חרבות ברזל הנספח השבועי • שבוע 35

ביידן חשף בנאום הצעה לעסקה. האם לדעתכם מאחוריה עומד:

  • הוא עצמו

  • ביבי

  • גנץ


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

חובבן חביב

משתמש מקצוען
שחרור אלפי מחבלים זה נקרא תנאים טובים?
מסכים
אין לזה היתכנות..
מסכים
אבל-
הרי בכל מקרה תהיה עיסקה,
וכיון שאין הבדל במוטיבציה של ארגוני הטרור לחטוף אח"כ בין עיסקה כזו לאחרת
אז מה זה משנה...
עדיף עיסקה "גרועה" כמה שיותר מהר עם יותר חטופים חיים,
מאשר עיסקה "מוצלחת" של בית קברות...
 

קושקוש

עיצוב ומיתוג אמנותי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
לדעתי לא יתחיל מלחמה בצפון אלא לאחר 3 דברים
1. יגמרו את התמרון ברפיח ויכריזו שבעצם ניצחנו רק יש עוד כמה דברים קטנים
2. נתניהו ינאם בקונגרסים -הוא לא יכול לפספס את זה והוא לא יכול להיות שם כשכאן יש מלחמה חזקה
3. שיתפנו בתי הספר במרכז - לקבלת פליטים

הכל מתכנס לא לפני תחילת 7.24
הניתוח נכון וחכם.
ומה שכתב לך @פרוגמטי ג"כ נכון לצערנו כך שהסיבה השלישית יורדת.

לגבי הנקודה השניה אם כוונתך הייתה מצד נתניהו האיש שלא רוצה להפסיד את המעמד הזה - הוא גם לא רוצה להפסיד את גנץ בממשלה, ואם הוא יחליט החלטות גורליות... יש מצב שגנץ ישאר. [אא"כ התכוונת מצד מדינת ישראל שהנאום הזה הוא חשוב עבורה ולכן הוא לא יכול להרשות לעצמו להפסיד אותו].

וגם אם הכל נכון,
קשה לי לראות אשראי מהציבור [ואפילו משרים בממשלה] לעוד חודש שלם במצב הזה...

בהערת אגב, לא יודע אם חיזבללה ציפה שזו תהיה התוצאה של השריפות שהוא הצית בצפון.. מאז יש לחץ מטורף ושינוי שיח ציבורי בנושא הצפון שדוחק את הממשלה וצה"ל לצאת לפעולה רחבה.
 
נערך לאחרונה ב:

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
מסכים
אבל-
הרי בכל מקרה תהיה עיסקה,
וכיון שאין הבדל במוטיבציה של ארגוני הטרור לחטוף אח"כ בין עיסקה כזו לאחרת
אז מה זה משנה...
עדיף עיסקה "גרועה" כמה שיותר מהר עם יותר חטופים חיים,
מאשר עיסקה "מוצלחת" של בית קברות...
זה שאולי אין סיכוי שלא תהיה עסקה, לא אמור לגרום לתמיכה בעסקה.

בדיוק ההבנה הקלוקלת הזו גרמה להעלאת המחיר של העסקאות וממילא דחיית העסקה..

דבר נוסף לא בטוח שחייהם של 30 חטופים קודמים לאלפים אחרים. בוא לא נשכח איזו עסקה הובילה אותנו הן ברמה תודעתית, הן ברמה צבאית, והן ברמה מנהיגותית לטבח וחטיפות.
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
נתניהו לא הכחיש שזה עסקא שהוא הציע.
היה רק הדלפות "מגורם מדיני בכיר" שיש קצת הבדל בין מה שביידן אמר למה שנתניהו הציע
זה בדיוק מה שכתבתי, שנתניהו זורם עם זה, אבל רק בחלק שהוא מפחד שביידן הגזים אז הוא (או בשמו השני ”גורם מדיני בכיר”...) מתדרך שזה לא בדיוק, אע”פ שאין לו באמת מושג מה המסמך המלא שביידן כתב בשמו.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
לדעתי לא יתחיל מלחמה בצפון אלא לאחר 3 דברים
1. יגמרו את התמרון ברפיח ויכריזו שבעצם ניצחנו רק יש עוד כמה דברים קטנים
2. נתניהו ינאם בקונגרסים -הוא לא יכול לפספס את זה והוא לא יכול להיות שם כשכאן יש מלחמה חזקה
3. שיתפנו בתי הספר במרכז - לקבלת פליטים

הכל מתכנס לא לפני תחילת 7.24
דווקא בגלל זה, זה יכול להיות גורם הפתעה אם תתחיל כעת מלחמה, אבל אם כן אז אין הפתעה וחוזר חלילה...
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
כלומר נגלה לחמאס ולחיזבאללה את כל הסודות של בסיסי הצבא הישראלי (עיין דברי ניקי היילי),
אבל הישראלים הטיפשים ימשיכו לשמור איתנו על קשר...
העובדה שממשיך להיות לנו חופש פעולה אווירי בסוריה (ולבנון) מעידה כאלף עדים, שמנגנון התיאום עם הבטחוני עם הצבא הרוסי, שהוקם לפני שנים, ממשיך לעבוד.
אם הם היו באמת מנסים לעזור לסורים... מערכות הנ"מ ומטוסי הקרב שלהם היו פועלים והמצב היה אחר לחלוטין
נשיא המדינה הרצוג: מבקש להודות לשופט אהרן ברק ששימש כשופט בבית הדין הבינלאומי בהאג. נמשיך לעמוד איתנים נגד הרשע, הצביעות ועלילות השקר.
וואלה צודק. זה שהמנוול התפטר, נותן לנו את היכולת להאבק ברשע.
משהו יכול להסביר לי בבקשה מה זה מעניין כל כך ששוברים את מחסום הקול? כשיתחילו לשבור את החיזבאללה זה יעניין...
תסתכל למעלה, הסבירו.
לא מצליחה להבין את העמדה שלך - איזה הסדר מדיני? עם מי? עם המחבלים????? הסדר מדיני זה שם מכובס ל"תנו לנו עוד קצת זמן להתארגן עד המתקפה הבאה", אז למה אתה כל כך רוצה הסדר מדיני? נכון שמלחמה זה אף פעם לא טוב, אבל זה נכפה עלינו לגמרי, לא פתחנו במלחמה, לא ביקשנו אותה, זה קרה! ולכן, אם יש עכשיו הזדמנות ומוטיבציה גבוהה מאוד של החיילים, אז לסגת, להיכנע, ולעשות הסדר שלא שווה את הנייר עליו הוא נכתב?
לא רק זה.
אלא שגם אם יהיה הסדר מלא כמו הדרישות של ישראל, והם יורחקו כפי החלטה 1701 למרחק 40 ק"מ מהגדר, זה לא בדיוק יפריע לטילים שגם ככה מסוגלים להגיע מלבנון ועד אילת.
זה יגן על הצפון בפני קצרי הטווח, וזה במקרה הכי "טוב" ולתקופה קצרה.
מי שרוצה לקרוא על ההסכם הקודם שלנו עם חיזבאללה וכמה הם הקפידו עליו -
הסכם טאיף (הערך בויקיפדיה העברית חסר מאוד)
טירוף בכותל המערבי
מה הקשר ל"טירוף"?
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
תמונת מצב - 6 יוני
חבר מערכת 301 - ד"ר דורון מצא
1. האירוע הקשה בחורפיש שבגליל לא משנה את תמונת המצב הגדולה.

2. עימות רחב עם חיזבאללה אינו מוגדר כרגע על ידי קבינט המלחמה כמהלך רצוי וקרוב.

3. ישראל עדיין חותרת לבידול זירות הלחימה (עזה ולבנון) ומעדיפה בלבנון הסדרה מדינית.

4. מי שאמר זאת במפורש הוא שר הביטחון גלנט ולמרות שהמונח הסדרה אינו מצלצל טוב הרי שבמציאות הנוכחית אולי זה הדבר הפחות גרוע שישראל יכולה לחתור אליו.

5. חרף הצהרות הדרג המדיני הבכיר ותופי הטמטם שנשמעים היטב על ידי פוליטיקאים ונוכחים עוד יותר בזירה הציבורית ובדעת הקהל הרחבה, הרי שמלחמה בצפון אינה משרתת את האינטרס הישראלי.

6. במציאות של ביצועי הדרג הצבאי הישראלי ברצועה ומה שמתברר כחוסר היצירתיות של צה"ל, חוסר המוכנות הכוללת למציאות של מלחמה כוללת בצפון, האפשרות המאד ודאית כי עימות שכזה יגרור פנימה את איראן למלחמה רב זירתית קשה לאחר שכבר חצתה את הרוביקון ב-14 אפריל והערכת פוטנציאל הנזק ותמונת הסיום החמוצה של מערכה כזו, הרי שמוטב לישראל לנהוג אחרת.

7. עימות שכזה מחייב בנייה מחדש, התארגנות, שינויים מופלגים בצה"ל ומכאן שהוא מחייב בעת הזו אורך רוח ואיפוק שנמצאים בהיפוך למציאות של הדם הרותח, וגם בהיפוך לרוח הלחימה והקרב שיש לה נוכחות לא מבוטלת הן בקרב הלוחמים עצמם ואף בדעת הקהל ישראלית הרחבה שדורשת ניצחון מוחלט ולא רק בגזרת הרצועה.

8. זהו הלך רוח "וינטרי". מלשון וינטר, הקצין הבכיר בצה"ל שקפץ , בעל כורחו, בימים האחרונים ממעגל לובשי המדים, אל המעגל הציבורי והשמיע חלקים ממשנתו באופן פומבי ("נלחמים עם מה שיש"). דבריו זכו לקשב רב ונתנו ביטוי לדבר שמכנים אותו העוצמה הרוחנית.

9. מדובר כאמור באמירות ובשיח שיש בקרב חלקים גדולים מהציבור כמיהה לשמוע אותו וכמיהה לראות את נוכחותו הגוברת בקרב ראשי הצבא והדרג המדיני כסוג של היפוך תפיסתי ביחס לשנים ארוכות של שיח ההכלה, ההסדרה, שיח הערכים המוסריים (שבוטא בימים האחרונים בידי אסא כשר ואף על ידי הרמטכ"ל עצמו לפני כשבוע בעודו נפגש עם לוחמים ברצועת עזה לא כל שכן ואלפי הבדלות על ידי גורמי בתי המשפט הבינלאומיים בהאג).

10. הדיבור החדש הזה מבטא את תחילתם של תהליכי שינוי והפרידה מפרדיגמות טרום ה 7 אוקטובר. לשם הולכת החברה הישראלית ולשם תלך גם הפוליטיקה הישראלית ובסופו של דבר הדברים יחלחלו גם למקומות נוספים כולל לצה"ל ולשאר גופי הביטחון שמתפקדים כיום כסוג של ייצורים סכיזופרניים שמצד אחד נטועים בתוך תודעות טרום ה 7 אוקטובר ומצד שני נמצאים במציאות חדשה, שונה, מתהווה שאינה עולה עוד בקנה אחד עם זו הקודמת שבערוגותיה צמח ושגשג השיח הקודם.

11. ועם כל זאת, חשוב להבהיר: "הוינטריזם", כלומר השיח החדש והרוח החדשה היא אמנם דבר חיובי אבל אסור (ועוד פעם - אסור בתכלית האיסור) שתיצור מקסם שווא, ויש פוטנציאל להתרחשות כזו שתגרור את ישראל בשם הרוח למקום שבו החומר לא יעמוד לרשותה. הרוח היא רכיב קריטי במאמץ של עם להשיג ניצחון ולהיפרע מאוייביו אבל היא חייבת להיות מחוברת לברזלים, קרי - אמצעים, יכולות, חשיבה צבאית ואסטרטגית, אוגדות, טילים, טנקים וכדומה.

12. מה שדרוש כדי לנצח הוא איזון קדוש (כפי שהתקיים בשנת 1948) בין רוח העם לבין יכולות המדינה. כרגע, נושבת הרבה רוח חדשה במפרשי העם ובקרב לוחמיו, אבל אין תאימות בין עוצמת הרוח החדשה לבין מה שהגדרתי כ"ברזלים", קרי - יכולות, ומכאן שישראל צריכה להימנע מכניסה לתרחישים מסוכנים (כמו עימות כולל בצפון = עימות רב זירתי כולל) אשר יותירו אותה עם הרבה רוח אבל עם קושי מובנה ומעשי להתמודד איתם ובעיקר לנצח בהם. בטרם תמשיך את מה שתהפוך למלחמת 10 השנים תידרש בנייה והתארגנות מחדש ויפה שעה אחת קודם כדי שהרוח תיפגש עם הכוח.

13. הנקודה המטרידה היא, שלא ברור עד כמה שחקני המערכת היריבה מוכנים לאפשר לישראל את ההפוגה שהיא צריכה כדי להיבנות מחדש. הלך הרוח בצד שמנגד, זה שמבוטא באופן קוהרנטי בעזה, טהראן ובירות, משדר תחושה ומסר של הזדמנות היסטורית להמשיך במערכה כדי להכריע את ישראל ולקלף אותה מעוצמותיה השונות. זו בין היתר הסיבה שחמא"ס אינו מתלהב לרוץ לעסקת חטופים חדשה ומשהה את תשובתו לאמריקנים. וזה אומר כי בינתיים המערכה הסיזיפית בעזה בואכה רפיח תימשך עוד שבועות מספר בטרם יחליט הדרג המדיני מה לעשות עם חיזבאללה בלבנון. השורה התחתונה: טרם בשלה השעה לעימות כולל בצפון.

יוסי אליעזר
 

האופקימי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
פרסום ראשון הבוקר בגלי צה״ל: מערכת הביטחון גיבשה בימים האחרונים מסמך התרעה חמור אל הדרג המדיני - שבו היא מתריעה כי בשל המצב הכלכלי המידרדר ברשות הפלסטינית - קיים חשש מפריצת אינתיפאדה שלישית ביהודה ושומרון, שעלולה להפוך מזירה משנית לזירה מרכזית במלחמה. במסמך מתריעים גופי הביטחון כי פלסטינים רבים ביו״ש מצויים במציאות כלכלית קשה, בשל חוסר במקורות הכנסה. שר האוצר סמוטריץ׳ מסרב כבר חודשיים לחתום על כספי הסילוקין לרשות, פועלים לא נכנסים לשטח ישראל והסגר שהוטל בתחילת המלחמה משאיר את המעברים סגורים. המצב הזה, לפי צה״ל ושב״כ, עלול להוביל פלסטינים רבים לטרור, בזמן שגורמים כמו איראן מזרימים כספים בהיקף אדיר לשטח, וכך מגייסים מחבלים ומעודדים טרור. גורם ביטחוני בכיר אומר לגלי צה״ל: ״בן אדם שצריך לחיות והוא רעב ללחם, והאיראנים מציעים לו 1,000 שקל לפיגוע - לא חושב פעמיים״. מסמך ההתרעה של מערכת הביטחון כולל גם מספר המלצות עיקריות, שמטרתן הקלה על הכלכלה הפלסטינית. בין ההמלצות, גם כאלה שמחזקות ישירות את הציבור הפלסטיני, ולא דרך הרשות, מתוך הבנה שלא ניתן לבצע צעדים שיחזקו את הרשות, בעקבות הצעדים שהיא נוקטת נגד ישראל בזירה הבינלאומית. עיקרי ההמלצות: א. פתיחת המעברים ביו״ש בסופי שבוע, כדי לאפשר כניסת ערביי ישראל לקניות בערים הפלסטיניות. בכל סופ״ש יכולות להיכנס אלפי מכוניות של ערבים ישראלים, שיכניסו מיליונים לכלכלה הפלסטינית. בכיר במערכת הביטחון אומר לי על הצעד הזה: ״יפה שעה אחת קודם״. ב. ניסוי מודלים שונים של כניסת פועלים לישראל. במערכת הביטחון ממליצים על מודל שבו כצעד ראשון יוכנסו כמה אלפי פועלים באופן מבוקר, בהסעות שיוצאות מיו״ש ישירות אל אתרי בנייה בישראל, ומחזירות אותם ליו״ש, כולל בידוק ביטחוני. אם המודל יצליח, הוא יורחב.
לא למדו לקח מה7/10. המשך הקונספציה. כמה חבל.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
פרסום ראשון הבוקר בגלי צה״ל: מערכת הביטחון גיבשה בימים האחרונים מסמך התרעה חמור אל הדרג המדיני - שבו היא מתריעה כי בשל המצב הכלכלי המידרדר ברשות הפלסטינית - קיים חשש מפריצת אינתיפאדה שלישית ביהודה ושומרון, שעלולה להפוך מזירה משנית לזירה מרכזית במלחמה. במסמך מתריעים גופי הביטחון כי פלסטינים רבים ביו״ש מצויים במציאות כלכלית קשה, בשל חוסר במקורות הכנסה. שר האוצר סמוטריץ׳ מסרב כבר חודשיים לחתום על כספי הסילוקין לרשות, פועלים לא נכנסים לשטח ישראל והסגר שהוטל בתחילת המלחמה משאיר את המעברים סגורים. המצב הזה, לפי צה״ל ושב״כ, עלול להוביל פלסטינים רבים לטרור, בזמן שגורמים כמו איראן מזרימים כספים בהיקף אדיר לשטח, וכך מגייסים מחבלים ומעודדים טרור. גורם ביטחוני בכיר אומר לגלי צה״ל: ״בן אדם שצריך לחיות והוא רעב ללחם, והאיראנים מציעים לו 1,000 שקל לפיגוע - לא חושב פעמיים״. מסמך ההתרעה של מערכת הביטחון כולל גם מספר המלצות עיקריות, שמטרתן הקלה על הכלכלה הפלסטינית. בין ההמלצות, גם כאלה שמחזקות ישירות את הציבור הפלסטיני, ולא דרך הרשות, מתוך הבנה שלא ניתן לבצע צעדים שיחזקו את הרשות, בעקבות הצעדים שהיא נוקטת נגד ישראל בזירה הבינלאומית. עיקרי ההמלצות: א. פתיחת המעברים ביו״ש בסופי שבוע, כדי לאפשר כניסת ערביי ישראל לקניות בערים הפלסטיניות. בכל סופ״ש יכולות להיכנס אלפי מכוניות של ערבים ישראלים, שיכניסו מיליונים לכלכלה הפלסטינית. בכיר במערכת הביטחון אומר לי על הצעד הזה: ״יפה שעה אחת קודם״. ב. ניסוי מודלים שונים של כניסת פועלים לישראל. במערכת הביטחון ממליצים על מודל שבו כצעד ראשון יוכנסו כמה אלפי פועלים באופן מבוקר, בהסעות שיוצאות מיו״ש ישירות אל אתרי בנייה בישראל, ומחזירות אותם ליו״ש, כולל בידוק ביטחוני. אם המודל יצליח, הוא יורחב.
הזוי שיש מי שמעיז בכלל להעלות את המילים הללו על דל שפתיו. הקצין הזה היה צריך להתפטר ממזמן.

מה שהוא לא מבין שבין אם יהיה להם כסף בין אם לא, הם יעסקו בטרור, מה שבטוח שיפה לטפל בהם שעה אחת קודם כשהאמצעים שברשותם דלים, מאשר להמתין כמה שנים שנקבל נוחבות מאומנים..

אותם קצינים לא יאשרו פעולות גדולות ביו"ש כדי לא להתסיס את השטח, ומצד שני רוצים להעביר כסף לממן את הטרור. הם מסוממים לשקט, הם צריכים ללכת למכון גמילה.

ודבר נוסף, אין אף אחד חוץ מכמה עשרות בודדים שמוכן למות בשביל 1000 שקל.
 
נערך לאחרונה ב:

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
נתניהו אשם כי הוא "העביר כסף לחמאס".
הוא לא העביר כסף לחמאס. הוא אישר לקטארים להעביר כסף הומניטרי כביכול (וזה חמור).
אבל ביו"ש הוא אשם, כי הוא לא מאשר שישראל עצמה תעביר כסף לרשות עצמה.
היגיון בריא, אין מה לומר.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
חזי נחמה הוא אלוף-משנה במיל’ שמפקד על מגמת קורס קציני המילואים בצה”ל, ובשיחה עם הפרשן הצבאי יוסי יהושוע ב’ידיעות אחרונות’, הוא מציג תמונת מצב מדאיגה, טוען כי המטכ”ל מנותק מהשטח ומזהיר כי צה”ל לא יכול לנצח כך.

“הכיוונים שבהם צה”ל הולך לא יביאו אותנו לניצחון”, הוא טוען. “צה”ל מבצע התקפות ללא שמירה על רציפות, המשכיות וריכוז מאמץ. צה”ל לא מטהר את המרחב שבו הוא פועל ויוצא מהשטח די מהר, מה שמאפשר לאויב לחזור ליכולות לחימה שמאתגרות את צה”ל בפעם הבאה שהוא חוזר לאותן נקודות”.

לדבריו, המבצע ברפיח לוקה בבעיות רבות, ובשטח לחיילים עצמם לא ברורות הפקודות. “המצב של הלחימה ברפיח, שכלפי חוץ משווקת כהצלחה בלתי רגילה, משקף את הנתק בצה”ל בצורה הטובה ביותר”.

“לקח לנו זמן רב מדי עד שהתקבלה פקודת ההתקפה, יצאנו לתקוף עם אוגדה אחת במקום עם שתי אוגדות כמו שתכננו, הכוחות בשטח מתלוננים על חוסרים באמצעים ובתחמושת, חוסר בהירות בהגדרת המשימות ועל כך שמרגע שהם נפרסו על ציר פילדלפי הם מבצעים על בסיסו הגנה מבלי לייצר התקפות לעבר מרכז רפיח”.

נחמה מוסיף: “הכוחות בשטח טוענים כי לא פעם קרה שהרמה הממונה עצרה אותם תוך כדי התקפה למספר שעות כאשר קיימת חוסר בהירות לגבי אופן ותזמון המשך הלחימה. הם טוענים שכך לא נוכל לפגוע באופן משמעותי בגדודי חמאס שנותרו ברפיח”.

הוא ממשיך: “כל זה לא משוקף לרמה המט”כלית, וממנה לציבור ולמקבלי ההחלטות. אין ספק שקיים נתק וחוסר אמון בין דרגי השטח לרמה המטכ”לית, וחובה על צה”ל לתת לזה מענה”.
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
אולי יהיה בעוטף עזה...
צחוק צחוק
אבל בבתי הספר בנתיבות קיבלו הודעה להיערך לשני תרחישים
תרחיש שאין לימודים
ןתרחיש שיש לימודים בזמן מלחמה בצפון תוך היערכות לקליטת עשרות אלפים בנתיבות ושיבוצם בכלל מערכות החינוך בעיר
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
רכזי הביטחון בעוטף עזה זועמים על כך שצה"ל לא עדכן את כיתות הכוננות ורכזי הביטחון ביישובים הסמוכים על ניסיון חדירת המחבלים לשטח ישראל סמוך לרפיח
נשמע מוזר
כמעט כל יום יש נסיונות חדירה (שלא מדווחים אפילו)
אני יודע את הדברים מחברי כיתת הכוננות של עין השלושה (שגרים אצלנו בנתיבות כרגע) שמתארים תיאור דומה למובא לקמן
יניב קובוביץ': המחבלים תכננו הבוקר לכבוש יישוב או בסיס צבאי. הם נערכו לפשיטה על בסיס צבאי או יישוב בעוטף עזה. ההבנה הזאת התקבלה בעקבות אופי הציוד שהמחבלים נשאו על עצמם, שמתאים יותר לפעולה נרחבת מאשר לאירוע נקודתי של ירי בחיילים.
 
נערך לאחרונה ב:

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יניב קובוביץ': המחבלים תכננו הבוקר לכבוש יישוב או בסיס צבאי. הם נערכו לפשיטה על בסיס צבאי או יישוב בעוטף עזה. ההבנה הזאת התקבלה בעקבות אופי הציוד שהמחבלים נשאו על עצמם, שמתאים יותר לפעולה נרחבת מאשר לאירוע נקודתי של ירי בחיילים.
ואח''כ המודיעין האמריקאי (ואולי גם הישראלי)מספרים לנו שאין לחמאס יכולת לבצע שוב פשיטות וכיבוש
של שטחים בעוטף
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
ואח''כ המודיעין האמריקאי (ואולי גם הישראלי)מספרים לנו שאין לחמאס יכולת לבצע שוב פשיטות וכיבוש
של שטחים בעוטף
4 מחבלים לא יכולים לכבוש ישוב\מוצב.
הם כן יכולים לעשות הרבה מאוד נזק.

אבל זה דבר שישאר גם כמה שנים קדימה.
למגה - פיגוע מספיק כמה אנשים חמושים היטב.
 

יהודי חם

משתמש מקצוען
יניב קובוביץ': המחבלים תכננו הבוקר לכבוש יישוב או בסיס צבאי. הם נערכו לפשיטה על בסיס צבאי או יישוב בעוטף עזה. ההבנה הזאת התקבלה בעקבות אופי הציוד שהמחבלים נשאו על עצמם, שמתאים יותר לפעולה נרחבת מאשר לאירוע נקודתי של ירי בחיילים.
הגיע שלב ההגזמות
עוד מעט יגידו שמצאו עליהם תמרים :eek:
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה