האברך ממיר
משתמש מקצוען
דיווחתי.אם יש שעה מסוימת שיש עומס אז כמובן צריך לתגבר, אדרבה תדווח על זה.
הגעתי למסקנה שחבל על שריפת הזמן המיותרת של הדיווח.
תוצאות טרם זכיתי לראות.
דיווחתי.אם יש שעה מסוימת שיש עומס אז כמובן צריך לתגבר, אדרבה תדווח על זה.
לזאת כוונתי:למה כוונתך? הנת"צ הרי חי וקיים.
הנת"צ הוא דבר נהדר. הבעיה היא שמי שטיפל בתחילת השימוש בו היה מישהו אחר, לא זה שתכנן אותו.שבגלל שהתכנון של משרד השיכון/תחבורה לא היה מותאם ב100%, האחראים בעיר היו צריכים להשקיע הרבה זמן כדי לסדר את העניינים.
בסופו של דבר לכאורה הנת"צ יהיה לתועלת רבה לתושבי השכונה.
באיזה תדירות אתה נוסע?מעניין מאוד כי בכל האוטובוסים שאני נוסע יש מזגן וכך מסתבר כי כל האוטובוסים חדשים מלפני שנה+-.
יש הרבה מאד אנשים שנוסעים לערים אלה, ומהעיר הסמוכה ביתר יש אוטובוסים.חבל שלא ביקשת טיסה ישירה מהמנחת ברמה ד' לניו זילנד.
יש מושג כזה של קו א' (690א' כמה פשוט.)מה עדיף שיהיה אותו מספר ואז ישאלו כל פעם את הנהג איזה מסלול הוא עושה?
יש הרבה אוטובוסים בינעירוניים שעושים את המסלול של כהנמן אהרונוביץ בבני ברק. מי שצריך להגיע לכתר הרימון לדוגמא, לא מגיע לו אוטובוס?
גם וותיק (השאלה למה אתה קו וותיק)קו 16 מג' לחפציבה דרך נהר הירדן.
התגובה שלי בגדול היתה להסביר אלו קווים נוספו בגלל השכונות החדשות, ולאחר כל הפוסט הארוך הזה מתברר שלא נוסף שום קו שמטרתו לא היתה השכונות החדשות.גם וותיק (השאלה למה אתה קו וותיק)
4 פעמים ביום (לפעמים מחליף באמצע אז יכול להחשב יותר). לא זכור לי שלא היה מזגן.באיזה תדירות אתה נוסע?
בימות החול יש אוטובוס מביתר ומבית שמש קו משותף לטבריה (קו 856 נכנס לירקון).יש הרבה מאד אנשים שנוסעים לערים אלה, ומהעיר הסמוכה ביתר יש אוטובוסים.
מלבד זאת שמכל בית שמש אין במשך השבוע אוטובוסים כלל לערים אלה, (כן, אנשים נוסעים לכביש 10 ושם עולים על אוטובוס מביתר...) אין בכלל אוטובוסים לרמה ג' וד ' מערים אלה, גם בסופ"ש.
ובגלל שמדובר בערים צפוניות, מגיעים בדרך כלל במוצ"ש אחרי האוטובוס הפנימי האחרון.
ונסחבים ברגל כחצי שעה במקרה הטוב (מי שגר ממש בתחילחת רמה ד')
מה הרווחת? בדיוק אותו בלבול כמו בסיפור שכתבת עם הנציג במשרד התחבורה.יש מושג כזה של קו א' (690א' כמה פשוט.)
לא יודע מה יש יותר. דבר מאוד פשוט שאם יש שני קוים עושים לכל אחד מסלול קצת שונה כדי שיכסה את כולם.נראה לי שיש יותר אנשים שנוסעים להורים שלהם בעזרא חזון איש לדוג', או לאולמות בשלמה המלך, וכו' מאשר כאלה שצריכים להגיע לכתר הרימון.
לא הבנתי מה העניין להוסיף קווים לשכונות קיימות אם יש להם כבר קווים.התגובה שלי בגדול היתה להסביר אלו קווים נוספו בגלל השכונות החדשות, ולאחר כל הפוסט הארוך הזה מתברר שלא נוסף שום קו שמטרתו לא היתה השכונות החדשות.
גם בנהר הירדן יש שני נתיבים. האם התנועה זורמת? לא ולא. הפתרון לעומסי תנועה הוא לא להוסיף נתיבים, אלא לעשות נת"צ. כמו בירמיהו בירושלים כולם רואים כמה הנת"צ מועיל. עוד שנים ספורות רמה ד' תתאכלס בעשרות אלפי איש (אולי כבר עכשיו) אין עניין לעשות עכשיו כביש רגיל ועוד שנתיים לשנות את זה.עד שיש מקום נורמלי בבבית שמש עם שני נתיבים, מורידים נתיב?
גם בנהר הירדן יש שני נתיבים. האם התנועה זורמת? לא ולא. הפתרון לעומסי תנועה הוא לא להוסיף נתיבים, אלא לעשות נת"צ. כמו בירמיהו בירושלים כולם רואים כמה הנת"צ מועיל. עוד שנים ספורות רמה ד' תתאכלס בעשרות אלפי איש (אולי כבר עכשיו) אין עניין לעשות עכשיו כביש רגיל ועוד שנתיים לשנות את זה
איך הגעת ל-11,500 מלפני שנתייםיש לך פתרון לעומסי תנועה יותר טוב מנת"צ? (אולי לסלול 10 נתיבים בשדרות האמוראים...)
איך שאני מבין כאן יש בחריש 11,500 דירות מאוכלסות, לעומת רמה ד' שיש היום בערך 5000 דירות מאוכלסות. גם בחריש יש חרדים, ונקזז את אלו בחריש שלא משתמשים בתח"צ (יש גם חילונים שמשתמשים בתח"צ!) נניח רמה ד' היום וחריש הם אותו סדר גודל. רמה ד' יש הרבה הרבה יותר תח"צ מחריש.
יש שני הבדלים בין הנת"צ בכביש 1 לנת"צ ברמה ד'בכביש 1 שינו תוך שבועיים את הנתצ פעמיים לאורך עשרות ק"מ אז לשנות ברמה ד אי אפשר?
מעניין מאד.לא זכור לי שלא היה מזגן.
לא, קו א' (לדוג' 11א') אצל הנציגים וקל קו מופיע בדיוק כמו הקו המקורי.מה הרווחת? בדיוק אותו בלבול כמו בסיפור שכתבת עם הנציג במשרד התחבורה.
לא ידוע לי על שום קו בינעירוני עם א', אולי כי יש רק 3 מספרים במספר קו, לעומת קו פנימי שגם עם הא' (לדוגמא 11א') הוא רק 3 מספרים. בכל אופן לא נראה לי שזה כ"כ קשה לזכור שיש 690 ו691.לא, קו א' (לדוג' 11א') אצל הנציגים וקל קו מופיע בדיוק כמו הקו המקורי.
(וגם, לא ברור למה בכלל צריך לשנות את המסלול בחלק שעות).
על זה נאמר ויש להקשות בדוחק...אין לי כח לענות על הכל, אבל נראה לי שעם קצת רצון זה לא קשה להבנה.
זו הסיבה למה הרחבת הכבישים היא לא פתרון לעומסי תנועה כי תמיד בסוף יהיה איזה צוואר בקבוק (לדוגמא כל כביש 1 הוא ארבעה נתיבים ובכניסה לתל אביב הוא נהיה צר ואז נהיה שם פקק), ולכן הפתרון לפקקים הוא נת"צים, ואז רק לרכב הפרטי יהיו צווארי בקבוק, ומי שלא רוצה פקקים שיסע בתח"צ. תראו מה קורה בבבני ברק בגלל שנכנעו לרכבים הפרטיים ולא עשו נת"צ שפשוט כל העיר עומדת בפקק לעומת ירושלים שבנת"צים זורם (רק"ל זה גם אותו רעיון של נת"צ).זו בדיוק אותה טעות בנהר הירדן הסיבה הפשוטה שפקוק שם היא רק בגלל ששני נתיבים הופכים לנתיב אחד קוראים לזה בעגה המקצועית 'צוואר בקבוק'
למה שלא יהיה קו לכל שכונה? למה שאלה יצטרכו ליסוע בשכונה אחרת ולהאריך להם את הנסיעה. לא חבל להם על הזמן? למה נסיעה בשבילם לירושלים אמורה לקחת שעה או יותר? (יש שעות שכולם צריכים בדיוק את אותה שעה, ולא יעזור שיש בעוד רבע שעה. מה גם שלא יודעים מראש שהאוטובוס הראשון יהיה עמוס)(סלח לי אבל אני לא מאמין בהלכה הזו שאסור שאותו קו יסע בשני שכונות, אם האוטובוס מלא אז צריך לתגבר, זה לא אומר שצריך קו נפרד לכל שכונה).
הנסיעה של קו 600 דרך רמה א' מאריכה את הדרך בדקות בודדות.למה שלא יהיה קו לכל שכונה? למה שאלה יצטרכו ליסוע בשכונה אחרת ולהאריך להם את הנסיעה. לא חבל להם על הזמן? למה נסיעה בשבילם לירושלים אמורה לקחת שעה או יותר? (יש שעות שכולם צריכים בדיוק את אותה שעה, ולא יעזור שיש בעוד רבע שעה. מה גם שלא יודעים מראש שהאוטובוס הראשון יהיה עמוס)
מביתר לירושלים, יש מכל גבעה בנפרד. גם ממודיעין עילית יש 4 מסלולים, מסלול מכל אזור. למה מבית שמש רמה ד' צריכה לעבור בא' ולא לצאת ישר? היא מספיק גדולה. היא יותר גדולה מברכפלד או מגבעה B בביתר.
אני חושב שנתחיל לרכז את זה מסודרהנסיעה של קו 600 דרך רמה א' מאריכה את הדרך בדקות בודדות.
אם אתה רוצה קו לירושלים גם מתוך ד'2 שיכנס גם לריש לקיש ואביי, ועוד קו שיכנס לד'3 תלמוד בבלי וד'4 כל הרחובות הפנימיים דווקא זה רעיון טוב ואני מאמין שבעתיד זה יהיה, אם יש מתושבי רחוב ריש לקיש וכו' שרוצים לזרז את זה-אז להתחיל לשלוח בקשות למשרד התחבורה וכו'.
איפה שולחים בקשות. (אנחנו אישית נזדקק לאוטובוס מרמה ד'4 לאזור שע"צ, אבל גם לגשר המיתרים זה טוב לנו, כי יש רכבת קלה.)אני חושב שנתחיל לרכז את זה מסודר
לפתוח פה אשכול על הנושא
וגם לדאוג לפרסם במקומונים כתובות לשליחת בקשות
אני כבר שלחתי אתמול שלושה בקשות
זה לא היית אתה שטענת:לא הבנתי מה העניין להוסיף קווים לשכונות קיימות אם יש להם כבר קווים.
וכשאני הגבתי לך:תכלס צריך לציין שהתחבורה בבית שמש השתפרה דרסטית-אוטובוסים חדשים, כמעט לא מפספסים, קווים חדשים, תדירות, וצריך לתת קרדיט על כך לכל האחראים על התח"צ.
ענית לי:נוספו הרבה מאוד קווים חדשים.
אבל לא הייתי מכנה זאת כשיפור. משום שהתושבים שנוספו לעיר בתקופה הוספת הקוויים הם באופן יחסי פי כמה וכמה.
המקרה הזה, בו שכונה ענקית בסדר גודל של רמב"ש ד' זוכה לקו אחד ויחיד לירושלים, עם תדירות נמוכה יחסית, ובדרך הקו עובר במסלול איסוף בסמוך לשכונה נוספת, מגלם את בדיוק את אי השיפור.
גם העניין של ד' 4 מראה בדיוק את רמת השיפור של התחב"צ בעיר.
ולכן כתבתי פוסט ארוך ארוך ששיפור בתח"צ עירוני לא היה, אלא קווים חדשים לשכונות חדשות, וגם זה מעט מידי ומאוחר מידי.כל הדברים שציינתי לא קשורים לרמה ד'. אוטובוסים חדישים שיוצאים בזמן בתדירות טובה יש גם ברמה א' גם ברמה ג' וגם בעיר הוותיקה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: