אם יתגברו אוטובוסים פנימיים שיהיו במקום הבין עירוניים מה ירויחו איך העיר תנשום יותר?
אותה גברת בשינוי אדרת ועם טירחה גדולה לציבור הנוסעים מחוץ לעיר.
שוב , תקראי מה שכתבתי שיוספו אוטובוס
אחד לכל שכונה(בתדירות גבוהה!) ,
שזה בערך 10 אוטובוסים - אלו שגרים על ר עקיבא או השומר או חזון איש לא צריך לכלול כי יהיה להם את האוטובוסים שחוצים את העיר,
ואז יתכן האטובוסים הפנימיים בעיר יהיו מיותרים - אבל בזה אני לא בטוחה....
ובתמורה לתוספת של עשרה אוטובוסים , שלא פוקקים את העיר כי הם מסתובבים רק בתוך השכונה, ומשם הם יוצאים לנקודות ספציפיות על ר עקיבא אוהשומר,
מורידים את כל האוטובוסים מחוץ לעיר!
אני מדברת על מאות קווים!! שירדו , לעומת עשרה שנוספו...
קחי בחשבון שהאוטובוסים הבין עירוניים כל תחנה שהם עוצרים באמצע ר עקיבא או כל רחוב אחר
הם פורקים מטען!, (עגלות מזוודות וכו...) שזה מוסיף עוד הכבדה על התנועה,
ועוצרים את כל התנועה ברחוב,
האוטובוסים שאני מדברת עליהם (מדמיינת - נכון יותר..) יעלו ויפרקו מטען רק בתוך השכונה בלי השפעה על הצירים הראשיים...
ואז בתחנה יעודית בקצה של ר עקיבא או השומר תהיה עליה העלאה או ירידה, עם מטען, והעיר עצמה תיסע! ולא תעמודד כי קו מגבעה B ביתר הגיע לבני ברק, ועוצר בתחנה ובכל תחנה יורדת רק משפחה אחת שצריכה להוציא עגלה, 3 מזוודות, ופקלאות שונות... זה הורס את העיר שהרוסה גם ככה!
מבינה שלאלו שנעזרים בתחבורה הציבורית השו זה באמת קשה(למרות שרבים מעדיפים להגיע מלכתחילה לתחנות בקצה המסלול כדי לא לעבור את הטיול לאורכה ורוחבה של העיר...), אבל זה קושי של מקסימום אחת לשבועיים בד"כ!
לעומת קושי יומיומי של כלל התושבים....!!!
(ואלו שעובדים יומיומי מחוץ לעיר , אין להם בעיה לעבור בים האוטובוסים.....)