זאת שאלה קשה. נדמה לי שרק את, בתור הסופרת, יכולה לענות על כך.השאלה היא אם אני כביכול צריכה רק לשכתב את הקטע או לכתוב אותו מהתחלה?
רמז קטן, שאולי יועיל: האם יש לקטע הזה משמעות עלילתית, מלבד לסקרן את הקוראים?
זאת שאלה קשה. נדמה לי שרק את, בתור הסופרת, יכולה לענות על כך.השאלה היא אם אני כביכול צריכה רק לשכתב את הקטע או לכתוב אותו מהתחלה?
אם כך, יתכן כי הדרך הנכונה היא לכתוב אותו כך שהקוראים יבינו מה ההתפתחות העלילתית הקורית בו, ואת הסקרנות ניתן להשאיר קצת בצד.יש לו, ברור. אחרת לא הייתי כותבת אותו.
"אתה מת, אני מקווה". ברק גונח.
דיוק קטן: למיטב הכירותי עם לשון הקודש, אמונה עצמית היא האמירה "אני לא אכשל". וזו אמירה בעייתית, כי היא בעצם אומרת "אני חסין מטעויות", בעוד שגישת היהדות היא לומר "אני אפול ואקום". (בניסוח המוכר לנו יותר - אל תאמין בעצמך. עד יום מותך.)"מעולה, וגם לא צריך להיות. החלום היחיד שאני רוצה שיהיה כאן, בשכל המדהים שלך, הוא אחד: אמונה עצמית".
בהתחלה זה נשמע כמו ויכוח, אחר כך כמו רצף אסוציאציות."בחירה חופשית".
"שחרור".
"אמת".
"אלוקים".
"אבא".
"אוהב".
נועה מחייכת. "תמיד".
הבנתי שיש פה בדיחה, לא הבנתי את הבדיחה.היי, דמות משנית, אפשר את ערכת התפירה?
סליחה, אבל אם ברק עבר פציעה כזו, החיטוי לא אמור להיות החלק הכואב. ליתר דיוק, אם הוא במצב שהוא חושש ליכולת המחשבה שלו - אני לא יודעת אם הוא בכלל ירגיש משהו בחיטוי."אני מחטא לך", זוהר מותח כפפות. "יש לי תמיד בכיס", הוא מחייך, מוריד תמיהה. "זה קצת יכאב".
ברק עוצם עיניים, נושף.
"סליחה", הוא נבוך. "אני משתדל לעשות את זה מהר. אבל המקום חייב חיטוי, אני לא רוצה שיזדהם. אחר כך, יכאב לך יותר".
לא ראיתי תפירה בשטח מעולם, אבל מדגדג לי שבערכות עזרה ראשונה לשטח החוט כבר מושחל במחט.זוהר משחיל את החוט בקוף המחט, מרוכז. "אנחנו לא בהצגה. במלחמה, על החיים".
אמ... הוא שם תחבושת על תפר. כדי שלא להשאיר אם המקום חשוף לזיהום. "שפשוף" זו האחרונה שבדאגות, במצב קרב.אני שם לך תחבושת, שהמקום לא ישתפשף.
הוא שואל ברצינות, או שהוא ממש מנותק ממצבו?ברק נעמד באיטיות על רגל ימין. "אפשרי לקפוץ על רגל אחת כל הדרך?"
היא אמא שלה. וככזו, סביר יותר שלא תשתמש בקלף ה"אני ילדה גדולה", אלא "אני אמא שלך" (אלא אם היא נפגעה ממש עד עמקי נשמתה, מה שלא נשמע כאן)."נועה, אני ילדה גדולה, עצמאית. ואני זו שמחליטה על החיים שלי, לא את.
סיום מהדהד ומוצלח.השתגעתי.
נד, למעלה. נד, למטה. התרסקות.
מצטרפת.2. אין סגנון אחיד לפרקים. הפרק האחרון רובו פינג-פונג בין הדמויות, קצר וחתוך,
לעומת פרקים אחרים שנשמעים אחרת לגמרי.
גם לזה מצטרפת.בכל פרק יש נוכחות של הקב"ה. זה מדהים, אבל מרגיש קצת מלאה (א' בסגול). זה קצת מרגיש יותר מידי דיבורי אמונה, פחות מידי אמיתי. לשיקולך..
נראה לי הכוונה לבחור השני שנסע איתם, לא? כלומר, היה את זוהר והיה אחד נוסף, חסר שם, והוא הדמות המשנית.הבנתי שיש פה בדיחה, לא הבנתי את הבדיחה.
כן, אבל זוהר מכיר אותו. למה הוא קורא לו ככה?נראה לי הכוונה לבחור השני שנסע איתם, לא? כלומר, היה את זוהר והיה אחד נוסף, חסר שם, והוא הדמות המשנית.
נראה לי הכוונה לבחור השני שנסע איתם, לא? כלומר, היה את זוהר והיה אחד נוסף, חסר שם, והוא הדמות המשנית.
המשפט הזה מיותר, לדעתי. הוא מצניח פתאום את הרמה של השיח עד עכשיו, כי אין בו באמת הגיון.אני שונא שרוקמים לי סיפורים מאחורי הגב.
אוקי, קודם כל תודה גדולה על הערות.
סוג של ביקורת שאני רואה שחוזרת על עצמה בתגובות היא רצף מהיר, דחוס ועם הרבה מדי תהפוכות וזירות.
האמת, בדרך כלל אומרים לי שכשקוראים דברים שאני כותבת צריך לבוא פנוי ולהחזיק ראש. זו הכתיבה שלי פשוט, מסעירה, מהירה ומלאת כיוונים. ניסתי לשנות אותה לפעמים, או להאט קצב. לא הצלחתי.
אני לא יודעת איך עושים את זה. כשאני מנסה לקרוא את הסיפור שלי מבחינה אובייקטיבית (לא הולך) אני לא מצליחה לראות שמדובר במהלכים מהירים מדי, קל וחומר שאני לא יודעת איך לשנות אותם.
אז לא לשים יותר מדי זירות בפרק, קיבלתי בעזרת השם. אבל כל השאר?
---
תודה רבה, @מירי11111 ו @Nomi10.
@CN, נכון שההתמודדות של רעות לא נראית יותר מדי גדולה. אבל היא רק נראית. כי ההמשך שלה שונה לגמרי. רק ההתחלה יחסית נעימה. לגבי גילוי הרגש, לקחתי לתשומת לב. תודה.
@נ. גל, זוהר בהחלט איש מתוכנן עם עזרה ראשונה מוכנה. אבל מדגסקר קצת משנה את התוכניות.
לגבי הביטוי אמונה עצמית, אני פרשתי אותו אמונה בעצמי. אני מאמינה שאני יכולה. גם אם קשה, תמיד יש את הכוחות להצליח וגם אם נפלתי. זה הפירוש הפשוט שלי למילים.
ותודה ענקית ענקית על כל הערות אני לא מגיבה כאן להכל אבל בהחלט פתחת לי כיווני חשיבה נוספים ומועילים.
@AtArA R, תודה. ממש משמח לשמוע. הערה על המשפט באמת נכונה וצודקת.
כייף שעוקבים, אז שוב תודה לכולם.
ואני מתכננת לקנות אותו כספרכן, אני מתכננת לקרא את הכל מתחילה כשהסיפור יסתיים
תמיד החיוך הזה עיצבן אותיתהנו
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמט
א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ: