מחיר למשתכן מחיר למשתכן רמת בית שמש ד

האברך ממיר

משתמש מקצוען
סלח לי אבל אני לא מאמין בהלכה הזו שאסור שאותו קו יסע בשני שכונות, אם האוטובוס מלא אז צריך לתגבר, זה לא אומר שצריך קו נפרד לכל שכונה
בתחבורה ציבורית אין הלכות ואין שו"ע.
נציג ציבור שמחפש לעשות לתועלת התושבים, מסתכל טוב טוב איפה אפשר לשפר ולהקל על חיי התושבים.
בביתר עילית קיימות בסה"כ שני שכונות, גבעה A וגבעה B, + שכונונת קטנטנה שקוראים לה גבעה C.
חמעשה קיימים שם 5 קווים לאותו יעד בירושלים, 290,291 מגבעה A, מגבעה B יש את קווים ,292,293 בנוסף את קו 294 שנותן מענה לרחובות צדדיים יותר בגבעה בי.
בנוסף את קווים 226 ו-246 שיש להם מסלול מקוצר ומהיר בירושלים.
ובנוסף קווים ליעדים נוספים בירושלים.
גודלה של כל ביתר עילית הוא בערך כמו רמה ד' לבד.
וגם אם ד' איננה מאוכלסת במלואה, וצפיפות האוכלוסין בביתר גבוהה יותר, עדיין, מגיע לד' יותר מחמישית מכל התח"צ לירולשים מביתר.
תוסיף את העובדה שחמשת הקווים הראשונים שציינתי קיימים כבר שנים רבות לפני שביתר הגיעה למה שהיא כיום.
 

dudi e

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
בתחבורה ציבורית אין הלכות ואין שו"ע.
מסכים איתכם לגמרי, רוצה להפנות אתכם לאשכול הנכון לדיונים בנושא תחב"צ בבית שמש
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
איפה שולחים בקשות. (אנחנו אישית נזדקק לאוטובוס מרמה ד'4 לאזור שע"צ, אבל גם לגשר המיתרים זה טוב לנו, כי יש רכבת קלה.)
קו 626 מזכריה הנביא מגיע לבי"ח ש"צ
או קו 600 למרכזית ומשם רק"ל
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני חושב שנתחיל לרכז את זה מסודר
לפתוח פה אשכול על הנושא
וגם לדאוג לפרסם במקומונים כתובות לשליחת בקשות
אני כבר שלחתי אתמול שלושה בקשות

מסכים איתכם לגמרי, רוצה להפנות אתכם לאשכול הנכון לדיונים בנושא תחב"צ בבית שמש

היה בעבר גם את זה
משום מה נעלו אותו
 

די

משתמש סופר מקצוען
ולכן כתבתי פוסט ארוך ארוך ששיפור בתח"צ עירוני לא היה
קו 4 16 17 עוברים ברמה א' או לא עוברים? היה שיפור או לא? יש אזורים ברמה א' שלפני כן לא עברו בהם אוטובוסים והיום כן?
וד' 4, שהמושג מידי הרבה זמן עדיין נמתח ונמתח.
עם כל הכבוד לד'4 מובן מאליו שבשביל 3 בניינים של רייסדור בסוף רב ברכיה (ועוד 4 בכניסה) אפשר להבין את אחראי התח"צ שלא הכניסו לשם אוטובוסים, וגם התושבים ישבו בשקט הרבה הרבה זמן רק ממש לאחרונה התחילו עם הקמפיינים של כפר ברכיה ובאמת קו 23 נכנס לשם היום.
קו 23 זו מתנה טובה לקשישים שמחפשים אטרקציה להעביר בה את שעות הבוקר המשמימות, לא לאנשים שצרכים לצאת מרמה ד' ליעד כלשהו
מי שגר בד'4 יכול לקחת קו 23 לכניסה לד' ומשם לקחת אוטובוס כמעט לכל יעד שליבו חפץ.
וגם אם ד' איננה מאוכלסת במלואה, וצפיפות האוכלוסין בביתר גבוהה יותר, עדיין, מגיע לד' יותר מחמישית מכל התח"צ לירולשים מביתר.
קח בחשבון שחוץ ממספר בתי אב יש גם נושא כמה ילדים יש בכל בית אב ואם בביתר יש בערך 7 ילדים במשפחה, כמה יש ברמה ד' ממוצע? 2 ילדים? כל שחמישית מהתחבורה של ביתר נראה לי מאוד הוגן. לגבי התקופה שביתר הוקמה-אני מקווה שאתה זוכר את ימי "ביתר תור" העליזים, ואם לא-תשאל תושבי ביתר וותיקים...
 

ראפי

משתמש חדש
היה פעם לפני כשנתיים כתבה בעיתון שיש חוק חדש המחייב את היזמים לתת בשעת מסירת המפתחות את כל התוכניות של החשמל והקונסטרציה. מישהו יודע האם זה מחייב גם את אלו שהם כבר לאחר חתימת החוזה לפני המפתחות או שזה מחייב רק ליכתוב את זה בחוזה ? כמו כן האם איזה יזם בשכונה באמת מסר לדירים את התוכניות ?
 

מנדי וינברג

משתמש צעיר
יש דרך לדאוג שקו 6 ישאר במסלולו הנוכחי גם אחרי שיגמרו לשפץ את מעפילי אגוז שבועיים לפני הבחירות....?
תכל'ס היום רוב הנוסעים יורדים בלב הרמה ובלוי אשכול/ חזון איש
זה יהיה עוול להחזיר אותו למעפילי אגוז.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
קו 4 16 17 עוברים ברמה א' או לא עוברים? היה שיפור או לא?
השאלה היא האם קווים שמשרתים שכונות חדשות לשכונות וותיקות מוגדר כשיפור לתושבים וותיקים.
טענת, שלמרות שלחדשים לא סיפקו תח"צ מספיקה, עדיין היה שיפור לוותיקים.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
קח בחשבון שחוץ ממספר בתי אב יש גם נושא כמה ילדים יש בכל בית אב ואם בביתר יש בערך 7 ילדים במשפחה, כמה יש ברמה ד' ממוצע? 2 ילדים? כל שחמישית מהתחבורה של ביתר נראה לי מאוד הוגן. לגבי התקופה שביתר הוקמה-אני מקווה שאתה זוכר את ימי "ביתר תור" העליזים, ואם לא-תשאל תושבי ביתר וותיקים...
עיין כאן לפני כמה שנים תושבי ביתר נושעו מביתר תור
ואגב, נסעתי לביתר עוד בימי ביתר תור. כבר אז היו קווים נפרדים לגבע אי וגבעה בי.
ואם אני לא טועה, כבר אז היו שני קווים בגבעה אי לבדה. והימים, טרם בניית בי2.
כך שמדובר בימים שגם לתושבי ביתר היו לא יותר משני ילדים למשפחה.
מעניין יהיה כמה שנים יחלפו עד שרמה ד' תזכה לקו מקביל ל-616.
 

די

משתמש סופר מקצוען
השאלה היא האם קווים שמשרתים שכונות חדשות לשכונות וותיקות מוגדר כשיפור לתושבים וותיקים.
טענת, שלמרות שלחדשים לא סיפקו תח"צ מספיקה, עדיין היה שיפור לוותיקים.
קו 17 משפר את השירות בין רמה א' לעיר הוותיקה (נעימי ביג). קו 13 (ו17) משפרים את השירות מאזור אילון למטה לרמה ב' ולוי אשכול. קו 16 משפר את השירות בין נהר הירקון ונהר הירדן ברמה א' לנהר הירדן ברמה ב' ולוי אשכול חפציבה. קו 4 משפר את השירות בין רמה א' לביג. וכמובן כמה שיש יותר קווים התדירות יותר גבוהה. היום להגיע מקישון לכיוון רמה ב' יש כל הזמן אוטובוסים מרוב הקווים הקיימים.
מעניין יהיה כמה שנים יחלפו עד שרמה ד' תזכה לקו מקביל ל-616.
עוד חודש יהיה את קו 600 בכל שדרות האמוראים.
היום יש כבר קו 619 626 מהכניסה לד'.
תבדוק איזה תדירות הייתה לביתר בימי ביתר תור, נראה לי הרבה פחות מהתדירות היום מרמה ד' לירושלים.
 
נערך לאחרונה ב:

האברך ממיר

משתמש מקצוען
עוד חודש יהיה את קו 600 בכל שדרות האמוראים.
היום יש כבר קו 619 626 מהכניסה לד'.
אתה מדבר על קווים ליעדים שונים.
אני מדבר על קו זהה לאותו יעד בירושלים, קרי השכונות החרדיות, שישרת את ד 1-2 וקו לד3-4.
את קו 626 לא הייתי מגדיר כקו שמשרת את ד'.
הוא מתחיל במסוף מתחת לג', ולא נכנס לד' אפי' לתחנה אחת.
לגבי קו 600, אני מניח שנכונו לו מאבקים לא פשוטים מצד אלו שהקו נועד לשרת אותם, תושבי החלק התחתון של א' שקבלו אותו כפיצוי על 617 שנלקח מהם, ו-619 שגם הוא נלקח מהם. להכניס אותו לכל שדרות האמוראים אומר שחוץ מתושבי ד' וג' 1 אף לא יזכה לעלות עליו.
גם היום בסוף המסלול שלו הוא כבר לא מעלה.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
קו 17 משפר את השירות בין רמה א' לעיר הוותיקה (נעימי ביג).
פשוט החליף את קו 19 ז"ל. ויש גם את קו 15 הוותיק.
קו 16 משפר את השירות בין נהר הירקון ונהר הירדן ברמה א' לנהר הירדן ברמה ב' ולוי אשכול חפציבה.
על זה אני לא חולק, למרות שהמטרה המקורית שלו היא חיבור ג'1 לאזורים הללו. חוץ מזה, שמעט מאד מתושבי נהר הירדן למטה וירקון נוסעים לרמה ב' ולחפציבה. אלו המקומות האחרונים בבית שמש שהם רוצים לבקר בהם.
קו 13 (ו17) משפרים את השירות מאזור אילון למטה לרמה ב' ולוי אשכול.
לא הבנתי אותך. אותה תחנה בודדת, תחנה אחת לפני קישון/שורק, היא בגדר שיפור השרות, בעוד שכבר שנים רבות לפני אותם קווים, קיימים כבר קו 15,14,11, שמסתובבים בא' ונוסעים לכיוון אותם יעדים. 15 ממשיך לכיוון הקריה, 14 לכיוון הוותיקה, 11 לכיוון לוי אשכול וחפציבה.
אה, קו 12 גם יוצא מצאלים לכיוון קישון ונהר הירדן לוי אשכול וחפציבה.
וכמובן כמה שיש יותר קווים התדירות יותר גבוהה. היום להגיע מקישון לכיוון רמה ב' יש כל הזמן אוטובוסים מרוב הקווים הקיימים.
צודק בהחלט.
בשורה התחתונה יש כיום יותר קווים מקשרים. אולם כאמור, זו לא המטרה המקורית שלהם, אלא קישור השכונות החדשות לוותיקות. וזו מלאכה שעדיין לא הושלמה.
ולכן אני לא ממהר לתת קרדיט כמו שכתבת:
וצריך לתת קרדיט על כך לכל האחראים על התח"צ.
 

אורחת ב

משתמש חדש
אחרי כל האריכות רציתי לדעת האם מסובך להגיע מרמה ד3 לרכבת באופן יומיומי ?
לא הצלחתי להבין מההודעות פה ומאתרי התח''צ למינהם
 

טריידמארק

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אחרי כל האריכות רציתי לדעת האם מסובך להגיע מרמה ד3 לרכבת באופן יומיומי ?
לא הצלחתי להבין מההודעות פה ומאתרי התח''צ למינהם
יש קו 2, לפי כל קו 40 דק' מ-ד3 לרכבת, כמובן במציאות ייתכן הרבה יותר.
יש קו 5 מהמסוף בכניסה לד'. 22 דק' לפי כל קו עד תחנת רכבת. צריך עוד אוטובוס מד3 עד המסוף (אא"כ את גרה בכניסה לד3 משם יש אפשרות הליכה ברגל למסוף, תלוי במזג ובכח)
במסוף יש גם קו 4 או 17 לרכבת. אבל הם פחות מהירים מ-5.
 

גמילות חסד

משתמש צעיר
האם משהו יודע?
מה הסדר במסירת דירות לרוכשים
מי מקבל מפתחות לדירה מוקדם יותר ? במה זה תלוי
בהסדר התשלומים? בקשה לקבלן ? בסדר אקראי ?
האם יש עדיפות למשתכן או חופשי ?

או שכל האשכול כבר נמצאים בדירותיהם ועסוקים בתחבורה הציבורית וכבר שכחו איך זה עובד?
 
נערך לאחרונה ב:

די

משתמש סופר מקצוען
אחרי כל האריכות רציתי לדעת האם מסובך להגיע מרמה ד3 לרכבת באופן יומיומי ?
לא הצלחתי להבין מההודעות פה ומאתרי התח''צ למינהם
אפשר להגיע באוטובוסים אבל בעצם זה מקצה העיר לקצה העיר. אם את נוסעת מדי יום עדיף להתארגן על רכב ואז זה נסיעה בערך רבע שעה דרך כביש 38.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה