומות בעיתונים איך אמורים לדווח על עומס נוסעים).
אם כבר צריך לעשות קו טלפון שמתקשרים ומדווחים על עומס (אולי יש כזה דבר) הבעיה היא שמשרד התחבורה לא יאמינו לזה ויחשבו שסתם משגעים אותם.
מעניין מה קורה בשאר מדינות העולם. אני מאמין שיש למדינות מעצמם דרך לדעת על עומס נוסעים. כמו שכתבתי לדעתי זה חייב לבוא או דרך פקחים שבודקים (ויהיו ביקורות לוודא שהם לא משקרים) או דרך מצלמות אולי יטשטשו פנים שלא תהיה פגיעה בפרטיות.