אין כניסה ייעודית למתחם?רק אחרי הרמזור בתחנה בצומת רמות
אחד מהתקלות של המקום
ראיתי איזה כביש שפונה ימינה, זו הירידה לתל אביב?
אין כניסה ייעודית למתחם?רק אחרי הרמזור בתחנה בצומת רמות
אחד מהתקלות של המקום
הפניה ימינה זה הירידה לתל אביב (או הכניסה לאוטובוסים)אין כניסה ייעודית למתחם?
ראיתי איזה כביש שפונה ימינה, זו הירידה לתל אביב?
הדימוי לכיתות הוא לא מדויק, כי גם אם העיריות מתקשות לחזות את הצפי, הם כן פועלות לתיקון מצב קיים. כיון שכרגע אנו מסתפקים בהתאמת התח"צ לצורך שכבר קיים, הדימוי המתאים הוא לכיתות שצריכים ולא לכיתות שיצטרכו.מאיפה עובדי העירייה יודעים את צרכי התושבים?
רוב העיריות לא יודעות אפילו לנתח נתונים פשוטים, כמו מספר כיתות שיצטרכו לתחילת שנת הלימודים, נראה לך שהם ידעו לנתח נתונים מורכבים של דרישה משתנה לתחבורה ציבורית?
וזה גם לא משנה.הדימוי לכיתות הוא לא מדויק, כי גם אם העיריות מתקשות לחזות את הצפי, הם כן פועלות לתיקון מצב קיים. כיון שכרגע אנו מסתפקים בהתאמת התח"צ לצורך שכבר קיים, הדימוי המתאים הוא לכיתות שצריכים ולא לכיתות שיצטרכו.
אני מייצג את הגישה הקלאסית שהמגזר הציבורי הוא פחות יעיל מהמגזר העסקי.אופקים 1 מייצג כאן את הגישה הקלאסית של משרד התחבורה:
רק הם מבינים רק הם יודעים, רק להם יש טווח חשיבה ארוך
רשות מטרופולינית? מה היא כבר תעשה יותר טוב ממשרד התחבורה
נציגי העיריה? מה הם יודעים, אפילו כמה כיתות בעיר הם לא יודעים
והתושבים? סובלים
מתוקצב זה פקידים.גוף שמתוקצב על ידי עיריית ירושלים.
מה ההכשרה של נציגי ציבור?מתוקצב זה פקידים.
צריכים להכריע בזה נציגי ציבור. כמובן אפשר להתייעץ עם מומחי תחבורה.
למה להציע אופציה כזו?...ואם הם לא מוכנים
אז שיקשיבו לציבור
אין להם הכשרה. לא בטחונית, לא מדינית, לא כלכלית, וגם לא תחבורתית.מה ההכשרה של נציגי ציבור?
אדרבהמי שמנהל את הגדלת השירות ינהל את הכסף בעצמו, ועדיף שזה יהיה מנוהל על ידי גוף עסקי
לא לתקוף אישי...אופקים 1 מייצג כאן את הגישה הקלאסית של משרד התחבורה:
רק הם מבינים רק הם יודעים, רק להם יש טווח חשיבה ארוך
אני משוכנע, ואם לא אז אני כותב זאת במפורש, שאופקים 1 מבין שאני לא תוקף אותולא לתקוף אישי...
אני מייצג את הגישה הקלאסית שהמגזר הציבורי הוא פחות יעיל מהמגזר העסקי.
וגם את הגישה הקלאסית ששלטון מקומי נגוע באינטרסים יותר מאשר שלטון מרכזי.
וגם את הגישה הקלאסית שתחבורה מחברת גם לרשויות נוספות, ושעירייה תתקשה לקבל החלטות כאשר מדובר בקו משותף לרשות נוספת, ע"ע קו בית שמש - ביתר
וגם את הגישה הלא קלאסית שרשויות מטרופוליניות זה אותו הדבר שקיים כיום, ורק מדובר בשינוי השם.
ואני מזכיר, במחוז ירושלים התכנון נעשה על ידי צוות אב תחבורה, כלומר על ידי גוף שמתוקצב על ידי עיריית ירושלים.
גם אני סבלתי מזה, עד שמצאתי מעקף:כן כל כך קשה להתלונן בטופס הזה.
רק לדוגמא, אני כתבתי מלל 10 דקות, ורציתי לכתוב מספר תחנה וחיפשתי בגוגל, וכשמצאתי עשיתי העתק הדבק, ואז נכתב לי שאי אפשר לעשות הדבקה! אבל ביותר מכך, כל המלל שהשקעתי כתיבה עליו - נמחק!!! למה???
מרב מיכאלי קידמה מה שרצתה בתוך כמה חודשים.דווקא מירי רגב מנסה לקדם את זה, אבל בנתיים ללא הצלחה.
הבעייה בד״כ שרוב התושבים פונים אחרי שכבר הוחלט על השינוי ואז כבר אין מה לעשות,ממה שראיתי בעבר בירושלים -
נבחרי הציבור במנהלים הקהילתיים בכל שכונה ושכונה קשובים לפניות התושבים
הם הצליחו להביא לשינויים משמעותיים בתחבורה לטובת התושבים בשכונות השונות.
דווקא התחבורה מתקדמת בעיר היא נגד התושבים,למרות הזלזול שמביעים כאן אלו שאינם תושבי העיר
המודל הזה מתפקד והתוצאה בשטח מדברת בעד עצמה
תושבי ירושלים נהנים מתחבורה מתקדמת יותר ביחס להרבה ערים בישראל
כיון שבשיטה הדמקורטית הנציגים עומדים להצבעה כל מספר שנים, הרי שלא כדאי להם לקדם מהלכים ארוכי טווח שאת הקרדיט עליהם סביר שיקבלו נציגים אחרים.אין להם הכשרה. לא בטחונית, לא מדינית, לא כלכלית, וגם לא תחבורתית.
אבל הם מנהלים את המדינה/העיר.
זה הרעיון הדמוקרטי.
אין כזה דבר "מקצועי". יש כאן אינטרסים מנוגדים של קבוצות שונות: בעלי רכבים ושאינם, תושבי איזורים שונים, ועוד.
בשביל להכריע ביניהם, צריך הכרעה דמוקרטית.
כמובן, שצריך להתייעץ עם גורמי מקצוע.
וזה נכון גם כלפי שר התחבורהכיון שבשיטה הדמקורטית הנציגים עומדים להצבעה כל מספר שנים, הרי שלא כדאי להם לקדם מהלכים ארוכי טווח שאת הקרדיט עליהם סביר שיקבלו נציגים אחרים.
כמו"כ, פעולות שבטווח הקצר לא מתקבלות בסבר פנים יפות גם יהיה קושי לקדם אפילו אם מדובר רק בקבוצת מיעוט קולנית.
ודאי שזה נכון גם לגבי שר התחבורה, הוא יודע שבהתראה קצרה הוא יכול לעמוד לבחירה מחדש.וזה נכון גם כלפי שר התחבורה
אלא אם כן ה"פקידים הלא נבחרים" ינהלו את המדינה לפי האג'נדות שלהם
מה עם ניהול עסקי פרטי שכתבת? דווקא נשמע רעיון טוב.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: