תח"צ מרכזית הארזים

אופקים 1

משתמש מקצוען
אבל בבינעירוני יש לזה משמעות גדולה גם לדבריך, לא?
{ורוב הדיונים פה על נתונים היו על קווים בין עירוניים}
אם כיום 35 נחשב לאוטובוס מלא.
אם אנשים יתקפו מספר פעמים אז אוטובוס עם 50 תיקופים יחשב למלא
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אם כיום 35 נחשב לאוטובוס מלא.
אם אנשים יתקפו מספר פעמים אז אוטובוס עם 50 תיקופים יחשב למלא
כמובן, רק באם יש דיווח על עומס.
אבל הם באמת כאלה 'מלומדים' לחשוב שאוטובוס עם 35 (בעירוני) נוסעים בלבד, לא נחשב כעמוס?
מה אנחנו בהמות דקות?
חשבתי שיש קצת היגיון בסקאלה הזאת!
אם מישהו שם חושב ש45 אנשים בשכונה חרדית לא כוללת עגלות מזוודות וכו' וכו', אני מתחיל לחשוב עליהם....
איזה עוד ערכים קובעים עלינו מה נוח לנו
אדם ובהמה תושיע ה'
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
באופן כללי הציבור החרדי מדווח הרבה פחות על עומס נוסעים וכו'
אז ברור שהתיקוף יעיל,
אם אין דיווחים אז מבחינתם אין עומס????
תתקפו זה יעיל אבל אם התוודעתם שנוסע פלוני דיווח על עומס אז 'תבטלו' את התיקוף.
או להתחיל לדווח על עומס ובמגביל לא לתקף כלל,
ואז יתגברו לנו יותר אוטובוסים
באופן כללי, יש גם פחות עומסים בקווים של הציבור הכללי.
משרד התחבורה מתקשה מאוד לנתח את הנתונים שיש לו.
לפני מספר שנים הם פרסמו מכרז למומחים לניתוח מסדי עתק
הם נתנו מקרה שאותו הם ביקשו לנתח, וכל אחד מהמתמודדים היה אמור לנתח את המקרה ולהגיד איזה נתונים הוא יפלח.
רק מהדוג' אפשר היה להבין שהם לא בכיוון בכלל...

אולי אכתוב כאן עוד מעט דוג' לזה שהם לא יודעים לנתח את הנתונים שיש להם.

במכרז החדש של מוקד 8787 הייתה אמורה להפתח אופציה להגשת תלונה טלפונית, יתכן שיש לכך שלוחה בנתב שיחות, אבל זה לא עובד בפועל.

הם גם טוענים שכעת בפיתוח (כבר כמעט שנתיים) טופס תלונות חדש שאליו יהיה ניתן להתחבר בAPI ולהנגיש את התלונות כך שיהיה ניתן לפתח קווים טלפוניים או שטופס בנדרים יוכל להתחבר למערכת שלהם
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
כמובן, רק באם יש דיווח על עומס.
אבל הם באמת כאלה 'מלומדים' לחשוב שאוטובוס עם 35 (בעירוני) נוסעים בלבד, לא נחשב כעמוס?
מה אנחנו בהמות דקות?
חשבתי שיש קצת היגיון בסקאלה הזאת!
אם מישהו שם חושב ש45 אנשים בשכונה חרדית לא כוללת עגלות מזוודות וכו' וכו', אני מתחיל לחשוב עליהם....
איזה עוד ערכים קובעים עלינו מה נוח לנו
אדם ובהמה תושיע ה'
35 שנוסעים בעירוני ביחד זה עמוס.
אבל עירוני הוא אוטובוס שמעלה ומוריד ולכן הם מודדים את זה לפי נוסעים לתחנה, וגם מאפשרים לדעת האם יש תחנות יותר מבוקשות ובאילו שעות.
נראה לי שיהיה נכון להוסיף נוסעים לפי תחנת עליה.
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אבל עירוני הוא אוטובוס שמעלה ומוריד ולכן הם מודדים את זה לפי נוסעים לתחנה, וגם מאפשרים לדעת האם יש תחנות יותר מבוקשות ובאילו שעות.
:LOL:
בדרך כלל התיקופים כלל לא נרשמים לתחנה שעליתי.
ואז גם מסיטים את המסלול בטענה שברחוב שאני גר החרדים פרזיטים ולא משלמים
לא מזמן היה פקח שהעיר את תשומת לב הנוסעים שהמכשיר התחיל לפעול, והוא זירז אותם לגשת לתקף.
אני ישבתי על מקומי בחוסר נוחות, ולא התייחסתי לבקשה, ואז הוא התחיל לצעוק שזה גזל וכו' וכו'
טענתי בתוקף שאתה פוגע בנו שאני רוצה שהתיקוף תתייחס לתחנה שאני עליתי, וככל שזה לא כך, איני חפץ להסיט את איתור מיקום התיקוף,
לא היה לו כל מענה
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
1. לשלוח נציגים שיבדקו עומס באוטובוסים (נכון זה עולה כסף)
2. הנהג ידווח על עומס
3. להשתמש במצלמות שבאוטובוס
1. יש בדיקות של בקרים, קוראים לזה סקרי און בורד, זה מורכב, ועד שמנתחים את הנתונים, הנוסעים כבר יצאו לפנסיה.
גם אי אפשר להשתמש בזה יותר מידי, כי זה יקר. וגם זה ממש לא בטוח שהנתונים שהעובדים מקלידים נכונים, ע"ע דיילים כשיש שינויים.
2. אני חושב שזה רעיון מצויין, כי הנהגים מדווחים לבקרה, אבל הבנתי שיש לזה מניעה משפטית כלשהי שקשורה לזה שמשרד התחבורה הוא לא המעסיק.
3. המשרד החליט שמדובר בפגיעה בפרטיות, אם הם היו מסכימים להשתמש במצלמות לניתוח נתונים, היה אפשר לקבל מידע אמין איפה כל אחד עולה ויורד ולייצר מסלולים יותר טובים, וגם לנהל את המסלולים בזמן אמת בצורה הרבה יותר מוצלחת (בעבר ביקשתי שיוסיפו אפשרות למספר טלפון על הרב קו כדי שמי שרוצה ירשום ויוכלו להחזיר לו את הרב קו אם הוא מאבד אותו, והם ענו שזה פוגע בפרטיות).
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
:LOL:
בדרך כלל התיקופים כלל לא נרשמים לתחנה שעליתי.
ואז גם מסיטים את המסלול בטענה שברחוב שאני גר החרדים פרזיטים ולא משלמים
לא מזמן היה פקח שהעיר את תשומת לב הנוסעים שהמכשיר התחיל לפעול, והוא זירז אותם לגשת לתקף.
אני ישבתי על מקומי בחוסר נוחות, ולא התייחסתי לבקשה, ואז הוא התחיל לצעוק שזה גזל וכו' וכו'
טענתי בתוקף שאתה פוגע בנו שאני רוצה שהתיקוף תתייחס לתחנה שאני עליתי, וככל שזה לא כך, איני חפץ להסיט את איתור מיקום התיקוף,
לא היה לו כל מענה
הם מחשבים את כל התיקופים שבין תחנה לתחנה משליכים אותה אחורה לתחנה הקודמת, יש הרבה פעמים תיקופים שבגלל זה לא יודעים לאן לשייך אותם והמערכת משייכת אותם לתחנת המוצא (במקום להוסיף אותם כנתון לא ידוע).
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
משליכים אותה אחורה לתחנה הקודמת,
תודה!
את זה הבנתי לבד
--
אם הייתי יודע שהתיקוף שלי נספרת תחנה אחת לפני או אחרי ניחא- אבל-
תבדוק היטיב היטיב מחצית התיקופים נקלטים 10 תחנות אח"כ, ובקווים מסוימים, מרבית התיקופים!
לכן אין כל משמעות לספירה הזאת!
ע"ע הסטת קו 617 מרחוב נהר בירדן בבית שמש
(אני אישית נהנה מזה) שם איתרו מיקומי מרבית התיקופים ברחוב הרצוג, ובזכות שיטה מעוותת זו התושבים שם החלו לסבול.
 
נערך לאחרונה ב:

וחי בהם!!!!

כל זמן מלעבט זאל זיין גלעבט!!!!
מנוי פרימיום
למעשה הרבנים יצאו נגד מסוף הארזים
 

קבצים מצורפים

  • 180724המבשרמייל.pdf
    5.5 MB · צפיות: 38

וחי בהם!!!!

כל זמן מלעבט זאל זיין גלעבט!!!!
מנוי פרימיום

וחי בהם!!!!

כל זמן מלעבט זאל זיין גלעבט!!!!
מנוי פרימיום
בעבר נציגי הציבור החרדי היו מעדכנים את הרבנים. תוכנות גרנדיוזיות, בשלבי תחילת התכנון
היום........................................................
משרד התחבורה הסתירה עד כה את מזימותיהם השפלות כי הם פחדו שיעשו איתם כמו שעושים לרכבת הקלה
דברתי עם אחד מהעסקנים החשובים שעוסק בנושא זה והוא אמר לי שלא ידע מאומה עד עכשיו
 

מומושש

משתמש צעיר
דברתי עם אחד מהעסקנים החשובים שעוסק בנושא זה והוא אמר לי שלא ידע מאומה עד עכשיו
לא יודע מי זה העסקן החשוב, אבל התוכנית הייתה ידועה לכלל הציבור, החל באתר של מנהל התיכנון וכלה בפירסומות רבות של משרד התחבורה כמו למשל הכתבה הזאת מ2020
 

מומושש

משתמש צעיר
booklet-A5-arazim2.jpg


booklet-A5-arazim3.jpg


booklet-A5-arazim4.jpg


booklet-A5-arazim5.jpg


booklet-A5-arazim6.jpg
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
ברור שזה ידוע ומפורסם
אני דיברתי על העסקנים שיושבים בוועדות ומאשרים, או לא מתנגדים, ככל העולה על רוחם, אלה אמורים לקבל אישור מקדים של רבני העיר ירושלים.
ואם היה כזה אישור, הכל היה נראה אחרת.
כנראה שלא היה
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לא הבנתי, יש שם מתחם קניות כמו במרכזית הרגילה?
 

די

משתמש סופר מקצוען
יש בדיקות של בקרים, קוראים לזה סקרי און בורד, זה מורכב, ועד שמנתחים את הנתונים, הנוסעים כבר יצאו לפנסיה.
גם אי אפשר להשתמש בזה יותר מידי, כי זה יקר. וגם זה ממש לא בטוח שהנתונים שהעובדים מקלידים נכונים, ע"ע דיילים כשיש שינויים.
אפשר לעשות את זה בצורה פשוטה וזולה, לדוגמא פקח עומד בתחנה שעוברים בה הרבה אוטובוסים (בכל עיר יש בערך 3 תחנות "מרכזיות" שכמעט כל האוטובוסים עוברים בהם)
יש לפקח טאבלט והוא מסמן על כל אוטובוס שמגיע לתחנה סימון מ1 עד 4.
1- אפשר לדלל
2- אין צורך לתגבר
3- כדאי לתגבר
4- חובה לתגבר
הפקחים עומדים בתחנות פעם אחת באמצע השבוע (מתחילת עד סוף השירות) פעם אחת ביום שישי (מתחילת עד סוף השירות) ופעם אחת במוצ"ש (מתחילת עד סוף השירות)
נניח 30 ערים בישראל, כפול 3 פקחים בכל עיר (ב3 תחנות מרכזיות בעיר) תוך שבוע יש מיפוי אמיתי איפה יש עומס.
לא נשמע יקר בכלל סך הכל צריך להעסיק 90 איש לשבוע אחד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה