תח"צ מרכזית הארזים

עוילם הישיבעס

משתמש צעיר
אין שם תחבורה בכלל, לא נראה לי ששייך להכניס לשם אוטובוסים..
בתוך בית ישראל בעבר היה קו 10 למי שזוכר
אבל הכוונה כאן לרח' שמואל הנביא עצמו איפה שעוברים 3 ו-55
למיטב זכרוני כשהוא היה של אגד, הוא היה אוסף ומוריד בכל התחנות
אכן אבל מאז שעבר לסופרבוס הפסיק וחבל על דאבדין

הקו פועל בתדירות נמוכה וזאת כנראה הסיבה שהוא לא נותן שירות פנימי בתוך ירושלים
אם משרד התחבורה יקבל מספיק פניות עם בקשה לשינוי, סביר שהם ישנו את זה

הסיבה שהוא לא נותן שירות פנימי היא בגלל הסיבה הטכנית שהוא מסיים בתחום של מועצה אזורית מטה בנימין
בשונה מקו 51 של אקסטרה להר הזיתים - אותו תדירות ואפי' פחות ובכל זאת יש איסוף ופיזור לאורך כל הדרך

אבל כאמור קווים רבים בערים רבות אוספים ומפזרים בשני הערים וכשזה כל כך קרוב לירושלים והמסלול שלו כל כך ייחודי ונצרך לכאורה יש מקום לאפשר איסוף ופיזור פנימי בכל התחנות

אגב אותו מצב עם קו 163 לקבר רחל שגם הוא לא מפזר ואוסף בגלל הסיבה הטכנית הנ"ל שתחנת הסיום שלו מחוץ לשטח השיפוט של ירושלים מה שהופך אותו כביכול לקו בינעירוני אבל של זה איך שהוא מוצדק כי הנוסעים לקבר רחל רבים מאוד ואם יהיה איסוף ופיזור זה יהיה על חשבון הנוסעים לשם בשונה מקו 136 שהוא כמעט ריק באופן קבוע וחבל
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד

מאז ולתמיד

משתמש חדש
השתדלתי לעקוב אחרי כל האשכול ולא ראיתי מענה לזה.
למה האוטובוסים של אשדוד לא עברו למרכזית בניגוד לדיבורים וההגיון?
למה הם יוצאים מהר חוצבים?

עברה פעימה ראשונה. עברה פעימה שניה. עברה פעימה שלישית. ועדיין לא נושענו ;)
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
השתדלתי לעקוב אחרי כל האשכול ולא ראיתי מענה לזה.
למה האוטובוסים של אשדוד לא עברו למרכזית בניגוד לדיבורים וההגיון?
למה הם יוצאים מהר חוצבים?

עברה פעימה ראשונה. עברה פעימה שניה. עברה פעימה שלישית. ועדיין לא נושענו ;)
היקף הנסיעות שהמרכזית החדשה לא יכולה להכיל
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
השתדלתי לעקוב אחרי כל האשכול ולא ראיתי מענה לזה.
למה האוטובוסים של אשדוד לא עברו למרכזית בניגוד לדיבורים וההגיון?
למה הם יוצאים מהר חוצבים?

עברה פעימה ראשונה. עברה פעימה שניה. עברה פעימה שלישית. ועדיין לא נושענו ;)
דברו על זה,

ותחשוב לבד...
 

24 קראט

משתמש צעיר
השתדלתי לעקוב אחרי כל האשכול ולא ראיתי מענה לזה.
למה האוטובוסים של אשדוד לא עברו למרכזית בניגוד לדיבורים וההגיון?
למה הם יוצאים מהר חוצבים?

עברה פעימה ראשונה. עברה פעימה שניה. עברה פעימה שלישית. ועדיין לא נושענו ;)
לדעתי התשובה ברורה
הרבה מנוסעי הקו הם חסידים, והם מעונינים שיעצרו להם ליד הבית
והם יודעים לדאוג לעצמם..
(אין לי חלילה גרם תרעומת כלפיהם אלא תיאור מציאות, הלוואי שכולנו נדע לעבוד כמותם)
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
דברו על זה,

ותחשוב לבד...

לדעתי התשובה ברורה
הרבה מנוסעי הקו הם חסידים, והם מעונינים שיעצרו להם ליד הבית
והם יודעים לדאוג לעצמם..
(אין לי חלילה גרם תרעומת כלפיהם אלא תיאור מציאות, הלוואי שכולנו נדע לעבוד כמותם)
קו 459 לאשדוד, שיצא מהר חוצבים ישר לכניסה לעיר בלי לעשות איסוף - כן עבר למרכזית.
זאת אומרת הפוך מההיגיון של שניכם:
קווי 450-451 שבכל מקרה עושים איסוף בציר שמגר ולכן לא היה אמור להיות בעיה שיעברו למרכזית כי בכל מקרה משם היו ממשיכים לשמגר - לא עברו למרכזית.
ואילו הקו שלא עושה איסוף בציר שמגר ירמיהו ולכן כן היה אמור להיות בעיה שיעבור למרכזית - כן עבר

התשובה האמיתית היא שמראש לא היו אמורים להעביר את כל הקווים, העבירו בעיקר את הקווים שלא עושים איסוף בעיר
קווי ביתר לא עברו, קווי קרית יערים ומודיעין עילית (הלא חסידים) לא עברו, ועוד

ואמור להיות עוד שינויים בהמשך
 
נערך לאחרונה ב:

מומושש

משתמש צעיר
@נבחר
האם אתה יכול לספר לנו על אותם שינויים (אם יש לך פרטים), וגם- האם יעשו ס"ס קווים ישירים שיוצאים מהמרכזית ישר לכביש 9?
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
קו 459 לאשדוד, שיצא מהר חוצבים ישר לכניסה לעיר בלי לעשות איסוף - כן עבר למרכזית.
למה אתה מזלזל באינטליגנציה של כולם,
הרי מי שבודק רואה ש 459 הוא קו של יום שישי ומוצ"ש בלבד,

וזה נתוני המר קו שלו:

כיוון 2 ירושלים - קרית מדע א' >>> אשדוד - שדרות הפלמח/חטיבת כרמלי

  • אורך מסלול : 68.6 ק"מ
  • נסיעות ביום (ג) : 0
  • נסיעות בשבוע : 17
  • קילומטר בשבוע : 1,166
  • מספר תחנות : 23
  • תחנת יעד לפרסום : אשדוד, רובע ג
  • ממוצע נוסעים לקילומטר : 0.0
  • נוסעים ביום : 0.0
  • נוסעים בשבוע : 54
  • ממוצע נוסעים בנסיעה : 3.20
  • מהירות ממוצעת : 53.42 קמ"ש
  • משך נסיעה ממוצע : 77.1 דקות
  • עלות תפעולית לנוסע : 144.73 ש"ח
  • נסועה מירבית לרכב : שבת - 19:00-23:59 (4.7 נוסעים)

אז למה לבלבל את המוח סתם?


זאת אומרת הפוך מההיגיון של שניכם:
קווי 450-451 שבכל מקרה עושים איסוף בציר שמגר ולכן לא היה אמור להיות בעיה שיעברו למרכזית כי בכל מקרה משם היו ממשיכים לשמגר - לא עברו למרכזית.
ואילו הקו שלא עושה איסוף בציר שמגר ירמיהו ולכן כן היה אמור להיות בעיה שיעבור למרכזית - כן עבר

התשובה האמיתית היא שמראש לא היו אמורים להעביר את כל הקווים, העבירו בעיקר את הקווים שלא עושים איסוף בעיר
קווי ביתר לא עברו, קווי קרית יערים ומודיעין עילית (הלא חסידים) לא עברו, ועוד

ואמור להיות עוד שינויים בהמשך
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה