לא
חניה בחניון שפירים.. ותח"צ משם.
או מסלול מתפתל דרך רחובות צדדיים.
אין מקום לרכבים פרטיים ברחובות הראשיים בעיר שרחובותיה הראשיים צרים כל כך. ומלאים פניות .
אוטובוס אחד חוסך עשרות רכבים פרטיים ויסע פשוט מהר ויעיל שאף אחד כבר לא יצטרך רכב כדי להתנייד בבני ברק.
לא
חניה בחניון שפירים.. ותח"צ משם.
או מסלול מתפתל דרך רחובות צדדיים.
אין מקום לרכבים פרטיים ברחובות הראשיים בעיר שרחובותיה הראשיים צרים כל כך. ומלאים פניות .
אוטובוס אחד חוסך עשרות רכבים פרטיים ויסע פשוט מהר ויעיל שאף אחד כבר לא יצטרך רכב כדי להתנייד בבני ברק.
שהחינו - קו חדש מבני ברק לשרתון בבין הזמנים מספר הקו 850 חברת אפיקים מסלול הקו בבני ברק: ז'בוטינסקי-אהרונוביץ-רבי עקיבא 47 נסיעות יומיות לכל כיוון מ 7:30 בבוקר עד 19:00 מבני ברק לשרתון ומ 9:15 עד 20:45 משרתון לבני ברק
עד שיש סוף סוף קו בודד ויחיד שמגיע מגן ורשא ותחילת רבי עקיבא אל מרכז רימונים
ישבו חכמי חלם וקבעו כי מי שירצה לנסוע אתו מגן ורשא או מתחילת ר' עקיבא אל מרכז רימונים אינו רשאי לעשות זאת!
אין קו בתדירות יותר גבוהה נראה לי מ350 לאשדוד.
בזמן שאני תושבת בני ברק מחכה 35 דקות לאוטובוס הביתה שגם הוא אחכ עושה לי סיבובים רבים עוברים לי מול הפרצוף 5 קווים לאשדוד....
וקו 2 ספציפית - מחכים שעות ואז מגיעים 2 ביחד....
פרסום וקופירייטינג בסטנדרט הגבוה ביותר: שילוב בין יצירתיות חדה לכלים טכנולוגיים שמשנים את חוקי המשחק 🎯💡.
בקורס תלמדו כיצד לבנות אסטרטגיות אפקטיביות, איך לייצר קמפיינים שקולעים במדויק לקהל היעד ואיך לשלוט בטכניקות עדכניות עם תכני AI. הכשרה ייחודית שמזניקה לקריירה מרתקת ומכובדת, עם אפשרות להשתלב במשרות מבוקשות.
עד שיש סוף סוף קו בודד ויחיד שמגיע מגן ורשא ותחילת רבי עקיבא אל מרכז רימונים
ישבו חכמי חלם וקבעו כי מי שירצה לנסוע אתו מגן ורשא או מתחילת ר' עקיבא אל מרכז רימונים אינו רשאי לעשות זאת!
צריך להעיף את כל האוטובוסים והקווים שמגיעים מחוץ לעיר, ושהם יעשו תחנה אחת בקוקה קולה ותחנה אחת, במכון מור, ומשם יתכבדו התושבים שגרים מחוץ לעיר להתנייד עם קווים פנימיים, זה לא יתכן שהעיר פקוקה כ"כ רק מכמות הקוים שנוסעים לק.גת, כרמיאל וכד (לא בדווקא הערים האלו , זה רק דוגמא..)
לא יתכן שבזמן ההמתנה לקו 2 , יעברו 2 קווים לכרמיאל ובאותה תדירות קו לביתר, ובתדירות גבוה יותר מקו 2
קווים למ.עילית וירושלים, עניי עירך קןדמים!!!
ובנידון לאשכול אין אף קו! כולל עם החלפה! בין 2 קווים ! שמגיע מ מכון מור/מרכז רימונים לשיכון ג, מלבד קו 2 שעושה סיבוב בכל העיר! ובתדירות של20 דק,
בעוד שלשיכון ויזניץ מגיעים המון קווים...
וכל הקווים שמגיעים לחזון איש /לנדא לא עוזרים למי שגר בתוך בשכונה ,
מדוע בשכיון וויזניץ כמעט בכל רחוב צר יש כמה קווים, במה נגרע חלקם של אחיהם שלא גרים שם?
כמו לאחר שיש סופסוך רכבת קלה, מדוע אין קו אוטובוס שעובר מהרכבת לתוך העיר ישיר מבן גוריון נכנס להרואה ומשם נכנס ליהודה הנשיא? דרך קלה וחלקה ?? בלי להסתובב שעות בתוך העיר?
המשותף בהם ובעוד קווים שהם בכלל לא אמורים להיכנס לתוך העיר!!
וגם אם הם כבר כן נכנסים זה צריך להיות בתדירות נמוכה מאד!
כל אוטובוס מחוץ לעיר שנכנס ומתקתק ואינו משרת את תושבי העיר, פוקק את העיר וגורם שגם אטובוס עירוני שכבר כן מגיע משתרך אחר שורת אוטובוסים ין עירוניים שכל תחנה שלהם זה פריקת תא מיטען ועוד... ושלא לדבר על המקום שהםפיזית לוקחים מהכביש....
לא ככ קשה (אם כי בהחלט מסורבל יותר)
אנשים ירדו בקוקה קולה ובתחנה צמודה למקום יהיו להם בתדירות צפופה מאד אוטובוס לכל שכונה בעיר....
זה אמנם יגרור הערכות עם כל הזוודות והעגלות) אבל תושבי בני ברק, כן אלו שמשלמים את הארנונה בעיר ולא מגיעים להתארח..
לא יכולים לצאת מהבית שלא לדבר על להיגרר באטובוס עירוני ביום שישי , כיון שיש אורח שלא משלם ארנונה שצריך להגיעבנוחות המקסימלית להוריו או לשמחה בעיר....
זה קורה ם במודיעין עילית (שם נכנסים רק אוטובוסים של ב"ב וירושלים, וכל השאר יורדים במסוף,) ובכל עיר שפויה....
שלא לדבר על בני ברק, עיר ישנה וצפופה עם תשתיות רקובות שאמורה משום מה להתחשב בכל האורחים שמגיעים בתדירות גבוה או נמוכה על חשבונם של תושבי העיר, שהרבה מהם נעזרים באוטובוסים וכלם סובלי מפקקים לאורך כל שעות היממה,..
וכמו שכתבת:
במיוחד שבעל הבית הוא הקובע (ככה בכל אופן בעיר מתוקנת)
שלא לדבר בכלל על החוויה הכללית של אנשים שנוסעים מחוץ לעיר בבני ברק בשישי או מוצש שבכל מקרה זו לא חוויה מומלצת
משום מה יתכן לך ונשמע לך הגיוני להפליא - שמי שאין לו רכב ירד בכניסה לעיר ויקח אוטובוס פנימה כדי לחסוך פקקים בעיר.
אבל לא יתכן לך בשום אופן שמי שיש לו רכב פרטי ירד בחניון ליד העיר ויקח אוטובוס פנימה/עד הבית.
למרות שבוודאות פתרון ב' יפתור את המצוקה
בעוד פתרון א' בספק רציני יקל על משהו מה גם שהוא יגדיל את מספר הרכבים הפרטיים.
משום מה יתכן לך ונשמע לך הגיוני להפליא - שמי שאין לו רכב ירד בכניסה לעיר ויקח אוטובוס פנימה כדי לחסוך פקקים בעיר.
אבל לא יתכן לך בשום אופן שמי שיש לו רכב פרטי ירד בחניון ליד העיר ויקח אוטובוס פנימה/עד הבית.
למרות שבוודאות פתרון ב' יפתור את המצוקה
בעוד פתרון א' בספק רציני יקל על משהו מה גם שהוא יגדיל את מספר הרכבים הפרטיים.
לא הבנת אותי
תושבי העיר משתמשים גם ובעיקר בקווים העירוניים (בתדירות יומית) ובקווים מחוץ לעיר (חוץ לעיר זה לא קו 53 שעובר בכל העיר ובסוף גם בת"א, אלא קו מב"ב למודיעים עילית או לעיר אחרת בלי הורדה בתוך העיר..)
בתדירות נמוכה הרבה יותר, וכמובן האורחים משתמשים רק בקווים בין עירוניים,
ועל כן מן הראוי שהמתארחים יתכבדו ללכת, והתושבים שבממוצע משתמשים בקווים אלו פעם בשבועיים יתכבדו גם בם ויתאמצו (וגם אם יש כאו שעובדים יום יום בנתניה, או בכל עיר אחרת, הם יחסית מיעוט ....)
ועל כן יש לתעדף באופן מהותי את השימוש בקו העירוני , על פני הקו הבין עירוני, ולא יתכן שבזמן ההמתנה לקו 2 אחד יעברו 2 קווים לאשדוד או 2 קווים לכרמיאל (אני אישית חווה את זה בערך פעם בשבוע וזה בהחלט מתסכל!)
משום מה יתכן לך ונשמע לך הגיוני להפליא - שמי שאין לו רכב ירד בכניסה לעיר ויקח אוטובוס פנימה כדי לחסוך פקקים בעיר.
אבל לא יתכן לך בשום אופן שמי שיש לו רכב פרטי ירד בחניון ליד העיר ויקח אוטובוס פנימה/עד הבית.
למרות שבוודאות פתרון ב' יפתור את המצוקה
בעוד פתרון א' בספק רציני יקל על משהו מה גם שהוא יגדיל את מספר הרכבים הפרטיים.
וואי את ממש מענינת
אני מדגישה שאין לי רכב!
אבל אדם קנה דירה ויש לו חניה בבנין , ואת אומרת לו שבגלל הכלל הוא יוותר וישאיר את הרכב שלו מרחק 40 דק, ושישאיר את החניה שלו ריקה(העלות שלה כיום היא 100 אלף שקל!) , כיון שהרכב שלו מכביד על העיר, אבל האוטובוס הבין עירוני או העירוני קודם לו...
מנסה להבין את ההיגיון ולא מצליחה,
ומירון זה לא דוגמא שם חוסמים את הכניסה שבוע בשנה בלג בעומר, אבל לא על בסיס יומי......
לא הבנת אותי
תושבי העיר משתמשים גם ובעיקר בקווים העירוניים (בתדירות יומית) ובקווים מחוץ לעיר (חוץ לעיר זה לא קו 53 שעובר בכל העיר ובסוף גם בת"א, אלא קו מב"ב למודיעים עילית או לעיר אחרת בלי הורדה בתוך העיר..)
בתדירות נמוכה הרבה יותר, וכמובן האורחים משתמשים רק בקווים בין עירוניים,
ועל כן מן הראוי שהמתארחים יתכבדו ללכת, והתושבים שבממוצע משתמשים בקווים אלו פעם בשבועיים יתכבדו גם בם ויתאמצו (וגם אם יש כאו שעובדים יום יום בנתניה, או בכל עיר אחרת, הם יחסית מיעוט ....)
ועל כן יש לתעדף באופן מהותי את השימוש בקו העירוני , על פני הקו הבין עירוני, ולא יתכן שבזמן ההמתנה לקו 2 אחד יעברו 2 קווים לאשדוד או 2 קווים לכרמיאל (אני אישית חווה את זה בערך פעם בשבוע וזה בהחלט מתסכל!)
הנחה שגויה
יש הרבה תושבי בני ברק שעובדים במודיעין עילית למשל ונוסעים בקו הזה באופן יומיומי
כנ"ל לאלעד
פתח תקווה
הקווים הללו עמוסים בבני ברקים שנוסעים בהם באופן יומיומי.
לא הבנת אותי
תושבי העיר משתמשים גם ובעיקר בקווים העירוניים (בתדירות יומית) ובקווים מחוץ לעיר (חוץ לעיר זה לא קו 53 שעובר בכל העיר ובסוף גם בת"א, אלא קו מב"ב למודיעים עילית או לעיר אחרת בלי הורדה בתוך העיר..)
בתדירות נמוכה הרבה יותר, וכמובן האורחים משתמשים רק בקווים בין עירוניים,
ועל כן מן הראוי שהמתארחים יתכבדו ללכת, והתושבים שבממוצע משתמשים בקווים אלו פעם בשבועיים יתכבדו גם בם ויתאמצו (וגם אם יש כאו שעובדים יום יום בנתניה, או בכל עיר אחרת, הם יחסית מיעוט ....)
ועל כן יש לתעדף באופן מהותי את השימוש בקו העירוני , על פני הקו הבין עירוני, ולא יתכן שבזמן ההמתנה לקו 2 אחד יעברו 2 קווים לאשדוד או 2 קווים לכרמיאל (אני אישית חווה את זה בערך פעם בשבוע וזה בהחלט מתסכל!)
זהו שתחשבי טוב ותבדקי ותראי שישנם המון בני ברקים שיוצאים מחוץ לעיר (בקווים בינעירוניים כמובן..) וחוזרם לביתם
לא פחות מאשר סתם אורחים
וכן המון "אורחים" שבאים לעיר ומתניידים בתוכה בקווים עירוניים
הנחה שגויה
יש הרבה תושבי בני ברק שעובדים במודיעין עילית למשל ונוסעים בקו הזה באופן יומיומי
כנ"ל לאלעד
פתח תקווה
הקווים הללו עמוסים בבני ברקים שנוסעים בהם באופן יומיומי.
אכן, ולאנשים העובדים אין בעיה להחליף עצמאית אוטובוס , בתנאי שהנסיעה תהיה טובה וחלקה (אני באופן אישי נוסעת ככה לעבודה 4 פעמים בשבוע, אוטובוס לרכבת ומשם רכבת או אוטובוס נוסף לעבודה בתוך גוש דן)
הבעיה בהחלפה היא כשנוסעת משפחה שלמה עם מזוודות , ועגלות, החלפה של רכבת או אוטובוס לאדם עצמאי נהוגה בכל הארץ ובכל העולם (ולכן גם הרב קו בצוקף ל90 דק כשי לאפשר החלפת אוטובוס ללא עלות נוספת
זהו שתחשבי טוב ותבדקי ותראי שישנם המון בני ברקים שיוצאים מחוץ לעיר (בקווים בינעירוניים כמובן..) וחוזרם לביתם
לא פחות מאשר סתם אורחים
וכן המון "אורחים" שבאים לעיר ומתניידים בתוכה בקווים עירוניים
וואי את ממש מענינת
אני מדגישה שאין לי רכב!
אבל אדם קנה דירה ויש לו חניה בבנין , ואת אומרת לו שבגלל הכלל הוא יוותר וישאיר את הרכב שלו מרחק 40 דק, ושישאיר את החניה שלו ריקה(העלות שלה כיום היא 100 אלף שקל!) , כיון שהרכב שלו מכביד על העיר, אבל האוטובוס הבין עירוני או העירוני קודם לו...
מנסה להבין את ההיגיון ולא מצליחה,
ומירון זה לא דוגמא שם חוסמים את הכניסה שבוע בשנה בלג בעומר, אבל לא על בסיס יומי......
לא יודעת איך הגעת למירון.
יש ערים כאלו בעולם.
ואפילו פה בארצינו מי שגר ברחוב יפו למשל ....
יש פתרונות של נסיעה בכבישים צדדיים ושל חניה מרוחקת.
וכן מי שקנה חניה שיבנה בה מחסן
לא בגלל שמישהו קנה חניה כל העיר תעמוד תקועה.
מקווה
ההגיון הוא פשוט - התשתית של העיר ישנה
לא מתאימה לכל כך הרבה כלי רכב
הדרך היחידה להציל אותה היא שכמה שיותר אנשים ישתמשו בכלי רכב אחד = אוטובוס
ולכן המטרה אמורה להיות בהחלט להפוך את המצב לזה שבבני ברק "שווה" לנסוע באוטובוס וסיוט עד בלתי אפשרי לנסוע ברכב פרטי..
אכן, ולאנשים העובדים אין בעיה להחליף עצמאית אוטובוס , בתנאי שהנסיעה תהיה טובה וחלקה (אני באופן אישי נוסעת ככה לעבודה 4 פעמים בשבוע, אוטובוס לרכבת ומשם רכבת או אוטובוס נוסף לעבודה בתוך גוש דן)
הבעיה בהחלפה היא כשנוסעת משפחה שלמה עם מזוודות , ועגלות, החלפה של רכבת או אוטובוס לאדם עצמאי נהוגה בכל הארץ ובכל העולם (ולכן גם הרב קו בצוקף ל90 דק כשי לאפשר החלפת אוטובוס ללא עלות נוספת
לא יודעת איך הגעת למירון.
יש ערים כאלו בעולם.
ואפילו פה בארצינו מי שגר ברחוב יפו למשל ....
יש פתרונות של נסיעה בכבישים צדדיים ושל חניה מרוחקת.
וכן מי שקנה חניה שיבנה בה מחסן
לא בגלל שמישהו קנה חניה כל העיר תעמוד תקועה.
מקווה
ההגיון הוא פשוט - התשתית של העיר ישנה
לא מתאימה לכל כך הרבה כלי רכב
הדרך היחידה להציל אותה היא שכמה שיותר אנשים ישתמשו בכלי רכב אחד = אוטובוס
ולכן המטרה אמורה להיות בהחלט להפוך את המצב לזה שבבני ברק "שווה" לנסוע באוטובוס וסיוט עד בלתי אפשרי לנסוע ברכב פרטי..
ואני בגלל שאני מסופקת אם הפיתרון של @ברבור1 יעזור
מציעה להוסיף גם את הצעת @קצרה
ואולי הפיתרון של שניכן ביחד יפתור משהו...
למרות שלתשומת ליבך @קצרה פיתרונך אינו נראה לי ישים למרות ההגיון שלדעתך יש בו
אכן, ולאנשים העובדים אין בעיה להחליף עצמאית אוטובוס , בתנאי שהנסיעה תהיה טובה וחלקה (אני באופן אישי נוסעת ככה לעבודה 4 פעמים בשבוע, אוטובוס לרכבת ומשם רכבת או אוטובוס נוסף לעבודה בתוך גוש דן)
הבעיה בהחלפה היא כשנוסעת משפחה שלמה עם מזוודות , ועגלות, החלפה של רכבת או אוטובוס לאדם עצמאי נהוגה בכל הארץ ובכל העולם (ולכן גם הרב קו בצוקף ל90 דק כשי לאפשר החלפת אוטובוס ללא עלות נוספת
צודק מאד!!!
לכל אדם שמטרתו היא להגיע ליעדו בקלות לא ישנה אם לסוע ב2 אוטובוסים
בתנאי כמובן שהנסיעה חלקה ונוחה.
מנסיון, הרבה פעמים אני אעדיף לנסוע הביתה ב - 3-4! אוטובוסים (שלא תלבלבלו - בתוך בני ברק)
מאשר באוטובוס אחד כמו קו 8 שמסתובב בכל סמטה אפשרית.
אבל כמובן שצריך בשביל זה תכנון טוב ותדירות של קצת יותר מפעם ב 20 דק'....