מחיר למשתכן מחיר למשתכן רמת בית שמש ד

nan si

משתמש רשום
הגיוני ביותר
כי אתה משלם על כל מטר בתוך ובניין ומחוצה לו
לובי כניסה
לובי קומתי
חדר מדרגות
חניה
כל השטח מסביב לבניין ששייכים לבניין
שהם בעצם שטחים משותפים
זה לא מתחלק בין כל הדיירים? (השטח המשותף)
א"כ, יוצא שיש לנו בבנין 520 מ"ר שטח משותף?? (26*20)
לא כ"כ נשמע..
 

estyr

משתמש מקצוען
הגיוני ביותר
כי אתה משלם על כל מטר בתוך ובניין ומחוצה לו
לובי כניסה
לובי קומתי
חדר מדרגות
חניה
כל השטח מסביב לבניין ששייכים לבניין
שהם בעצם שטחים משותפים
זה לא נראה לי מדויק כי לא אמורים לשלם על כל השטחים הלא מקורים, ואני לא חושבת שבבניין אחד יש 520 מטר שטח משותף מקורה.
אני שלחתי שאלה לנתיב למה זה מה שהם דיווחו לעירייה (אחרי שהעירייה כתבה לי שהחישוב שלהם הוא ע"פ הדיווח של הקבלן לעירייה), נראה מה תהיה התשובה שלהם.
לדעתי צריך להתעקש שהעירייה תביא מודדים לדירות ותראה שזה לא תואם את המציאות.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
לפני שאתה מביא מודד מהעירייה
תבדוק בחוק הארנונה מה הם השטחים לחישוב ארנונה
אם זה עדיין לא תואם לך תביא מודד לבד
כי בד"כ כשהעירייה מגיעה למדוד זה יוצא יותר ממה שהיה לפני
מה גם לפעמים חלק מהשטחים זה שמאות ולא מדידה מדויקת
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
יש עיריות שגובות נטו, (לא כולל קירות, מרפסות)
ויש עיריות שגובות ברוטו. (כולל קירות מרפסות)
וההבדל הזה משמעותי.

אם העיריה אצלכם גובה ברוטו, (כמו עיריית בי"ש למשל)
תשקלו פעמיים לפני הזמנת מודד, יש מצב שהוא ימצא את השטח גדול יותר...
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
ליקוט של השטחים לבניין מגורים
המחויבים בארנונה לפי צו ארנונה 2021

חלק א' – הגדרות.
1 .יחידת שטח לצורך חיוב הנכסים השטח יחושב במטרים רבועים.
2 .שטח בניין למגורים- לצורך חיוב נכסים המשמשים למגורים המדידה תהייה ברוטו עפ"י מידות חוץ בכל הקומות כולל חדרי מדרגות, מרפסות מקורות, מחסנים, עליות גג וחניות מקורות.
10 .מחסנים
א. מחסן בדירת מגורים - מבנה שהותר עפ"י היתר בניה לשמש כמחסן והמשמש בפועל כמחסן.
11 .מקלט תקני בדירת מגורים- מקלט תקני המשמש לשעת חרום אשר אושר בתוכניות הבניה, ששטחו אינו עולה על 10 מ"ר אשר אינו משמש לכל דבר אחר למעט אחסנה– לא יחוייב בארנונה.
14 .פעילות עסקית בדירת מגורים - בעד פעילות עסקית המנוהלת ע"י המחזיק בדירת מגוריו )כגון קליניקה, משרד עו"ד, קבלת לקוחות וכו'( יחויב המחזיק בארנונה לפי סוג הפעילות העסקית בשיעורם הקבועים בצו זאת בעד השטח המוגדר בבירור לפעילות זו.

1 .אזורים
אזור א' השטח הכולל שהיה בתחום שיפוט בית שמש עד שנת 1992
אזור ב' כל השטח, שצורף לתחום השיפוט בית שמש לאחר שנת 1992.

ארנונה.png
 

estyr

משתמש מקצוען
מישהו בדק פעם בפרויקט של נתיב בשדרה מה הגודל ברוטו של דירות 5 חדרים?
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
זה משתנה מדירה לדירה
עיין גודל הדירות מחיר למשתכן
על אף שהדירות יושבות אחת על השניה
המטרים לא אותם מטרים
איך ?
 

VIP+

משתמש צעיר
מי יודע
מס הגרלה 1399 מתחם 50189 בוולפסון איזה מתחם זה
עוד לא קראו לבחירת דירות
 

כתום צהוב לבן

משתמש מקצוען
מצורף תגובת העיריה, על אי כניסת האוטובוס לרמה ד2:
אגב לחברת בי"ש אקספרס יש ענין להיכנס לשכונה ולתת את השירות, והממונה אף הסתובב עם אוטובוס מפרקי (אקורדויון, כי הקו אמור להיות עם אוטובוס ארוך), ברחובות השכונה לראות אם זה אכן מתאים, ואישרו את זה,
אך כאמור בעיריה מתעלמים, 'עם סיבות ותירוצים' כמובן. אבל לנו התושבים זה לא יעזור ויצטרכו להיסחב חצי שעה עד התחנה בקצה השכונה... (עד להשלמת הכביש, לצורך סיבוב הקו לאורך כל שד' האמוראים).

וזה התגובה:

שכונות ד' 1 ו- ד' 2 הינם כידוע שכונות חדשות שהולכות ומתאכלסות במהירות רבה,

לצערנו, בכל הארץ, מכל הגורמים השונים שנותנים את אישורם לבניית שכונות חדשות ונותנות את המענים השונים,

משרד התחבורה – תחבורה ציבורית אינה כלולה בהם, והשכונות נבנות לצערנו בלי להכין את המענה.


למעשה, כל התוספות שנכנסים בזמנים אלו הינם דברים שאושרו במכרז שנכנס לתוקף בקיץ האחרון

והמפעיל קיבל זמן היערכות כדי לבצע אותם.


אין ספק ואין חולק ששכונות אלו יש להם צורך גדול בתחבורה ציבורית למקומות שונים וכיום אין להם מענה,

כל הגורמים מכירים ויודעים את הבעיה, אך תוספות לא ניתנו לנו היות ולא אושרה תקציב המדינה במשך 3 שנים,

משרד התחבורה לא יכל לתת תוספות שלא היו להם בתקציב הקיים.


עכשיו שהתקציב עבר, אנו אמורים לקבל תוספות וברור שהצורך של השכונות שלכם הוא דחוף ביותר.

אנחנו פועלים עם משרד התחבורה לקבל את התוספות ועדיין לא יכול לומר מתי יגיע בפועל.


אכן, קו 4 לא עונה על צרכים שונים של תושבי השכונה ואנחנו בהחלט מתכננים להוסיף קווים לפי הצרכים של התושבים.


לגבי קו 6, הקו יתחיל בע"ה ב- 3 יציאות בשעה משתי הכיוונים (כל 20 דקות), אם יהיה צורך הוא יתוגבר.


לגבי המסלול, קו 6 אינו המענה התוך שכונתי של שכונות ד' 1 ו- ד' 2, הקו הינו קו מהיר כפי שציינתי ועובר רק בכבישים מרכזיים,

אלא ייסע את כל שדרות האמוראים וייתן את המענה לסביבה של שדרות האמוראים משתי צידיו לכל אורכו.


בינתיים, היות ושדרות האמוראים עדיין אינו מוכן לכל אורכו לתת שירות לתחבורה ציבורית, הקו ייתן מענה רק בתחילתו

עם הזמן הקו יתארך לפי מצב הכביש בפועל.

אין אפשרות להכניס אותו זמנית לרחובות המבוקשים, היות ואחר כך להוציא אותו יהיה מלחמת עולם ומכה קשה לתושבים.


אנחנו פה חושבים ופועלים בשבילכם הרבה זמן במשך היום כל יום, ואני מאד מקווה שנוכל בהקדם לבשר לכם בשורות טובות.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מצורף תגובת העיריה, על אי כניסת האוטובוס לרמה ד2:
אגב לחברת בי"ש אקספרס יש ענין להיכנס לשכונה ולתת את השירות, והממונה אף הסתובב עם אוטובוס מפרקי (אקורדויון, כי הקו אמור להיות עם אוטובוס ארוך), ברחובות השכונה לראות אם זה אכן מתאים, ואישרו את זה,
אך כאמור בעיריה מתעלמים, 'עם סיבות ותירוצים' כמובן. אבל לנו התושבים זה לא יעזור ויצטרכו להיסחב חצי שעה עד התחנה בקצה השכונה... (עד להשלמת הכביש, לצורך סיבוב הקו לאורך כל שד' האמוראים).

וזה התגובה:

שכונות ד' 1 ו- ד' 2 הינם כידוע שכונות חדשות שהולכות ומתאכלסות במהירות רבה,

לצערנו, בכל הארץ, מכל הגורמים השונים שנותנים את אישורם לבניית שכונות חדשות ונותנות את המענים השונים,

משרד התחבורה – תחבורה ציבורית אינה כלולה בהם, והשכונות נבנות לצערנו בלי להכין את המענה.


למעשה, כל התוספות שנכנסים בזמנים אלו הינם דברים שאושרו במכרז שנכנס לתוקף בקיץ האחרון

והמפעיל קיבל זמן היערכות כדי לבצע אותם.


אין ספק ואין חולק ששכונות אלו יש להם צורך גדול בתחבורה ציבורית למקומות שונים וכיום אין להם מענה,

כל הגורמים מכירים ויודעים את הבעיה, אך תוספות לא ניתנו לנו היות ולא אושרה תקציב המדינה במשך 3 שנים,

משרד התחבורה לא יכל לתת תוספות שלא היו להם בתקציב הקיים.


עכשיו שהתקציב עבר, אנו אמורים לקבל תוספות וברור שהצורך של השכונות שלכם הוא דחוף ביותר.

אנחנו פועלים עם משרד התחבורה לקבל את התוספות ועדיין לא יכול לומר מתי יגיע בפועל.


אכן, קו 4 לא עונה על צרכים שונים של תושבי השכונה ואנחנו בהחלט מתכננים להוסיף קווים לפי הצרכים של התושבים.


לגבי קו 6, הקו יתחיל בע"ה ב- 3 יציאות בשעה משתי הכיוונים (כל 20 דקות), אם יהיה צורך הוא יתוגבר.


לגבי המסלול, קו 6 אינו המענה התוך שכונתי של שכונות ד' 1 ו- ד' 2, הקו הינו קו מהיר כפי שציינתי ועובר רק בכבישים מרכזיים,

אלא ייסע את כל שדרות האמוראים וייתן את המענה לסביבה של שדרות האמוראים משתי צידיו לכל אורכו.


בינתיים, היות ושדרות האמוראים עדיין אינו מוכן לכל אורכו לתת שירות לתחבורה ציבורית, הקו ייתן מענה רק בתחילתו

עם הזמן הקו יתארך לפי מצב הכביש בפועל.

אין אפשרות להכניס אותו זמנית לרחובות המבוקשים, היות ואחר כך להוציא אותו יהיה מלחמת עולם ומכה קשה לתושבים.


אנחנו פה חושבים ופועלים בשבילכם הרבה זמן במשך היום כל יום, ואני מאד מקווה שנוכל בהקדם לבשר לכם בשורות טובות.
מי חתום על התגובה הזאת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה