מחיר למשתכן מחיר למשתכן רמת בית שמש ד

די

משתמש סופר מקצוען
מעניין שלא שמענו מה המקור?
סליחה, עוד חודש
600.png
מחדש השבוע
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
כל הדברים שציינתי לא קשורים לרמה ד'. אוטובוסים חדישים שיוצאים בזמן בתדירות טובה יש גם ברמה א' גם ברמה ג' וגם בעיר הוותיקה.

לגבי רמה ד' יש קו 600 616 (שני קווים לא אחד, קו 600 נכנס לכל האמוראים החל מהשבוע) עם תדירות טובה מאוד. ועוד כמה קווים לירושלים מהכניסה לד'. התחבורה בד' טובה מאוד מאוד וודאי ביחס למקומות בשלב אכלוס מקביל.
לגבי התח"צ ברמה ד'
אתה נמצא בשכונה שהיא בסדר גודל של עיר קטנה
ואתה משווה אותה לשכונה
התח"צ שיש כאן זה פחות משכונה ממוצעת
אוטובוסים מלאים עד אפס מקום

תראה גם את הנת"צ החדש ברמה ד', אני בטוח שאחראי התח"צ השקיעו הרבה זמן בזה לטובת תושבי השכונה.
אל תתגאה בנת"צ
הנת"צ הזה זה חתיכת פאדיחה
בגלל זה לא היה תח"צ ברמה ד' הרבה זמן
מתוכנן בצורה לא נכונה ולא טובה

זה לא פרשנות שלי
זוהי תגובת משרד התחבורה לפני כשנה
כאשר הם נשאלו לגבי התח"צ של רמה ד
 

די

משתמש סופר מקצוען
אל תתגאה בנת"צ
הנת"צ הזה זה חתיכת פאדיחה
בגלל זה לא היה תח"צ ברמה ד' הרבה זמן
מתוכנן בצורה לא נכונה ולא טובה
זה מה שהתכוונתי שבגלל שהתכנון של משרד השיכון/תחבורה לא היה מותאם ב100%, האחראים בעיר היו צריכים להשקיע הרבה זמן כדי לסדר את העניינים.
בסופו של דבר לכאורה הנת"צ יהיה לתועלת רבה לתושבי השכונה.
לגבי התח"צ ברמה ד'
אתה נמצא בשכונה שהיא בסדר גודל של עיר קטנה
ואתה משווה אותה לשכונה
אני משווה אותה לחריש שהיא בסדר גודל בערך כמו רמה ד', כמה תחבורה יש בחריש לעומת רמה ד' (גם בקיזוז אלו שלא משתמשים בתח"צ בחריש). לדעתי אחרי הכל יש ברמה ד' הרבה תח"צ ביחס למקום בשלב אכלוס מקביל.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
זה מה שהתכוונתי שבגלל שהתכנון של משרד השיכון/תחבורה לא היה מותאם ב100%, האחראים בעיר היו צריכים להשקיע הרבה זמן כדי לסדר את העניינים.
כל אחד מהגופים הקשורים בנידון התנערה מאחריות
העירייה טענה שזה עבר את כל האישורים
משרד התחבורה טענה שזה לא בטיחותי ולא תיקני
לא ניתן לאשר כניסה של תח"צ לשכונה
משרד השיכון....

אם אני לא טועה מי שסידר את זה בסוף היה משרד השיכון ולא העירייה
בסופו של דבר לכאורה הנת"צ יהיה לתועלת רבה לתושבי השכונה.
אני לא אכנס לוויכוח
נת"צ זה סבל לתושבים ונורא מסוכן
זה נוח לאלו שצריכים לחצות
אני משווה אותה לחריש שהיא בסדר גודל בערך כמו רמה ד', כמה תחבורה יש בחריש לעומת רמה ד' (גם בקיזוז אלו שלא משתמשים בתח"צ בחריש). לדעתי אחרי הכל יש ברמה ד' הרבה תח"צ ביחס למקום בשלב אכלוס מקביל.
אל תשווה אותנו לחריש
השכונה המדוברת בחריש =4700 יח"ד
לכלל המגזרים נתון שמאד משנה את התח"צ

רמה ד'
מעל 10,000 יח"ד
למגזר החרדי כולם צורכים את אותה תח"צ
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מה זה יח"צ? משקרים עליך? אדרבה נחכה עוד חודש ונראה לאיפה קו 600 נכנס.
מבלבלים ת'מוח

והנה התוצאות
לאחר עבודה מאומצת.....
שליח הציבור בשליחות גדולי התורה.....

תכל'ס
הזיז את קו 600 בעוד 5 תחנות
הוסיף בלו"ז עוד שתי אוטובוסים לקווי 617, 618
הזיז תחנה סופית של קו 115 אולי עדיף שלא
115 = קו לילה מאזור המועדוני לילה בי-ם לכיוון בית שמש
 

די

משתמש סופר מקצוען
אני לא אכנס לוויכוח
נת"צ זה סבל לתושבים ונורא מסוכן
זה נוח לאלו שצריכים לחצות
יש לך פתרון לעומסי תנועה יותר טוב מנת"צ? (אולי לסלול 10 נתיבים בשדרות האמוראים...)
אל תשווה אותנו לחריש
השכונה המדוברת בחריש =4700 יח"ד
לכלל המגזרים נתון שמאד משנה את התח"צ

רמה ד'
מעל 10,000 יח"ד
למגזר החרדי כולם צורכים את אותה תח"צ
איך שאני מבין כאן יש בחריש 11,500 דירות מאוכלסות, לעומת רמה ד' שיש היום בערך 5000 דירות מאוכלסות. גם בחריש יש חרדים, ונקזז את אלו בחריש שלא משתמשים בתח"צ (יש גם חילונים שמשתמשים בתח"צ!) נניח רמה ד' היום וחריש הם אותו סדר גודל. רמה ד' יש הרבה הרבה יותר תח"צ מחריש.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
תכלס צריך לציין שהתחבורה בבית שמש השתפרה דרסטית-אוטובוסים חדשים, כמעט לא מפספסים, קווים חדשים, תדירות, וצריך לתת קרדיט על כך לכל האחראים על התח"צ.
אוטובוסים עם מזגנים שכבר יצאו מכלל שימוש, דלתות שנתקעות ומעכבות את האוטובוס (יש נהגים שכבר מומחים לטפל בבעיה יותר מהר מאחרים...)
אין אוטובוסים לביתר, צפת, מירון, טבריה, וכו'.
ומי מדבר על התחבורה בד'4, רמה ה'.
המסלול לבני ברק אחרי השיפור, חוץ מהבלבול בזה שבכל שעה אותו קו עם מספר אחר... גם מסלול איטי ומסורבל, ו... לא נכנס לעזרא וחזון איש בבני ברק!
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
הבלבול בזה שבכל שעה אותו קו עם מספר אחר
שלום, מתי יש לי קו 690?
איזה?
קו 690 מבית שמש לבני ברק.
כבר אין היום, האחרון היה.
מה? כזה מוקדם?, אה, רגע? מתי יש לי קו 691?
אה, בעוד רבע שעה.
ומחר בבוקר?
אני לא רואה בשעות האלה, רגע...
אה, סליחה, קו 690 מתי יש מחר בבוקר?
או, רק רגע....
 

די

משתמש סופר מקצוען
המסלול לבני ברק אחרי השיפור, חוץ מהבלבול בזה שבכל שעה אותו קו עם מספר אחר...
מה עדיף שיהיה אותו מספר ואז ישאלו כל פעם את הנהג איזה מסלול הוא עושה?
ו... לא נכנס לעזרא וחזון איש בבני ברק!
יש הרבה אוטובוסים בינעירוניים שעושים את המסלול של כהנמן אהרונוביץ בבני ברק. מי שצריך להגיע לכתר הרימון לדוגמא, לא מגיע לו אוטובוס?
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
כל הדברים שציינתי לא קשורים לרמה ד'. אוטובוסים חדישים שיוצאים בזמן בתדירות טובה יש גם ברמה א' גם ברמה ג' וגם בעיר הוותיקה.
בעניין האוטובוסים החדישים, נראה לי שזו תוצאה ישירה של החלפת לנותן השירות לבית שמש אקספרס. דבר שהגיע בעקבות מכרז עתיק יומין מתקופת ראש העיר הקודם. המכרז כולל בדרך כלל גם אוטובוסים חדשים במקום הגרוטאות של סופרבוס, שחלקם היו בכלל ירושה מאגד שפעלה בעיר לפני כן.
קווים חדשים, נוספו רק בשכונות החדשות, קרי ג' ד' ה' ורמת אברהם.
קו 2, מרמה ד' לקישון ונהר הירדן.
קו 3 מג'1 ודיזקוב לרמה א'. בהמשך הוא בוטל.
קו 4 כיום מד' לא' ומשקפיים ואח"כ יפה נוף (בחלופה) ותחנת רכבת.
קו 5 מג' לתחנת רכבת דרך חפציבה.
קו 6 מד' לחפציבה דרך נהר הדן.
קווים 11,12 הם וותיקים שעברו הארכות לשכונות חדשות.
קו 13 מג'2 לקישון ונהר הירדן עד לתחנת רכבת.
קו 14 וותיק.
קו 15 כנ"ל עם הארכה לג'. בתחילה לג'1 ואח"כ גם לג'2 ובהמשך רג לג'2.
קו 16 מג' לחפציבה דרך נהר הירדן.
קו 17 מג' לקישון ירדן וותיקה.
קו 21 מחבר בין ג' וד' 1-2.
ק1 22 מג'2 לא' ורמת אברהם.
קו 23 מד' לג'1 מע"ר א' משקפיים וה'.
כשתעיין תראה שקווים חדשים נוספו רק בשכונות החדשות. באופן אוטומטי הם עוברים גם בוותיקות, פשוט כי זה היעד שתושבי השכונות החדשות מבקשים להגיע אליו. אבל קווים לוותיקות עצמם כן נוספו.
גם בגזירת הבין עירוני, קווים 617,618,619 הם קווים וותיקים. (619 התחיל בג'1, אבל תושבי רמה א' טוענים עד עצם היום הזה שהוא היה אמור לשרת רק אותם ליציאה ישירה מהעיר, עניין לגיטימי במקום להסתובב בכל העיר)
616 משמש רק ד' ורמת אברהם.
620,615 הם קווים ישנם מהוותיקה לירושלים.
שני הקווים לבני ברק עבור חישוב מסלול מחדש, שבסופו של דבר מדובר בקיצור מסלול בתוך העיר, ובתמורה הארכה לד'.
כנ"ל בקווי אשדוד ומודיעין עילית.
לביתר קיימת דרישה אדירה מג' וד' לקוו ישיר, ואין למרות השימוש המטורף שהם עושים בקווים הישנים.
אכן, תושבי נהר הירדן זכו לקווים נוספים שחוצים את הרחוב שלהם לכל אורכו (וגורמים עומס מטורף), אבל זו לא תוצאה של שיפור השירות בשבילם, אלא מענהלתושבי השכונות החדשות.
ותושבי ג' זוכים היום פחות להתגלגל בדרך לבני ברק, אבל עדיין לא מדובר בקו ישיר.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
ועוד כמה קווים לירושלים מהכניסה לד'.
תאמין לי, אחד מהנזקים שמומחי בית שמש מעוללים לתחבורה הציבורית.
קו 619 עמוס בשעות הבוקר, ולממתינים בסוף ג' לא נשאר מקום.
קו 600 בא לפתור את הבעיה של תושבי עין גדי והירקון והסביבה, אבל הכניסו אותו לתחילת האמוראים. בשעות העומס הם לא זוכים לעלות עליו. עכשיו בישרת לי שהוא נלקח לגמרי לטובת ד'. (כמובן שהוא ימשיך לעבור במסלול הישן שלו, אבל הם לא יזכו לעלות עליו בשעות העומס).
במקום ליעד כל קו למי שהוא יועד, עושים סלט ענק בין כל השכונות.
עוד יבוא יום שהכישלון של 618 ו-617 ישכפל את עצמו גם ב-619 ו-616. הם יסתובבו שניהם בכל ד' וג'. גם אלו שיעלו בתחילת המסלול יזכו לטיולים בכל רחבי העיר, וגם לא יישאר מקום לאלו שעולים בסוף.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
כל הדברים שציינתי לא קשורים לרמה ד'. אוטובוסים חדישים שיוצאים בזמן בתדירות טובה יש גם ברמה א' גם ברמה ג' וגם בעיר הוותיקה.

לגבי רמה ד' יש קו 600 616 (שני קווים לא אחד, קו 600 נכנס לכל האמוראים החל מהשבוע) עם תדירות טובה מאוד. ועוד כמה קווים לירושלים מהכניסה לד'. התחבורה בד' טובה מאוד מאוד וודאי ביחס למקומות בשלב אכלוס מקביל.

תראה גם את הנת"צ החדש ברמה ד', אני בטוח שאחראי התח"צ השקיעו הרבה זמן בזה לטובת תושבי השכונה.
לא רוצה להיכנס לתועלת או לנזק שהוא מעולל.
אבל התכנון שלו הוא חלק מתכנון רמה ד' ע"י משה מונטג ובנצי ראקוב, שבאמת ובתמים תכננו שכונה עם כל המוטיבים הדרושים לשכונה חרדית מרובת אוכלוסין ושימוש מוגבר בתחבורה ציבורית.
הבעיה היא שהא נזרקו בבושת פנים (תוצאות הסכמים קואוליציוניים) ולנעליים הגדולות שלהם נכנסו חדשים וחסרי ניסיון.
 

די

משתמש סופר מקצוען
קו 619 עמוס בשעות הבוקר, ולממתינים בסוף ג' לא נשאר מקום.
קו 600 בא לפתור את הבעיה של תושבי עין גדי והירקון והסביבה, אבל הכניסו אותו לתחילת האמוראים. בשעות העומס הם לא זוכים לעלות עליו. עכשיו בישרת לי שהוא נלקח לגמרי לטובת ד'. (כמובן שהוא ימשיך לעבור במסלול הישן שלו, אבל הם לא יזכו לעלות עליו בשעות העומס).
אם יש שעה מסוימת שיש עומס אז כמובן צריך לתגבר, אדרבה תדווח על זה.
לא רוצה להיכנס לתועלת או לנזק שהוא מעולל.
אבל התכנון שלו הוא חלק מתכנון רמה ד' ע"י משה מונטג ובנצי ראקוב, שבאמת ובתמים תכננו שכונה עם כל המוטיבים הדרושים לשכונה חרדית מרובת אוכלוסין ושימוש מוגבר בתחבורה ציבורית.
הבעיה היא שהא נזרקו בבושת פנים (תוצאות הסכמים קואוליציוניים) ולנעליים הגדולות שלהם נכנסו חדשים וחסרי ניסיון.
למה כוונתך? הנת"צ הרי חי וקיים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה