הכשל לא קשור לרכבים פרטיים בשום צורה. אין טענה שהם גרמו לכשל ברחוב השומר.זה אומר שמי שנמצא בתחנה 3 לעולם לא יצליח לעלות לאוטובוס כי תמיד יהיו נוסעים נוספים שמגיעים לתחנה הראשונה... אז מה הטעם בתחנה 3?
בגלל שרצו לעשות כמה תחנות וקצת לאפשר פיזור ולא מוקד יציאה בודד, לכן מיקדו את זה ברחוב השומר
אם היה מדובר במוקד יציאה בלי תחנות נוספות, היו מפזרים מוקדים שונים ברחבי העיר שכל אוטובוס שמתמלא יוצא מיד מהעיר בלי לעבור בתחנות נוספות
ככה יכלו לעשות מוקד ברחוב חזון איש מגדל המים, בפרדס כץ איפשהו קרוב לזבוטינסקי, ברחוב ירושלים - שיוצא מיד להרואה, ליד קוקה קולה ובגהה
בטוחה שאם מישהו יודע שאחרי שהוא יתאמץ להגיע למוקד מסוים, יחכה לו שם אוטובוס ריק יחסית או מקסימום המתנה של כמה דקות, וודאי שהיה מעדיף להגיע לשם מאשר לחכות בתחנה רגילה על רבי עקיבא ולהסתובב עוד שעה עד ליציאה מהעיר
עוד לא הצלחתי להבין איך הכשל קשור לרכבים הפרטיים, שרשרת האוטובוסים שחסמה את רחוב השומר היתה גם בלי קשר לרכבים הפרטיים
הסיבה לרצון להמשיך למרות הכשל קשורה לרצון להקל על רכבים פרטיים.
וזו גם הסיבה שעשו מוקד אחד בכהנמן.
כי אם יפזרו מוקדים בעיר שאל תשכחי שצריכים לצאת מכל אחד מהם המון אוטובוסים לשלל יעדים - אשדוד,בית שמש,מודיעין עילית,אלעד (שלא ברור לי למה קו 92 לפתח תקווה וקו 53 לתל אביב שונים ממנה),טבריה,צפת,חצור,באר שבע,חיפה,נתיבות ומה לא....
יהיו פקקים לרכבים הפרטיים בכל פינה בעיר. מה גם שהאוטובוסים הללו יצטרכו לנסוע בדרך אל המוקד ...
נ.ב אפרופו הרואה - ראיתי פה כמה פעמים את ההצעה הזו
המסלול מהרואה לאלוף שדה אורך ביום רגיל הרבה יותר זמן מאשר מסלול מרחוב ירושלים דרך רבי עקיבא החוצה במוצאי חג.
אחד המסלולים המזעזעים עמוסי תנועה ורימזור.