תח"צ הסדרי התח"צ במוצאי ראש השנה בבני ברק - אשכול סיכום

קצרה

משתמש מקצוען
זה אומר שמי שנמצא בתחנה 3 לעולם לא יצליח לעלות לאוטובוס כי תמיד יהיו נוסעים נוספים שמגיעים לתחנה הראשונה... אז מה הטעם בתחנה 3?
בגלל שרצו לעשות כמה תחנות וקצת לאפשר פיזור ולא מוקד יציאה בודד, לכן מיקדו את זה ברחוב השומר
אם היה מדובר במוקד יציאה בלי תחנות נוספות, היו מפזרים מוקדים שונים ברחבי העיר שכל אוטובוס שמתמלא יוצא מיד מהעיר בלי לעבור בתחנות נוספות
ככה יכלו לעשות מוקד ברחוב חזון איש מגדל המים, בפרדס כץ איפשהו קרוב לזבוטינסקי, ברחוב ירושלים - שיוצא מיד להרואה, ליד קוקה קולה ובגהה
בטוחה שאם מישהו יודע שאחרי שהוא יתאמץ להגיע למוקד מסוים, יחכה לו שם אוטובוס ריק יחסית או מקסימום המתנה של כמה דקות, וודאי שהיה מעדיף להגיע לשם מאשר לחכות בתחנה רגילה על רבי עקיבא ולהסתובב עוד שעה עד ליציאה מהעיר

עוד לא הצלחתי להבין איך הכשל קשור לרכבים הפרטיים, שרשרת האוטובוסים שחסמה את רחוב השומר היתה גם בלי קשר לרכבים הפרטיים
הכשל לא קשור לרכבים פרטיים בשום צורה. אין טענה שהם גרמו לכשל ברחוב השומר.
הסיבה לרצון להמשיך למרות הכשל קשורה לרצון להקל על רכבים פרטיים.

וזו גם הסיבה שעשו מוקד אחד בכהנמן.
כי אם יפזרו מוקדים בעיר שאל תשכחי שצריכים לצאת מכל אחד מהם המון אוטובוסים לשלל יעדים - אשדוד,בית שמש,מודיעין עילית,אלעד (שלא ברור לי למה קו 92 לפתח תקווה וקו 53 לתל אביב שונים ממנה),טבריה,צפת,חצור,באר שבע,חיפה,נתיבות ומה לא....
יהיו פקקים לרכבים הפרטיים בכל פינה בעיר. מה גם שהאוטובוסים הללו יצטרכו לנסוע בדרך אל המוקד ...

נ.ב אפרופו הרואה - ראיתי פה כמה פעמים את ההצעה הזו
המסלול מהרואה לאלוף שדה אורך ביום רגיל הרבה יותר זמן מאשר מסלול מרחוב ירושלים דרך רבי עקיבא החוצה במוצאי חג.
אחד המסלולים המזעזעים עמוסי תנועה ורימזור.
 

מפתחות - מאגר דירות.

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
א. דבר ראשון עצם הדבר שמישהו חושב על רעיון - זה כבר התקדמות.
ב. חנוך זייברט כתב בערב הבחירות 'לעייריה יש הרבה כסף ומשקיעה הרבה - אבל לא מנהלת את זה [כמו העכברים]...
[האם היה לדבר הזה מישהו שניהל תוך כדי - שנתן פתרונות למשברים שניסה וכו'].
ג. להודיע את הדבר בערב חג זה שיגעון - חובה היה לשלוח הודעות בטלפון [או לפרוץ לטלפונים...] וגם תוך כדי תנועה לשלוח הודעה על תיקונים.
----
ואגב נראה לי הרבה יותר חכם היה לעשות את זה ברחוב רבי עקיבא ולצאת לכיון מכון מור. והכניסה לעיר רק מרחוב השומר.
להפוך את כל רבי עקיבא לנתיב אחד.
א. רחוב פי שתיים רחב -
ב. וגם להשאיר גישה לכל הפניות דרך השומר עזרא וכו' [בהשומר אם אתה חוסם אותו מצד לצד אין מאיפה להיכנס לצד השני].
ג. אי"צ בקו פנימי - רחוב רבי עקיבא קרוב הרבה יותר לכל העיר

הנקודה המרכזית זה חסידות ויזניץ שמשם מגיעים רוב האנשים - להם לעשות קו מיוחד שיצא מסוף חזון איש.

גם אפשר לעשות קו שיצא מהלו תימן בשיטת מלא וסע ולא יסתובב בעיר בכלל.
 

מרשימה

משתמש סופר מקצוען
ואגב נראה לי הרבה יותר חכם היה לעשות את זה ברחוב רבי עקיבא ולצאת לכיון מכון מור. והכניסה לעיר רק מרחוב השומר.
להפוך את כל רבי עקיבא לנתיב אחד.
א. רחוב פי שתיים רחב -
ב. וגם להשאיר גישה לכל הפניות דרך השומר עזרא וכו' [בהשומר אם אתה חוסם אותו מצד לצד אין מאיפה להיכנס לצד השני].
ג. אי"צ בקו פנימי - רחוב רבי עקיבא קרוב הרבה יותר לכל העיר

הנקודה המרכזית זה חסידות ויזניץ שמשם מגיעים רוב האנשים - להם לעשות קו מיוחד שיצא מסוף חזון איש.
להוציא מאות אוטובוסים בבת אחת לזבוטינסקי יתקע את כל הציר. הרי לא יפנו אותו בשביל זה.
וחסידויות גדולות כבר מזמן היה מן הראוי שידאגו לעצמם לתחבורה בנפרד ולא יעמיסו על כל הציבור.
 

מתוכנתת

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
הכשל לא קשור לרכבים פרטיים בשום צורה. אין טענה שהם גרמו לכשל ברחוב השומר.
הסיבה לרצון להמשיך למרות הכשל קשורה לרצון להקל על רכבים פרטיים.

וזו גם הסיבה שעשו מוקד אחד בכהנמן.
כי אם יפזרו מוקדים בעיר שאל תשכחי שצריכים לצאת מכל אחד מהם המון אוטובוסים לשלל יעדים - אשדוד,בית שמש,מודיעין עילית,אלעד (שלא ברור לי למה קו 92 לפתח תקווה וקו 53 לתל אביב שונים ממנה),טבריה,צפת,חצור,באר שבע,חיפה,נתיבות ומה לא....
יהיו פקקים לרכבים הפרטיים בכל פינה בעיר. מה גם שהאוטובוסים הללו יצטרכו לנסוע בדרך אל המוקד ...

נ.ב אפרופו הרואה - ראיתי פה כמה פעמים את ההצעה הזו
המסלול מהרואה לאלוף שדה אורך ביום רגיל הרבה יותר זמן מאשר מסלול מרחוב ירושלים דרך רבי עקיבא החוצה במוצאי חג.
אחד המסלולים המזעזעים עמוסי תנועה ורימזור.
מאיפה לקחת את זה שהסיבה לרצון להמשיך היא כדי להקל על רכבים פרטיים?
ושזו גם הסיבה שעשו מוקד אחד בכהנמן?

הרואה פנוי מאד בשעות הערב ובמיוחד במוצ"ש ומוצאי חג, בימות חול הוא באמת עמוס מאד ולא רלוונטי

האוטובוסים יצטרכו לנסוע למוקד אבל המוקדים מפוזרים באזורים שונים ונמצאים קרוב ליציאה מהעיר, זאת אומרת שהם לא חייבים לעבור בכל העיר בשביל להגיע למוקד, לא בהלוך ולא בחזור
מוקד שנמצא למשל במגדל המים, האוטובוס יכול להגיע מכיוון רמת גן וכמובן גם לצאת משם
מוקד על זבוטינסקי או פרדס כץ וודאי שלא צריך לעבור בכל העיר
העיר תהיה מרוקנת מאוטובוסים בינערוניים ותהיה פנויה לתחבורה פנימית
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
שוב.
לכתוב הראשונים שנהנה
יומיים אחרי שסבלנו מזה
זה להתעלם לחלוטין מזה שהיה פיילוט לרעיון הנהדר שהיית בטוח שיהנו ממנו - והפיילוט נכשל.
מה שאומר שהרעיון לא נהדר במיוחד.
נכון למה שהוברר במוצש - אפילו ללא שהעיר תהיה נתצ - המסלולים בעיר היו מהירים ויעילים יותר.

מוזר כרגע לעצום עיניים ועדיין לטעון שהרעיון מושלם ומהיר ויגרום להנאה... כאילו ולא היה מוצש.

בנוגע לקיבעון של המסלול - כאמור קיימים הרבה מסלולים וממש לא אחד מקובע
בהתחשב בזה שבני ברק אינה עיר גדולה במיוחד עם ריבוי רחובות רחבי ידיים
אז התלונה על כך שבסוף כל מסלול כולל את אחד הרחובות : השומר או עזרא או חזון איש או רבי עקיבא - היא מגוחכת. ברור שכך. אילו עוד רחובות אתה מכיר בבני ברק ? קושניר? סימטת ראב"ד?
מציע שכ״א יכתוב לפני הכל אם הוא מחזיק אוטו.. - אני לא מחזיק.


לדעתי הייתה הצלחה חלקית עם פוטנציאל להצלחה גדולה יותר, פשוט היה נראה שאין שום יד מנהלת ונותנים לזה לקרות בתקווה שזה יצליח... {אולי גם בתקווה שזה ייכשל.. מי יודע..}

לדוג׳ כניסת רכבים אומנם נאסרה רשמית, אבל בפועל הם נסעו גם נסעו. {לשאלתי אמר השוטר שזה עפ״י העומס באותו זמן..}
בנוסף המשטרה לא ניהלה את האירוע אלא שיטור עירוני שהוא דל מאוד בכח האדם שלו והרבה פחות יעיל.. {א״כ יותר מתחשב בד״כ מה שגרם לכניסת רכבים פרטיים..}
ומעל הכל השיטור הגיע למעלה משעה! אחרי תחילת שירות האוטובוסים!

לסיכום: אם ניתן לזה לרוץ לבד זה לא ילך, אבל בניהול נכון בעז״ה זה אמור להצליח,

כמובן שכדאי מאוד לשלב את מה שהציעו פה כמה, מוקדי יציאה בעוד מקומות כדי לפזר את הציבור יותר למנוע עומס בתחנות,
ולהצליח לשחרר אנשים גם במקרה של תאונה או משהו אחר כמו שקרה עכשיו.

נ. ב. @קצרה לא הצלחתי להבין מה הטענה, דעתך ידועה לציבור מהרבה אשכולות אחרים בנושא, {ועם חלק מהדברים אני גם מסכים}
אבל זה לא רלוונטי לימים כמו ערבי חגים או מוצאי חגים או פורים וכל כיו״ב,
אפי׳ בירושלים הגדולה עושים מוקדי יציאה ומסלולים מהירים,

לעומתך אני בהחלט מסכים עם הטענה שהב״ב פשוט מפונקים מידי בהרגל של שנים שהאוטובוסים הבינעירוניים מגיעים לכל חדר מדרגות בעיר ובסוף הם הראשונים שיהנו מהשינוי, אבל הם פשוט מפחדים ממנו ולא נותנים לו צ׳אנס.

כאמור, דעתי לא שווה לשלך,
ובהחלט שזה לא היה כישלון מוחלט,
אלא ההתחלה לשיפור המצב הקיים,
שהוא גרוע בהרבה.
 

קצרה

משתמש מקצוען
כאמור, דעתי לא שווה לשלך,
ובהחלט שזה לא היה כישלון מוחלט,
אלא ההתחלה לשיפור המצב הקיים,
שהוא גרוע בהרבה.
את מה זה שיפר עבור נוסעי התחצ?
את הזמן - לא . זה האריך את משך הנסיעה.
את הנגישות - לא. זה הכביד.
את העליה לאוטובוס - לא. היה קושי לתפוס מקום.

את מה זה לדעתך זה החל לשפר עבור נוסעי התחצ??
 

מעשי

משתמש פעיל
וזו גם הסיבה שעשו מוקד אחד בכהנמן.
כי אם יפזרו מוקדים בעיר שאל תשכחי שצריכים לצאת מכל אחד מהם המון אוטובוסים לשלל יעדים - אשדוד,בית שמש,מודיעין עילית,אלעד (שלא ברור לי למה קו 92 לפתח תקווה וקו 53 לתל אביב שונים ממנה),טבריה,צפת,חצור,באר שבע,חיפה,נתיבות ומה לא....
יהיו פקקים לרכבים הפרטיים בכל פינה בעיר. מה גם שהאוטובוסים הללו יצטרכו לנסוע בדרך אל המוקד ...
ההבדל בין הקווים לתל אביב ופתח תקווה לשאר הקווים הוא שתל אביב ופתח תקווה זה שירות לתושבי ב"ב ושאר הקווים זה שירות לתושבי חוץ.
 

קצרה

משתמש מקצוען
מאיפה לקחת את זה שהסיבה לרצון להמשיך היא כדי להקל על רכבים פרטיים?
ושזו גם הסיבה שעשו מוקד אחד בכהנמן?

הרואה פנוי מאד בשעות הערב ובמיוחד במוצ"ש ומוצאי חג, בימות חול הוא באמת עמוס מאד ולא רלוונטי

האוטובוסים יצטרכו לנסוע למוקד אבל המוקדים מפוזרים באזורים שונים ונמצאים קרוב ליציאה מהעיר, זאת אומרת שהם לא חייבים לעבור בכל העיר בשביל להגיע למוקד, לא בהלוך ולא בחזור
מוקד שנמצא למשל במגדל המים, האוטובוס יכול להגיע מכיוון רמת גן וכמובן גם לצאת משם
מוקד על זבוטינסקי או פרדס כץ וודאי שלא צריך לעבור בכל העיר
העיר תהיה מרוקנת מאוטובוסים בינערוניים ותהיה פנויה לתחבורה פנימית
לקחתי את זה שזה מה שרצו מהעובדה הפשוטה
שאם דואגים שהעיר לא תהיה פקוקה ולא יקח הרבה זמן לנסוע בה
הם המרוויחים העיקריים
עבורם בלבד העיר לא פקוקה.

כמויות כאלו של אוטובוסים שממתינים להגיע למוקד
יחסמו את הכניסה לפרדס כץ למשל.
לא נראה לי שרמת גן תאשר לשיירת אוטובוסים לעמוד אצלה ולחסום אותה במקום את בני ברק כשירות לתושבי בני ברק. האמת זה לא רק ענין של נראה או לא. זה וודאי. המסוף של קווי הצפון בבית עלמין נסגר בצו בית משפט בתביעת עירית רמת גן. למרות שהוא היה ממוקם בשטח מוניציפאלי של בני ברק.
חג אחד ניסו לעשות שם מסוף - וזו היתה התוצאה - איסור קבוע על מסוף במקום.
 

קצרה

משתמש מקצוען
ההבדל בין הקווים לתל אביב ופתח תקווה לשאר הקווים הוא שתל אביב ופתח תקווה זה שירות לתושבי ב"ב ושאר הקווים זה שירות לתושבי חוץ.
פתח תקווה משרת גם את תושבי פתח תקווה.
והקו לאלעד גם הוא קו פנים מטרופוליני שמשרת את תושבי בני ברק הנוסעים בתוך המטרופולין.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
את מה זה שיפר עבור נוסעי התחצ?
את הזמן - לא . זה האריך את משך הנסיעה.
את הנגישות - לא. זה הכביד.
את העליה לאוטובוס - לא. היה קושי לתפוס מקום.

את מה זה לדעתך זה החל לשפר עבור נוסעי התחצ??
שיפר את איכות הנסיעה!
{זאת אומרת אמור לשפר בהמשך בעז״ה}
ושוב אדגיש שהתחושה מדברייך, זה רצון להמשיך להיות תקועים במצב הנוכחי,
לעומת זאת המתכננים סבורים ולדעתי זה כיוון נכון מאוד,
שלטובת כל תושבי העיר ובפרט נוסעי התח״צ,
תח״צ בינעירוני ממוקד בכביש אחד מהיר פנוי מרכב פרטי ולא על פני כל העיר הוא דבר הגיוני ואיכותי יותר,
{כפי שאגב עבד טוב מאוד! בשעתיים הראשונות של תח״צ במוצ״ש, התקלות החלו אי שם לקראת סוף השעה השלישית של השירות.}
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
אמל"ק
הכשל לא היה שנוסעי התח"צ גם הטלטלו בדרכים זמן רב וגם חיכו הרבה זמן בתור האוטובוסים כי כולם היו במקום אחיד ויש תור.
הכשל היה שהרכבים הפרטיים נתקלו בעומס באיזור התחצ...

השאטל אגב , יתקל בדיוק בנקודה שציינת. יתמלא בתחנה הראשונה יאלץ לעצור שוב ושוב להתווכח, יחסום את הכביש... יסע את המסלולים בינות לעשרות כלי רכב פרטיים שיכבידו + האוטובוסים העירוניים שקיימים בין כה.
או שיביאו שאטלים בכמות כל האוטובוסים הבינעירוניים המתמלאים עד תום בעיר לפחות.
ואז יהיה בדיוק את אותה כמות אוטובוסים בתוך העיר.

במקום לשלוח את מסופי התח"צ למקום שקט ומרוחק. יש להשאיר את מסופי התח"צ קרוב . ולשלוח את הרכבים לחניון מרוחק ושקט ולארגן להם שאטלים לתוך העיר. יפתור את כל בעיות החניה והעומס.
אשמח לראות את המתלוננים כאן באשכול על הרכבים הפרטיים שנתקעו? יש ציון? ( זוכר אחד שכתב שניסה להיכנס מקוקה קולה לדעתי פשוט מחוסר ידיעה שיהא חסום גם אני רק במקרה נודע לי שיש שינויים)
נכון.
אין תיעדוף בזמני עומס לרכב פרטי ולא אמור להיות בעיר מתוקנת.
אל תכנס לסוקולוב עם רכב פרטי בזמני עומס בשום אופן.

בל תשכח שמי שעלה על קו 401 - גם הלך ברגל בירושלים גם עלה על אוטובוס אל מסלול 401 , גם המתין 45 דקות להכנס לעיר - וגם היה צריך להחליף אוטובוס בתוך העיר.
אז בעיר מתוקנת לפני נתצים דואגים שלא יחסמו סתם את צומת סוקולוב ר עקיבא (אלא אם כן יש עניין להעניש את נוסעי הרכב הפרטיים אפילו שגם התח"צ סובלת)
הכשל לא קשור לרכבים פרטיים בשום צורה. אין טענה שהם גרמו לכשל ברחוב השומר.
הסיבה לרצון להמשיך למרות הכשל קשורה לרצון להקל על רכבים פרטיים.
כאן לא הבנתי אם רצו להקל על הרכבים הפרטיים למה חסמו להם את הכניסות המרכזיות לעיר? או שרצו להקל דווקא על כמה בעלי רכבים ברחוב חזוא? אשמח לפירוט כי לא הבנתי את ההגיון
וזו גם הסיבה שעשו מוקד אחד בכהנמן.
כי אם יפזרו מוקדים בעיר שאל תשכחי שצריכים לצאת מכל אחד מהם המון אוטובוסים לשלל יעדים - אשדוד,בית שמש,מודיעין עילית,אלעד (שלא ברור לי למה קו 92 לפתח תקווה וקו 53 לתל אביב שונים ממנה ההבדל בעיקר בזמן העליה לאוטובוס וסתם מה הקשר בין קו 53 שמשרת את תושבי העיר ולא פעיל כמעט בזמני העומס לבין נושא האשכול תח"צ בין עירונית בזמני העומס),טבריה,צפת,חצור,באר שבע,חיפה,נתיבות ומה לא....
יהיו פקקים לרכבים הפרטיים בכל פינה בעיר. מה גם שהאוטובוסים הללו יצטרכו לנסוע בדרך אל המוקד ...

נ.ב אפרופו הרואה - ראיתי פה כמה פעמים את ההצעה הזו
המסלול מהרואה לאלוף שדה אורך ביום רגיל הרבה יותר זמן מאשר מסלול מרחוב ירושלים דרך רבי עקיבא החוצה במוצאי חג.
אחד המסלולים המזעזעים עמוסי תנועה ורימזור.
הוא עמוס ביום רגיל במוצאי ראש השנה פחות
כל הדיבור כאן על רכבים פרטיים ובדיוק במוצאי ראש השנה זה בדיחה אין בכלל הרבה נסועה של רכבים פרטיים על הכביש החנויות סגורות הכל סגור סה"כ מי שחוזר לביתו נוסע ובד"כ מי שלא גר ברחוב חזו"א לא נוסע דרך שם במוצאי שבת כי זה פקוק אלא כל בעלי הרכבים אוטומטי עוקפים את אזור הפעילות של התח"צ כך שכמעט באף מוצאי שבת וחג (להבדיל מערבי שבתות שיש תנועה ערה בשעות המוקדמות יותר שהעסקים פעילים) אין ממשק בין הרכבים הפרטיים לתח"צ כך שלערבב כאן כל הזמן את הרכבים הפרטיים ולערבב בין תח"צ של יום יום לתח"צ של ערבי ומוצאי חגים זה מראה על אנגנדה מכוונת.
 

ד. ל.

משתמש פעיל
אני בעל רכב פרטי והיה קשה מאד לצאת מהשכונות שגובלות עם רחוב השומר רמת אלחנן רמת אהרן ושיכון ה'
היו פקקים אין סופיים בגלל שהורידו נתיבים למטרה הזו והרמזורים לא מתאימים לשיטת התחבורה הזו...
כך שממש היה סיוט גם לבעלי הרכבים הפרטיים!!!!

הפיילוט נכשל ובענק!!
 

קצרה

משתמש מקצוען
שיפר את איכות הנסיעה!
{זאת אומרת אמור לשפר בהמשך בעז״ה}
ושוב אדגיש שהתחושה מדברייך, זה רצון להמשיך להיות תקועים במצב הנוכחי,
לעומת זאת המתכננים סבורים ולדעתי זה כיוון נכון מאוד,
שלטובת כל תושבי העיר ובפרט נוסעי התח״צ,
תח״צ בינעירוני ממוקד בכביש אחד מהיר פנוי מרכב פרטי ולא על פני כל העיר הוא דבר הגיוני ואיכותי יותר,
{כפי שאגב עבד טוב מאוד! בשעתיים הראשונות של תח״צ במוצ״ש, התקלות החלו אי שם לקראת סוף השעה השלישית של השירות.}
"איכות" - זה מילה מעניינת אך חסרת פירוט ומשמעות.

מה זה "איכות" בנסיעה בתח"צ?
האיכות שלי נמדדת במהירות נסיעה , בנוחות , בנגישות , ביעילות.
במה נמדדת האיכות שלך ?! אם יש רעיון חדיש מאחוריה אז היא כבר "איכותית"?!

"איכות" .
לו יהי. אין צורך מהיום שהתחבורה תהיה יעילה ומהירה או נוחה ונגישה.
אמרו מהיום היא היתה "איכותית". עשו אותה עם "תוכנית". לא משנה אם היא היתה פחות נוחה פחות יעילה פחות נגישה פחות מהירה.

מזכיר לי את ההוא שסיפר לחבר שלו שהבן שלו גאון בחשבון. פותר כל תרגיל ב-5 שניות. קראו לבן לשמוע את פיו ושאלו אותו כמה זה 235 כפול 347 ענה הילד בלי היסוס 150. אמרו לאביו איך יכול להיות. אמר האב הגאה "עזבו את הדיוק , איך המהירות?"

אז עזבו את המהירות הנוחות הנגישות והיעילות - העיקר איך האיכות?!

אבל אם הדגש שלך על "אמור" לשפר. לו יהי.
כבר אמר איינשטיין שטעות לחזור על אותו דבר פעמיים ולצפות לתוצאה שונה.
ולהזכירך אמרת לעיל שהאירוע נחשב בעיניך כבר כעת להצלחה.
 
נערך לאחרונה ב:

איטי פטיטי

משתמש פעיל
בלת״ק
אנחנו יצאנו בשעה יחסית מוקדמת (נראה לי 9), רחוב כהנמן היה עמוס ברכבים פרטיים, הכל זרם למישרין, התחנה היתה יחסית ריקה, עלינו על אוטבוס ריק ממש לי-ם.

כשהגענו קרוב ליציאה מהעיר - הלם - התכנסו שם שם עשרות פקחים והתחילו רק לקבל הדרכה... בנתיים אני רואה עוד 2 פקחים סוחבים שילוט ומתחילים לתלות על עמודים... ואז היה פקחים שנעמדו ברמזור בכניסה והתחילו להכוון את התנועה - רק תח״צ נכנסת לכהנמן - לדעתי מאותה רגע התחילה הצרה - התחיל להווצר פקק מטורף...


בכל אופן - אותי הפתיע השלומזליות של המארנים- איך זה שבשעה 9 עדיין תולים שילוט עם אזיקונים? למה ההדרכה נעשית בכלל במוצאי החג????
בשביל כזה פרויקט היינו אמורים לראות כבר מחסומים בערב החג, וברגע שיוצא החג הפקחים היו אמורים להיות פרוסים בכל פינה בעיר...
אני לא יודעת אם בתכנון מראש הכל היה מצליח - אבל חלק מהבלגן זה ודאי היה חוסך
 

רבקה ט

משתמש צעיר
שאלה מעניינת אני תושבת בני ברק
ולא קיבלתי שום עדכון בכלל על הפילוט
עליתי בתמימותי על קו 404 מירושלים
וכשמגיעים לבני ברק אני מגלה שהוא לא נכנס
לקח לי 3 שעות הדרך....
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אני נסעתי מי-ם לב"ב ברכבת, צפיתי מחלונות הרכבת על פקקי הענק בכביש 9 וכביש 1 בואכה מוצא.
התגבור של קו 53 מת"א לב"ב לא תאם כלל את זמני הגעת הרכבת הראשונה, וגרוע מכך - הוא תוזמן לשעה שבה קו 53 ממילא היה אמור להגיע, כ-20 דקות אחרי הגעת הרכבת.
זמן ההגעה מהרכבת לב"ב היה סביר לגמרי - כל הכבישים היו פתוחים, כולל ציר רבי עקיבא.
סה"כ הנסיעה מי-ם לב"ב מרגע ההגעה לתחנת הרכבת עד דלת הבית בב"ב ארכה כשעה וחצי בלבד
 

YAEL20

משתמש פעיל
צילום מקצועי
אני נסעתי מי-ם לב"ב ברכבת, צפיתי מחלונות הרכבת על פקקי הענק בכביש 9 וכביש 1 בואכה מוצא.
התגבור של קו 53 מת"א לב"ב לא תאם כלל את זמני הגעת הרכבת הראשונה, וגרוע מכך - הוא תוזמן לשעה שבה קו 53 ממילא היה אמור להגיע, כ-20 דקות אחרי הגעת הרכבת.
זמן ההגעה מהרכבת לב"ב היה סביר לגמרי - כל הכבישים היו פתוחים, כולל ציר רבי עקיבא.
סה"כ הנסיעה מי-ם לב"ב מרגע ההגעה לתחנת הרכבת עד דלת הבית בב"ב ארכה כשעה וחצי בלבד
מתחנת הרכבת לב"ב אפשר לקחת את הרכבת הקלה - הכי מהר
תלוי כמובן איפה גרים...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מתחנת הרכבת לב"ב אפשר לקחת את הרכבת הקלה - הכי מהר
תלוי כמובן איפה גרים...
א. הרק"ל נוחה רק למי שגר על ציר ז'בוטינסקי, אחרת נדרש ממילא להחליף אוטובוס, אותו אפשר לקחת כבר מסבידור.
ב. התגבור של קו 53 יוצא ממש מפתח היציאה מתחנת הרכבת בסבידור, ללא הליכה כמעט
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
התגבור של קו 53 יוצא ממש מפתח היציאה מתחנת הרכבת בסבידור, ללא הליכה כמעט
מה הכוונה?
יש קווים 53 שיוצאים ממסוף 2000 עצמו?
לא צריך לעבור את הגשר מהבורסה לצד השני בז'בוטינסקי? {ולקוות שלא יהיה תקלה במעלית באחד מהצדדים..}
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מה הכוונה?
יש קווים 53 שיוצאים ממסוף 2000 עצמו?
לא צריך לעבור את הגשר מהבורסה לצד השני בז'בוטינסקי? {ולקוות שלא יהיה תקלה במעלית באחד מהצדדים..}
בפורים דאשתקד וגם במוצאי ראש השנה העל"ט היתה חלופה מיוחדת של קו 53 שיצאה מהכביש הטבעתי שבכניסה לתחנת הרכבת, בלי צורך להיכנס למסוף 2000
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  83  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה