שיתוף - לביקורת יש ילד שרע לו!

sh.t.down

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
"אמאא, אני לא רוצה שצילה תבוא למסיבת הסיום בבית הספר" בוקע קול בכייני מהקו.
היא נאנחת "מה אכפת לך שצילה תבוא?"
"היא עושה לי בושות! כל פעם שאני עולה לבמה היא צועקת יוסי! יוסי! יוסי!, זה פאדיחות!!".
"יוסי חמוד שלי, חשבת אולי שזה כי היא מעריצה אותך? היא גאה בהתנהלות שלך! אתה צריך לשמוח בזה!".
"בסדר אני שמח בזה אבל לא כשזה מול כולם, בטוח כל הילדים יצחקו עלי, גם ככה אני לא אוהב להיות שמה, אז להוסיף גם בושות?!" הוא גונח, "וזה רק כי את אמרת לי ללכת לשם! אם לא היית אומרת לי אז לא הייתי צריך ללכת כל בוקר לבית ספר!".
היא מגלגלת עיניים "יוסי, אתה יודע שזו היתה הברירה היחידה! לא היתה לך עבודה והמשרה שהציעו בתור מנהל בית ספר פשוט הצילה אותך! אז במקום ליילל לי, לך תשב ותנהל שיח בוגר עם אשתך!" היא מנתקת.
"אח" היא פולטת "הילדים של היום..."

מבוסס על הבדיחה הידועה, מזהים?:)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה