האברך ממיר
משתמש מקצוען
בתחבורה ציבורית אין הלכות ואין שו"ע.סלח לי אבל אני לא מאמין בהלכה הזו שאסור שאותו קו יסע בשני שכונות, אם האוטובוס מלא אז צריך לתגבר, זה לא אומר שצריך קו נפרד לכל שכונה
נציג ציבור שמחפש לעשות לתועלת התושבים, מסתכל טוב טוב איפה אפשר לשפר ולהקל על חיי התושבים.
בביתר עילית קיימות בסה"כ שני שכונות, גבעה A וגבעה B, + שכונונת קטנטנה שקוראים לה גבעה C.
חמעשה קיימים שם 5 קווים לאותו יעד בירושלים, 290,291 מגבעה A, מגבעה B יש את קווים ,292,293 בנוסף את קו 294 שנותן מענה לרחובות צדדיים יותר בגבעה בי.
בנוסף את קווים 226 ו-246 שיש להם מסלול מקוצר ומהיר בירושלים.
ובנוסף קווים ליעדים נוספים בירושלים.
גודלה של כל ביתר עילית הוא בערך כמו רמה ד' לבד.
וגם אם ד' איננה מאוכלסת במלואה, וצפיפות האוכלוסין בביתר גבוהה יותר, עדיין, מגיע לד' יותר מחמישית מכל התח"צ לירולשים מביתר.
תוסיף את העובדה שחמשת הקווים הראשונים שציינתי קיימים כבר שנים רבות לפני שביתר הגיעה למה שהיא כיום.