נוי או מורן? כי לא זכור לי מייל כזה מנוי ומורן שלחה משהו מאד לא מפורט. יש סיכוי לקבל את מה שנוי שלחה מפורט?
תודה רבה!
משתכנים נכבדים,
חברת "אופק שלי" מאחלת לכם הרבה שמחה והנאה בביתכם החדש.
לנוחיותכם, ריכזנו הבהרות אודות נושאים מרכזיים שעלו בפניותיכם האחרונות:
מפתחות דירה:
כל דייר יקבל 5 מפתחות לדירה.
ניתן לגשת למשרד האתר לקבלת יתרת המפתחות, כולל מפתחות למחסן ולתיבת דואר,
בימים א'-ה', בין השעות 8:30-16:30.
*רלוונטי עבור דיירים שסיימו תהליך מסירת דירה וקיבלו מפתח.*
מנואלה ומטף לכיבוי אש:
נמצאים בדירתכם/במחסן.
חיבור לגז:
דיירים המעוניינים להתחבר לגז – יכולים לפנות לחברת גז יגל בטלפון: 08-9376000.
חיבור למים:
הדירות מחוברות למים על מונה החברה. רישום המונה יעבור באופן אוטומטי על שם הדיירים.
מי שמש: 1800-84-8888
הפעלת מעליות:
ועד שסיים תהליך פתיחת חשבון, העברת מונה חשמל ציבורי, התחייבות למונה חניונים והעברת קווי בזק של מעלית וכיבוי אש (נשלחו טפסים במייל), רשאי לתאם עם חברת שינדלר מעליות למסירת המעליות והפעלתן – בטלפון: 02-5584104.
מערכות ציבוריות נוספות:
מערכות גילוי אש:
להפעלת מערכת גילוי אש, ניתן לפנות לכפיר בטלפון: 050-2334105.
מאגרי מים - חדר משאבות:
חברת אמפירון – להסבר ושאלות ניתן לפנות לרון בטלפון: 054-2667722.
שערי חניון:
חברת עופר שערים – שערי החניונים יופעלו בהמשך השבוע.
להסבר, הדרכה, קניית שלטים, הגדרות אפליקציה ועוד – ניתן לפנות לאהובה בטלפון: 073-2002014.
מערכת חימום מים סולארית:
חברת אידיאל.
מייל לפניות אודות ליקויים:
<
לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
בפנייה נא לציין מס' בניין, מס' דירה, כתובת ושמות המשתכנים.
רצוי לצרף תמונה להבנת הליקוי ומיקומו.
לכל שאלה בנוגע לתשלומים ולמסמכים הנדרשים למסירה: 08-9931840.
לתיאום מועד מסירה: 08-6142541.
שיהיה בשעה טובה ובהצלחה בדירתכם החדשה!