מידע שימושי האבחון של הילד שלך מחכה בפנים!

מצב
הנושא נעול.

1 העם

משתמש פעיל
אני מכירה את שושי באופן אישי- הייתי אצלה באבחון בעבר נהניתי מאוד!

אני פשוט נדהמת מעוצמת רוע של אנשים שקמים בבוקר במיוחד בשביל זה,: להקניט להוריד ולזלזל.( בדברים שהם די לא מבינים בהם... אז מילא אם יש הבנה...)
ובמיוחד באיש מקצוע שלא מכירים. !!!
ואולי על הדרך לפגוע בפרנסה. פשוט לא מובן!

הכל טוב: חוסר אמון בגרפולוגיה התנגדות, , טענות בעד ונגד, דעות שונות וכו, הכל לגיטימי ומוסיף.

אבל לכל דבר יש גבול! אנושיות נכללת בגבולות. וכאן האדם נבחן.

אני בכל אופן ממליצה מאוד!
אוהבת את האמת שבדבר, ומי שעומד מאחורי האבחון. והמקצועי.

יש אנשים שיש להם מה למכור- ובחיובי!


בהצלחה ובשפיות תמיד!

אני.
במחילה. ראשית אבשר לך שאני ממש לא קם בבוקר בשביל זה... הכתיבה הארעית בפרוג לא נמצאת אפילו לא בשולי חיי. אני גם לא איש רע. כך לפחות סבורים סובביי.
לגוש"ע: לא היה כאן שום זלזול בגרפולוגית שאין לי ספק שהיא מצויינת ובליגה הראשונה, כי אם בגרפולוגיה שהיא לא יותר מפסאבדו מדע. ממילא אין כאן שום התייחסות לאיש מקצוע ולמקצועיותו.

(דרך אגב, אני לא בטוח שזה לא מועיל לפותחת האשכול, כי כל תגובה שלי מקפיצה אותו....)
 

שושי בורד

משתמש פעיל
במחילה. ראשית אבשר לך שאני ממש לא קם בבוקר בשביל זה... הכתיבה הארעית בפרוג לא נמצאת אפילו לא בשולי חיי. אני גם לא איש רע. כך לפחות סבורים סובביי.
לגוש"ע: לא היה כאן שום זלזול בגרפולוגית שאין לי ספק שהיא מצויינת ובליגה הראשונה, כי אם בגרפולוגיה שהיא לא יותר מפסאבדו מדע. ממילא אין כאן שום התייחסות לאיש מקצוע ולמקצועיותו.

(דרך אגב, אני לא בטוח שזה לא מועיל לפותחת האשכול, כי כל תגובה שלי מקפיצה אותו....)
יפה כתבת (לגבי ההקפצה).
עם זאת לחלק ניכר מהקוראים בפרט אלה שהשתמשו בגרפולוגיה ונתרמו רבות, ההתנגדות הגורפת קשה לעיכול, כי מאמינה שכאדם אינטליגנטי שקרא הרבה אודות 'מה משפיע על האדם' אתה מכיר את הממצאים החד משמעיים של הפסיכולוגיה האקדמית, שהאדם עם היותו הנבון מכולם, מונע בסופו של דבר אך ורק בגלל רגשות. הוא יקרא יחקור יאמין למחקרים, אבל יעשה בסוף את מה שהוא מרגיש.
היות שכך מי שחווה את הגרפולוגיה ככלי מעולה תופס אותך כ"מוזר", אם אתה מאמין למחקרים יותר מלמציאות בשטח. ועם כל הכבוד לתבונה שעליה אתה מבסס את ההתייחסות שלך, הרי שהיא מונעת מרגשות, ממה קרה לך היום/אתמול, ממה שמעת על , מאינספור קישורים רגשיים ופרימיטיביים שהתת מודע שלך עושה ללא הבחנה כל הזמן. לך ולחוקרים ולפרופסורים וכו וכו.
מתסכל אמנם לגלות שהאדם הוא יצור כה שפוט, אבל חובה לקחת את הנתון המוחלט הזה כפלטפורמה ראשונית בכל דיון אם רוצים להיוותר הוגנים.
מציעה לך כאדם שוחר ידע ובעל אינטלקט גבוה במיוחד, לערוך הכרות עם הגישות ההוליסטיות, מחכות לך הפתעות שישנו לך את החיים, יתנו לך כלים עמוקים ולא ניתנים להכחשה לחיים, לרוחניות, לרגשות, למערכות יחסים ויחזקו בך (ובכל אחד כמובן) את הבטחון לחיות על פי מה שאני חש שהוא נכון וטוב עבורי, ולא רק מה שהשכל הקר והלא מתחשב טוען.
הדת, עולם המזרח, האהבה, האומנות ערכים אישיים והרפואה המשלימה (הרפואה הסינית, למשל, היא מדע שלם וסופר מורכב בפני עצמה. מאז שעברו הסינים לרפואה המערבית המדעית, התפתחה סוכרת שלא היתה שם בכלל.) תופסים את המדע כמנותק, אכזר ולא מושלם בכל הקשור לאדם, כיוון שאינו הוליסטי. מבחינתם מדע אמיתי חייב להיות שלם ולתת מקום לחלקים האחרים.
 
נערך לאחרונה ב:

שושי בורד

משתמש פעיל
אבחון גרפולוגי מלא-
תרשו לי עוד כמה מילים בעניין?

ראשית- ברכות לסוגרי האבחונים המלאים.
רק מעדכנת- אבחון מלא לוקח ממני זמן. ואנרגיה.
הוא לא אבחון בזק.
אני יושבת עם הכתבים, מצליבה נתונים עם כתבים ישנים, מעמיקה בציורים
ו...
לא בקיצור- עושה מחקר על כל מאובחן.
אח"כ מסתובבת עם החומר עוד 24 שעות ומעכלת
מחפשת נקודות נוספות שלא עלו בהתחלה.
זאת עבודת שטח
וזה- לוקח זמן.

היומן הולך ומתמלא... למי שרוצה אבחון לשבוע הבא, נותרו שני מקומות אחרונים.
וכמובן, עוד פחות משבוע למימוש ההטבה:

10% הנחה לאבחון מלא (550 ש"ח במקום 600 ש"ח)
20% הנחה לאבחון משפחתי


ועכשיו לכמה מילים המובטחות...
השבוע דברתי עם חברה שעוברת חיים מתאגרים.
היא סיפרה קצת על מה שקורה לה במערכת הנישואין, ועל הסבל שלה.
סבל ממשי. רגשי, טראומתי ואפילו פיזי. הכאב הרגשי מתרגם את עצמו לכאבי ראש, לא מצליחה להירדם
עצבנות יתר, וזה עוד בלי להתייחס לכאב הנפשי. הנורא.
היא אמרה לי משפט שנעצרתי עליו-
פעם חשבתי שאני אתרגל לסבול. שיום אחד יפסיק לכאוב לי.
אבל לא. אני מופתעת לגלות שזה לא!
הסבל ממשיך להכאיב לי, להתיש אותי, לגמור אותי.
ואי אפשר, אי אפשר להתרגל לסבל! הוא חייב כבר להיגמר!

חשבתי עליה.
האם אפשר להתרגל לסבל? לחיות איתו וזהו?

ראשית, בואו נבין מהו כאב:
תפקיד הכאב, למנוע את החסר ולשמור על ההישרדות שלנו. אנחנו נחוש כאב כאשר משהו יגרע מההישרדות שלנו. כאשר נחווה חסר. לדג' כאשר יפגעו בי פיזית. כאשר לא יתנו לי לאכול. כאשר לא יאפשרו לי לישון. כאשר לא יתנו לי להתפתח. כאשר לא יתנו לי אהבה ועוד.
ואז- יכאב לנו.
לגוף ולנפש יש שפה משלה. והיא לא תמיד מובנת לנו!
אנשים מודעים, שחוברים לעצמם בדר"כ יבינו מה הנפש שלנו צריכה, ייענו לה.
אבל הדור היום הפוך, כך כולם טוענים.
הכל משובש.
חיים התפכו, יוצרות שונו. מי יודע להקשיב היום לגופנפש שלו?
בודדים. ואני מעריכה אותם על כך כל כך. הלוואי שכולם ידעו.

כואב לנו ואנחנו לא מבינים למה.
סובל לנו, אנחנו רוצים עזרה, ולא יודעים למי לפנות.

ובמקום הזה, אני פונה למי שהתחבר לאבחון גרפולוגי
ומציעה לו- הכתב לא משקר.
יהיה קשה לפצח אותו כנראה, כי אתם עטופים במגננות, בתדמית, בחיים שהשתרשו ולא טובים לכם.
אבל הכתב יגיד את האמת שמסתתרת בפנים
באבחון גרפולוגי מעמיק אנחנו נעלה על הנקודות הכואבות באמת
שגורמות לנו או לילד שלנו לסבל
אנחנו נבין את כל הסיפור
ונציע דרכי טיפול לכאב.

אבחון הוא לא מרפא. הוא עוזר לכם להבין את עצמכם, את הילד שלכם, את הסיפור שאתם מלווים.

זה מה שכותב הרה"ג ר' דוד בטלמן, דומ"צ העדה החרדית בביתר עילית
כרב הוא מלווה מקרים קשים בקהילות ונעזר באבחון בשעת הצורך:
image0.jpeg
 

אברך מהשורה

משתמש חדש
(דרך אגב, אני לא בטוח שזה לא מועיל לפותחת האשכול, כי כל תגובה שלי מקפיצה אותו....)
אני חושב שזה מועיל חוץ מעצם ההקפצה, כי דווקא בגלל שאתה נראה אדם חביב אינטלגנט חכם מאוד,
קיצוניותך בדעותיך(לדעתי גם בתוך קהילת אנשי המדע ביחסיות) מגלה לעיני כל את הבאגים שההתרגלות של חשיבה מדעית מוכתבת ללא איזון גורמת,
המדע הוא שמרני ביחס לעצמו וכך הוא צריך להיות, אבל להיות שמרני בתוך מערכת שמרנית ללא ביקורת עצמית וביקורת על המערכת לא לסתור אותה אלא לייעל אותה גורם לאדם להפסיד את עצמו ואת האיזון, כמו שאותו דבר אפשר להגיד על הצד השני(וכמו שיש קוראי קפה וקקאו, יש את "קוראי הקפה והקקאו" של המדע וצריך להזהר לא ליפול לשם)
אתה הופך להיות פקיד של המדע ומצטט אותו ללא ביקורת בחסידות מובהקת, אדרבא תיהיה חוקר מבקר של המקום שבא אתה נמצא כדי לשפר אותו ואת עצמך, ולא לחפש לנגח את הצד השני, יש מספיק מי שיעשה את זה, ותמיד מי שעושה את זה מפסיד את עצמו(ולא הוא "מציל" את הטפשים מטפשותם האמן לי בדוק ותווכח)
לגופו של עניין לתת למדע בכלים של המדע(והיינו מדעי החומר) לחקור מחקרים אמפריים דברים כל גרופלגיה ודברים מורכבים מנפש האדם וכד' זה כמו לנסות לבדוק מה צבע של חפץ ע"י משקל, ותתעמק בזה(ואני מפתח תאוריה עצמית רק בשביל לתת משל אבל אני חושב שאותם שהגרפולוגים שההשתתפו באותו מחקר של אותה אשה בזמן שלגרפולגיה היה נתח שוק גדול באבחון תעסוקתי, ואותה אשה עסקה בנושא בהיבט אחר נפלו בפח, ומסתבר כי הם שוועו להכרה מדעית וציפו להצליח דרך בעלת המאה, ונמדדו בכלי בחינה לא נכונים ע"י אנשים שאינטרס הבדיקה שלהם היה אחר, והרסו לעצמם, ובדומה לזה איש חרדי שמחפש להשיג הכרה בתקשורת החילונית ומתראיין שם ולא מבין איזה שטות זו)
באופן תאורטי אם המדע יטה לשמרנות באופן כפייתי הוא יהפוך מהר ללא רלוונטי(וישאר כמדע של חומר בלבד), וישאר רק צועק בכל גדול(ואולי הוא יעמוד בעמדות כח שיתנו לו את הכח לצעוק) אבל רוב העולם כבר יצחק עליו, כדוגמת השמאל במדינה שכבר לא רלוונטי ותעמיק במה שאמרתי
ההתקדמות של המדע הוא ע"י יצירת כלי בחינה נכונים למה שהוא בוחן, וכמו שאני מבין שהתרחש אחרי שהמדע הבין שהוא לא יכול להתעלם מהפסי.... מכל הסיבות שלא יהיו, הוא התחיל לפתח כלי מדידה יותר מותאמים(וכל מה שאני אומר הוא בערבון מוגבל אבל העיקרון ברור) ועדיין הוא פרמטיבי בעניין הזה כיוון שאוטמטית הוא דוחף לשמרנות כמה שיותר

ב]אם אתה רוצה להבין מה הפירוש האמיתי של המדע, תסתכל ברמב"ם משנה תורה בכרך הראשון, שהוא קרא לו חלק המדע, ולכאורה תגלה שהקשר בנינו לבן מדע אינו כלום(מורכב מהלכות יסודי התורה, תלמוד תורה, תשובה, ועבודה זרה)
כי לשון מדע הוא מלשון 'דעת' 'ידיעה', והוא טמון בשכל לא בחומר ולא ברוח, אלא שהוא בנוי על יסודות הידיעה
יסודי התורה- היינו הלוגיקה והכרח אמיתת התורה, והנמצאים בתפר בן הלוגיקה למדע
הלכות ת"ת- אחרי ההכרח הלוגי ואמיתתה, היא כל הנחות היסוד הבסיסיות של החכמה שעליה מתפתח דומיא דהמדע
הלכות תשובה-איך לא לתת לשכל להתעקם ולדאוג ליישר אותו שלא ליצור הנחות בסיס מעוותות הפך התורה
הלכות עבודה זרה-שהיא פאסבדו מדע

אני רוצה לומר שקיבלתי את האבחון הבזק שלי כדי לבחון את העניין, ואני חייב לומר שאע"פ שעדיין לא עיינתי בו, עדיין אחרי אפקט פורר והרבה אפקטים אחרים וסטיות, והיכולת זיהוי של הרבה דברים ע"י קישור חיצוני וכו' וכו'
מסקנותיי הזמניות
א.שאו שלגרפולגיה יש בסיס אמיתי מאוד, או שיש למאבחנת יכולת זיהוי גדולה ע"י דברים חיצוניים וקליטת דקויות בצורה מופלאה(ומסתבר ששניהם),[או שפספסתי בויקפדיה אפקטים שאני לא מודע אליהם שהטו את דעתי] בן כך ובן כך בעלת הפורום ראויה מאוד להוות ככלי עזר להרבה דברים וראוי לסמוך עליה(תמיד עם הסתייגות לא לבטל את הדעת של המאובחן או מי שלקח אותה לעזר, אלא לאזן)
ב.שאבחון בזק לא ישיג את המטרות, רק אבחון מלא כי רואים שנוגעים בנקודות אבל חסר נתונים למאבחן לקשר ולפרשן אותם נכון
 

שושי בורד

משתמש פעיל
איך זה גרפולוגית שהיא גם אמא? את יודעת על ילדייך הכל, בכל רגע נתון? הם לא מפחדים להראות לך מבחנים? זה מקל או מקשה על חייך?
שאלות שקיבלתי במייל מחלק מהקוראים/ות בימים האחרונים, ושאני נשאלת תדיר.
כגרפולוגית שהיא גם אם למשפחה ברוכה אני עדיין מופתעת לגלות, שיש מי שהיו חרדים נוראות אילו ההורה שלהם יכול היה לאבחן כל פתק שכתבו, ציור שציירו וחלילה מבחן שחובה להחתים עליו את ההורה.
התלונה הרווחת אצל ילדי לגבי המקצוע של אימם היא: אמא המווווווון זמן כבר לא אבחנת לי את הכתב/הציור". (למיטב זכרוני זה קרה לפני פחות משבוע...). זה המשפט מגיל 4 ועד לאמא של בן ה-4, נכדי.
יש שלב כזה בגיל ההתבגרות שבו, הבנים בעיקר, מחביאים את המבחנים (לא בגלל הציונים) וגם זה חולף...
המחביאים האמתיים הם החתנים והכלות, שאת הכתב של רובם ראיתי בפעם האחרונה כשהגיע ע"י השדכן, וכל אחד סיפר בווארט ש"הייתי בטוח שהשידוך יורד" מרגע שהתבקש לכתוב.
כמה שאני מפחידה!

אבל כן, אני עוקבת כל הזמן, נכון שזה באוטומט אבל יותר זה במודע.
מקבלת עדכון מדי שבוע איך מרגיש הילד: במחברות של הבנות ובמבחן השבועי של הבנים, הבחורים מביאים מדי פעם את הסיכומים. אני רואה, לא פעם הלב כואב, מאד כואב אפילו. לא, לא קל בכלל לדעת יותר מדי ולסנן את התגובות. כי ילד הוא בתהליך וכמו שבחינוך שלו עלינו יותר להעלים עינים מלראות, יותר לא לשמוע מלהאזין, גם באבחון יש לקחת הכל בפרופורציה של זמן, של מזג, של תהליך. עם סבלנות למה שעוד לא, ועם השלמה למה שאין ועידוד על כל מה שיש.
כל הורה וה"צער גידול בנים" שלו" והגרפולוג לקה בכפל כפליים.
יש פלוסים? ודאי.
זיהוי מוקדם של דברים חשובים, מיקוד של תלונות לא ברורות מהצוות, הם לא אחת מתייעצים איתי...בנוגע לילדים שלי, טיפוח כשרונות סמויים, הבנה. להבין את הילד באמת, גם אם הוא לא מבין את עצמו. ובתקופת השידוכים...קל יותר להחליט , להסיר בשעת הצורך ,אבל גם קל מאד להתלהב כשהכתב מדהים ולאבד את העשתונות ...

והנה הגענו אל העיקר.
הילדים הם משוש ליבנו והציורים שלהם משוש הגרפולוגיה.

בעקבות בקשות של כמה מההורים פה, שביקשו לטעום אבחון ציורי ילדים, נקדיש את האשכול כעת למתוקים שלכם.

ציורים (לפחות 3) שיגיעו בהקדם כאן לאתר, בציון שם וגיל, יקבלו אבחון חמוד בשיתוף כולנו.
שימו לב, אבחון חמוד! קליל וחביב, אבל אמתי כמובן.
מגיל 8 יש לצרף גם כתב של הילד.
האבחונים מיועדים לבנות עד גיל 12 ולבנים עד 13.
במקרה של הפרעות קשב וריכוז יש לציין האם הציור התבצע תחת השפעת תרופה , כן יש לציין כל קושי מוטורי/פיזי .
הזריז - מרוויח!
 

רינה דיצה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
איך זה גרפולוגית שהיא גם אמא? את יודעת על ילדייך הכל, בכל רגע נתון? הם לא מפחדים להראות לך מבחנים? זה מקל או מקשה על חייך?
שאלות שקיבלתי במייל מחלק מהקוראים/ות בימים האחרונים, ושאני נשאלת תדיר.
כגרפולוגית שהיא גם אם למשפחה ברוכה אני עדיין מופתעת לגלות, שיש מי שהיו חרדים נוראות אילו ההורה שלהם יכול היה לאבחן כל פתק שכתבו, ציור שציירו וחלילה מבחן שחובה להחתים עליו את ההורה.
התלונה הרווחת אצל ילדי לגבי המקצוע של אימם היא: אמא המווווווון זמן כבר לא אבחנת לי את הכתב/הציור". (למיטב זכרוני זה קרה לפני פחות משבוע...). זה המשפט מגיל 4 ועד לאמא של בן ה-4, נכדי.
יש שלב כזה בגיל ההתבגרות שבו, הבנים בעיקר, מחביאים את המבחנים (לא בגלל הציונים) וגם זה חולף...
המחביאים האמתיים הם החתנים והכלות, שאת הכתב של רובם ראיתי בפעם האחרונה כשהגיע ע"י השדכן, וכל אחד סיפר בווארט ש"הייתי בטוח שהשידוך יורד" מרגע שהתבקש לכתוב.
כמה שאני מפחידה!

אבל כן, אני עוקבת כל הזמן, נכון שזה באוטומט אבל יותר זה במודע.
מקבלת עדכון מדי שבוע איך מרגיש הילד: במחברות של הבנות ובמבחן השבועי של הבנים, הבחורים מביאים מדי פעם את הסיכומים. אני רואה, לא פעם הלב כואב, מאד כואב אפילו. לא, לא קל בכלל לדעת יותר מדי ולסנן את התגובות. כי ילד הוא בתהליך וכמו שבחינוך שלו עלינו יותר להעלים עינים מלראות, יותר לא לשמוע מלהאזין, גם באבחון יש לקחת הכל בפרופורציה של זמן, של מזג, של תהליך. עם סבלנות למה שעוד לא, ועם השלמה למה שאין ועידוד על כל מה שיש.
כל הורה וה"צער גידול בנים" שלו" והגרפולוג לקה בכפל כפליים.
יש פלוסים? ודאי.
זיהוי מוקדם של דברים חשובים, מיקוד של תלונות לא ברורות מהצוות, הם לא אחת מתייעצים איתי...בנוגע לילדים שלי, טיפוח כשרונות סמויים, הבנה. להבין את הילד באמת, גם אם הוא לא מבין את עצמו. ובתקופת השידוכים...קל יותר להחליט , להסיר בשעת הצורך ,אבל גם קל מאד להתלהב כשהכתב מדהים ולאבד את העשתונות ...

והנה הגענו אל העיקר.
הילדים הם משוש ליבנו והציורים שלהם משוש הגרפולוגיה.

בעקבות בקשות של כמה מההורים פה, שביקשו לטעום אבחון ציורי ילדים, נקדיש את האשכול כעת למתוקים שלכם.

ציורים (לפחות 3) שיגיעו בהקדם כאן לאתר, בציון שם וגיל, יקבלו אבחון חמוד בשיתוף כולנו.
שימו לב, אבחון חמוד! קליל וחביב, אבל אמתי כמובן.
מגיל 8 יש לצרף גם כתב של הילד.
האבחונים מיועדים לבנות עד גיל 12 ולבנים עד 13.
במקרה של הפרעות קשב וריכוז יש לציין האם הציור התבצע תחת השפעת תרופה , כן יש לציין כל קושי מוטורי/פיזי .
הזריז - מרוויח!
לאן ניתן לשלוח ציורים?
 

געציל

משתמש פעיל
אשמח לקבל אבחון
יהודית, ילדה בת 11
 

קבצים מצורפים

  • 20221208_210233.jpg
    20221208_210233.jpg
    2.4 MB · צפיות: 58
  • 20221208_210239.jpg
    20221208_210239.jpg
    2.1 MB · צפיות: 48
  • 20221208_210251.jpg
    20221208_210251.jpg
    5.7 MB · צפיות: 53
  • 20221208_210259.jpg
    20221208_210259.jpg
    5.9 MB · צפיות: 44

געציל

משתמש פעיל
ילדה בת 6
 

קבצים מצורפים

  • 20221208_211101.jpg
    20221208_211101.jpg
    6.3 MB · צפיות: 43
  • 20221208_211113.jpg
    20221208_211113.jpg
    6 MB · צפיות: 44

שושי בורד

משתמש פעיל
שימו לב!
אבקש להשתדל לשלוח את הציורים כולם מאוזן/מאנך לפי תוכנם, שברגע שפותחים אותם באתר אין צורך לסובב .
 

יופלה אפרסק

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
1670527917221.png
ילדה בת 9, ציור כולל מלל (מחקתי את השם שלה- אפשר לתת לך בפרטי)
1670528359986.png
1670528383563.png
 
נערך לאחרונה ב:

געציל

משתמש פעיל
ילדה בת 8.5
 

קבצים מצורפים

  • 20221208_213958.jpg
    20221208_213958.jpg
    1.6 MB · צפיות: 49
  • 20221208_215427.jpg
    20221208_215427.jpg
    4 MB · צפיות: 42
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה