תאורת חרום
משתמש סופר מקצוען
ואם כבר - אכן אולי היה אפשר להוסיף מסלול שנוסע רק בכבישים המרכזיים, כגון שערי תשובה בית הלל בית שמאי מסילת ישרים.אם יפעילו את הקו במסלול מקוצר, כמו 885 למשל, הוא יתן מענה טוב מאוד ביציאה מהעיר
ואם כבר - אכן אולי היה אפשר להוסיף מסלול שנוסע רק בכבישים המרכזיים, כגון שערי תשובה בית הלל בית שמאי מסילת ישרים.אם יפעילו את הקו במסלול מקוצר, כמו 885 למשל, הוא יתן מענה טוב מאוד ביציאה מהעיר
באוטובוס כזה יש משאב זמין מאוד ששמו 'נוסעים'
מהמשאב הזה קיימים באוטובוס בממוצע כ-30 'יחידות' שיכולות להיכנס לקישור הבא ולדווח בחינם למשרד התחבורה
סליחה על הניסוח, אבל במקום להתלונן כאן בפרוג אפשר פשוט להרים את הכפפה ולדאוג לעצמנו...
אכן כל כך קשה להתלונן בטופס הזה.הטופס הזה פשוט גרוע. יש בו שדות מיותרים ובאגים מעצבנים.
מלבד זאת, הוא לא נגיש לרוב הנוסעים תוך כדי נסיעה.
וכשמגיעים למקום בו הוא כן נגיש, כבר אין את הכח להשקיע על מילוי הטופס.
הטופס נמצא בשדרוג תקופה ארוכה מאוד, הם רוצים להוסיף לו הרבה אפשרויות יפות, אפילו עלה רעיון שיהיו תשובות שהטופס יחזיר באופן אוטומטי, וגם לייצר בוט שישוחח עם הפונים.
נראה לי שמרוב שהם רוצים שזה יצא מושלם, זה פשוט אף פעם לא יוצא.
כמעט כמו האתר שמכרז על שדרוגו יצא כבר לפני תקופה ארוכה.
ברור שהכי נוח זה גם וגם וגם, כי יש שמתאים להם כך, ויש שמתאים להם אחרת.אני חושב ש 209 וקווי 300 ו200 ו304
המסלול שלהם בגדול הוא די מתחשב בכל התושבים.
אין לנו כוח לרוץ אחרי אוטובוסים. לעלות, להיות במזגן ולהיות בטוח שאני כבר על הסוס!
זה בהלוך.
ובחזור בוודאי, שמשפחות! מעוניינות להישאר סיבוב שלם, ולתת לילדים לישון כמה שקרוב לבית!!!
במקום להוריד אותם ולהשכיב אותם על המדרכה ועל הספסל של התחנה ויללות ובכיות מתוך שינה.
מי שלא חווה את זה, אז לא מכיר.
ומי שכן חווה את זה, אז למה שאחרים כן יחוו את זה?
אפילו קוי 340 שהם אולי יותר זמן נסיעה בעיר! ואנשים בחלקם נשארים באוטובוס עד לסוף הנסיעה!
ויש גם לפעמים אנשים שהם לבושים במיטב מחלוצותיהם, והם לא מרגישים להסתובב ככה בעיר.
זה שלא ניתן להדביק טקטס זה דבר חדש, כנראה המצאת אבטחה חדשה שעמלו עליה טובי המוחות של שירות הטפסים הממשלתי.אכן כל כך קשה להתלונן בטופס הזה.
רק לדוגמא, אני כתבתי מלל 10 דקות, ורציתי לכתוב מספר תחנה וחיפשתי בגוגל, וכשמצאתי עשיתי העתק הדבק, ואז נכתב לי שאי אפשר לעשות הדבקה! אבל ביותר מכך, כל המלל שהשקעתי כתיבה עליו - נמחק!!! למה???
ועוד דבר אין אפשרות של כתיבת מלל חופשי!
תמיד חייבים לבחור תאריך וקטגוריה.
אני אישית חושב שמשרד התחבורה חולש על כל כך הרבה דברים שבאחריותו וזה פשוט גדול עליו!
תחשבו, יש לו כבישים, טרקטורים מכוניות, ועוד מלא דברים והתחב"צ הוא הילד הקטן שלא, שלא מקבל מספיק תשומת לב.
לטעמי, פשוט צריך לפתוח משרד חדש, רק לתחבורה כמו כבישים ותחב"צ או רק תחב"צ.
אתה יודע מתי אמור להיות מכרז חדש במודיעין עילית?ברור שהכי נוח זה גם וגם וגם, כי יש שמתאים להם כך, ויש שמתאים להם אחרת.
אבל כשאתה מוגבל במשאבים, ומשאבים פירושם, כסף, נהגים, אוטובוסים וגם שטח שמשמש לכבישים ותחנות, אזי חייבים להתפשר.
כשמתפשרים, מנסים להשתמש במשאבים באופן שישמש כמה שיותר אנשים.
ובמהלך השבוע רוב הנוסעים כן מתניידים בקלות בין אוטובוס לאוטובוס.
למרות שזה נשמע לא נחמד, אבל הנכון הוא להפחית את התדירות של הקווים מהשכונות לפעם בשעה, ולהפעיל נסיעות ישירות במסלול מקוצר כך שהתדירות הכוללת של האוטובוסים לירושלים ובני ברק תעלה במעט, ותהיה מחולקת על פני היממה באופן יותר שווה.
ואת יתרת התשומות להעביר להפעלה של קווים עירוניים.
לדעתי הפתרון המלא של מודיעין עילית הוא הארכה של קו 15, לקו בתדירות של 6 נסיעות בשעה במסלול מרכזי במודיעין עילית, ובצד השני הגעה עד לצומת חטיבה 7.
קו כזה יתן חיבור טוב לרכבת ולקווים החולפים בצומת שילת ובלטרון, ויכול לשמש גם כגיבוי למקרים שבהם יש עומס משמעותי שלא ניתן לחזות מראש.
יש כוונה לדחות את כלל המכרזים ב4 שניםאתה יודע מתי אמור להיות מכרז חדש במודיעין עילית?
במכרז הקודם היה המוני הבטחות כמו קו יומי לפ"ת וקו בלילה לאזור האולמות
והכל נעלם כלא היה
למה זה חשוב מאוד?מה קורה עם רשויות תחבורה מטרופולוניות?
רשות תחבורה של ירושלים+בית שמש(+ביתר) שיש לה את כל סמכויות התחבורה לגבי הערים האלו (כולל קביעת מסלולים)
יש החלטת ממשלה בעניין.
דבר חשוב מאוד.
היום כשמתלוננים לעירייה הם אומרים שזה לא קשור אליהם.למה זה חשוב מאוד?
מה זה יתרום?
יש כיום ממונה על מחוז ירושלים, ויש לו את צוות אב תחבורה שמייעץ לו
איפה יהיה השינוי הגדול אם יהיו רשויות מטרופוליניות?
מאיפה עובדי העירייה יודעים את צרכי התושבים?היום כשמתלוננים לעירייה הם אומרים שזה לא קשור אליהם.
אם תהיה רשות כזו-בפועל העיריות יהיו אחראיים על התח"צ.
הם מכירים יותר טוב את הצרכים של התושבים, ויכולים לחלק את המשאבים בצורה יותר טובה לפי הצרכים, לעומת פקידים ממשרד התחבורה שלא מכירים את צרכי העיר.
ולתושבים אין מה לצפות למכרז חדשיש כוונה לדחות את כלל המכרזים ב4 שנים
הייתה מחשבה לפצל את מכרז חשמונאים ל2 מפעילים, אין לי מושג מה הוחלט
לפי מה שאמרו לי אין תכנון לשינויים משמעותיים, בגלל מגבלות תקציב, כלומר לא מצפים שזכיין חדש יציע מחיר זול יותר מהזכיין הנוכחי, ולא מצפים לגידול משמעותי בהכנסות מתוספת נסיעות.
הם מדברים עם התושבים.מאיפה עובדי העירייה יודעים את צרכי התושבים?
נראה שלא הופנם,ובחזור בוודאי, שמשפחות! מעוניינות להישאר סיבוב שלם, ולתת לילדים לישון כמה שקרוב לבית!!!
במקום להוריד אותם ולהשכיב אותם על המדרכה ועל הספסל של התחנה ויללות ובכיות מתוך שינה.
מי שלא חווה את זה, אז לא מכיר.
אין מה לצפות למכרז חדש.ולתושבים אין מה לצפות למכרז חדש
שישפר את תנאי השירות?
הנציגים לא יושבים רק בירושלים.הם מדברים עם התושבים.
ואיך העובדים של משרד התחבורה יודעים? כי יש להם תואר? אז תדרוש מהנציגים של העירייה שיהיה להם תואר.
לדוגמא לדעת איפה מוקדי העניין המרכזיים בעיר, או לדעת על שכונה חדשה המתאכלסת וצריכה תחבורה, נציגים של העיר יודעים הרבה יותר טוב מפקידים בירושלים.
אני רוצה שהתקציב יהיה בידי הרשות המטרופולונית (ולא יהיו תלויים במשרד התחבורה)גם אם העירייה תפעיל את התח"צ, עדיין התקציב מגיע ממשרד התחבורה, ועדיין יהיו תלויים במשרד התחבורה, רק שהעסק יהיה עוד יותר מורכב מהיום, בגלל שהעירייה תהיה בתווך.
הניסיון מראה שככל שהפקידות קרובה יותר לתושבים, כך הסיכוי להחלטות לא ענייניות שמבכרות את האחד על פני השני מסיבות שוליות גדל, ורואים את זה היטב בכל הקשור לתחומים שהעיריות אחראיות עליהם, בתל אביב רואים את זה בהבדל בין הצפון לדרום (ובכוונה אני לא נוקט בהבדלים ברשויות חרדיות, אבל סביר שגם בהם זה קיים).
כיום המשרד מחלק את הארץ לפי מחוזות, כל מחוז מקבל אישור לתוספות שירות בתחילת השנה, והתקציב שלו די עצמאי, כלומר הוא יכול לנייד תשומות של קווים ממקום אחד למשנהו.אני רוצה שהתקציב יהיה בידי הרשות המטרופולונית (ולא יהיו תלויים במשרד התחבורה)
לגבי מה שכתבת על החלטות לא ענייניות לכן זה רשות מטרופולונית ולא כל עירייה בעצמה.
לדוגמא "רשות מטרופולונית ירושלים" ויהיו שם נציגים מבית שמש וירושלים יחד.
הרעיון הבסיסי של דמוקרטיה זה שמחליטי ההחלטות ישלחו וישלטון על ידי התושבים.מאיפה עובדי העירייה יודעים את צרכי התושבים?
רוב העיריות לא יודעות אפילו לנתח נתונים פשוטים, כמו מספר כיתות שיצטרכו לתחילת שנת הלימודים, נראה לך שהם ידעו לנתח נתונים מורכבים של דרישה משתנה לתחבורה ציבורית?
רק אחרי הרמזור בתחנה בצומת רמותמישהו יכול להסביר איפה אפשר לעצור להוריד נוסעים עם רכב? כשמגיעים מהר חוצבים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: